Ухвала
від 23.07.2019 по справі 804/4583/18
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

23 липня 2019 року м. Дніпросправа № 804/4583/18

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Чабаненко С.В. ,

суддів: Чумака С.Ю., Юрко І.В.,

за участю секретаря судового засідання: Сколишева О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпрі апеляційну скаргу Дніпровської міської ради на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.03.2019 р. в адміністративній справі №804/4583/18 за позовом Виконувача обов`язків керівника Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської області до Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, Дніпровської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору -Комунальний заклад освіти "Навчально-виховний комплекс №139"Загальноосвітній навчальний заклад-центр дитячої творчості "ДУМА" Дніпровської міської ради, Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій Дніпропетровської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Третього апеляційного адміністративного суду надійшла апеляційна скарга Дніпровської міської ради на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.03.2019 р. в адміністративній справі №804/4583/18.

Під час апеляційного розгляду, з урахуванням доводів, викладених у апеляційній скарзі виникла необхідність у витребовуванні додаткових доказів, а саме таких, що підтверджують доводи заявника апеляційної скарги про недопущення останнім протиправної бездіяльності у спірних правовідносинах.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до Положення про Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради, затвердженого Рішенням міської ради від 20.10.2016 року № 40/15, Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради є виконавчим органом Дніпровської міської ради, підконтрольний та підзвітний Дніпровській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, Дніпровському міському голові та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів.

Відповідно до частини четвертої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Згідно частини шостої статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду.

Відповідно до частини сьомої статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали.

Згідно частини восьмої статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України у випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.

Відповідно до частини дев`ятої статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неподання суб`єктом владних повноважень витребуваних судом доказів без поважних причин або без повідомлення причин суд, залежно від того, яке ці докази мають значення, може визнати обставину, для з`ясування якої витребовувався доказ, або відмовити у її визнанні, або розглянути справу за наявними в ній доказами.

Враховуючи необхідність подання додаткових доказів, суд вважає за необхідне оголосити перерву в розгляді справи.

Відповідно до частини шостої статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні можуть бути оголошені перерви в межах, встановлених цим Кодексом строків розгляду справи, тривалість яких визначається відповідно до обставин, що їх викликали.

З метою повного та всебічного розгляду справи в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає за необхідне зобов`язати Дніпровську міську раду надати суду апеляційної інстанції:

- докази на підтвердження факту виділення коштів для усунення порушень норм протипожежної безпеки, що викладені у акті позапланової перевірки № 678, проведеної Дніпропетровським міським управлінням ГУ ДНСНС у Дніпропетровській області, та наведені у приписі щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 661 від 08.11.2017 року;

- докази проведення закупівлі відповідного обладнання для забезпечення протипожежної безпеки з урахуванням порушень викладених у акті позапланової перевірки № 678, проведеної Дніпропетровським міським управлінням ГУ ДНСНС у Дніпропетровській області;

- докази здійснення контролю за діяльністю Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради в частині вчинення дій щодо усунення порушень, згідно припису щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 661 від 08.11.2017 року на підставі акту позапланової перевірки № 678, проведеної Дніпропетровським міським управлінням ГУ ДНСНС у Дніпропетровській області.

Колегія суддів вважає за необхідне роз`яснити положення ст. 149 КАС України, відповідно до якої у разі невиконання вимог ухвали суду підлягають застосуванню заходи процесуального примусу, а саме штраф від 0,3 до трьох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Керуючись статтями 9, 44, 80, 194, 325, 327, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Оголосити перерву в розгляді справи до 06 серпня 2019 року до 13:40.

Зобов`язати Дніпровську міську раду надати суду в строк до 05 серпня 2019 року:

- докази на підтвердження факту виділення коштів для усунення порушень норм протипожежної безпеки, що викладені у акті позапланової перевірки № 678, проведеної Дніпропетровським міським управлінням ГУ ДНСНС у Дніпропетровській області, та наведені у приписі щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 661 від 08.11.2017 року;

- докази проведення закупівлі відповідного обладнання для забезпечення протипожежної безпеки з урахуванням порушень викладених у акті позапланової перевірки № 678, проведеної Дніпропетровським міським управлінням ГУ ДНСНС у Дніпропетровській області;

- докази здійснення контролю за діяльністю Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради в частині вчинення дій щодо усунення порушень, згідно припису щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 661 від 08.11.2017 року на підставі акту позапланової перевірки № 678, проведеної Дніпропетровським міським управлінням ГУ ДНСНС у Дніпропетровській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання, оскарженню не підлягає.

Головуючий - суддя С.В. Чабаненко

суддя С.Ю. Чумак

суддя І.В. Юрко

Дата ухвалення рішення23.07.2019
Оприлюднено31.07.2019
Номер документу83299452
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/4583/18

Постанова від 27.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 26.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 17.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 03.10.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 06.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 23.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Рішення від 12.03.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні