Рішення
від 08.08.2019 по справі 520/4759/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

08 серпня 2019 р. № 520/4759/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бадюкова Ю.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної екологічної інспекції у Харківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНСНАБ-АГРОТЕХНІКА" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-

В С Т А Н О В И В :

До Харківського окружного адміністративного суду звернулась Державна екологічна інспекція у Харківській області (далі по тексту - позивач, Держекоінспекція у Харківській області) з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНСНАБ-АГРОТЕХНІКА" (далі по тексту - відповідач, ТОВ "ДОНСНАБ-АГРОТЕХНІКА"), в якому просить суд:

- застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до ТОВ "ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА" у вигляді повного зупинення використання трьох артезіанських свердловин розташованих за адресою Харківська область, Дергачівський район, смт Солоницівка, вул. Заводська, 49 до отримання ТОВ "ДОНСНАБ- АГРОТЕХІНКА" дозволу на користування надрами (підземні води) шляхом опломбування (опечатування) вказаного Державною екологічною інспекцією у Харківській області;

- контроль за виконанням рішення покласти на Державну екологічну інспекції у Харківській області.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що Інспекцією на підставі ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , наказу від 05 листопада 2018 року за № 908/01-04, в термін з 19 по 23 листопада 2018 року проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства у діяльності ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА .

За насідками перевірки ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА , Інспекцією складено акт проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів № 908/01-04/03-09 від 23.11.2018 року.

Актом перевірки зафіксовано, що підприємство має на балансі 3 підземних джерела (артезіанські свердловини), які розташовані за адресою Харківська область, Дергачівський район, смт. Солоницівка, вул. Заводська, 49 . Документи що посвідчують право власності або право користування земельною ділянкою під 3 артезіанськими свердловинами відсутні.

У зв`язку з тим, що ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА не є землевласником та землекористувачем земельної ділянки під 3 свердловинами отримання спеціального дозволу на користування надрами (підземні води) є обов`язковим.

З метою усунення зазначеного порушення, Інспекцією винесено припис від 26 листопада 2018 року № 124/02-09, пунктом 18 якого зобов`язано директора підприємства отримати спеціальний дозвіл на користування надрами (підземні води).

Інспекцією 05 квітня 2019 року видано наказ № 287/11-02/03-06 про здійснення в термін з 10 по 11 квітня 2019 року позапланової перевірки ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА стану виконання припису від 26 листопада 2018 року № 124/02-09.

За насідками перевірки ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА , Інспекцією складено акт проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів № 287/11-02/03-06 від 11.04.2019 року.

Так, зазначеним актом перевірки зафіксовано, що підприємством вимоги припису від 26 листопада 2018 року № 124/02-09, в частині отримання спеціального дозволу на користування надрами (підземні води) не виконано.

Державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Харківської області складено протокол про адміністративне правопорушення від 16 квітня 2019 року № 002243 та винесено постанову про накладення адміністративного стягнення від 16 квітня 2019 року № 03-14-258, якою директора ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА ОСОБА_1 визнано винним у вчинені адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 188-5 та ст. 47 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 510 грн.

На думку позивача, порушення вимог законодавства, до теперішнього часу продовжують створювати загрозу життю та здоров`ю людей, а отже адміністративний позов є таким, що підлягає задоволенню.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 16.05.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі.

Представник позивача подав до суду клопотання, в якому просив розглядати справу в порядку письмового провадження.

Представник відповідача - у судове засідання не прибув, про дату, час і місце розгляду справи повідомлений судом належним чином, клопотання про відкладення розгляду справи суду не надсилав.

У наданому письмовому відзиві просив відмовити у задоволенні позовних вимог та зазначив, що відповідно до Дозволу на спеціальне водокористування від 02.02.2016 року №04.01-10-766 А/Хар., Товариству встановлений ліміт використання підземних вод - 0,692 тис.м3/рік; 2,661 м3/добу.

Таким чином - обсяг видобування підземних вод із кожного з водозаборів не перевищує 300 кубічних метрів на добу.

Так, ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХНІКА є власником нежитлових будівель, які розташовані на земельній ділянці (кадастровий номер 6322057600:01:000:0065 ) площею 0,2656 га та земельній ділянці (кадастровий номер 6322057600:01:000:0069 ) площею 0,1824 га.

Зазначені нежитлові будівлі в свій час належали ТОВ Торгівельний дім Донснаб .

20.04.2006 року земельні ділянки були надані в оренду ТОВ Торгівельний дім Донснаб на підставі Договору оренди землі, який було припинено 20.11.2014 року.

Відповідно до статті 120 Земельного кодексу України, у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об`єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення.

Таким чином, Товариство являється користувачем земельними ділянками які розташовані в смт. Солоницівка, вул. Заводська, 49 (кадастровий номер 6322057600:01:000:0065 ) площею 0,2656 га та земельній ділянці (кадастровий номер 6322057600:01:000:0069 ) площею 0,1824 га.

ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХНІКА вказує на те, що наведені норми земельного законодавства України дозволяють зробити висновок про те, що Товариство є користувачем земельної ділянки, а тому в межах наданих земельних ділянок має право без спеціальних дозволів та гірничого відводу видобувати корисні копалини місцевого значення і торф загальною глибиною розробки до двох метрів, а також підземні води (крім мінеральних) для всіх потреб, крім виробництва фасованої питної води, за умови, що обсяг видобування підземних вод із кожного з водозаборів не перевищує 300 кубічних метрів на добу.

Зазначає, що Товариство не зобов`язане отримувати Дозвіл на користування надрами (підземними водами).

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Згідно ч. 4 ст. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Беручи до уваги, заяву позивача, суд приходить до висновку про можливість розгляду справи за наявними в ній доказами у порядку письмового провадження.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження) фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Враховуючи положення ч.9 ст. 205 КАС України, суд вважає за можливе розглянути справу без участі сторін за наявними матеріалами справи в порядку письмового провадження.

Суд, повно та всебічно дослідивши письмові докази, що містяться в матеріалах справи, встановив наступні обставини.

На підставі наказу від 05 листопада 2018 року за № 908/01-04 та направлення на проведення планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА , в термін з 19 по 23 листопада 2018 року позивачем проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА (а.с.9, 10).

За насідками перевірки ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА складено акт за результатом проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів № 908/01-04/03-09 від 23.11.2018 року (а.с.11-33).

Актом перевірки зафіксовано, що підприємство має на балансі 3 підземні джерела (артезіанські свердловини), які розташовані за адресою Харківська область, Дергачівський район, смт. Солоницівка, вул. Заводська, 49 . Документи що посвідчують право користування земельною ділянкою під 3 артезіанськими свердловинами відсутні.

У зв`язку з тим, що ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА не є землевласником та землекористувачем земельної ділянки під артезіанськими свердловинами, отримання спеціального дозволу на користування надрами є обов`язковим.

З метою усунення зазначеного порушення позивачем винесено припис від 26 листопада 2018 року № 124/02-09, пунктом 18 якого зобов`язано директора підприємства отримати спеціальний дозвіл на користування надрами (підземні води) (а.с.34-36).

На підставі наказу 05 квітня 2019 року № 287/11-02/03-06 про здійснення позапланового заходу (перевірки) ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА та направлення від 05 квітня 2019 року №287/11-02/03-06 в термін з 10 по 11 квітня 2019 року здійснено позаплановий захід державного нагляду (контролю) за виконанням припису від 26 листопада 2018 року № 124/02-09 (а.с.37, 38).

За насідками перевірки ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА складено акт за результатом проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів № 287/11-02/03-06 від 11.04.2019 року (а.с.39-38).

Так, зазначеним актом перевірки зафіксовано, що підприємством вимоги припису від 26 листопада 2018 року № 124/02-09, в частині отримання спеціального дозволу на користування надрами (підземні води) не виконано.

Державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Харківської області складено протокол про адміністративне правопорушення від 16 квітня 2019 року № 002243 та винесено постанову про накладення адміністративного стягнення від 16 квітня 2019 року № 03-14-258, якою директора ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА ОСОБА_1 визнано винним у вчинені адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 188-5 та ст. 47 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 510 грн. (а.с. 49, 50).

Суд зазначає, що правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначені Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року №877-V.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно із положеннями ч.4 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" виключно законами встановлюються, зокрема, повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності.

Відповідно до приписів п.7 ч. 4 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Згідно з ч. 1 ст. 20-2 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить, зокрема, організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства, в тому числі про поводження з відходами; щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов.

Центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів є Державна екологічна інспекція України, правовий статус якої визначено у Положенні, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2017 року №275.

Відповідно до п. 2 розділу 2 Положення про Державну екологічну інспекцію в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів України 11.08.2017 №312, Держекоінспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог, зокрема, природоохоронного законодавства.

Як передбачено положеннями ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.

Якщо суб`єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.

Зауваження суб`єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід`ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю).

У разі відмови суб`єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.

Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи. її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).

Згідно із приписами ч. 1 ст. 8 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право: вимагати від суб`єкта господарювання усунення виявлених порушень вимог законодавства; вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю); відбирати зразки продукції, призначати експертизу, одержувати пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), у випадках та порядку, визначених законом; надавати (надсилати) суб`єктам господарювання обов`язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків; застосовувати санкції до суб`єктів господарювання, їх посадових осіб та вживати інших заходів у межах та порядку, визначених законом.

Згідно з п. 9 ст. 44 Водного кодексу України (далі по тексту - ВКУ) водокористувачі зобов`язані здійснювати спеціальне водокористування лише за наявності дозволу.

Відповідно до ч.ч. 1-2 ст. 48 ВКУ спеціальне водокористування - це забір води з водних об`єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об`єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів.

Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських (у тому числі для цілей аквакультури) та інших державних і громадських потреб.

Згідно з ч.ч. 1-3 ст. 49 ВКУ спеціальне водокористування є платним та здійснюється на підставі дозволу на спеціальне водокористування.

Дозвіл на спеціальне водокористування видається територіальними органами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства.

Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу на спеціальне водокористування здійснюється відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.

Відповідно до ч. 1 ст. 110 ВКУ порушення водного законодавства тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно з законодавством України.

Аналіз викладених норм свідчить про те, що суб`єкти господарювання можуть здійснювати спеціальне водокористування лише на підставі дозволу.

Як встановлено судом зі змісту акту перевірки відповідачем використовуються підземні джерела (артезіанські свердловини), які розташовані за адресою Харківська область, Дергачівський район, смт. Солоницівка, вул. Заводська, 49 без отримання дозволу на спеціальне водокористування.

Доказів зворотнього встановленим в акті перевірки фактам відповідачем не надано, належних та допустимих, достатніх та достовірних в розумінні приписів ст. ст. 73-76 КАСУ доказів незаконності наказу, припису, дій з проведення заходів контролю, або усунення виявленого порушення відповідачем не надано.

Відповідно до ч.7 ст.7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Згідно з ч.5 ст.4 вказаного Закону виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Таким чином, зважаючи на те, що станом на момент розгляду справи ТОВ ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА не усунуто порушень, виявлених Держекоінспекцією, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, в частині отримання дозволу на спеціальне водокористування, тому суд доходить висновку про задоволення позовних вимог позивача.

Згідно положень ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частин 1 та 3 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Звернення до адміністративного суду для захисту прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Згідно положень статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Розподіл судових витрат здійснити в порядку ст.139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 14, 22, 194, 243, 246, 249, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Державної екологічної інспекції у Харківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНСНАБ-АГРОТЕХНІКА" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА" у вигляді повного зупинення використання трьох артезіанських свердловин розташованих за адресою: Харківська область, Дергачівський район, смт Солоницівка, вул. Заводська, 49 до отримання Товариством з обмеженою відповідальністю "ДОНСНАБ-АГРОТЕХІНКА" дозволу на користування надрами (підземні води) шляхом опломбування (опечатування) вказаного Державною екологічною інспекцією у Харківській області.

Контроль за виконанням рішення покласти на Державну екологічну інспекції у Харківській області.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку, передбаченому п.п. 15.5. п. 15 ч. 1 Розділу VII Перехідних положень КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.

В разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складено 08 серпня 2019 року.

Суддя Бадюков Ю.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.08.2019
Оприлюднено09.08.2019
Номер документу83511497
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/4759/19

Постанова від 23.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 18.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 18.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Рішення від 08.08.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бадюков Ю.В.

Ухвала від 16.05.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бадюков Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні