Постанова
від 13.06.2019 по справі 335/13452/16-а
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1Справа № 335/13452/16-а 2-а/335/4/2019

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 червня 2019 року м. Запоріжжя

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя у складі: головуючого судді Калюжної В.В., за участю секретаря судового засідання Кудряшовій Ю.В., розглянувши у залі суду м. Запоріжжя адміністративну справу за позовом публічного акціонерного товариства Європейський газовий банк в особі Уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію АТ ЄВРОГАЗБАНК Оберемко Р.А. до Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради, третя особа - Міністерство юстиції України, про визнання дій протиправними, скасування реєстраційного запису та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач ПАТ Європейський газовий банк в особі Уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію АТ ЄВРОГАЗБАНК Оберемко Р.А. (далі - ПАТ ЄВРОГАЗБАНК ) звернувся до суду з позовом до Запорізької міської ради, третя особа - Міністерство юстиції України, про визнання протиправними дій Державної реєстраційної служби України щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ , скасування реєстраційного запису № 11031110024037541 від 24.02.2016 про припинення ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ , зобов`язання Запорізької міської ради відновити в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців інформацію (відомості) про ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ .

В обґрунтування позову позивач зазначив, що станом на 01.10.2016 він є власником іменних процентних облігацій ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ (ЄДРПОУ 36799859) серії А код ISIN UA4000125967 загальною номінальною вартістю 8 280 000,00 грн., дата погашення - 19.08.2018. Крім того, станом на 01.10.2016 позивач є власником іменних дисконтних облігацій цього ж емітента серії В код ISIN UA4000138879 загальною номінальною вартістю 9 900 000,00 грн., дата погашення - 18.05.2016. Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 10.11.2015 № 1843 обіг облігацій зупинено у зв`язку з припиненням емітента облігацій. ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ припинено за рішенням засновників, запис в Єдиному реєстрі № 11031110024037541 від 24.02.2016.

Позивач 29.07.2016 звернувся із запитом до Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради щодо з`ясування підстав проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за наявності не скасованих випусків цінних паперів, на який отримав відповідь вих. № 01-19/01/839 від 02.08.2016, якою повідомлено, що при реєстрації припинення емітента ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ підстав для зупинення та відмови у державній реєстрації припинення у державного реєстратора не було.

Позивач вважає дії державного реєстратора щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ протиправними, оскільки всупереч вимог Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань державний реєстратор не здійснив запиту до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо відомостей про відсутність (наявність) нескасованих випусків цінних паперів юридичної особи-емітента та відповідно, не перевірив наявності нескасованих випусків цінних паперів, інформація про які міститься у Державному реєстрі випусків цінних паперів. З наведених підстав позивач просив позов задовольнити (т. 1 а.с. 2-5).

Представник відповідача Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради Самусєва Ю.П. проти задоволення позовних вимог заперечувала. Згідно із відзивом на позовну заяву, 02.06.2015 ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ звернувся до державного реєстратора Реєстраційної служби Запорізького міського управління юстиції із рішенням засновників щодо припинення юридичної особи, про що у встановлений законом строк внесено дані до Єдиного державного реєстру. 24.02.2016 до державного реєстратора представником ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ був наданий пакет документів щодо припинення вказаного товариства, зокрема заяву про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, довідку архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, довідки з Пенсійного фонду та Державної податкової інспекції. Підстав для відмови у проведенні державної реєстрації припинення юридичної особи встановлено не було. Інформація щодо нескасованих випусків цінних паперів повинна була надійти в електронному вигляді до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, як це передбачено законом. На час проведення державної реєстрації припинення ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ технічним адміністратором Єдиного державного реєстру було ДП Інформаційно-ресурсний центр , який повинен був відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 13 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань забезпечувати відповідність технічних можливостей Реєстру відповідно до вимог законодавства, а саме в день проведення реєстраційної дії забезпечувати передачу до інформаційної системи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення прощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи. Крім того, Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради не є правонаступником Запорізького міського управління юстиції. Також зауважує, що вимоги п. 2 позовної заяви не є коректними, оскільки у разі скасування судом реєстраційної дії інформація стосовно ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ поновиться автоматично станом на 02.06.2015. Із цієї вимоги позову не зрозуміло, яку саме інформацію (відомості) Департамент має відновити. Просила в задоволенні позовних вимог ПАТ ЄВРОГАЗБАНК відмовити (т. 3 а.с. 89- 90).

13.12.2017 до суду надійшли письмові пояснення представника третьої особи Міністерства юстиції України, за змістом яких на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 21.01.2015 № 17 Державну реєстраційну службу України ліквідовано та установлено, що Міністерство юстиції України є її правонаступником. Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 14.03.2016 № 171-р, від 23.03.2016 № 204-р, від 20.04.2016 № 304-р припинено надання адміністративних послуг з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної реєстрації районних, міськрайонних, міжрайонних, міських управлінь юстиції Запорізької області. На виконання п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 № 99 ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Міністерства юстиції України, зокрема районні, міськрайонні, міжрайонні та міські управління юстиції Запорізької області. При цьому вказаною постановою не визначено правонаступництво за ліквідованими особами публічного права. Таким чином, Міністерство юстиції України не здійснює повноважень в частині державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та, відповідно, не здійснювало будь-які реєстраційні дії, не приймало будь-які рішення стосовно прав та інтересів позивача. Усунення порушень прав, свобод чи інтересів позивача на підставі рішення суду належить до діючих суб`єктів державної реєстрації (т. 1 а.с. 102-103).

Судом проведені такі процесуальні дії у справі.

Ухвалою Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 12.12.2016 позовну заяву ПАТ ЄВРОГАЗБАНК залишено без розгляду з підстав пропуску встановленого КАС України строку звернення до суду (т. 1 а.с. 16).

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 28.03.2017 задоволено апеляційну скаргу ПАТ ЄВРОГАЗБАНК , скасовано ухвалу Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 12.12.2016, справу направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду (т. 1 а.с. 53-54).

Ухвалою судді Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 07.07.2017 позовну заяву ПАТ ЄВРОГАЗБАНК залишено без руху із наданням позивачеві строку на усунення недоліків позовної заяви (т. 1 а.с. 57).

Ухвалою судді Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 28.07.2017 відкрито провадження у даній адміністративній справі із призначенням судового засідання на 07.08.2017 (т. 1 а.с. 66).

Ухвалою Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 20.09.2017 задоволено клопотання представника позивача ПАТ ЄВРОГАЗБАНК про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції, внаслідок чого доручено Господарському суду м. Києва забезпечити проведення судового засідання в режимі відеоконференції на 23.10.2017 (т. 1 а.с. 86).

Ухвалами суду від 12.01.2018, 07.03.2018, 13.03.2018, 18.04.2018, 18.05.2018, 20.06.2018, 25.07.2018, 18.09.2018, 06.12.2018, 18.12.2018, 09.01.2019, 15.01.2019 були задоволені аналогічні клопотання представника позивача (т. 1 а.с. 119, 137, 141, 162, 176, 191, 201, 208, т. 3 а.с. 104, 115, 127, 132).

Ухвалою суду від 06.11.2018 у справі замінено первісного відповідача Запорізьку міську раду належним відповідачем Департаментом реєстраційних послуг Запорізької міської ради, встановлено цьому відповідачу строк для подання відзиву, витребувано у цього відповідача засвідчену належним чином копію реєстраційної справи ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ (т. 1 а.с. 225).

Витребувані матеріали надійшли до суду 21.11.2018.

У судове засідання представник позивача не з`явився, причини неявки не повідомив, раніше подав заяву про розгляд справи за його відсутності. Згідно раніше наданих пояснень, представник позивача підтримав позовні вимоги та просив позов задовольнити з підстав, що викладені в ньому.

Представник відповідача у судове засідання не з`явився, надав суду заяву про розгляд справи за його відсутності, заперечував проти задоволення позову з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву. Просив у позові відмовити повністю.

Представник третьої особи у судове засідання не з`явився, причини неявки суду не повідомив.

У відповідності до ст. 205, 229 КАС України суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд встановив наступне.

Відповідно до матеріалів реєстраційної справи ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ , 08.05.2015 учасником Товариства прийнято рішення про його ліквідацію відповідно до чинного законодавства, визначено комісію з припинення (ліквідаційну комісію) у складі однієї особи - директора Товариства Машко Г.І., наділено ліквідатора повноваженнями керівника Товариства, визначено, що всі рішення в ліквідаційній процедурі приймаються ліквідатором одноособово, встановлено термін для заявлення вимог кредиторами протягом двох місяців з дня оприлюднення повідомлення про прийняття рішення щодо припинення діяльності Товариства (протокол загальних зборів Учасників № 27 від 08.05.2015) (т. 3 а.с. 69- 70).

02.06.2015 Реєстраційною службою Запорізького міського управління юстиції складено повідомлення № 02-05-27/61 про надходження документів ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ щодо внесення рішення засновників юридичної особи про її припинення в результаті ліквідації (т. 3 а.с. 73).

24.02.2016 голова ліквідаційної комісії ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ звернувся до Реєстраційної служби Запорізького міського управління юстиції із заявою та відповідними документами про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (т. 3 а.с. 76-82).

24.02.2016 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис № 11031110024037541 про припинення юридичної особи ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ , що підтверджується витягом з вказаного Реєстру (т. 1 а.с. 6).

Не погоджуючись із внесенням вказаного запису до Реєстру, позивач ПАТ ЄВРОГАЗБАНК , який є власником іменних процентних та іменних дисконтних облігацій ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ , звернувся до Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради з приводу з`ясування підстав проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за наявності не скасованих випусків цінних паперів. На вказане звернення Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради листом від 02.08.2016 № 01-19/01/839 повідомив, що державну реєстрацію припинення юридичної особи ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ проведено 24.02.2016 на підставі наданих заявником документів, передбачених ч. 12 ст. 17 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань . Підстав для зупинення та відмови у державній реєстрації припинення ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ у державного реєстратора не було (т. 1 а.с. 7).

Позиція позивача у справі ґрунтується на тому, що суб`єкт державної реєстрації не мав права вносити запис до Реєстру про припинення ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ , яке є емітентом цінних паперів, оскільки на момент внесення запису були наявні нескасовані випуски цінних паперів цього емітента.

Разом із тим, із доводами позивача суд не погоджується, виходячи із наступного.

Підстави для відмови у державній реєстрації визначені у ст. 28 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань .

Відповідно до частини четвертої цієї статті відмова у державній реєстрації з підстав, не передбачених цією статтею, а також відмова у державній реєстрації (легалізації) професійної спілки, її організації або об`єднання не допускається.

Позивач в обґрунтування своїх вимог посилається на п. 11 ч. 1 ст. 28 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , за якою підставами для відмови у державній реєстрації є те, що документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані … щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів.

В цей же час, дослідженням матеріалів реєстраційної справи ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ встановлено, що такі відомості державному реєстраторові під час припинення цієї юридичної особи не надходили, а тому суд вважає, що у державного реєстратора не було законних підстав для відмови у державній реєстрації припинення вказаної юридичної особи.

Позивач стверджує, що в даному випадку такі відомості повинні були надійти суб`єкту державної реєстрації в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, як це передбачено статтею 13 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань .

Дійсно, згідно з ч. 9 ст. 13 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру таких відомостей:

про відсутність (наявність) нескасованих випусків цінних паперів юридичної особи - емітента - у день отримання запиту від суб`єкта державної реєстрації;

про відсутність (наявність) нескасованих випусків цінних паперів юридичної особи - емітента - протягом 30 календарних днів з дати отримання відомостей про проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

про відсутність (наявність) нескасованої реєстрації випуску акцій акціонерного товариства - у день отримання запиту від суб`єкта державної реєстрації;

про відсутність (наявність) нескасованої реєстрації випуску акцій акціонерного товариства - протягом 30 календарних днів з дати отримання відомостей про проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Однак, відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.

Такий Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційною системою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, обміну документами в електронній формі затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 13.08.2015 № 1493/5, рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 13.08.2015 № 1272, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.08.2015 за № 1008/27453 (далі - Порядок).

Відповідно до п. 1 р. ІІ Порядку відомості з Державного реєстру випусків цінних паперів про відсутність (наявність) нескасованих випусків цінних паперів юридичної особи - емітента та про відсутність (наявність) нескасованої реєстрації випуску акцій акціонерного товариства передаються до Єдиного державного реєстру на підставі електронного запиту, що формується за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

За приписами п. 1 р. ІІІ Порядку у день внесення до Єдиного державного реєстру запису: про те, що державним реєстратором розпочато процес проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації; про державну реєстрацію припинення юридичної особи; про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи; про судове рішення про порушення провадження у справі про банкрутство юридичної особи; про проведення санації боржника та призначення керуючого санацією; про визнання юридичної особи банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; про припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи; про ліквідацію юридичної особи - банкрута; про припинення юридичної особи, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи; про рішення Національного банку України про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку, - з Єдиного державного реєстру до Державного реєстру випусків цінних паперів передаються відомості про внесення такого запису до Єдиного державного реєстру.

Пунктом 2 р. ІІІ Порядку передбачено, що передача відомостей з Єдиного державного реєстру до Державного реєстру випусків цінних паперів здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру.

Таким чином, в даному випадку законодавством передбачено автоматичний обмін інформацією між Єдиним державним реєстром та Державним реєстром випусків цінних паперів. Вимог щодо обов`язку суб`єкта державної реєстрації самостійно здійснювати запит до Державного реєстру випусків цінних паперів чинне на час припинення ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ законодавство не передбачало і не передбачає на даний час.

Поряд із цим, вимогами ч. 2 ст. 13 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань обов`язок із забезпечення передачі до інформаційних систем Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку покладено на технічного адміністратора Єдиного державного реєстру, яким суб`єкт державної реєстрації не являється.

Отже, за відсутності обов`язку у суб`єкта державної реєстрації здійснювати відповідні дії з перевірки наявності у Державному реєстрі випусків цінних паперів відомостей щодо наявності нескасованих випусків цінних паперів в емітента - юридичної особи, що припиняється, неможливо стверджувати про наявність з боку такого суб`єкта державної реєстрації протиправних дій чи бездіяльності з цього приводу.

Слід зауважити, що позивач в межах заявлених ним позовних вимог не просив суд визнати протиправними вищезазначені дії (бездіяльність), а визначив предметом позову протиправність дій Державної реєстраційної служби України із внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про припинення ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ , а тому у даній справі предметом перевірки суду є саме дії суб`єкта державної реєстрації щодо правомірності внесення до Реєстру відповідного запису.

Крім того, слід зауважити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.01.2015 № 17 Державну реєстраційну службу України ліквідовано та установлено, що Міністерство юстиції України є правонаступником Державної реєстраційної служби України.

Наказом Міністерства юстиції України від 30.01.2015 № 115/5, зареєстрованим в Мінюсті 30.01.2015 за № 101/26546, внесено зміни до абз. 2 п. 3 Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 за № 760/19498, за яким основними завданнями управління юстиції є реалізація державної правової політики, державної політики з питань, зокрема, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 14.03.2016 № 171-р, від 23.03.2016 № 204-р, від 20.04.2016 № 304-р припинено надання адміністративних послуг з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної реєстрації районних, міськрайонних, міжрайонних, міських управлінь юстиції Запорізької області.

На виконання п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 № 99 ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Міністерства юстиції України, зокрема районні, міськрайонні, міжрайонні та міські управління юстиції Запорізької області. При цьому вказаною постановою не визначено правонаступництво за ліквідованими особами публічного права.

Отже, Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради не є правонаступником прав та обов`язків відповідної реєстраційної служби Запорізького міського управління юстиції, що вносило спірний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а тому Департамент не може відповідати за позовними вимогами про визнання відповідних дій протиправними.

Враховуючи відсутність у суб`єкта державної реєстрації передбачених статтею 28 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань підстав для відмови у державній реєстрації припинення юридичної особи ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ , суд доходить висновку про необґрунтованість позовної вимоги ПАТ ЄВРОГАЗБАНК про скасування запису № 11031110024037541 від 24.02.2016.

Також, позовна вимога ПАТ ЄВРОГАЗБАНК про зобов`язання Запорізької міської ради відновити в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців інформацію про ТОВ ІНСАЙТ КАПІТАЛ не може бути задоволена судом, оскільки звернута до неналежного відповідача, а також не є конкретизованою в частині інформації, що підлягає відновленню в Реєстрі. Крім того, ця вимога є похідною від вимоги про скасування запису № 11031110024037541 від 24.02.2016, щодо якої суд дійшов висновку про відсутність підстав для її задоволення.

Підсумовуючи все вищевикладене, суд доходить висновку про відсутність законних підстав для задоволення позовних вимог ПАТ ЄВРОГАЗБАНК , а тому у задоволенні позову слід відмовити повністю.

Судові витрати в даному випадку розподілу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 2, 3, 6- 10, 15, 53, 72- 78, 90, 94, 95, 139, 143, 241- 246, пп. 10 п. 1 Перехідних положень КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову публічного акціонерного товариства Європейський газовий банк в особі Уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію АТ ЄВРОГАЗБАНК Оберемко Р.А. до Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради, третя особа - Міністерство юстиції України, про визнання дій протиправними, скасування реєстраційного запису та зобов`язання вчинити певні дії відмовити повністю.

Рішення може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду через Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя В.В. Калюжна

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення13.06.2019
Оприлюднено29.07.2019
Номер документу83240227
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —335/13452/16-а

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 08.05.2019

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 26.03.2019

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 26.02.2019

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 09.01.2019

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 06.12.2018

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 06.11.2018

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 06.11.2018

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні