Ухвала
від 26.07.2019 по справі 923/591/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

26 липня 2019 року Справа № 923/591/18

Господарський суд Херсонської області у складі судді Сулімовської М.Б., за участю секретаря судового засідання Мальцевої О.В., розглянувши у відкритому судовому засідання справу

за заявою: Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД", м. Херсон

про визнання банкрутом

за участю представників:

від кредитора: ГУ ДФС у Херсонській області - Кромп О.П. (посвідчення ХС № 000074), начальник відділу, довіреність № 410/9/21-22-10-13 від 10.06.2019р.,

ліквідатор: арбітражний керуючий Мачульний О.І ., свідоцтво №1019 від 03.07.2013р.

Кредитор Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі звернувся до Господарського суду Херсонської області із заявою про порушення справи про банкрутство боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД", м.Херсон на підставі ст.ст.10-12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", мотивуючи свої вимоги неспроможністю боржника задовольнити протягом більше трьох місяців вимоги кредитора, безспірний розмір яких сукупно становить більше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 31.07.2018р. відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД".

Оголошення про відкриття провадження у справі оприлюднено на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду 31.07.2017р.

Ухвалою суду від 09.10.2018р. затверджено реєстр вимог кредиторів.

Постановою суду від 16.01.2019р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Мачульного О.І., якого зобов`язано здійснити ліквідаційну процедуру банкрута і забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.

11.07.2019р. ліквідатором банкрута подано до суду звіт про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу та ліквідаційний баланс боржника.

Ухвалою від 12.07.2019р. для розгляду звіту і ліквідаційного балансу боржника суд призначив судове засідання із викликом представників учасників провадження на 26.07.2019р.

В судове засідання з`явились представник ініціюючого кредитора та ліквідатор банкрута.

За клопотанням ліквідатора судове засідання проведено в режимі відеоконференції.

В судовому засіданні заслухано звіт ліквідатора та розглянуто ліквідаційний баланс боржника. Ліквідатор просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс, провадження у справі закрити.

Представник ініціюючого кредитора роботу ліквідатора вважає задовільною, подане ліквідатором клопотання підтримує та проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу боржника не заперечує.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх в судовому засіданні ліквідатора банкрута і представника кредитора, суд -

в с т а н о в и в:

Відповідно до частини 1 статті 3 ГПК України, судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

За приписами ч.1 статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Статтею 9 вказаного Закону визначено, що справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Постановою суду від 16.01.2019р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Мачульного О.І., якого зобов`язано здійснити ліквідаційну процедуру банкрута і забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.

Відповідно до вимог ч.ч. 1, 2 ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню, на строк не менше п`яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Виходячи із положень ст.ст. 41, 44, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.

Згідно ч. ч. 1, 5 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до вимог ч.1 ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

На виконання вимог постанови господарського суду від 16.01.2019р. ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД".

Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За приписами ст. 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об`єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об`єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.

В той же час, визначений положеннями ч.1 ст.42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обсяг ліквідаційної маси цим не обмежується, оскільки згідно з частиною першою статті 213 ГК у процедурах банкрутства використовуються майнові активи, які належать боржнику на підставі речових та зобов`язальних прав, а також права інтелектуальної власності. Права вимоги за зобов`язаннями та об`єкти права інтелектуальної власності можуть бути предметами цивільного обігу, а тому вони підлягають включенню до складу ліквідаційної маси і реалізації ліквідатором у порядку, встановленому Законом.

З метою отримання відомостей щодо зареєстрованого за банкрутом рухомого та нерухомого майна, для встановлення об`єктивного майнового стану підприємства ліквідатором було направлено запити до відповідних органів та отримано відповіді.

Так згідно інформації, отриманої від державних установ, зокрема:

- Державної авіаційної служби України - лист № 1.16-1338-19 від 26.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за банкрутом повітряні судна не зареєстровані;

- Державної архітектурно-будівельної інспекції України - лист № 40-302-16/1331-19 від 27.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що в єдиному реєстрі, ведення якого розпочато з 20.05.2011р., інформація щодо видачі/реєстрації документів дозвільного та декларативного характеру, де замовником будівництва виступає банкрут станом на час надання відповіді, відсутня;

- Прокуратури Херсонської області - лист № 19-26вих-19 від 01.03.2019р., в якому міститься інформація про те, що звітністю не передбачено виокремлення відомостей про кримінальні правопорушення, вчинені саме службовими особами банкрута. У зв`язку з цим надання таких даних на підставі звітності не представляється можливим;

- Головного управління Держпраці у Херсонській області - лист № 01-08/1702 від 12.03.2019р., в якому міститься інформація про те, що в Головному управлінні Держпраці у Херсонській області за банкрутом технологічні транспортні засоби, які згідно чинного законодавства підлягають реєстрації в органах Держпраці України, не зареєстровані. Також в Головному управлінні за вищевказаним суб`єктом господарювання вибухові матеріали промислового значення, підіймальні споруди (в/п крани, ліфти, ескалатори, канатні дороги, підйомники, фунікулери тощо), парові та водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води тощо, на обліку не значаться;

- Головного управління статистики у Херсонській області - лист № 03.01-03/494-19 від 28.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що за участю банкрута не створено суб`єктів господарської діяльності (структурних підрозділів, філій, представництв, дочірніх підприємств, відділень тощо);

- Управління ДВС Головного територіального управління юстиції у Херсонській області - лист № ПІ-М-05 від 28.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що станом на 28.02.2019р. виконавчі документи щодо стягнення боргу з банкрута в територіальні відділи державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області не надходили та на даний час на виконання не перебувають;

- Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області - лист № 33-21-0.13-1088/2-19 від 01.03.2019р., в якому міститься інформація про те, що за наявною інформацією, наданою структурними підрозділами Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області (у містах та районах), у користуванні або власності за банкрутом на території Херсонської області земельні ділянки не обліковуються;

- Міністерства економічного розвитку і торгівлі України - лист № 2312-07/9075-07 від 28.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що надання виписки з відповідного реєстру щодо відомостей про певний охоронний документ є платною послугою і становить 100 грн. за один об`єкт промислової власності. Разом з тим, інформацію щодо об`єктів промислової власності можливо самостійно отримати на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку. У зв`язку з відсутністю коштів на основному (ліквідаційному) рахунку банкрута, ліквідатором самостійно проведено пошук, та згідно даних Державних реєстрів відомості щодо реєстрації авторського права на твір та договорів, які стосуються права автора на твір, об`єктів права інтелектуальної власності та видачу ліцензій на використання об`єктів права інтелектуальної власності за банкрутом не встановлено;

- Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності" (Укрпатент) - лист № 969/2019 від 05.03.2019р., в якому міститься інформація про те, що вартість проведення іменного пошуку відомостей про винаходи (корисні моделі), промислові зразки, знаки для товарів і послуг вищезазначеного підприємства, становитиме 864,00 грн. (з урахуванням ПДВ). У зв`язку з відсутністю коштів на основному (ліквідаційному) рахунку банкрута, ліквідатором самостійно проведено пошук та згідно даних Державних реєстрів промислової власності відомості про винаходи (корисні моделі), промислові зразки, знаки для товарів і послуг за банкрутом відсутні;

- Державної фіскальної служби України - лист № 10099/6/99-99-07-03-01-15 від 01.03.2019р., в якому міститься інформація про те, що банкрут відсутній в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами;

- Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів - лист № Д-31/3144-19 від 27.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що згідно даних уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи, трактори, самохідні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми не зареєстровані за банкрутом;

- Державного космічного агентства України - лист № 1100/10-16Д03.3/19 від 04.03.2019р., в якому міститься інформація про те, що зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки у банкрута немає. Ліцензії на право здійснення космічної діяльності банкруту не видавались;

- Адміністрації Херсонського морського порту - лист № 407/26-01-01/Вих/26 від 28.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що відповідно до Державного суднового реєстру та Державного суднового реєстру (для прогулянкових суден), що ведуться ХФ ДП "АМПУ" (Адміністрацією Херсонського МП), плавучих засобів за банкрутом не зареєстровано;

- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), - лист № 2218/21/7-19 від 28.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що банкрут до НКРЕКП не звертався та ліцензій на право провадження господарської діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг не отримував;

- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (НАЦКОМФІНПОСЛУГ), - лист № 3815/11-13 від 28.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що станом на 27.02.2019р. банкруту ліцензії на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), зокрема, на страхування, визначених законодавством, не видавалися;

- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Херсонській області - лист № 02-27-05-355 від 28.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що банкрут знаходиться на обліку в Херсонському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області з 16.03.2017 року. За період перебування на обліку банкрут кошти Фонду не використовував, звітність не подавав. Заборгованість перед Фондом відсутня. Потерпілих на виробництві за період, що перевірявся, не було;

- Херсонського обласного центру зайнятості - лист № 21/01/10/665/19 від 27.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що станом на 26.02.2019 року у банкрута відсутня заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття перед Фондом;

- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - лист № 10/01/4937 від 28.02.2019р., в якому міститься інформація про те, що станом на 31.12.2018р. банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше акцій приватних акціонерних товариств та 5 відсотків і більше публічних акціонерних товариств), відсутній;

- Державної служби України з безпеки на транспорті - лист № 1736/02/15-19 від 07.03.2019р., в якому міститься інформація про те, що згідно з даними Укртрансбезпеки, станом на 04.03.2019р. відсутня інформація щодо дозволів на перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах загального користування, виданих банкруту;

- Регіонального сервісного центру в Херсонській області (Територіальний сервісний центр МВС України № 6541) - лист № 31/21/41-583 від 22.03.2019р., в якому міститься інформація про те, що згідно ЄДР МВС України станом на 22.03.2019р. за банкрутом автотранспорт не зареєстровано.

- Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта № 168701262 від 30.05.2019 відомості про об`єкти нерухомого майна, які належать Товариству з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД" (ідентифікаційний код 41015872) на праві приватної власності або господарського відання та підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, відсутні.

На виконання вимог Закону про банкрутство, ліквідатором направлено запит від 21.02.2019р. № 02-01/06/45 до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про надання інформації щодо усіх наявних банківських рахунків, зареєстрованих за банкрутом.

У відповідь на запит Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі направило лист № 1172/Арб/21-22-08-01-17 від 14.03.2019р., в якому міститься інформація про те, що за банкрутом обліковується один рахунок в Державній казначейській службі України.

З метою виконання вимог Закону про банкрутство щодо закриття всіх рахунків банкрута, ліквідатором подано письмову заяву № 02-01/06/61 від 26.03.2019р. про закриття рахунку до Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області.

Головне управління Державної казначейської служби України у Херсонській області у своєму листі № 05-21/6-06/455 від 01.04.2019р. зазначає, що стосовно закриття рахунку по електронному адмініструванню ПДВ слід звернутися до відповідного органу Державної фіскальної служби України.

Листом № 1828/Арб.кер/М22-08-01-17 від 25.04.2019р. Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі зазначає, що закриття рахунку по електронному адмініструванню ПДВ не можливо здійснити, оскільки станом на 19.04.2019р. по електронному рахунку платника сума заборгованості становить

- 1131929,00 грн. В підтвердження викладеної позиції фіскальний орган у своєму листі посилається на пункт 27 Постанови Кабінету Міністрів України від 16.10.2014р. № 569 "Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість".

Відповідно до отриманих відповідей, довідок, витягів вбачається, що у боржника відсутні активи - рухоме та нерухоме майно, цінні папери і дебіторська заборгованість.

Реалізації майна протягом ліквідаційної процедури не відбувалось.

У відповідності до положень ч.2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатором проведено інвентаризацію майнових активів ТОВ "Еверленд Ко ЛТД". За результатами інвентаризації будь-яких активів боржника не виявлено.

Ухвалою від 09.10.2018р. затверджено реєстр вимог кредиторів.

До реєстру вимог кредиторів включено вимоги:

- Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026 м.Херсон, просп.Ушакова, 75) в сумі 21144,00 - грн. судового збору - перша черга, 1131929,00 - третя черга, 194751,53 - шоста черга.

Загальна сума кредиторських вимог склала 1326680,53 грн.

Внаслідок відсутності майнових активів боржника, за рахунок яких можливо було б погасити кредиторську заборгованість, вимоги кредитора в загальній сумі 1326680,53 грн. залишились незадоволеними.

У зв`язку із завершенням роботи по проведенню ліквідаційної процедури банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД" ліквідатор банкрута просить суд затвердити звіт і ліквідаційний баланс та закрити провадження у справі.

Як слідує з матеріалів справи, 20.06.2019р. відбулось засідання комітету кредиторів ТОВ "Еверленд Ко ЛТД" (протокол №3), на якому було заслухано ліквідатора зі звітом про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу. За результатами засідання схвалено звіт та вирішено звернутись до суду із клопотанням про затвердження звіту, ліквідаційного балансу боржника та закриття провадження у справі.

Присутній в судовому засіданні представник кредитора роботу ліквідатора вважає задовільною, не заперечує щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника і закриття провадження у справі.

Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також достовірність змісту ліквідаційного балансу.

Згідно ч. 2 ст. 46 вказаного Закону, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Заслухавши учасників провадження, дослідивши та оцінивши матеріали звіту, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.

Відповідно до ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", до повноважень ліквідатора відноситься формування ліквідаційної маси, пред`явлення до третіх осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості банкрута, вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.

Письмовий звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та припинення провадження у справі.

Відповідно до ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд може винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів менший, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.

У відповідності з ч.5 ст.45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

У частині 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Відповідно до ч.6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

В процесі ліквідаційної процедури заяв від інших кредиторів до суду та ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД" не надходило.

За таких обставин, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора по справі №923/591/18 і ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД", та закрити провадження у справі.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 37 - 46, п. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом", ст.234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд ,-

у х в а л и в:

1. Звіт ліквідатора у справі №923/591/18 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД" (код ЄДРПОУ 41015872, юридична адреса: 73028, м. Херсон, вул. Миру, 26) банкрутом затвердити.

2. Ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд і Ко ЛТД" (код ЄДРПОУ 41015872, юридична адреса: 73028, м. Херсон, вул. Миру, 26) затвердити.

3. Юридичну особу банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Еверленд Ко ЛТД" (код ЄДРПОУ №41015872, юридична адреса: 73028, м. Херсон, вул. Миру, 26) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

4. Вимоги кредиторів, незадоволені за відсутністю майна банкрута, вважати погашеними.

5. Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Припинити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд і Ко ЛТД" (код ЄДРПОУ 41015872, юридична адреса: 73028, м. Херсон, вул. Миру, 26).

7. Ліквідатору повідомити Державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.

8. Провадження у справі №923/591/18 закрити.

9. Ліквідатору арбітражному керуючому Мачульному О.І. відповідно до п. 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "Еверленд і Ко ЛТД" (код ЄДРПОУ 41015872, юридична адреса: 73028, м. Херсон, вул. Миру, 26).

10. Копію ухвали надіслати: кредитору, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.

Ухвала суду набрала законної сили 26.07.2019р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом десяти днів з дня складення повного тексту.

Повний текст ухвали складено

і підписано 30.07.2019р.

Суддя М.Б. Сулімовська

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення26.07.2019
Оприлюднено01.08.2019
Номер документу83326630
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/591/18

Постанова від 18.10.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 04.10.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 03.10.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 30.09.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 16.09.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 16.09.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 19.08.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 19.08.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 26.07.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 26.07.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні