ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"30" липня 2019 р. справа № 344/19523/18
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Матуляка Я.П.,
при секретарі Мула Х.О.,
за участю:
представника позивача - Говзана М. М.
представника відповідача - Лещак Н.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Маланд"
до відповідача: управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради
про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності за № 7/32.1-02 від 07.11.2018 року, -
ВСТАНОВИВ:
ТОВ "Маланд" звернулося до Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області з позовом до управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності за № 7/32.1-02 від 07.11.2018 року.
Згідно ухвали Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області від 27.11.2018 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Маланд" до управління з питань державного архітектурного будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради про визнання протиправною та скасування постанови №7/32.1-02 від 07 листопада 2018 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності залишено без руху (а.с.17-18).
Ухвалою Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області від 11.12.2018 року прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Маланд" до управління з питань державного архітектурного будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради про визнання протиправною та скасування постанови №7/32.1-02 від 07 листопада 2018 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності (а.с.41-43).
Згідно ухвали Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області від 16.05.2019 року адміністративну справу № 344/19523/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Маланд" до управління з питань державного архітектурного будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради про визнання протиправною та скасування постанови №7/32.1-02 від 07 листопада 2018 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності - передано на розгляд за підсудністю до Івано-Франківського окружного адміністративного суду (а.с.105-107).
05.06.2019 року справа № 344/19523/18 супровідним листом Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області за № 37964 від 04.06.2019 року надійшла до Івано-Франківського окружного адміністративного суду (а.с.111).
Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 05.06.2019 року, справа передана головуючому судді Матуляку Я.П. (а.с.112).
Івано-Франківський окружний адміністративний суд, встановивши після відкриття провадження, що позовна заява не відповідає вимогам, визначеним частиною 3 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, у відповідності до приписів частини 13 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України 06.06.2019 року постановив ухвалу про залишення позовної заяви без руху. Позивачу надано п`ятиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали для усунення недоліку шляхом подання до суду документа про сплату судового збору (а.с.113-115).
18.06.2019 року на адресу суду представником ТОВ "Маланд" подано клопотання про усунення недоліків позовної заяви, до якого долучено квитанцію про сплату судового збору (а.с.119-120).
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 01.07.2019 року справу № 344/19523/18 призначено до судового розгляду (а.с.121, 122).
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем безпідставно зроблено висновок про порушення ТОВ "Маланд" вимог пункту 7 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності", оскільки позивач неодноразово повідомляв про зміну генерального підрядника згідно поданих до управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради заяв, у зв`язку з чим оскаржувана постанова, у відповідності до якої на ТОВ "Маланд" накладено штраф у сумі 36820,00 грн. є протиправною та такою, що підлягає до скасування.
Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду 15.07.2019 року. Представник відповідача проти заявлених позовних вимог заперечив з підстав, наведених у відзиві, який міститься в матеріалах справи (а.с.126-129). Просив суд в задоволенні позову відмовити, вказавши на правомірність притягнення ТОВ "Маланд" до відповідальності у вигляді штрафу згідно оскаржуваного рішення, оскільки на час здійснення позапланової перевірки зміни у дозвіл на виконання будівельних робіт від 24.05.2018 року за № 112181440277 внесені не були.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві. Просив суд позов задовольнити повністю.
Представник відповідача щодо задоволення позову заперечила з мотивів, наведених у відзиві на позовну заяву. Просила суд відмовити в задоволенні позову.
Розглянувши адміністративну справу за правилами спрощеного позовного провадження, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, суд встановив наступне.
24.05.2018 року управлінням з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради надано ТОВ "Маланд" дозвіл на виконання будівельних робіт за № ІФ 112181440277,
Управлінням з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради надано дозвіл на виконання будівельних робіт від 24.05.2018 року за № ІФ 112181440277 замовнику - ТОВ "Маланд", генеральному підряднику (підряднику) ТОВ "Контиліум" на об`єкт будівництва "Торгово-офісний будинок; Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 1"; місце розташування об`єкта будівництва: 76019, Івано -Франківська обл . , м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 1 ; вид будівництва: нове будівництво; код об`єкта: 1220.9 (а.с.39, 40).
25.06.2018 року між ТОВ "Маланд" як Замовником та ТОВ "Івано-Франківське МПМК-4" як Генпідрядником укладено договір, згідно умов якого Генпідрядник за завданням Замовника здійснює будівництво торгово-офісного будинку в м. Івано -Франківську по вул. Надрічна , 1 . Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до повного виконання сторонами всіх взятих на себе зобов`язань (пункт 9.1. договору) (а.с.161, 162).
У зв`язку з наведеним, 25.06.2018 року ТОВ "Маланд" звернулось в Центр надання адміністративних послуг Івано-Франківської міської ради (а.с.11) із заявою до управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, згідно якої просило внести зміни у дозвіл на виконання будівельних робіт від 24.05.2018 року за № ІФ 112181440277 на об`єкт будівництва "Торгово-офісний будинок"; місце розташування об`єкта будівництва: Івано-Франківська обл., м . Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 1; вид будівництва: нове будівництво; код об`єкта: 1220,0 (а.с.157-164).
За наслідком розгляду вказаної заяви, управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради листом від 04.07.2018 року за № 07/32.2-06/928 повідомило позивача про відсутність засвідчених у встановленому порядку копій документів, що підтверджують зазначені зміни та невказання коду об`єкта згідно класифікатора будівель та споруд згідно ДК 018-2000 в заяві про внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт, а також роз`яснено, про можливість повторного звернення після усунення недоліків (а.с.156).
28.08.2018 року позивач повторно звернувся за отриманням даної адміністративної послуги, що підтверджується заявою за № 318856 (а.с.166-174).
Згідно листа управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 10.09.2018 року за № 07/32.2-06/1214, ТОВ "Маланд" повідомлено про те, що повторно відсутні засвідчені у встановленому порядку копії документів, що підтверджують зазначені зміни, а також в заяві про внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт не вказаний код об`єкта згідно класифікатора будівель та споруд згідно ДК 018-2000. Відповідачем зазначено, що після усунення недоліків позивач може повторно звернутись до Управління через Центр надання адміністративних послуг для внесення змін в дозвіл на виконання будівельних робіт (а.с.165).
У відповідності до заяви ТОВ "Маланд", зареєстрованої Центром надання адміністративних послуг Івано-Франківської міської ради 04.10.2018 року за № 327987 ТОВ "Маланд" звернулось до управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради із проханням внести зміни у дозвіл на виконання будівельних робіт від 24.05.2018 року за № ІФ 112181440277 на об`єкт будівництва "Торгово-офісний будинок"; місце розташування об`єкта будівництва: Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул . Надрічна, 1; вид будівництва: нове будівництво; код об`єкта: 1220,0 (а.с.176-184).
Управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради повторно повідомило позивача, що відповідно до пункту 33 постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" повторно відсутні засвідчені у встановленому порядку копії документів, що підтверджують зазначені зміни, а також в заяві про внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт некоректно вказаний код об`єкта згідно класифікатора будівель та споруд згідно ДК 018-2000 та роз`яснено про право повторного звернення після усунення недоліків, що підтверджується листом від 16.10.2018 року за № 07/32.2-06/1416 (а.с.175).
21.08.2018 року до відповідача надійшло звернення ТОВ "ПАККО Холдинг" щодо порушення позивачем вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності (а.с.131).
На підставі наказу управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 05.11.2018 року за № 256, службової записки від 05.11.2018 року за № 69/32-11, направлення для проведення планового (позапланового) заходу від 05.11.2018 року за № 256/1 (а.с.132) та відповідно до Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року за № 553, відповідачем проведено позапланову перевірку на об`єкті "Торгово-офісний будинок; Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 1" щодо дотримання суб`єктом містобудування ТОВ "Маланд" вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт, за результатом якої складено акт за № 42/32-26 від 05.11.2018 року (а.с.133-146).
Перевіркою виявлено порушення позивачем, зокрема, частини 7 статті 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", а саме замовником будівництва ТОВ "Маланд" несвоєчасно подано інформацію про зміну генерального підрядника із ТОВ "Контиліум" на ТОВ "Івано-Франківське ПМК-4".
Із вказаним порушенням позивач не погодився, про що свідчить запис керівника ТОВ "Маланд" у розділі VIII "Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеного заходу державного нагляду (контролю) та складеного акта перевірки" акта перевірки (а.с.143).
За результатами проведеної позапланової перевірки, 05.11.2018 року посадовими особами управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності та повідомлено про розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності о 09 год. 00 хв. 07.11.2018 року у приміщенні управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Дністровська, 26 ІІІ поверх (а.с.147-148), а також видано ТОВ "Маланд" припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт із вимогою негайно зупинити виконання будівельних робіт та в термін до 12.11.2018 року усунути виявлене порушення шляхом подачі належним чином інформації про зміну генерального підрядника (а.с.152-153). Примірники вказаних документів отримані 05.11.2018 року уповноваженою особою ТОВ "Маланд", що підтверджується підписом керівника (а.с.148, 153).
Розглянувши матеріали справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, відповідачем прийнято оскаржувану постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності за № 7/32.1-02 від 07.11.2018 року, згідно якої ТОВ "Маланд" визнано винним у вчинені правопорушення, передбаченого пунктом 7 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф у сумі 36820,00 грн. (а.с.154-155). Вказана постанова отримана ТОВ "Маланд" 07.11.2018 року, що підтверджується підписом керівника юридичної особи (а.с.155).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, які склалися між сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до приписів частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об`єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом. Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для проведення позапланової перевірки, зокрема, є звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності.
Аналогічна норма щодо підстав проведення позапланової перевірки визначена у пункті 7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року за № 553 (надалі - Порядок № 553).
Таким чином, позапланову перевірку ТОВ "Маланд" призначено відповідачем відповідно до вимог статті 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 7 Порядку № 553 з підстави звернення ТОВ "ПАККО Холдинг" про порушення суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, зокрема, незаконністю проведення позапланової перевірки, в ході судового розгляду справи позивач вказав на те, що не ставить під сумнів наявність правових підстав призначення перевірки та дотримання процедури під час її проведення.
Приписами частини 7 статті 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено у разі якщо право на будівництво об`єкта передано іншому замовникові або змінено генерального підрядника чи підрядника (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), а також у разі коригування проектної документації замовник протягом трьох робочих днів повідомляє про такі зміни відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю з поданням засвідчених у встановленому порядку копій документів, що підтверджують зазначені зміни. Продовження виконання будівельних робіт без такого повідомлення забороняється.
Аналогічні норми містяться в пункті 33 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року за № 466 (надалі - Порядок № 466), згідно вимог якого, у разі коли право на будівництво об`єкта передано іншому замовникові або змінено генерального підрядника чи підрядника (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), чи змінено осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, або відповідальних виконавців робіт, а також у разі коригування проектної документації замовник (його уповноважена особа) протягом трьох робочих днів повідомляє про такі зміни відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю за формою згідно з додатком 10 до цього Порядку з поданням засвідчених у встановленому порядку копій документів, що підтверджують зазначені зміни. Продовження виконання будівельних робіт без повідомлення про внесення змін забороняється.
Так, статтею 1 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності", що встановлює відповідальність юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (суб`єктів містобудування) за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, передбачено, що правопорушеннями у сфері містобудівної діяльності є протиправні діяння (дії чи бездіяльність) суб`єктів містобудування - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, державними стандартами і правилами, і вчинення ними правопорушень у сфері містобудівної діяльності тягне за собою відповідальність, передбачену цим та іншими законами України.
Пунктом 7 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" встановлено, що суб`єкти містобудування, які є замовниками будівництва об`єктів (у разі провадження містобудівної діяльності), або ті, що виконують функції замовника і підрядника одночасно, несуть відповідальність у вигляді штрафу за такі правопорушення: неподання чи несвоєчасне подання замовником інформації про передачу права на будівництво об`єкта іншому замовнику, зміну генерального підрядника чи підрядника, осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, відповідальних виконавців робіт, а також про коригування проектної документації у випадках, коли подання такої інформації є обов`язковим згідно із законодавством, - у розмірі двадцяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб.
Отже, законодавець встановив обов`язок замовника повідомити орган державного архітектурно-будівельного контролю про зміну генпідрядника протягом трьох робочих днів. При цьому зміна генпідрядника повинна підтверджуватись відповідними документами, засвідчені копії яких подаються одночасно з повідомленням про зміну генпідрядника.
Судом встановлено, що заяви за № 305749 від 25.06.2018 року, за № 318856 від 28.08.2018 року та за № 327987 від 04.10.2018 року, подані ТОВ "Маланд" до управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради з метою внесення змін у дозвіл на виконання будівельних робіт від 24.05.2018 року за № ІФ 112181440277 не є належним повідомленням про зміну генерального підрядника, оскільки такі заяви не відповідають вимогам частини 7 статті 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 33 Порядку № 466 в частині незасвідчення ТОВ "Маланд" у встановленому порядку копій документів, що підтверджують зазначені зміни та вказанням некоректних даних щодо коду об`єкта згідно класифікатора будівель та споруд згідно ДК 018-2000 у зв`язку з чим були повернуті позивачу.
Позивачем в позовній заяві та під час судового розгляду не наведено обґрунтування щодо безпідставності повернення відповідачем поданих ТОВ "Маланд" заяв щодо внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт від 24.05.2018 року за № ІФ 112181440277, як і не зазначено про те, що ним вказані дії/рішення було оскаржено чи він з ними не погоджується.
Окрім того, в судовому засіданні встановлено, що за результатами розгляду заяви ТОВ "Маланд" від 13.11.2018 року за № 335494 про внесення змін у дозвіл від 24.05.2018 року за № ІФ 112181440277 на об`єкт будівництва "Торгово-офісний будинок; Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 1" та на підставі поданих документів до неї, управлінням з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради зареєстровано зміни за № ІФ 122183302222 від 26.11.2018 року в Єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, що підтверджується листом від 26.11.2018 року за № 07/32.2-06/1589 (а.с.200).
Таким чином, судом встановлено, що ТОВ "Маланд", яке є замовником будівництва "Торгово-офісний будинок; Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 1" змінило генерального підрядника із ТОВ "Контиліум" на ТОВ "Івано-Франківське ПМК-4" та, на момент проведення позапланової перевірки, не повідомило про це у встановлений чинним законодавством строк та спосіб орган уповноважений здійснювати контроль у сфері містобудівної діяльності, чим допустило порушення вимог частини 7 статті 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 33 Порядку № 466, за яке передбачена відповідальність відповідно до пунктом 7 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".
З огляду на викладене, суд дійшов висновку про відсутність підстав для визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності за № 7/32.1-02 від 07.11.2018 року.
Суд звертає увагу, що в адміністративному судочинстві діє принцип офіційного з`ясування усіх обставин справи, який полягає в активній позиції суду щодо з`ясування всіх обставин у справі (пункт 4 частини 3 статті 2, частини 2, 4 статті 9, частина 3 статті 77, частина 6 статті 94 КАС України).
Приписами статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім того, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням встановлених обставин, суд вважає, що відповідачем, який у спірних відносинах виступає в якості суб`єкта владних повноважень, доведено правомірність застосування до позивача штрафу у сумі 36820,00 грн. згідно оскаржуваної постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності за № 7/32.1-02 від 07.11.2018 року.
З огляду на наведене, суд прийшов до переконання, що приймаючи оскаржуване рішення, відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення; з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та безпідставними, а відтак в задоволенні даного позову слід відмовити.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю "Маланд" (код ЄДРПОУ - 41177259, вул. Молодіжна, 52а/16, м. Івано-Франківськ, 76018) до управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ - 04054346, вул. Дністровська, 26, м. Івано-Франківськ, 76018) про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності за № 7/32.1-02 від 07.11.2018 року - відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Суддя Матуляк Я.П.
Рішення складене в повному обсязі 05 серпня 2019 р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2019 |
Оприлюднено | 06.08.2019 |
Номер документу | 83436114 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Матуляк Я.П.
Адміністративне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Бабій О. М.
Адміністративне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Бабій О. М.
Адміністративне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Бабій О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні