номер провадження справи 25/23/16-21/72/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
22.07.2019 Справа № 908/2229/16
м. Запоріжжя Запорізької області
Господарський суд Запорізької області у складі судді Черкаського Володимира Івановича, при секретареві Курочкіній О.О., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи № 908/2229/16
Кредитори:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Агро Дніпро" (с. Дніпровка, К-Дніпровського району, Запорізької області, 71321, вул. Кірова, 273-а)
2. Запорізька об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39488184)
3. Фізична особа ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідент. номер НОМЕР_1 )
4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Довіра та Гарантія" (04112, м. Київ, вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського, 8, поверх 6, оф. 32, код ЄДРПОУ 38750239)
Боржник - Приватне підприємство "Агротон" (м. Запоріжжя, 69050, вул. Космічна, 122, код ЄДРПОУ 31476606)
банки, здійснюючі розрахунково-касове обслуговування боржника -
1. АБ "Укргазбанк" (01004, м. Київ, вул. Червоноармійська (Велика Васильківська), 39)
2. ПАТ КБ "Приватбанк" (вул. Набережна Перемоги, 50, м. Дніпро, 49094)
Ліквідатор - Чалаплюк С.В. (АДРЕСА_2)
Учасник провадження - Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради (69002, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, 84, ЄДРПОУ 40302133)
про банкрутство
Суддя Черкаський В.І.
За участю представників сторін та учасників:
від ТОВ "Агро Дніпро" - Дробишевський О.А., свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю ЗП001355 від 31.07.2017 року;
ліквідатор, Чалаплюк С.В. , особисто;
від Головного управління ДФС у Запорізькій області - Муріна В.О., дов. від 07.05.2019 року
УСТАНОВИВ:
Ухвалою від 29.05.2019 року судове засідання для розгляду скарги ліквідатора (вх. № 08-08/21373/18 від 28.11.2018), клопотання Головного управління ДФС у Запорізькій області № 51/8-10-01-05 від 26.01.2018 року (вх. № 08-08/2116/18 від 31.01.2018), звіту ліквідатора (вх. № 08-08/11124/19 від 29.05.2019), ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відкладено на 14.06.2019 року, 10 - 00.
04.06.2019 року до суду від Комунального підприємства Барабинської селищної ради "Центр надання послуг" надійшли пояснення № 78 від 23.05.2019 року (вх. № 08-08/11531/19 від 04.06.2019) до якого додано протокол обшуку від 12.04.2018 року.
У судовому засіданні 14.06.2019 року на підставі ст. 216 ГПК України оголошувалась перерва до 22.07.2019 року.
22.07.2019 року до суду від Головного управління ДФС у Запорізькій області надійшло клопотання № 637/08-01-49-05 від 19.07.2019 року (вх. № 08-08/14935/19 від 22.07.2019) відповідно до якого заявник просить суд здійснити процесуальне правонаступництво та замінити Запорізьку об`єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Запорізькій області на Головне управління ДФС у Запорізькій області.
У судовому засіданні 22.07.2019 року клопотання Головного управління ДФС у Запорізькій області № 637/08-01-49-05 від 19.07.2019 року (вх. № 08-08/14935/19 від 22.07.2019) прийнято судом до розгляду, копії документів залучено до матеріалів справи.
У судовому засіданні 22.07.2019 року оголошено вступну та резолютивну частини ухвали та повідомлено про те, що повний текст ухвали буде виготовлено протягом 5-ти днів.
У судовому засіданні 22.07.2019 року від ліквідатора надійшло усне клопотання щодо нерозгляду скарги ліквідатора (вх. № 08-08/21373/18 від 28.11.2018). Клопотання судом задоволено. Скаргу ліквідатора (вх. № 08-08/21373/18 від 28.11.2018) залишено без розгляду.
Розглянувши клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області № 51/8-10-01-05 від 26.01.2018 року (вх. № 08-08/2116/18 від 31.01.2018), заслухавши представників кредитора 1, ГУ ДФС у Запорізькій області та ліквідатора, суд установив.
Клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області щодо не затвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення провадження у справі до проведення перевірки суд не знайшов підставним та обґрунтованим з огляду на наступне.
Порядок проведення документальних перевірок податковим органом визначений главою 8 Податкового кодексу України. Зокрема, відповідно до пункту 78.1.7 п. 78.1 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку.
Пунктом 78.4 статті 78 Податкового кодексу України встановлено, що про проведення документальної позапланової перевірки керівник контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення позапланової документальної перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.
Пунктом 79.2 статті 79 Податкової кодексу України закріплено, що документальна позапланова перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної перевірки.
Відповідно до пункту 81.2 Податкового кодексу України, у разі відмови платника податків та/або посадових осіб платника податку у допуску посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки, складається акт, який засвідчує факт відмови.
У матеріалах справи наявний наказ ГУ ДФС у Запорізькій області № 452 від 14.02.2018 року щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП "Агротон"; акт № 208/08011403/31476606 від 15.02.2018 року перевірки місцезнаходження посадових осіб або його законних (уповноважених) представників, направлення на перевірку № 296 та № 297 від 15.02.2018 року, акт № 209/08011403/31476606 від 15.02.2018 року про неможливість вручення копії наказу на проведення перевірки та ознайомити з направленням на проведення перевірки документів платнику податків.
У матеріалах справи відсутні докази проведення перевірки боржника, а саме, докази проведення податкової перевірки банкрута, акт за результатами її проведення.
При цьому також зазначається, що проведення процедури банкрутства суб`єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв`язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.
Обставини, пов`язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб`єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того.
Станом на 22.07.2019 року ГУ ДФС у Запорізькій області доказів проведення податкової перевірки банкрута відповідно до вимог Податкового кодексу України не надано.
Враховуючи вищевикладене, у задоволенні клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області № 51/8-10-01-05 від 26.01.2018 року (вх. № 08-08/2116/18 від 31.01.2018) щодо не затвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення провадження у справі слід відмовити.
Розглянувши у судовому засіданні 22.07.2019 року матеріали справи, клопотання Головного управління ДФС у Запорізькій області № 637/08-01-49-05 від 19.07.2019 року (вх. № 08-08/14935/19 від 22.07.2019), заслухавши представників учасників провадження у справі про банкрутство, суд установив.
Відповідно до Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 № 236, Наказом Державної фіскальної служби України від 01.02.2019 року № 80 затверджено нову редакцію Положення про Головне управління ДФС у Запорізькій області.
Відповідно до п. 1 Положення, ГУ ДФС у Запорізькій області є правонаступником усіх прав та обов`язків Головного управління Міндоходів у Запорізькій області, Бердянської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області, Вільнянської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області, Енергодарської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області, Запорізької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області, Мелітопольської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області, Пологівської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області, Токмацької об`єднаної державної інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області.
Згідно ст. 52 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.
Відповідно до ст. 21 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони на будь-якій стадії провадження у справі її правонаступником. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне клопотання Головного управління ДФС у Запорізькій області № 637/08-01-49-05 від 19.07.2019 року (вх. № 08-08/14935/19 від 22.07.2019) щодо процесуального правонаступництва задовольнити та замінити кредитора 2 - Запорізьку об`єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39488184) на його правонаступника - Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, проспект Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146).
Розглянувши у судовому засіданні 22.07.2019 року матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, заслухавши представників учасників провадження у справі про банкрутство, суд установив.
Постановою від 07.06.2017 року припинено процедуру розпорядження майном ПП "Агротон" та повноваження розпорядника майна Шевченка В.М. Визнано Приватне підприємство "Агротон" банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором призначено арбітражного керуючого Чалаплюка С.В.
З метою визначення майнового стану боржника, ліквідатором були направлені відповідні запити в органи реєстрації рухомого та нерухомого майна, на які отримано відповіді.
Відповідно до довідки АТ КБ "Приватбанк" № 20.1.0.0.0/7-181011/1240 від 24.10.2018 року рахунок ПП "Агротон" 17.10.2018 року закрито.
Згідно довідки ПАТ АБ "Укргазбанк" № 142/23188/2018 від 04.12.2018 року у банку відсутні рахунки, які належать ПП "Агротон".
Як свідчить довідка Головного управління статистики у Запорізькій області № 03-07/861/06-19 від 17.05.2019 року ПП "Агротон" останній раз надало звіт до Головного управління статистики у Запорізькій області за формою 1-м, 2-м "Фінансовий звіт суб`єкта малого підприємництва" за 2006 рік.
Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта від 22.06.2017 року № 90354698 в реєстрі відсутня інформація щодо ПП "Агротон".
Згідно довідок Міжрайонного управління у Бердянському районі Запорізької області та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 0-8-0.17-913/116-17 від 08.09.2017 року, Відділу у Василівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 0-8-0.223-1409/102-17 від 23.08.2017 року, Відділу у Гуляйпільському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 33-8-0.27-275/106-17 від 10.08.2017 року, Міжрайонного управління у Кам`янсько-Дніпровському районі та м. Енергодарі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 522/0/118-17 від 06.09.2017 року, Відділу у Якимівському районі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області № 0-8-0.33-1763/115-17 від 04.09.2017 року за ПП "Агротон" земельні ділянки не зареєстровані.
Як свідчить витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 52649580 від 23.06.2017 року у ПП "Агротон" наявне рухоме майно, яке знаходиться у заставі ВАТ Банк "БІГ ЕНЕРГІЯ" та перебуває у розшуку.
Відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 10/01/15275 від 08.08.2017 року станом на 31.03.2017 року ПП "Агротон" серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутнє.
Згідно довідки Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Запорізькій області № 13-28-03694 від 11.07.2017 року відомості щодо нерухомого державного майна, включаючи об`єкти житлового фонду, яке перебуває на балансі ПП "Агротон" відсутні.
Як свідчить довідка Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Запорізькій області № 1008-23.5/2034 від 05.07.2017 року інформація щодо реєстрації документів декларативного характеру на виконання будівельних робіт та введення в експлуатацію об`єктів будівництва, замовником яких є ПП "Агротон" в Департаменті відсутня.
Відповідно листа Державного космічного агентства України № 3273/10-К3.3/17 від 06.07.2017 року зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки у ПП "Агротон" не має.
Згідно довідки Виробничого підрозділу "Дніпровське відділення" філії "Головний інформаційно-обчислюваний центр" ПАТ "Українська залізниця" № 1201 від 10.07.2017 року за ПП "Агротон" в Автоматизованому банку даних парку вантажні вагони не зареєстровані. Зазначена ФОП у довіднику "Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества" відсутня. В інформаційних базах відомості про зареєстровані локомотиви у ПП "Агротон" відсутні.
Відповідно до довідки Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) № 6110/02/15-17 від 01.08.2017 року записи щодо суден власником або судовласником яких є ПП "Агротон" відсутні.
Як свідчать довідки Головного управління Держпраці у Запорізькій області № 08/02.6-21/4924 від 09.08.2017 року за ПП "Агротон" технологічні транспортні засоби та підйомні споруди не зареєстровані та з обліку не знімались.
Згідно довідки Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області № 02.3-12/4696 від 01.08.2017 року станом на 31.07.2017 року за ПП "Агротон" зареєстрована сільськогосподарська техніка.
Відповідно до довідки Регіонального сервісного центру МВС України в Запорізькій області № 31/8-3173 від 03.07.2017 року станом на 30.06.2017 року за ПП "Агротон" зареєстрований вантажний (малотоннажний) транспортний засіб NISSAN SUNNY, 1994 р.в., державний номер НОМЕР_2 . Зазначений автомобіль обтяжений арештом та знаходиться у розшуку.
Ліквідатором проведено інвентаризацію майна боржника, про що складено інвентаризаційний опис.
Протоколом засідання комітету кредиторів від 27.05.2019 року схвалено звіт ліквідатора.
Ліквідатором банкрута до реєстру вимог кредиторів включено грошові вимоги кредиторів у розмірі 3 339 683, 96 грн. та 22 492, 00 грн. судового збору.
Враховуючи відсутність майна та майнових активів у боржника вимоги не погашені.
Згідно ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.
Враховуючи те, що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення своєї статутної діяльності його необхідно ліквідувати, а провадження у справі закрити.
Відповідно до п. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу "Оберіг".
Керуючись ст. ст. 2, 40, 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 231 - 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
Клопотання ліквідатора від 22.07.2019 щодо нерозгляду скарги ліквідатора (вх. 08-08/21373/18 від 28.11.2018) задовольнити. Скаргу ліквідатора (вх. 08-08/21373/18 від 28.11.2018) залишити без розгляду.
Клопотання Головного управління ДФС у Запорізькій області № 51/8-10-01-05 від 26.01.2018 року (вх. № 08-08/2116/18 від 31.01.2018) залишити без задоволення.
Задовольнити клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області щодо процесуального правонаступництва (вх. № 08-08/14935/19 від 22.07.2019.).
Замінити кредитора у справі - Запорізьку об`єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39488184) на його правонаступника - Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, проспект Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146).
Звіт ліквідатора ( вх. 08-08/11124/19 від 29.05.2019) та ліквідаційний баланс банкрута - Приватного підприємства "Агротон" (м. Запоріжжя, 69050, вул. Космічна, 122, код ЄДРПОУ 31476606) затвердити.
Банкрута - Приватне підприємство "Агротон" (м. Запоріжжя, 69050, вул. Космічна, 122, код ЄДРПОУ 31476606) ліквідувати.
Зобов`язати надати суду:
Ліквідатора - до 22.08.2019 року докази фактичної передачі до архівної установи фінансово-господарських документів банкрута відповідно до вимог ст. 48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Провадження у справі закрити.
Копію ухвали направити кредиторам, боржнику, ліквідатору, Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради (69002, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, 84, ЄДРПОУ 40302133), ГТУ юстиції у Запорізькій області, Головному управлінню статистики у Запорізькій області, ГУ ДФС в Запорізькій області.
Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ч. 1 ст. 235 ГПК України. Повний текст ухвали буде складено протягом 5-ти днів з дня оголошення вступної та резолютивної частин ухвали.
Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, визначеними ст. ст. 256-259 ГПК України, шляхом подання апеляційної скарги.
Повний текст ухвали, відповідно до ст. 233 ГПК України, складено 29.07.2019 року.
Суддя В.І. Черкаський
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2019 |
Оприлюднено | 29.07.2019 |
Номер документу | 83286863 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Верхогляд Тетяна Анатоліївна
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Верхогляд Тетяна Анатоліївна
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Верхогляд Тетяна Анатоліївна
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Верхогляд Тетяна Анатоліївна
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Верхогляд Тетяна Анатоліївна
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Верхогляд Тетяна Анатоліївна
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Верхогляд Тетяна Анатоліївна
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Черкаський В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні