Рішення
від 07.08.2019 по справі 824/783/19-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 серпня 2019 р. м. Чернівці Справа № 824/783/19-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Боднарюка О.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області, про визнання протиправними та скасування рішень, про зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - позивач), звернулася в суд з позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Чернівецькій області, в якому просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДФС у Чернівецькій області №1192200/3026422529, № 1192201/ НОМЕР_1 , № 1192202/ НОМЕР_1 , №1192203/ НОМЕР_1 , №1192204/ НОМЕР_1 , №1192205/ НОМЕР_1 , №1192206/ НОМЕР_1 від 12.06.2019 року;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати подані податкові накладні фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 за № 1 від 03.05.2019 року, за № 2 від 05.05.2019 року, за № 4 від 05.05.2019 року, за № 5 від 12.05.2019 року, за № 6 від 12.05.2019 року, за № 9 від 19.05.2019 року та за № 10 від 19.05.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних з моменту їх подання;

- стягнути з відповідача судові витрати в сумі 26894,00 грн у вигляді сплаченого судового збору.

1. Аргументи учасників справи.

1. Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначив, що 12.06.2019 року комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення 1192200/3026422529, № 1192201/ НОМЕР_1 , № 1192202/ НОМЕР_1 , № 1192203/ НОМЕР_1 , № 1192204/ НОМЕР_1 , № 1192205/ НОМЕР_1 , № 1192206/ НОМЕР_1 про відмову в реєстрації податкових накладних. Вказані рішення позивач вважає протиправними, з огляду на наступне:

1.1. Підставою для відмови у реєстрації податкових накладних відповідачем зазначено, зокрема: відсутність договорів, зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/інвойсів, актів приймання -передачі товарів (робіт - послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Хоча, позивачем у відповідності до норм Податкового кодексу надано відповідачу всі документи, які підтверджують реальність здійснення господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт ескаваторами, міні-ескаваторами, міні наванжувачами, тощо.

1.2. На думку позивача, відповідачем порушено норми податкового законодавства України, оскільки оскаржувані рішення містять лише загальний перелік документів, передбачений формою такого рішення, та не містить переліку конкретних документів, які на думку фіскального органу не надано позивачем в підтвердження господарських операцій.

1.3. Окрім іншого позивач також зазначив, що ним оскаржувались рішення про відмову у реєстрації податкових накладних до контролюючого органу, однак у прийняті скарг відмовлено, з огляду на закінчення терміну їх подання.

2. Відповідачем (ГУ ДФС України в Чернівецькій області), подано відзив на адміністративний позов в обґрунтування якого зазначено, що позовні вимоги не підлягають задоволенню з огляду на таке.

2.1. Позиція позивача ґрунтується на тому, що рішення відповідача прийняті з порушенням норм законодавства, а платником надано всі документи для підтвердження реальності господарських операцій, в тому числі в рішенні податкового органу відсутнє зазначення належних підстав для відмови в реєстрації податкових накладних. Разом з тим, за результатами опрацювання СМКОР виявлено розбіжність між обсягом постачання товару/послуги, зазначеного у податкові накладні/розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання товарів/послуг, та запропоновано надати пояснення та/або копії документів. Позивачем на вказану вимогу надано пояснення та ряд документів доданих до нього, однак не надано документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Оскільки позивачем не було надано в повному обсязі документи, що підтверджують господарську діяльність, відповідачем прийняті оскаржувані рішення.

2.2. Відповідач (ДФС України) правом подання відзиву на адміністративний позов не скористався.

3. Доводи учасників справи.

3.1. 02.08.2019 року в судовому засіданні позивач та представник позивача підтримали позовні вимоги, подавши при цьому заяву, про подальший розгляд справи в порядку письмового провадження.

3.2. 02.08.2019 року представник відповідачів в судовому засіданні заперечив щодо задоволення адміністративного позову з підстав наведених у відзиві, подавши при цьому заяву, в якій просив суд розглянути справу в порядку письмового провадження.

3.3. Враховуючи приписи статті 194 КАС України, та подання учасниками справи заяв про розгляд справи у порядку письмового провадження, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у справі матеріалами в порядку письмового провадження.

4. Судом встановлені такі обставини та відповідні їм правовідносини.

4.1. ОСОБА_1 , зареєстрована як фізична особа - підприємець 05.03.2019 року № 20380000000049672, основний вид діяльності: підготовчі роботи на будівельному майданчику, перебуває на обліку у Головному управління ДФС у Чернівецькій області, зареєстрована за адресою: 58023, Чернівецька область, м. Чернівці, вул.Гараса Іллі, будинок 7-А. (а.с.20)

Згідно витягу № 1924124500065 з реєстру платників податку на додану вартість з 01.04.2019 року позивач є платником податку на додану вартість. (а.с. 21)

4.2. Основний вид економічної діяльності ФОП ОСОБА_1 - 43.12 підготовчі роботи на будівельному майданчику, в тому числі і за КВЕД 52.21, 77.32, 77,12, 52.29, 49.42,43.99, та ін. (а.с.22).

4.3. Судом встановлено, що основним замовником робіт ФОП ОСОБА_1 у квітні-травні 2019 року є ТОВ "РОДИНА КОНСТРАКШЕН" (код ЄДРПОУ 42147268).

Відповідно до договору № 190514/СУ на виконання робіт від 20.05.2019 року. За умовами якого позивач зобов`язується власними силами та технічними засобами за дорученням замовника, відповідно до Переліку технічних засобів, що є додатком до договору, виконати роботи на будівельному майданчику площею 5,00 га, за місцем знаходженням : смт. Стара Ушиця, Кам`янець - Подільського району (за межами населеного пункту), замовник зобов`язується оплатити виконані роботи. (а.с.143-144)

Судом також дослідженні договір № 190426/ВІН на виконання робіт від 26.04.2019 року, укладений між позивачем та ТзОВ "Родина ЕРС"; договір № 19040/ГІЛ від 09.04.2019 року на виконання робіт, укладений між позивачем та ТзОВ "Родина Констракшен"; акти приймання робі (надання послуг) за травень 2019 року.(а.с. 145-148; 149-151; 152-157)

Роботи у квітні-травні 2019 року від імені позивача виконували 7 працевлаштованих працівників - машиністів:

1) ОСОБА_2 - трудовий договір від 15.04.2019 р. №1, посвідчення водія серії НОМЕР_2 від 07.11.2017 р. (а.с. 66, 73);

2) ОСОБА_3 - трудовий договір від 15.04.2019 р. №2, посвідчення водія серії НОМЕР_3 від 09.08.2011 р., посвідчення тракториста-машиніста серії НОМЕР_4 від 11.04.2017 р. (а.с. 67, 74,75)

3) ОСОБА_4 - трудовий договір №3 від 15.04.2019 р., посвідчення водія серії НОМЕР_5 від 30,05.2019 р., посвідчення тракториста-машиніста серії НОМЕР_6 від 24І06.1992 р. (а.с. 68, 76,77)

4) ОСОБА_5 - трудовий договір від 30.04.2019 р. №4, посвідчення водія серії НОМЕР_7 від 02.05.2019 р., посвідчення тракториста-машиніста серії НОМЕР_8 від 20.05.2004р. (а.с. 69, 78,79)

5) ОСОБА_6 - трудовий договір від 30.04.2019 р. №5. (а.с. 71)

6) ОСОБА_7 - трудовий договір від 30.04.2019 р. №6. (а.с. 77)

7) ОСОБА_8 - трудовий договір від 08.05.2019 р. №4, посвідчення водія серії НОМЕР_9 від 09.08.2016 р., посвідчення водія навантажувача 4-го розряду №738 від 15 вересня 1999 р.; посвідчення водія автонавантажувача працюючого на газоподібному паливі (Пропан-бутан) від 22 квітня 2005 р. №522; посвідчення тракториста- машиніста серії НОМЕР_10 352338 від 19.07.1993 р. (а.с. 70,80, 81, 82,83 )

Крім цього, будівельно-підготовчі роботи виконував ФОП ОСОБА_9 , з яким укладено договір про виконання вантажо-розвантажувальних робіт та надання послуг транспортування техніки від 01.04.2019 р. №7-04. Посвідчення водія ОСОБА_9 серії НОМЕР_11 від НОМЕР_12 від 27.09.2014 р.(а.с. 115-116)

4.4. В ході розгляду справи судом встановлено, що послуги виконувалися технікою, яка перебуває у власності ОСОБА_1 , в тому числі яка знаходиться у спільній сумісній власності (оформлена на чоловіка ОСОБА_9 ), зокрема:

1) навантажувачем BOBCAT NEW HOLLAND L180 - договір купівлі-продажу машини від 10.04.2019 р. №000015-5-19. (а.с.85)

2) міні-навантажувачем BOBCAT GEHL SL5640T - договір купівлі продажу транспортного засобу від 06.10.2018 р. №2018-245 (а.с.86-87) та акт приймання - передачі транспортного засобу від 06.10.2018 року. (а.с.88)

3) міні-екскаватором KAMATSY PC-35MR2 - договір купівлі-продажу транспортного засобу від 06.10.2018 року №2018-252. (а.с. 89-90) та акт приймання - передачі транспортного засобу від 06.10.2018 року. (а.с. 91);

4) міні-екскаватором KAMATSY PC-35 R-8 - договір купівлі-продажу від 16.02.2019 р. №1218-167 (а.с.92-93);

5) міні-екскаватором Hitachi ЕХ-40 - договір купівлі-продажу транспортного засобу від 20.06.2017 р. №2016-228. (а.с.94-95) та акт приймання - передачі техніки від 20.06.2017 року. (а.с.96)

4.5. Перевезення техніки до місця проведення робіт здійснювалося евакуаторами, які перебувають у власності ОСОБА_1 :

1) вантажна платформа MAN L20, 2001 р.в., реєстраційний номер НОМЕР_13 - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_14 від 06.04.2016 р. (а.с.97)

2) вантажний бортовий MAN LE 8.140, 2000 р.в., реєстраційний номер НОМЕР_15 - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_16 від 01.09.2017 р.(а.с.98)

4.6. Доставка техніки до місця проведення робіт підтверджується товарно-транспортними накладними про доставку техніки №1 від 12.04.2019 р.; №2 від 12.04.2019 р., №3 від15.04.2019р., №4 від 15.04.2019 р., №5 від 18.04.2019 р. ; №6 від 24.04.2019 р., №7 від 24.04.2019р., №8 від 25.04.2019 р. (а.с. 99-100, 101-102, 103-104, 105-106, 107-108, 109-110, 111-112, 113-114 )

4.7. На виконання послуг, позивачем укладено договори на постачання палива з TOB "Bor Кард" (код ЄДРПОУ 42264086) та з ПП "Оіл Старт" (код 41916432) на умовах безготівкового розрахунку та з випискою ПН. (а.с.117-121; а.с. 123-124)

4.8. Судом дослідженні фотоілюстрації будівельного майданчику, де безпосередньо виконувалися роботи, за адресами Одеська обл., Лиманський р- н, Красносільська с/р (за межами населеного пункту) та Хмельницька обл., Кам`янець- Подільський р-н, с. Стара Ушиця, а також фотоілюстрації процесу роботи техніки. (а.с.125-136)

4.9 Судом дослідженні податкові накладні (далі - ПН) зі змісту яких встановлено, зокрема: ПН №1 від 03.05.2019 р. - 03.05.2019 р. ТОВ "Родина ЕРС" сплатило авансом 109200.00грн. (платіжне доручення №1243 від 03.05.2019 р.), в т.ч. ПДВ 18200,00 грн. (перша подія оплата), оплату здійснено на підставі договору від 26.04.2019 р. №190426/ВІН. Згідно вказаного договору роботи виконувалися на будівельному майданчику площею 5,1 га за адресою Хмельницька обл АДРЕСА_1 Віньковецький АДРЕСА_2 н. АДРЕСА_3 . Віньківці АДРЕСА_4 . Винниченка. (а.с.24)

- ПН №2 від 05.05.2019 р. - 05.05.2019 р. з ТОВ "РОДИНА КОНСТРАКШЕН" підписано акт №4 здачі-прийняття робіт на суму 340800,00 грн., в т.ч. ПДВ 56800,00 грн. (перша подія виконання робіт), оплату здійснено в повному обсязі (платіжне доручення №774 від 08.05.2019 р.) на підставі договору про виконання робіт від 09.04.2019 р. №190409/ГІЛ. Роботи виконувалися на будівельному майданчику площею 24 га за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, Красносільська с/р (за межами населеного пункту). (а.с.25)

- ПН №4 від 05.05.2019 р. - 05.05.2019 р. з ТОВ "РОДИНА КОНСТРАКШЕН" підписано акт №6 здачі - прийняття робіт на суму 60000,00 грн., в т.ч. ПДВ 10000,00 грн. (перша подія виконання робіт), оплату здійснено в повному обсязі (платіжне доручення №778 від 08.05.2019 р.) на підставі договору про виконання робіт від 02.05.2019 р. №190514/СУ. Роботи виконувалися на будівельному майданчику площею 5 га за адресою: Хмельницька обл., Кам`янець-Подільський р-н, с. Стара Ушиця . (а.с. 26)

- ПН №5 від 12.05.2019 р. - 12.05.2019 р. з ТОВ "РОДИНА КОНСТРАКШЕН" підписано акт №8 здачі - прийняття робіт на суму 117000,00 грн., в т.ч. ПДВ 19500,00 грн. (перша подія виконання робіт), оплату здійснено в повному обсязі (платіжне доручення №858 від 14.05.2019 р.) на підставі договору про виконання робіт від 02.05.2019 р. №190514/СУ. Роботи виконувалися на будівельному майданчику площею 5 га за адресою: Хмельницька обл., Кам`янець-Подільський р-н, с. Стара Ушиця. (а.с.27)

- ПН №6 від 12.05.2019 р. - 12.05.2019 р. з ТОВ "РОДИНА КОНСТРАКШЕН" підписано акт №7 здачі-прийняття робіт на суму 321000,00 грн., в т.ч. ПДВ 53500,00 грн. (перша подія виконання робіт), оплату здійснено в повному обсязі (платіжне доручення №857 від 14.05.2019 р.) на підставі договору про виконання робіт від 09.04.2019 р. №190409/ГІЛ. Роботи виконувалися на будівельному майданчику площею 24 га за адресою: Одеська обл., Лиманськгій р-н, Красносільська с/р (за межами населеного пункту). (а.с.28)

- ПН №9 від 19.05.2019 р. - 19.05.2019 р. з ТОВ "РОДИНА КОНСТРАКШЕН" підписано акт №10 здачі-прийняття робіт на суму 305550,00 грн., в т.ч. ПДВ 50925,00 грн. (перша подія виконання робіт), оплату здійснено в повному обсязі (платіжне доручення №1087 від 22.05.2019 р.) на підставі договору про виконання робіт від 09.04.2019 р. №190409/ГІЛ. Роботи виконувалися на будівельному майданчику площею 24 га за адресою: Одеська обл., Лиманський р-н, Красносільська с/р (за межами населеного пункту). (а.с.29)

- ПН №10 від 19.05.2019 р. - 19.05.2019 р. з ТОВ "РОДИНА КОНСТРАКШЕН" підписано акт №11 здачі-прийняття робіт на суму 36000,00 грн., в т.ч. ПДВ 6000,00 грн. (перша подія виконання робіт), оплату здійснено в повному обсязі (платіжне доручення №1051 від 21.05.2019 р.) на підставі договору про виконання робіт від 02.05.2019 р. №190514/СУ. Роботи виконувалися на будівельному майданчику площею 5 га за адресою: Хмельницька обл., Кам`янець-Подільський р-н, с. Стара Ушиця. (а.с.30)

4.10. Надходження коштів від контрагентів підтверджується банківською випискою по рахунку № НОМЕР_17 за травень 2019 року. (а.с.140)

ПДВ по всіх зупинених ПН сплачено до державного бюджету в повному обсязі, що підтверджується декларацією з ПДВ за травень 2019 року, згідно якої до бюджету сплачено ПДВ в сумі 326500,00 грн. (а.с.137-138)

4.11. Державною фіскальною службою України зупинено реєстрацію податкових накладних, а саме: ПН №1 від 03.05.2019 р. (квитанція з інформацією про зупинення реєстрації від 30.05.2019р. №9112983604); ПН №2 від 05.05.2019 р. (квитанція від 30.05.2019 р. №9112992583); ПН №4 від 05.05.2019 р. (квитанція від 30.05.2019 р. №9112997617); ПН№5 від 12.05.2019 р. (квитанція від 30.05.2019 р. №9112991786); ПН №6 від 12.05.2019 р. (квитанція від 30.05.2019 р. №9112998376); ПН№9 від 19.05.2019p. (квитанція від 30.05.2019р. №9112975105); ПН №10 від 19.05.2019 р. (квитанція від 30.05.2019 р. №9112999424).

У квитанціях по всіх 7-ми зупинених ПН, зазначена однакова підстава зупинення - обсяг постачання товару/послуги 43.12 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам, пп. 2.1 п. 2 "Критеріїв ризиковості здійснення операцій". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних.

4.12. Позивачем на виконання вимог фіскального органу надано Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Зі змісту пояснень встановлено, що ФОП ОСОБА_1 виконує роботи екскаваторами, міні-навантажувачами та міні-екскаватором (розробка території під сонячні панелі, навантаження та розвантаженням сонячних панелей) для ТОВ "РОДИНА КОНСТРАКШЕН" (код ЄДРПОУ 42147268). 05.05.2019 р. з ТОВ "РОДИНА КОНСТРАКШЕН" підписано акт №6 здачі-прийняття робіт на суму 60000,00 грн., в т.ч. ПДВ 10000,00 грн. (перша подія надання послуг), оплату здійснено в повному обсязі (платіжне доручення №778 від 08.05.2019 р.) на підставі договору про виконання робіт від 02.05.2019 р.- І №190514/СУ. Роботи виконуються на будівельному майданчику площею 5 га Роботи виконують 7 працівників - машиністи ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_10 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ФОП ОСОБА_9 з якими укладено договір на виконання вантажно-розвантажувальних робіт від 01.04.2019 р. №7-04. Роботи виконуються технікою, яка перебуває у власності ОСОБА_1 - Телескопічним навантажувачем MANITOU JCB 53070 (№ НОМЕР_18 ), навантажувачем BOBCAT NEW HOLLAND LI 80 (№07783 НОМЕР_19 ), екскаватором JCB 30СХ (№ НОМЕР_20 ) та двома міні-екскаваторами KAMATSY РС- 35 (№ НОМЕР_21 та № НОМЕР_22 ).

Паливо для техніки придбавалося за готівку з отриманням чеків, накладні заправки оформляли, як на кінцевого споживача. Водночас, вже з червня 2019 р. укладено договори на постачання палива з ТОВ "Вог Кард" (код ЄДРПОУ 42264086) та з ПП "Оіл Старт" (код 41916432) на умовах безготівкового розрахунку та з випискою ПН. (а.с.32, 34,36, 38, 40, 42,44)

4.13. 12.06.2019 року позивачем отримано рішення комісії ДФС України в №1192205/3026422529, №1192206/ НОМЕР_1 , № 1192201/ НОМЕР_1 , № 1192202/ НОМЕР_1 , № 1192200/ НОМЕР_1 , № 1192203/ НОМЕР_1 , № 1192204/ НОМЕР_1 про відмову в реєстрації податкових накладних із зазначенням підстави: "Ненадання платником податку копій документів. Договору, зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них. Первинних документів щодо постачання/придбання товарі в/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків". (а.с.45-51)

4.14. 26.06.2019 року позивачем подано скарги на рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з вимогою скасувати рішення комісії. (а.с.52, 54, 56, 58, 60, 62, 64)

4.15. Згідно квитанцій, скарги на рішення комісії не прийняті податковим органом. (а.с.53, 55, 57, 59, 61, 63,65)

5. До вказаних правовідносин суд застосовує наступні положення законодавства та робить висновки по суті спору.

5.1. Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

5.2. Податковий кодекс України (надалі - ПК України) є спеціальним з питань оподаткування, та встановлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно пп. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

За приписами пункту 74.1. статті 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю.

Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами.

Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).

5.3. Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні норми містить пункт 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

5.4. На виконання зазначених норм Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 року N 117 (далі - Порядок №117), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Згідно п. 5 Порядку N 177 податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Згідно з вимогами п. п. 6 та 7 Порядку N 177 у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:

1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;

2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

5.5. Вимоги п. 6 та п. 7 Порядку N 177 є чіткими і не припускають неоднозначне (множинне) трактування обов`язків контролюючих органів.

Разом з тим, реєстрацію поданих позивачем податкових накладних зупинено (як зазначено в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних) через те, що податкова накладна відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Крім цього, у кожному із випадків фіскальним органом зазначено про те, що обсяг постачання товарів/послуг (КВЕД 43.12) перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання.

Таким чином, зупиняючи реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідачем застосовано загальне формулювання.

Вказане свідчить про те, що контролюючим органом реєстрацію податкової накладної зупинено з неоднозначних підстав. У господарській діяльності позивача за КВЕДом діяльності 43.12 підготовчі роботи на будівельному майданчику , виходячи із характеру наданих будівельних послуг покупцю - не могла обчислюватись будь-яка величина залишку придбаних послуг.

Згідно з вимогами п. 10 Порядку N 117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

На виконання п. 10 Порядку N 117 Державна фіскальна служба України 21 березня 2018 року наказом N 144 затвердила Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків (далі - Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків).

Порядком формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків передбачено, що усі платники податків, що подають на реєстрацію податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), перевіряються ДФС на відповідність критеріям ризиковості, які затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України (далі - Критерії).

Засідання Комісії щодо розгляду питань про внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків проводиться згідно з порядком, передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", та оформлюється протоколом.

Відповідно до вимог п. 12 та 13 Порядку N 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;

2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

3) критерій (ї) ризиковості платника податку та/або критерій (ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з вимогами п. 14 Порядку N 117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Як вбачається з п. 15 Порядку N 117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Пунктом 16 Порядку N 117 визначено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Згідно з вимогами п. п. 18-20 Порядку N 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до вимог п. 21 Порядку N 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як слідує з п. 22 Порядку N 117 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.

Відповідно до пункту 23 Порядку N 117 таке рішення приймається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Аналіз вище зазначених норм законодавства дає підстави вважати, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Надаючи правову оцінку безпосередньо оскаржуваним рішенням про відмову в реєстрації податкових накладних, суд зазначає, що вказані рішення не містять конкретної інформації щодо причин та підстав для їх прийняття, а лише містять загальну інформацію про ненадання платником податку копій документів (первинних документів щодо постачання/ придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/інвойсів, актів приймання - передачі товарів (робіт - послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків). Додаткова інформація: не надано первинні документи щодо придбання ПММ для надання послуг технічними засобами. Також не надано документи щодо доставки робітників та техніки до місця виконання робіт.

Однак у випадку позивача в даній графі рішення "не підкреслено" - не зазначено, які конкретно документи необхідно надати платнику, незважаючи на те, що типова форма рішення передбачає підкреслення - який саме документ не надано.

Окрім наведених вище аргументів, судом достовірно встановлено, що господарські операції за результатами яких видані податкові накладні носять реальний характер. Позивач, на момент здійснення такої господарської операції мав достатні технічні, людські та матеріальні ресурси. Зокрема, в ході розгляду справи дослідженні документи щодо надання послуг (встановлення сонячних панелей/батарей); копії договорів про надання послуг; товарно-транспортні накладні, документи на придбання ПММ, т.і.

При цьому, вказані документи також відповідно до повідомлень про надання пояснень та копій документів згідно переліку надавались і відповідачу.

5.5. На думку суду, факт зупинення і відмови в реєстрації податкових накладних не спростовує, а ні факту здійснення платником податків господарської операції, а ні факту наявності дати виникнення саме першої події (надання послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складаються податкові накладні.

Таким чином, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та покупцем послуг, відповідач не мав правових підстав для відмови в реєстрації податкових накладних, тому суд дійшов до висновку, що оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН прийняті не у спосіб визначений законом, а тому є протиправними та підлягають скасуванню.

5.6. Звертаючись до суду позивач окрім іншого посилаючись на норми п.56.23.4. ст.56 ПК України звертав увагу суду на те, що за відсутності вмотивованого прийнятого рішення за результатами розгляду скарги, така скарга вважається повністю задоволеною. Вказані доводи позивача стосувались не надання (не прийняття) відповідачем рішення щодо поданої позивачем скарги. Однак, суд не може погодитись з вказаними доводами позивача, оскільки в ході розгляду встановлено та підтверджується матеріалами справи, що відповідачем правомірно відмовлено у прийнятті скарг позивача у зв`язку із пропуском строку подання скарги.

5.7. Що стосується вимоги позивача про покладення на ДФС України обов`язку зареєструвати податкові накладні № 1 від 03.05.2019 року, за № 2 від 05.05.2019 року, за № 4 від 05.05.2019 року, за № 5 від 12.05.2019 року, за № 6 від 12.05.2019 року, за № 9 від 19.05.2019 року та за № 10 від 19.05.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних з моменту їх подання, суд зазначає наступне.

Згідно пункту 2 частини 2 статті 245 КАС України у разі задоволення позову, суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Відповідно до частини 3 статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Аналізуючи дані положення КАС України, суд приходить висновку, що законодавством передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов`язувати суб`єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії.

З огляду на протиправність оскаржуваних рішень відповідача, а також те, що вказаними рішеннями порушено права і інтереси позивача, вимога зобов`язального характеру також підлягає задоволенню.

Згідно зі статті 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до частини 1 та 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно зі статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

З огляду на наведене, суд погоджується з мотивами і аргументами на які посилався позивач, оскільки наведений перелік доказів повністю спростовує позицію відповідача, відтак адміністративний позов слід задовольнити повністю.

6.Розподіл судових витрат.

6.1. Частиною 1 статті 143 КАС України визначено, що суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до частини 5 та 6 статті 246 КАС України у резолютивній частині рішення (окрім іншого) зазначається розподіл судових витрат.

У разі необхідності у резолютивній частині також вказується про повернення судового збору.

Відповідно до частини 9 статті 139 КАС України при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд (окрім іншого) враховує чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору.

Звертаючись до суду позивачем сплачено судовий збір у розмірі 26894,00грн., як за чотирнадцять позовних вимог (платіжне доручення № 40 від 04.07.2019 року). Разом з тим, по своїй суті заявлені позовні вимоги позивача випливають одна з іншої, і стосуються одних і тих же правовідносин.

Враховуючи наведене, суд вважає, що позивач звертаючись до суду сплатив судовий збір у більшому розмірі ніж того вимагає стаття 4 Закону України "Про судовий збір", а тому надміру сплачений судовий збір у розмірі 13447,00 грн. підлягає поверненню позивачу з Державного бюджету України (з розрахунку 26894,00:2 = 13447,00грн.).

6.2. Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

В ході судового розгляду справи встановлено, що наслідком прийняття спірних рішень слугували квитанції Державної фіскальної служби України про зупинення реєстрації податкової накладної. За результатами прийнятих квитанцій комісією Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області прийнято спірні рішення. При цьому, обов`язок в реєстрації податкової накладної покладено на Державну фіскальну службу України, а тому сплачений позивачем судовий збір в сумі 13447,00 грн. слід стягнути на його користь з відповідача 1 та відповідача 2 солідарно за рахунок бюджетних асигнувань вказаних суб`єктів владних повноважень.

Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов ОСОБА_1 до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Чернівецькій області № 1192200/3026422529, № 1192201/3026422529, № 1192202/ НОМЕР_1 , № 1192203/ НОМЕР_1 , № 1192204/ НОМЕР_1 , № 1192205/ НОМЕР_1 , № 1192206/ НОМЕР_1 від 12.06.2019 року;

3. Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати подані податкові накладні фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 за № 1 від 03.05.2019 року, за № 2 від 05.05.2019 року, за № 4 від 05.05.2019 року, за № 5 від 12.05.2019 року, за № 6 від 12.05.2019 року, за № 9 від 19.05.2019 року та за № 10 від 19.05.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

4. Стягнути солідарно на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_5 , РНОКПП НОМЕР_1 ) понесені судові витрати у вигляді сплаченого судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області у сумі 6723,50 грн. та Державної фіскальної служби України у сумі 6723,50 грн.

5. Повернути на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_5 , РНОКПП НОМЕР_1 ) з Державного бюджету України надміру сплачений судовий збір у сумі 13447,00 грн.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування учасників процесу:

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_5 , РНОКПП НОМЕР_1 )

Відповідач - Державна фіскальна служба України (045053, м. Київ, Львівська пл., 8, код ЄДРПОУ 39292197).

Головне управління Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області (58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 а, код ЄДРПОУ 39392513).

Суддя Боднарюк О.В.

Дата ухвалення рішення07.08.2019
Оприлюднено08.08.2019
Номер документу83493359
СудочинствоАдміністративне
Сутьзобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —824/783/19-а

Ухвала від 28.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 05.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Постанова від 05.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 21.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 04.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 13.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Рішення від 07.08.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні