Рішення
від 30.07.2019 по справі 904/2819/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.07.2019 Справа № 904/2819/19 за позовом керівника Криворізької місцевої прокуратури №2 Дніпропетровської області (50029, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Невська. 3)

до відповідача-1 Шевченківської сільської ради (53040, Дніпропетровська область, Криворізький район. с. Шевченківське, вул. Софіївська, буд. 16)

до відповідача-2 Селянського (фермерського) господарства ім. Т.Г. Шевченка (53041, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Зелене Поле, вул. Фермерська, буд. 1)

про визнання недійсним рішення, недійсним договору оренди земельної ділянки та зобов`язання повернути земельну ділянку

Суддя Бондарєв Е.М.

Секретар судового засідання Найдьонов Є.О.

Представники:

Від позивача Батуріна А.В., довіреність №05/2-944 вих.19 від 03.05.2019, прокурор відділу

Від відповідача-1 не з`явився

Від відповідача-2 не з`явився

СУТЬ СПОРУ :

Керівник Криворізької місцевої прокуратури №2 Дніпропетровської області звернувся до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом №55-820-19 від 25.06.2019 до Шевченківської сільської ради та Селянського (фермерського) господарства ім. Т.Г. Шевченка про:

- визнання недійсним рішення Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області №467-ХХІІІ/VІІ від 14.12.2018 в частині надання виконавчому комітету Шевченківської сільської ради згоди на передачу в оренду СФГ ім. Т.Г. Шевченка нерухомого майна без проведення конкурсу на право оренди майна, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади Шевченківської сільської ради, а саме: земельної ділянки площею 4,4621 га з кадастровим номером НОМЕР_1 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва терміном на 5 (п`ять років);

- визнання недійсним договір оренди, укладений 28.02.2019 між Шевченківською сільською радою Криворізького району Дніпропетровської області та СФГ ім. Т.Г. Шевченка, земельної ділянки площею 4,4621 га, що знаходиться на території Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, кадастровий номер НОМЕР_1 , який 28.02.2019 зареєстровано державним реєстратором комунального підприємства "Криничанське бюро технічної інвентаризації" ОСОБА_1 С.І.;

- зобов`язання Селянське (фермерське) господарство ім. Т.Г. Шевченка повернути Шевченківській сільській раді Криворізького району Дніпропетровської області земельну ділянку площею 4,4621 га, яка знаходиться на території Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, кадастровий номер НОМЕР_1 , вартістю 3 515 242,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що для вирішення питання про передачу спірної земельної ділянки в оренду Селянського (фермерського) господарства ім. Т.Г. Шевченка відповідний орган місцевого самоврядування - Шевченківська сільська рада повинна була прийняти рішення про передачу зазначеної земельної ділянки в оренду за результатами проведення земельних торгів. Проте, в порушення вимог ст.ст. 123, 124, 135 Земельного Кодексу України Шевченківська сільська рада рішення про передачу в оренду земельної ділянки комунальної власності взагалі не приймала. Разом з тим, 14.12.2018 сільською радою прийнято рішення № 467-ХХІІІ/VІІ, яким надано згоду виконавчому комітету Шевченківської сільської ради на передачу в оренду СФГ ім. Т.Г. Шевченка без проведення конкурсу на право оренди земельної ділянки площею 4,4621 га. (кадастровий номер НОМЕР_1 ).

Також керівник Криворізької місцевої прокуратури №2 Дніпропетровської області зазначає, що Шевченківська сільська рада Криворізького району Дніпропетровської області, яка є органом, уповноваженим територіальною громадою на вирішення питань у сфері земельних відносин, порушила вимоги чинного законодавства, внаслідок чого визнається недійсним рішення, прийняте радою, та у зв`язку з чим рада виступає відповідачем у справі. Водночас, нормами чинного законодавства не передбачено право органів місцевого самоврядування скасовувати свої попередні рішення, якщо на їх підставі виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом Інтересів. Таке офіційне тлумачення і роз`яснення ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" надано в рішенні Конституційного Суду від 16.04.2009 №7-рп/2009. Враховуючи викладене та приймаючи до уваги, що чинним законодавством України не визначений орган, до компетенції якого належали б питання, у т.ч. щодо звернення до суду з позовами зазначеної категорії, прокурор, звернувся до суду із вказаним позовом, набуваючи статусу позивача, відповідно до вимог ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" та ст. 53 Господарського процесуального кодексу України.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 08.07.2019 відкрито провадження у справі №904/2819/19 розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін на 30.07.2019.

Прокурор в судовому засідання підтримав позовні вимоги, надав пояснення по справі, відповів на поставлені питання.

Представник позивача не з`явився в судове засідання, згідно письмових пояснень проти позовних вимог Криворізької місцевої прокуратури №2 Дніпропетровської області не заперечував. Просив розглянути справу без участі представника позивача на підставі наявних матеріалів справи згідно діючого законодавства.

Представник відповідача не з`явився в судове засідання, відзив та витребувані судом документи не надав. Згідно клопотання від 29.07.2019 проти позовних вимог Криворізької місцевої прокуратури №2 Дніпропетровської області не заперечував. Просив розглянути справу по суті без участі представника на підставі наявних матеріалів.

Відповідно до ч.9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України суд вирішує справу за наявними матеріалами.

В порядку статті 240 Господарського процесуального кодексу України, у судовому засіданні 30.07.2019 проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши надані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, з`ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ :

Позов пред`явлено прокурором у господарському судочинстві, оскільки у спірних правовідносинах сільська рада виступає як власник земельної ділянки, а тому , відповідно до ст. 20 ГПК України, спори зазначеної категорії розглядаються в порядку господарського судочинства.

Відповідно до ст. 131-1 Конституції України прокуратура здійснює представництво інтересів держави у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Згідно з ч. 4 та ч. 5 ст. 53 ГПК України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі набуває статусу позивача.

Відповідно до ч. З ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Із аналізу зазначених норм закону вбачається, що "інтереси держави" (як загальне поняття) являють собою комплекс прав та законних інтересів як в цілому держави України (або народу України), так і інтересів окремої територіальної громади певної місцевості (жителі певного населеного пункту або декількох населених пунктів).

Інтереси держави Україна та інтереси певної територіальної громади можуть збігатися повністю, частково, або навіть взагалі не пересікатися.

Згідно із вимогами ч. 1 ст. 13 та ч. 1 ст. 14 Конституції України, земля, її надра, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Порушення встановленого законом порядку володіння, користування і розпорядження землями сільськогосподарського призначення із порушенням встановленого порядку надання земель в оренду і є підставою для втручання органів прокуратури, у тому числі для звернення з позовами до суду в інтересах держави.

Вказані порушення інтересів держави та інтересів територіальної громади області свідчать про наявність підстав для представництва прокурором інтересів держави у розумінні ст. 23 Закону України "Про прокуратуру".

Із матеріалів позову вбачається, що Шевченківська сільська рада Криворізького району Дніпропетровської області, яка є органом, уповноваженим територіальною громадою на вирішення питань у сфері земельних відносин, порушила вимоги чинного законодавства.

Водночас, нормами чинного законодавства не передбачено право органів місцевого самоврядування скасовувати свої попередні рішення, якщо на їх підставі виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів. Таке офіційне тлумачення і роз`яснення ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" надано в рішенні Конституційного Суду від 16.04.2009 №7-рп/2009.

Враховуючи викладене та приймаючи до уваги, що чинним законодавством України не визначений орган, до компетенції якого належали б питання, у т.ч. щодо звернення до суду з позовами зазначеної категорії, прокурор звернувся до суду із вказаним позовом, набуваючи статусу позивача, відповідно до вимог ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" та ст. 53 ГПК України.

Як вбачається з матеріалів справи, рішенням Криворізького районного суду Дніпропетровської області від 01.03.2013 в справі № 177/347/13-ц задоволено заяву прокурора Криворізького району Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Орджонікідзенської (Шевченківської) сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області та визнано відумерлою спадщиною і передано територіальній громаді Орджонікідзенської (Шевченківської) сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області земельну частку (пай) розміром 4,47 умовних кадастрових гектарів, розташовану на території Орджонікідзенської (Шевченківської) сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, яка за життя належала гр. ОСОБА_2 на підставі сертифікату на право на земельну частку (пай) серії НОМЕР_2 .

Розпорядженням голови Криворізької районної державної адміністрації від 01.11.2017 №Р-558/0/56-17 затверджено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж вказаної земельної ділянки площею 4,4621 га (кадастровий номер НОМЕР_1 ) та передано її у комунальну власність територіальної громади Шевченківської сільської ради.

14.12.2017 державним реєстратором Криворізької районної державної адміністрації Дніпропетровської області Копійкою І.А. зареєстровано право власності на земельну ділянку площею 4,4621 га (кадастровий номер НОМЕР_1 ) за територіальною громадою в особі Шевченківської сільської ради.

На підставі звернення СФГ їм. Т.Г. Шевченка Шевченківською сільською радою прийнято рішення № 467-ХХШ/VІІ від 14.12.2018, виконавчому комітету Шевченківської сільської ради надано згоду на передачу в оренду СФГ їм. Т.Г. Шевченка нерухомого майна, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади Шевченківської сільської ради, зокрема, земельної ділянки площею 4,4621 га (кадастровий номер 1221885900:04:001 НОМЕР_3 ), без проведення конкурсу на право оренди, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва терміном на 5 (п`ять років) та встановлено річний розмір орендної плати за користування об`єктом оренди в розмірі 6 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки.

28.02.2019 між Шевченківською сільською радою Криворізького району Дніпропетровської області та СФГ ім. Т.Г. Шевченка укладено договір оренди земельної ділянки площею 4,4621 га (кадастровий номер НОМЕР_1 ), строком на 15 років.

Згідно акта приймання-передачі земельної ділянки Селянське (фермерське) господарство ім. Т.Г. Шевченка прийняло у користування земельну ділянку у задовільному стані площею 4,4621 га (кадастровий номер НОМЕР_1 ), яка знаходиться на території Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області.

Зазначений договір 28.02.2019 зареєстрований державним реєстратором комунального підприємства "Криничанське бюро технічної інвентаризації" ОСОБА_1 С.І.

Згідно зі статтею 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування, у тому числі на умовах оренди, врегульовані ст.ст. 123, 124 Земельного кодексу України.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 124 Земельного Кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу.

При цьому, передача в оренду таких земельних ділянок здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу (ч.2 ст. 124 Земельного Кодексу України).

Відповідно до ч. 1 ст. 134 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на дату прийняття рішення та укладення договору) земельні ділянки комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Передача в оренду земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва вже створеному фермерському господарству не входить до переліку випадків, передбачених частиною 2 статті 134 Земельного Кодексу України, а тому підлягає продажу на конкурентних засадах.

Земельним Кодексом України (ч.2 ст. 135) також визначено, що продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) здійснюється виключно на земельних торгах, крім випадків, встановлених частинами другою і третьою статті 134 цього Кодексу. На земельних торгах не може бути використане переважне право купівлі.

Разом з тим, в порушення вимог ст.ст. 123, 124, 135 Земельного Кодексу України Шевченківська сільська рада рішення про передачу в оренду земельної ділянки комунальної власності взагалі не приймала.

14.12.2018 сільською радою прийнято рішення № 467-ХХШ/УІІ, яким надано згоду виконавчому комітету Шевченківської сільської ради на передачу в оренду СФГ ім. Т.Г. Шевченка без проведення конкурсу на право оренди земельної ділянки площею 4,4621 га (кадастровий номер НОМЕР_4 001 НОМЕР_3 ).

Так, відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відносяться питання щодо регулювання земельних відносин, у т.ч. розпорядження земельними ділянками комунальної власності. Такі питання мають вирішуватись виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Шевченківською сільською радою, в порушення вищевказаної норми закону, прийняла рішення про надання згоди на розпорядження земельними ділянками органу, який відповідно до вимог законодавства не має відповідних повноважень. При цьому рішення уповноваженого органу на передачу зазначеної земельної ділянки в оренду, яке є необхідною умовою для передачі у користування земель комунальної та державної власності, прийнято не було. (Аналогічну позицію викладено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 04.12.2018 у справі № 32/563).

Відповідно до ст. 152 Земельного Кодексу України захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та угод.

Враховуючи вищевикладене, суд задовольняє позовну вимогу про визнання недійсним рішення Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області №467-ХХІІІ/VІІ від 14.12.2018 в частині надання виконавчому комітету Шевченківської сільської ради згоди на передачу в оренду СФГ ім. Т.Г. Шевченка нерухомого майна без проведення конкурсу на право оренди майна, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади Шевченківської сільської ради, а саме: земельної ділянки площею 4,4621 га з кадастровим номером НОМЕР_1 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва терміном на 5 (п`ять років)

Відповідно до ч. 1 ст. 202 Цивільного кодексу України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Згідно із ч. 1 ст. 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.

Разом з тим, в порушення зазначених норм закону, Шевченківською сільською радою, за відсутності відповідного рішення, було укладено з СФГ ім. Т.Г.Шевченко договір оренди земельної ділянки строком на 15 років.

Відповідно до ч. 1 ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.

Враховуючи те, що відповідач 1 перевищив свої повноваження щодо передачі фермерському господарству, земельної ділянки без проведення земельних торгів, спірний договір суперечить приписам земельного законодавства, з огляду на що суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог в частині визнання недійсним Договору оренди земельної ділянки від 28.02.2019, укладеного між Шевченківською сільською радою Криворізького району Дніпропетровської області та СФГ ім. Т.Г.Шевченка, предметом якого є земельна ділянка площею 4,4621 га (кадастровий номер НОМЕР_1 ).

Частиною 1 ст. 216 ЦК України передбачено, що у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов`язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину.

Таким чином, підлягає задоволенню вимога прокурора про зобов`язання відповідача 2 повернути відповідачу 1 земельну ділянку площею 4,4621 га, яка знаходиться на території Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, кадастровий номер НОМЕР_1 .

З огляду на вищевикладене, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ст. 130 Господарського процесуального кодексу України у разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.

Враховуючи наявність в матеріалах справи пояснень відповідачів 1 та 2, поданих до початку розгляду справи по суті, про визнання позову, вбачаються підстави для повернення прокурору 50% судового збору, сплаченого ним при поданні позову. В іншій частині витрати зі сплати судового збору відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України витрати, покладаються на відповідача 1, оскільки спір виник внаслідок його неправильних дій.

Керуючись ст.ст. 2, 46, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241, 326 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити у повному обсязі

Визнання недійсним рішення Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області №467-ХХІІІ/VІІ від 14.12.2018 в частині надання виконавчому комітету Шевченківської сільської ради згоди на передачу в оренду СФГ ім. Т.Г. Шевченка нерухомого майна без проведення конкурсу на право оренди майна, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади Шевченківської сільської ради, а саме: земельної ділянки площею 4,4621 га з кадастровим номером НОМЕР_1 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва терміном на 5 (п`ять років);

Визнання недійсним договір оренди земельної ділянки площею 4,4621 га, що знаходиться на території Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, кадастровий номер НОМЕР_1 , укладений 28.02.2019 між Шевченківською сільською радою Криворізького району Дніпропетровської області та СФГ ім. Т.Г. Шевченка, зареєстрований державним реєстратором комунального підприємства "Криничанське бюро технічної інвентаризації" ОСОБА_1 С.І.;

Зобов`язати Селянське (фермерське) господарство ім. Т.Г. Шевченка повернути Шевченківській сільській раді Криворізького району Дніпропетровської області земельну ділянку площею 4,4621 га, яка знаходиться на території Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, кадастровий номер НОМЕР_1 , вартістю 3 515 242,00 грн.

Стягнути з Шевченківської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (53033, Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Шевченківське, вул. Софіївська, 16; код ЄДРПОУ 04339882) на користь прокуратури Дніпропетровської області (49044, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 38; код ЄДРПОУ 02909938, МФО 820172, поточний рахунок НОМЕР_5 , за кодом класифікації видатків бюджету 2800) витрати зі сплати судового збору у розмірі 2 881, 50 грн.

Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Повернути Прокуратурі Дніпропетровської області (49044, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 38; код ЄДРПОУ 02909938, МФО 820172, поточний рахунок 35217020000291, за кодом класифікації видатків бюджету 2800) з Державного бюджету України 2 881, 50 грн., судового збору, сплаченого у складі судового збору в сумі 5 763,00 грн., перерахованого платіжним дорученням №1722 від 25.06.2019. Оригінал платіжного доручення знаходиться в матеріалах справи №904/2819/19, про що видати ухвалу.

Рішення набирає законної сили у відповідності до ст.241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржено до Центрального апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 02.08.2019

Суддя Е.М. Бондарєв

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення30.07.2019
Оприлюднено02.08.2019
Номер документу83398157
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/2819/19

Судовий наказ від 27.08.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Судовий наказ від 27.08.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 02.08.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Рішення від 30.07.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Ухвала від 08.07.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні