Категорія 2.11.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
18 лютого 2010 року Справа № 2а-25988/09/1270
Луганський окружний ад міністративний суд у складі:
судді Ушакова Т.С.
при секретарі судового зас ідання Юрченко О.М.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом ОС ОБА_1 до Державної податков ої інспекції у м. Красний Луч Л уганської області про скасув ання податкових повідомлень -рішень,
за участі представників ст орін:
представник позивача: не з ' явився,
представник відповідача: Яковлева О.Б., Мациєвськ а О.М.,
ВСТАНОВИВ:
21 вересня 2009 року до Луг анського окружного адмініст ративного суду надійшов адмі ністративний позов ОСОБА_1 до Державної податкової ін спекції у м. Красний Луч Луган ської області, в якому позива ч просив частково скасувати податкове повідомлення-ріше ння № 0000051742/0 від 04.02.2009 року на суму 21 43338,03 грн. та скасувати податков е повідомлення-рішення № 0000081742/0 від 04.02.2009 року на суму 9752728,20 грн.
Позивач в судове засід ання не з' явився, надав клоп отання про розгляд справи за його відсутності.
Представники відповідача заперечували проти задоволе ння позовних вимог, підтрима ли доводи, викладені у письмо вих запереченнях на адмініст ративний.
Заслухавши пояснення пред ставника відповідача, переві ривши матеріали справи, суд п риходить до наступного.
Судом встановлено, що ОСО БА_1 як фізична особа-підпри ємець зареєстрований 19.04.2007 рок у виконавчим комітетом Красн олуцької міської ради Луганс ької області, ідентифікаційн ий номер 2739211550, за адресою: АДРЕСА_1
У період з 12.01.2009 року по 23.01.2009 рок у співробітниками Державної податкової інспекції у м. Кра сний Луч Луганської області проведено планову виїзну пер евірку суб' єкта господарсь кої діяльності - фізичної осо би ОСОБА_1 з питань дотрим ання вимог податкового закон одавства, валютного та іншог о законодавства за період з 19. 04.2007 року по 30.09.2008 року.
За результатами перевірки складено акт № 7-17/2739211550 від 26.01 .2009 року, в якому зазначено, що п еревіркою встановлено насту пні порушення ОСОБА_1:
- в результаті порушення ст. 13, 14 Декрету Кабінету Мініс трів України «Про
прибутковий податок з гро мадян» від 26.12.1992 року № 13-92/ВР та а бз. А п. 19.1 ст. 19 Закону України «П ро податок з доходів фізични х осіб» від 22.05.2003 року № 889 (із змін ами та доповненнями), занижен о валовий дохід у період, що пе ревірявся, на загальну суму 244 94320,34 грн., у ому числі у 2008 році на 2 4493420,34 грн. За результатами перев ірки згідно п.п. 20.3.1б п. 20.3 ст. 20 та н а підставі п. 7.1 ст. 7 Закону Укра їни «Про податок з фізичних о сіб» від 22.05.2003 року № 889 (із змінам и та доповненнями) податок з д оходів фізичних осіб від під приємницької діяльності за 2 008 рік збільшено на 2755611,03 грн.;
- в результаті порушення п .п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3, п. 4.1 ст. 4, п.п. 7.3.1 п. 7.3 ст. 7
Закону України «Про подат ок на додану вартість» від 03.04.1 997 року № 168-097-ВР (із змінами та доп овненнями) занижено податок на додану вартість в періоді , що перевірявся, на загальну с уму 4898864 грн., у тому числі по пер іодах
2008 рік
- квітень - 549915 грн.;
- травень - 641418 грн.;
- червень - 435033 грн.;
- липень - 1208333 грн.;
- серпень - 1614167 грн.;
- вересень - 449998 грн.
- порушено п.п. 4.1.4 п. 4.1 с т. 4 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ, в ідповідно до чого встановлен о подання податкових деклара цій по податку на додану варт ість за квітень-вересень 2008 ро ку з порушенням терміну пода ння.
По донарахованим за актом перевірки сумам податковим органом були прийняті
податкові повідомлення-р ішення:
- № 0000051742/0 від 04.02.2009 року, згідно якого донараховано податок з
доходів фізичних осіб - с уб' єктів підприємницької д іяльності на загальну суму 2755 611,03 грн. (основний платіж - 2755611,03 гр н.);
- № 0000081742 від 04.02.2009 року, згі дно якого донараховано подат ку на
додану вартість на загаль ну суму 9752728,20 грн. (основний плат іж - 4898864 грн., штрафні санкції - 4853864,20 грн.);
- № 0000071742/0 від 04.02.2009 рок у, згідно якого донараховано штрафні санкції по податку н а додану вартість на загальн у суму 1020 грн.
Вищевказані податкові по відомлення-рішення ОСОБА_1 отримав особисто
04.02.2009 року, про що свідчить йо го особистий підпис на корін цях зазначених податкових по відомлень-рішень.
В ході перевірки було встановлено, що згідно реєст ру про рух грошових коштів по розрахунковому рахунку суб' єкта господарської діяльнос ті ОСОБА_1 НОМЕР_1, який відкрито у ВАТ КБ «Південком банк» (МФО 335946, м. Луганськ, вул. О боронная, 16), від ТОВ «Укртехно снаб-Д» (код 35307356, м. Луганськ, вул .. Котельникова, 14) на зазначени й рахунок надійшли грошові к ошти, за період з 18.04.2008 року по 03.10. 2008 року на загальну суму 29 393 184,40 г рн. як «оплата простого вексе ля згідно акта пред' явлення векселя, без ПДВ» та «сплата з а вексель з іменним індосаме нтом згідно акта пред' явлен ня векселя, без ПДВ».
Оскільки під час перев ірки ОСОБА_1 не був надани й вищевказаний простий вексе ль та будь-які інші документи стосовно цього факту взаємо відносин та взаєморозрахунк ів, тому податковий орган не м ав можливості визначити обум овленість сплати визначеної суми, строки платежу, наймену вання того, кому або за наказо м кого платіж повинен бути зд ійснений, дату і місце склада ння векселя, особу того, хто ви дав документ (векселедавця).
Відповідно до ст. 13 Декрету Кабінету Міністрів України «Про прибутковий податок з г ромадян» від 26.12.1992 року № 13-92 об' єкти оподаткування згідно з цим розділом Декрету оподатк уванню підлягають доходи гро мадян, одержані протягом кал ендарного року від здійсненн я підприємницької діяльност і без створення юридичної ос оби, а також інші доходи грома дян, не передбачені як об' єк ти оподаткування у розділах II та III цього Декрету.
Оподатковуваним доходом в важається сукупний чистий до ход, тобто різниця між валови м доходом (виручки у грошовій та натуральній формі) і докум ентально підтвердженими вит ратами, безпосередньо пов' я заними з одержанням доходу. Я кщо ці витрати не можуть бути підтверджені документально , то вони враховуються податк овими органами при проведенн і остаточних розрахунків за нормами, визначеними Головно ю державною податковою інспе кцією України за погодженням з Міністерством економіки У країни та Державним комітето м України по сприянню малим п ідприємствам та підприємниц тву.
До складу витрат, безпосере дньо пов' язаних з одержання м доходів, належать витрати, я кі включаються до складу вал ових витрат виробництва (обі гу) або підлягають амортизац ії згідно з Законом України “ Про оподаткування прибутку п ідприємств”.
При здійсненні операц ій з купівлі-продажу корпора тивних прав та визначених за коном цінних паперів, крім на бутих у випадках, визначених пунктом “з” статті 5 цього Дек рету, оподатковуваним доходо м громадянина, у тому числі за реєстрованого як суб' єкт пі дприємницької діяльності, вв ажається прибуток, тобто різ ниця між доходом, отриманим в ід продажу таких корпоративн их прав та цінних паперів про тягом звітного року, та докум ентально підтвердженими вит ратами на їх придбання, понес еними громадянином протягом звітного року або попередні х звітному років. Облік фінан сових результатів операцій з купівлі-продажу корпоративн их прав та цінних паперів вед еться у порядку, встановлено му пунктом 7.6 статті 7 Закону Ук раїни “Про оподаткування при бутку підприємств”. Прибуток , отриманий громадянином від операцій з купівлі-продажу к орпоративних прав та цінних паперів, обчислений за резул ьтатами звітного року, включ ається до складу його сукупн ого річного оподатковуваног о доходу.
Відповідно до п.п. «а» п. 19.1 ст . 19 Закону України «Про подато к з доходів фізичних осіб» пл атники податку зобов' язані , зокрема, вести облік доходів і витрат у обсягах, достатніх для визначення суми загальн ого річного оподатковуваног о доходу, у разі коли такий пла тник податку зобов' язаний ц им Законом подавати декларац ію або має право на таке подан ня з метою повернення надмір у сплачених податків, у тому ч ислі при застосуванні права на податковий кредит.
П.п. 20.3.1 «б» п. 20.3 ст. 20 Закону Укра їни «Про податок з доходів фі зичних осіб» особами, відпов ідальними за погашення суми податкового зобов' язання а бо податкового боргу з цього податку, є платник цього пода тку при нарахуванні податку податковим органом на підста ві поданої декларації.
Згідно п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість» об' єктом оподатк ування є операції платників податку, зокрема, з поставки т оварів та послуг, місце надан ня яких знаходиться на митні й території України, в тому чи слі операції з передачі прав а власності на об' єкти заст ави позичальнику (кредитору) для погашення заборгованост і заставодавця, а також з пере дачі об' єкта фінансового лі зингу у користування лізинго отримувачу (орендарю).
Відповідно до п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про податок на дода ну вартість» база оподаткува ння операції з поставки това рів (послуг) визначається вих одячи з їх договірної (контра ктної) вартості, визначеної з а вільними цінами, але не нижч е за звичайні ціни, з урахуван ням акцизного збору, ввізног о мита, інших загальнодержав них податків та зборів (обов' язкових платежів), згідно із з аконами України з питань опо даткування (за винятком пода тку на додану вартість, а тако ж збору на обов' язкове держ авне пенсійне страхування на послуги стільникового рухом ого зв' язку, що включається до ціни товарів (послуг)). До ск ладу договірної (контрактної ) вартості включаються будь-я кі суми коштів, вартість мате ріальних і нематеріальних ак тивів, що передаються платни ку податку безпосередньо пок упцем або через будь-яку трет ю особу в зв' язку з компенса цією вартості товарів (послу г).
У разі якщо звичайна ціна на товари (послуги) перевищує до говірну ціну на такі товари (п ослуги) більше ніж на 20 відсот ків, база оподаткування опер ації з поставки таких товарі в (послуг) визначається за зви чайними цінами.
Згідно п.п. 7.3.1 п.7.3 ст. 7 Закону України «Про податок на дода ну вартість» датою виникненн я податкових зобов' язань з поставки товарів (робіт, посл уг) вважається дата, яка припа дає на податковий період, про тягом якого відбувається буд ь-яка з подій, що сталася раніш е:
або дата зарахування кошті в від покупця (замовника) на ба нківський рахунок платника п одатку як оплата товарів (роб іт, послуг), що підлягають пост авці, а в разі поставки товарі в (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти - дата їх опри буткування в касі платника п одатку, а при відсутності так ої - дата інкасації готівко вих коштів у банківській уст анові, що обслуговує платник а податку;
або дата відвантаження тов арів, а для робіт (послуг) - да та оформлення документа, що з асвідчує факт виконання робі т (послуг) платником податку.
Відповідно до п.п. 7.7.1 п. 7.7 ст. 7 За кону України «Про податок на додану вартість» сума подат ку, що підлягає сплаті (перера хуванню) до бюджету або бюдже тному відшкодуванню, визнача ється як різниця між сумою по даткового зобов' язання зві тного податкового періоду та сумою податкового кредиту т акого звітного податкового п еріоду.
При позитивному значенні с уми, розрахованої згідно з пі дпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перера хуванню) до бюджету у строки, в становлені законом для відпо відного податкового періоду .
При від' ємному значенні с уми, розрахованої згідно з пі дпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшен ня суми податкового боргу з ц ього податку, що виник за попе редні податкові періоди (у то му числі розстроченого або в ідстроченого відповідно до з акону), а при його відсутності - зараховується до складу п одаткового кредиту наступно го податкового періоду.
Стаття 4 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» вс тановлює порядок подання под аткової декларації та визнач ення суми податкових зобов' язань.
Відповідно до пп. 4.1.1 п. 4.1 с т. 4 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» платник податків са мостійно обчислює суму подат кового зобов' язання, яку за значає у податковій декларац ії, крім випадків, передбачен их підпунктом “г” підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 ці єї статті.
Згідно пп. 4.1.4. п. 4.1 ст. 4 Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» податкові декларації по даються за базовий податкови й (звітний) період, що до рівнює:
а) календарному місяцю (у т ому числі при сплаті місячни х авансових внесків), - протя гом 20 календарних днів, наступ них за останнім календарним днем звітного (податкового) м ісяця;
б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календ арних днів, наступних за оста ннім календарним днем звітно го (податкового) кварталу (пів річчя);
в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом “г” підпункту 4.1.4 цього пу нкту, - протягом 60 календарн их днів за останнім календар ним днем звітного (податково го) року;
г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.
У зв' язку з тим, що первинн і бухгалтерські документи ді яльності позивача відсутні, тому суд розглядає справу на підставі документів, що були надані сторонами.
Як вбачається з матер іалів справи, 17 лютого 2009 року с лідчим відділом податкової м іліції ДПІ у м. Красний Луч пор ушено кримінальну справу № 12/0 9/8005 стосовно ОСОБА_1 за факт ом умисного ухилення від спл ати податків за ст. 212 ч. 3 Кримін ального кодексу України.
14 березня 2009 року слідчи м відділом податкової міліці ї ДПІ у м. Красний Луч порушено кримінальну справу № 12/09/8005-02 сто совно ОСОБА_1 за фактом ум исного ухилення від сплати п одатків за ст. 212 ч. 3 Кримінальн ого кодексу України та об' є днано в одне провадження із с правою № 12/09/8005.
25 березня 2009 року слідчи м відділом податкової міліці ї ДПІ у м. Красний Луч порушено кримінальну справу № 12/09/8005-03 сто совно ОСОБА_1 за фактом пі дроблення документів за озна ками ст. 358 ч. 1,3 Кримінального ко дексу України та об' єднано в одне провадження зі справо ю № 12/09/8005.
Згідно висновку експ ерта № 170-у судово-бухгалтерсь кої експертизи по кримінальн ій справі 12/09/8005 від 23 березня 2009 ро ку:
- проведеним дослідження м документів кримінальної сп рави встановлено та
підтверджується Актом № 7-1 7/2739211550 від 26.01.2009 року планової виїзної перевірки порушення суб' єктом підприємницької діяльності фізичною особою- підприємцем ОСОБА_1 вимог п.п 3.1.1 п. 3.1 ст. 3, п. 4.1 ст. 4, п.п 7.2.8 п. 7.2, п.п. 7.2, п.п. 7.3.1 п. 7.3 ст. 7 Закону України « Про податок на додану вартіс ть» 168 від 03.04.1997 року та п.п. 4.1.1 п. 4.1 ст . 4 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами» № 2181 від 21.12.2000 року;
- проведеним дослідження м документів кримінальної сп рави встановлено та
документально підтверджу ється рухом грошових коштів по поточному рахунку суб' єк та підприємницької діяльнос ті фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 у відділенні банк у, що у результаті допущених п орушень Закону України «Про податок на додану вартість» та Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» ОСОБА_1 не сплач ено до бюджету податок на дод ану вартість в сумі 816 364 грн.;
- проведеним дос лідженням документів кримін альної справи встановлено та
підтверджується Актом № 7-17/ 2739211550 від 26.01.2009 року планової ви їзної перевірки порушення су б' єктом підприємницької ді яльності фізичною особою-під приємцем ОСОБА_1 вимог ст. ст. 13,14 Декрету Кабінету Мініс трів України «Про прибуткови й податок з громадян» від 26.12.1992 року, ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підп риємства» від 28.12.1994 року, пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про пор ядок погашення зобов' язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами» від 21.12.2000 року;
- проведеним до слідженням документів кримі нальної справи встановлено т а
документально підтверджує ться рухом грошових коштів п о поточному рахунку суб' єкт а підприємницької діяльност і фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 у відділенні банку , що у результаті допущених по рушень розділу ІV Декрету Каб інету Міністрів України «Про прибутковий податок з грома дян» від 26.12.1992 року, ст. 5 Закону У країни «Про оподаткування пр ибутку підприємства» від 28.12.199 4 року, пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами» від 21.12.2000 року ОСОБА_1 не сплачен о до бюджету податок з прибут ку від заняття підприємницьк ою діяльністю на суму 612273 грн.
Допитаний в судовому засіданні 25 січня 2010 року експ ерт Прєжедромінський С.А. зазначив, що у висновку експе рта № 170-у судово-бухгалтерськ ої експертизи по кримінальні й справі 12/09/8005 від 23 березня 2009 рок у були дані відповіді на всі п оставлені питання. Експертиз а проводилась на підставі на підставі наступних документ ів:
- копія акту перевірки № 7-17/ 2739211550 від 26.01.2009 року;
- копія пояснювальної ОСО БА_1;
- копія свідоцтва про реєстр ацію;
- копія довідки форми 4-ОПП;
- оригінали податкових декл арацій про доходи;
- копія довідки АТ КТ «Півде нкомбанк» від 17.11.2008 року;
- копія довідки Індустріалб анку від 26.11.2008 року;
- копія довідки АБ «Брокбізн есбанк»;
- реєстр руху грошових кошті в по поточному рахунку ОСОБ А_1 в АТ КБ «Південкомбанк»;
- копія інформації Ленінськ ої МДПІ у м. Луганську про ПП « Кортекс-Луга»;
- копія інформації Ленінськ ої МДПІ у м. Луганську про ТОВ «Укртехноснаб-Д»;
- копія листа ТОВ «Укртехнос наб-Д» від 03.02.2009 року;
- копія договору купівлі про дажу № 3 від 19.05.2008 року;
- копія накладної № 1 від 08.07.2008 р оку;
- копія акту від 08.07.2008 року;
- копія протоколу допиту у я кості свідка ревізора;
- копія допиту у якості свід ка ОСОБА_5
Повторної експертизи не пр изначалося.
В ході розслідування кримінальної справи встанов лено та підтверджено під час судового розгляду вказаної кримінальної справи, що у пер іод 2 та 3 кварталів 2008 року ОС ОБА_1, в результаті здійснен ня господарської діяльності було отримано доход в сумі 4 081 820 грн., що підлягає оподаткува нню, та в нього виникли податк ові зобов' язання по податку з доходів фізичних осіб від з аняття підприємницькою діял ьністю у розмірі 612 273 грн.
Відповідно до п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» ОСОБА_1 бу в зобов' язаний подавати про тягом 40 днів після спливу кожн ого кварталу до Державної по даткової інспекції у м. Красн ий Луч податкові декларації по податку з доходів фізични х осіб та протягом 10 днів післ я закінчення даного строку с платити податкові зобов' яз ання до бюджету.
Таким чином, ОСОБА_1 у порушення вимог ст.ст. 13,14 Де крету Кабінету Міністрів Укр аїни «Про прибутковий подато к з громадян», пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4, п.п. 5. 3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про п орядок погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами», п. 22.10 ст. 22 Закон у України «Про податок з дохо дів фізичних осіб» не надав д о Державної податкової інспе кції у м. Красний Луч, не нарах ував та не сплатив до бюджету податок з доходів фізичних о сіб у розмірі 612 273 грн.
Крім того, у період з к вітня по вересень 2009 року в рез ультаті проведених із застос уванням реквізитів ОСОБА_1 господарських операцій, у н ього виникли податкові зобов ' язання по податку на додан у вартість у розмірі 4 898 864 грн. т а податковий кредит у розмір і 4 082 500 грн. Чисті податкові зоб ов' язання по податку на дод ану вартість, що належать нар ахуванню до сплати у бюджет, п ри цьому склали 816 364 грн.
ОСОБА_1 в період з 01 .04.2008 року по 20.10.2008 року у термін, вс тановлений п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и», та в порушення п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3, п. 4.1 ст. 4, п.п. 7.2.8, 7.3.1 п. 7.3. ст.. 7 Закону У країни «Про податок на додан у вартість» податкові деклар ації до Державної податкової інспекції у м. Красний Луч не надав, податкові зобов' язан ня, що виникли в нього, у сумі 816 364 грн. не нарахував та до бюдж ету не сплатив.
Вироком Краснолуцько го міського суду Луганської області від 15 лютого 2010 року О СОБА_1 визнано винним у скоє нні злочину, передбаченого ч . 3 ст. 212 (умисне ухилення від спл ати податків, що входять до си стеми оподаткування, введени х у встановленому законом по рядку, вчинене службовою осо бою, що займається підприємн ицькою діяьністю без створен ня юридичної особи, вчиненог о за порередньою змовою груп ою осіб, що потягло за собою фа ктичне ненадходження до бюдж етів коштів в особливо велик их розмірах), ч. 1 ст. 358 (умисні ді ї, що полягли у підробці докум ентів, видаваємих громадянин ом-підприємцем, і які надають права або звільняють від обо в' язків, з метою їх використ ання), ч. 3 ст. 358 (умисні дії, що пол ягли у використанні заздалег ідь підробленого документу) Кримінального кодексу Украї ни. Вирок набрав законної чин ності.
Відповідно до ч. 4 ст. 72 Кодек су адміністративного судочи нства України вирок суду в кр имінальній справі або постан ова суду у справі про адмініс тративний проступок, які наб рали законної сили, є обов' я зковими для адміністративно го суду, що розглядає справу п ро правові наслідки дій чи бе здіяльності особи, щодо якої ухвалений вирок або постано ва суду, лише в питаннях, чи ма ло місце діяння та чи вчинене воно цією особою.
Таким чином, суд вважає, що п озовні вимоги ОСОБА_1 підл ягають задоволенню в частині скасування податкового пові домлення-рішення № 0000051742/0 від 04.02.2 009 року в частині податкового зобов' язання по податку з д оходів фізичних осіб у сумі 2 143 338,03 грн., податкового повідом лення-рішення № 0000081742/0 від 04.02.2009 ро ку в частині податкового зоб ов' язання по податку на дод ану вартість у сумі 4 082 500 грн. - з а основним платежем, у сумі 4 037 500,2 грн. - за штрафними (фінанс овими) санкціями.
Відповідно до ч. 3 ст. 94 Кодесу адміністративного судочинс тва України, якщо адміністра тивний позов задоволено част ково, судові витрати, здійсне ні позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволен их вимог, а відповідачу - від повідно до тієї частини вимо г, у задоволенні яких позивач еві відмовлено.
На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 2, 17, 18, 87, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги ОСОБА_1 до Державної податкової інс пекції у м. Красний Луч Луганс ької області про скасування податкових повідомлень-ріше нь задовольни ти частково.
Скасувати податкове повід омлення-рішення № 0000051742/0 від 04.02.2009 року в частині податкового з обов' язання по податку з до ходів фізичних осіб у сумі 2 143 338,03 грн.
Скасувати податкове повід омлення-рішення № 0000081742/0 від 04.02.2009 року в частині податкового з обов' язання по податку на д одану вартість у сумі 4 082 500 грн . - за основним платежем, у сумі 4 037 500,2 грн. - за штрафними (фіна нсовими) санкціями.
У задоволенні решти позовн их вимог відмовити ОСОБА_1 за необґрунтованістю.
Стягнути з Державного бюдж ету України на користь ОСОБ А_1 судові витрати у сумі 1,70 гр н.(одна гривня сімдесят копій ок).
Постанова суду може б ути оскаржена до Донецького апеляційного адміністратив ного суду. Заява про апеляцій не оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складе ння постанови у повному обся зі відповідно до статті 160 цьо го Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду пер шої інстанції подається прот ягом двадцяти днів після под ання заяви про апеляційне ос карження. Якщо постанову бул о проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справ і, то строк подання заяви про а пеляційне оскарження обчисл юється з дня отримання нею ко пії постанови.
Апеляційна скарга мож е бути подана без попередньо го подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо скарга п одається у строк, встановлен ий для подання заяви про апел яційне оскарження.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційн е оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо та ку заяву не було подано. Якщо б уло подано заяву про апеляці йне оскарження, але апеляцій на скарга не була подана в стр ок, встановлений цим Кодексо м, постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення цього строк у.
Повний текст постанов и виготовлено 23 лютого 2010 року.
СУДДЯ Т.С. УШАКОВ
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2010 |
Оприлюднено | 26.03.2010 |
Номер документу | 8339935 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Ушаков Тарас Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні