Рішення
від 10.06.2019 по справі 160/2964/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 червня 2019 року Справа № 160/2964/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіЛозицької І.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Громадської організації «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки), -

ВСТАНОВИВ :

02.04.2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду звернулась Громадська організація «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, в якому просить суд:

- визнати протиправною та скасувати вимогу про сплату боргу (недоїмки) від 05.09.2018 року № Ю-17-25/482У щодо сплати недоїмки у сумі 221611,00 грн., з них: 202266,34 грн. - сума недоїмки, 6118,29 грн. - штраф, 13226,36 грн. - пеня.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що вимога про сплату боргу (недоїмки) від 05.09.2018 року № Ю-17-25/482У є протиправною та підлягає скасуванню, оскільки, виставлення даної вимоги про сплату боргу є спробою відповідача багаторазово стягнути один й той самий борг, що суперечить чинному законодавству України. Вказує, що постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 червня 2013 року у справі № 804/6271/13-а стягнуто з Громадської організації "Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація" на користь управління Пенсійного фонду України в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у сумі 8943,87 гривень. Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08 травня 2014 року у справі № 804/3973/14 стягнуто з Громадської організації «Дніпропетровська міжрегіональна екологічна асоціація» на користь бюджету заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в сумі 120655,83 гривень. Згідно відомостей Автоматизованої системи виконавчого провадження Міністерства юстиції України, вбачається наявність виконавчого провадження № 58341962, дата відкриття 15.02.2019 року та № 58334064, дата відкриття 26.02.2019 року, де стягувачам зазначено Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області. Дослідивши картку особового рахунку позивача вбачається, що станом на 31.12.2015 року обліковується заборгованість у сумі 195899,24 гривні, яка є недоїмкою зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. На ту ж дату наявна заборгованість зі сплати пені в розмірі 13226,36 (тринадцять тисяч двісті двадцять шість) гривень 36 копійок, що повністю збігається із сумою пені зазначеної в оскаржуваної вимозі. Станом на 31.08.2018 року за позивачем обліковується недоїмка у сумі 208384,64 (двісті вісім тисяч триста вісімдесят чотири гривні 64 копійки), пені в розмірі 13 226,36 гривень. Таким чином, станом на 05.09.2018 року (день прийняття оскаржуваної вимоги про сплату боргу (недоїмки) згідно з карткою особового рахунку позивача за ним обліковувалась заборгованість у сумі 208384,64 гривень, 13226,36 - пеня. Позивач вказує, що вимога про сплату боргу (недоїмки) № Ю-17-25/482У від 05.09.2018 року не сформована відповідачем на підставі картки особового рахунку позивача, чим порушено вимоги п. 6.4 розділу Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та зазначена у вимозі сума недоїмки зі сплати єдиного внеску, виникла у позивача, в тому числі, у минулих звітних періодах та містить 129599,87 гривень, які вже стягнуті з позивача вищезазначеними судовими рішеннями, які виконуються в примусовому порядку органами виконавчої служби. Також вказує, що переведення позивача, як платника єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на облік з управління Пенсійного фонду України в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська до Криворізького південного управління, Криворізька південна ДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області не є підставою для визначення боргу позивача зі сплати єдиного внеску минулих періодів, як новоствореного і не є підставою для формування контролюючим органом вимоги на всю суму боргу. Враховуючи вищевикладене, позивач вважає, що при прийнятті оскаржуваної вимоги відповідач діяв необґрунтовано, тобто без урахування всіх обставин, що мають значення при прийнятті рішення.

Ухвалою суду від 08.04.2019 року відкрито провадження у даній адміністративній справі, та призначено розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами з 08.05.2019 року, а також встановлено відповідачу строк для надання відзиву на позов та докази на його обґрунтування.

У встановлений судом строк, відповідач заперечуючи проти позову, надав свій відзив на позов, який долучений до матеріалів справи. В обґрунтування своїх заперечень проти позову відповідач зазначив, що не погоджується з позовними вимогами та вважає їх необґрунтованими, посилаючись на те, що відповідно до карток особових рахунків станом на 31.07.2018 року по ГО «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» обраховувалась загальна заборгованість на суму 221611 грн. (недоїмка 202266,35 грн., штрафні санкції 6118,29 грн., пеня 13226,36 грн.). Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена в строки, встановлені Законом, обчислена органами доходів і зборів у випадках, передбачених Законом, є недоїмкою. Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів. Відповідач посилається на те, що відповідно до розділу VI Інструкції № 449, якщо платник частково сплатив суми недоїмки, та/або фінансових санкцій, та/або пені, зазначені у вимозі, до завершення строку остаточного узгодження, до органів державної виконавчої служби/органів Казначейства вимоги, які набрали чинності, пред`являються з урахуванням погашених сум боргу на дату пред`явлення. До сум боргу (недоїмки) платника, що подаються до органів державної виконавчої служби або до органів Казначейства, на вимогу про сплату боргу (недоїмки), за даними інформаційної системи органу доходів і зборів включаються також суми узгоджених з платником, але не сплачених у встановлений термін штрафів та пені.

Справа розглянута в межах строку розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, встановленого статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України - в межах шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Суд, дослідивши та оцінивши письмові докази, наявні в матеріалах справи, в їх сукупності, проаналізувавши норми чинного законодавства України, прийшов до таких висновків.

Матеріалами справи підтверджено, що Громадська організація «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» (код ЄДРПОУ 37070377) є юридичною особою, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, та перебуває на обліку в Головному управлінні Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, та є платником єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

05.09.2018 року Головним управлінням Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області винесено вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-17-25/482У з вимогою сплатити суму недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в сумі 221611,00 грн., у тому числі: 202266,35 грн. - сума недоїмки, 6118,29 грн. - штраф, 13226,36 грн. - пеня.

На підставі вимоги № Ю-17-25/482У від 05.09.2018 року постановою державного виконавця Центрально-Міського відділу державної виконавчої служби міста Кривого Рогу Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області відкрито виконавче провадження № 57953181.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.

Статтею 67 Конституції України визначено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове соціальне страхування» визначено правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку (далі - Закон 2464-VI).

Пунктом 2 частини першої статті першої Закону 2464-VI визначено, що єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно пункту першого частини першої статті 4 Закону 2464-VI платниками єдиного внеску, є: роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Частиною другою статті 6 Закону 2464-VI визначено, що платник єдиного внеску зобов`язаний, зокрема: своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування. У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв`язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю;.

Згідно частини 8 статті 9 Закону 2464-VI платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4, 5 та 5-1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Періодом, за який платники єдиного внеску подають звітність до органу доходів і зборів (звітним періодом), є календарний місяць, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, для яких звітним періодом є календарний рік.

За приписами частини 4 статті 25 Закону 2464-VI орган доходів і зборіву порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

У разі несплати частини суми страхових внесків, що сплачується за рахунок коштів державного бюджету відповідно до Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України", орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової і митної політики, інформує про це платників єдиного внеску.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Платник єдиного внеску зобов`язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом доходів і зборів шляхом оскарження вимоги про сплату єдиного внеску в адміністративному або судовому порядку.

Пунктами 1-4 розділу VІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 року № 449, встановлено, що до платників, які не виконали визначені Законом обов`язки щодо нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску, застосовуються заходи впливу та стягнення.

У разі виявлення платником своєчасно не нарахованих сум єдиного внеску такі платники зобов`язані самостійно обчислити ці внески, відобразити у звітності, що подається платником до органів доходів і зборів, та сплатити їх. До такого платника застосовуються штрафні санкції в порядку і розмірах, визначених розділом VІІ цієї Інструкції.

У разі виявлення органом доходів і зборів своєчасно не нарахованих та/або не сплачених платником сум єдиного внеску такий орган доходів і зборів обчислює суми єдиного внеску, що зазначаються у вимозі про сплату боргу (недоїмки), та застосовує до такого платника штрафні санкції в порядку і розмірах, визначених розділом VІІ цієї Інструкції.

Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена в строки, встановлені Законом, обчислена органами доходів і зборів у випадках, передбачених Законом, є недоїмкою.

Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

Органи доходів і зборів надсилають (вручають) платникам вимогу про сплату боргу (недоїмки), якщо:

- дані документальних перевірок свідчать про донарахування сум єдиного внеску органами доходів і зборів;

- платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати єдиного внеску;

- платник має на кінець календарного місяця борги зі сплати фінансових санкцій.

У випадку, передбаченому абзацом другим цього пункту, вимога про сплату боргу (недоїмки) приймається відповідним органом доходів і зборів протягом 10 робочих днів з дня, що настає за днем вручення платнику акта перевірки, а за наявності заперечень платника єдиного внеску до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки.

Орган доходів і зборів надсилає (вручає) вимогу про сплату боргу (недоїмки) платнику єдиного внеску протягом трьох робочих днів з дня її винесення.

У випадках, передбачених абзацами третім та/або четвертим цього пункту, вимога про сплату боргу (недоїмки) надсилається (вручається):

- платникам, зазначеним у підпунктах 1, 2 пункту 1 розділу II цієї Інструкції, протягом 10 робочих днів, що настають за календарним місяцем, у якому виникла, зросла або частково зменшилась сума недоїмки зі сплати єдиного внеску (заборгованість зі сплати фінансових санкцій);

- платникам, зазначеним у підпунктах 3, 4, 6 пункту 1 розділу II цієї Інструкції, протягом 15 робочих днів, що настають за календарним місяцем, у якому виникла, зросла або частково зменшилась сума недоїмки зі сплати єдиного внеску (заборгованість зі сплати фінансових санкцій).

Під частковим зменшенням суми недоїмки зі сплати єдиного внеску (заборгованості зі сплати фінансових санкцій) для цілей цього пункту вважається зменшення загальної суми боргу (недоїмки) з єдиного внеску, яка включає нараховані та несплачені суми єдиного внеску (фінансових санкцій) за останній календарний місяць, в якому відбулось таке зменшення.

Вимога про сплату боргу (недоїмки) формується на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів на суму боргу, що перевищує 10 гривень.

Вимога про сплату боргу (недоїмки), крім загальних реквізитів, має містити відомості про розмір боргу, в тому числі суми недоїмки, штрафів та пені, обов`язок погасити борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк.

Вимога про сплату боргу (недоїмки), є виконавчим документом.

Сума боргу у вимозі проставляється в гривнях з двома десятковими знаками після коми.

Вимога про сплату боргу (недоїмки) формується на підставі актів документальних перевірок, звітів платника про нарахування єдиного внеску та облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів за формою, згідно з додатком 6 до цієї Інструкції (для платника - юридичної особи) або за формою згідно з додатком 7 до цієї Інструкції (для платника - фізичної особи).

Орган доходів і зборів веде реєстр виданих вимог про сплату боргу (недоїмки) за формою згідно з додатком 8 до цієї Інструкції.

При формуванні вимоги про сплату боргу (недоїмки) їй присвоюється порядковий номер, який складається з трьох частин: перша частина - літера «Ю» (вимога до юридичної особи) або «Ф» (вимога до фізичної особи), друга частина - порядковий номер, третя частина - літера «У» (узгоджена вимога).

В третій частині літера «У» (інформація щодо узгодження вимоги) проставляється у разі надсилання:

- платнику узгодженої вимоги внаслідок процедури оскарження;

- вимоги до органів державної виконавчої служби або до органів Казначейства, відповідно до цієї Інструкції.

Вимога про сплату боргу (недоїмки) формується під одним порядковим номером до повного погашення сум боргу.

Так, згідно облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів зі сплати єдиного внеску (код класифікації доходів бюджету 71010000) за Громадською організацією «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» станом на 20.08.2018 року обліковувалась недоїмка у розмірі 208384,64 грн. та пеня у розмірі 13226,36 грн. (загальна заборгованість - 221611,00 грн.

Отже, суд приходить до висновку, що вимога про сплату боргу (недоїмки) від 05.09.2018 року № Ю-17-25/482У сформована відповідачем саме на підставі облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів ГО «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» , згідно яких станом на час формування вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 05.09.2018 року № Ю-17-25/482У заборгованості ГО «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» зі сплати єдиного внеску становила 221611,00 грн.

Позивачем у поданому позові не заперечувалось наявність заборгованості зі сплати єдиного внеску, зокрема, станом на 20.08.2018 року у розмірі 221611,00 грн.

Зважаючи на наявність заборгованості ГО «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» зі сплаті єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування станом на 05.09.2018 року у розмірі 221611,00 грн., формування та направлення вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 05.09.2018 року № Ю-17-25/482У здійснено на законних підставах, з урахуванням чого означена вимога складена правомірно, у межах повноважень, наданих відповідачу законодавством України, а тому відсутні підстави для скасування її судом.

Доводи позивача щодо подвійного стягнення суми заборгованості зі сплаті єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування судом відхиляються з огляду на таке.

Так, постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 червня 2013 року у справі № 804/6271/13-а постановлено стягнути з Громадської організації "Дніпропетровська Межрегіональна Екологічна Асоціація" (ЄДРПОУ 37070377) на користь управління Пенсійного фонду України в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська (ЄДРПОУ 21928462) заборгованість у сумі 8943,87 грн.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08 травня 2014 року у справі № 804/3973/14 постановлено стягнути з Громадської організації «Дніпропетровська міжрегіональна екологічна асоціація» (ЄДРПОУ 37070377) на користь бюджету (ЄДРПОУ 38753439) заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в сумі 120655,83 грн.

За поясненням позивача, згідно відомостей Автоматизованої системи виконавчого провадження Міністерства юстиції України, вбачається наявність виконавчого провадження № 58341962, дата відкриття 15.02.2019 року, та № 58334064, дата відкриття 26.02.2019 року, де стягувачам зазначено Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області.

Суд зауважує, що за наявності відповідних рішень судів - постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 червня 2013 року у справі № 804/6271/13-а та постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08 травня 2014 року у справі № 804/3973/14, стягнення заборгованості не відбувається безпосередньо після прийняття рішення судом.

Згідно облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів зі сплати єдиного внеску (код класифікації доходів бюджету 71010000) за період з 31.01.2013 року по 30.04.2019 року, судом встановлено, що примусове стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, згідно постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 червня 2013 року у справі № 804/6271/13-а та постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08 травня 2014 року у справі № 804/3973/14 не здійснено, отже фактично не стягнуто з Громадської організації "Дніпропетровська Межрегіональна Екологічна Асоціація" заборгованість у сумі 8943,87 грн. та заборгованість в сумі 120655,83 грн., відповідно.

Також судом враховано, що пунктом 5 розділу VІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 року № 449, встановлено, що до сум боргу (недоїмки) платника, що подаються до органів державної виконавчої служби або до органів Казначейства, на вимогу про сплату боргу (недоїмки), за даними інформаційної системи органу доходів і зборів включаються також суми узгоджених з платником, але не сплачених у встановлений термін штрафів та пені.

Аналізуючи викладене, суд робить висновок, що відповідачем правомірно було включено до суми вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 05.09.2018 року № Ю-17-25/482У суми заборгованості, визначені в рішеннях суду, а саме: постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 червня 2013 року у справі № 804/6271/13-а та постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08 травня 2014 року у справі № 804/3973/14.

Питання правомірності примусового стягнення суми боргу зі сплаті єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в рамках виконавчих проваджень, відкритих з примусового виконання постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 червня 2013 року у справі № 804/6271/13-а та постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08 травня 2014 року у справі № 804/3973/14, а також вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 05.09.2018 року № Ю-17-25/482У, судом не досліджується, оскільки знаходиться поза межами предмету спору.

В адміністративному судочинстві діє принцип офіційності, який полягає в активній позиції суду щодо з`ясування всіх обставин у справі. Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов`язку суд витребовує названі документи та матеріали, а якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів (частина 5 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Відповідно до статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідач належними доказами підтвердив правомірність спірної вимоги, наявні в матеріалах справи докази дають суду підстави для висновку про правомірність оскаржуваної вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 05.09.2018 року № Ю-17-25/482У.

На підставі викладеного, зважаючи на встановлені обставини та аналіз чинного законодавства, позовні вимоги Громадської організації «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» не підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання щодо вимог ст. 139 КАС України, суд зазначає, що у зв`язку з тим, що у позові позивачу відмовлено, розподіл судових витрат не здійснювався.

Керуючись ст. ст. 2-10, 11, 12, 47, 72-77, 94, 122, 132, 139, 193, 241-246, 250, 251, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовної заяви Громадської організації «Дніпропетровська Міжрегіональна Екологічна Асоціація» (50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, будинок 81А, офіс 102, код ЄДРПОУ 37070377) до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (49005, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Сімферопольська, будинок 17-а, код ЄДРПОУ 39394856) про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки) - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 10 червня 2019 року.

Суддя І.О. Лозицька

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.06.2019
Оприлюднено26.07.2019
Номер документу83230217
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/2964/19

Ухвала від 18.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 30.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Постанова від 30.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 13.12.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 10.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Рішення від 10.06.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

Ухвала від 02.04.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні