Рішення
від 05.08.2019 по справі 560/1699/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/1699/19

РІШЕННЯ

іменем України

05 серпня 2019 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Блонського В.К., розглянувши адміністративну справу за позовом Управління Держпраці у Хмельницькій області до спеціалізованого комунального підприємства "Міськліфт-світло" про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

Управління Держпраці у Хмельницькій області звернулось в Хмельницький окружний адміністративний суд з позовом до спеціалізованого комунального підприємства "Міськліфт-світло", в якому просить застосувати заходи реагування до відповідача у вигляді зупинення експлуатації ліфтів в кількості 90 одиниць, а саме:

-реєстр.№№1248,1249,342,343,344,345,597,598,599,600,1719,1720 (ККП Господар );

-реєстр.№№758,761,625,626,1757,1780,1902 (КП Житловик );

-реєстр.№№445,849,850,851,852,1394,1395,1396 (КП Добробут ); -реєстр.№№516,517 (ЖКП Південь );

-реєстр.№825 (ДП Південь );

-реєстр.№№ 195,196,1678,1679,1680,637,678 (КК ЖЕО );

-реєстр.№№720,721 (ОСБЖБ №28 Товтри );

-реєстр.№№871,872,896 (ОСББ Космонавтів,6 );

-реєстр.№№666,667 (ОСББ Тандем );

-реєстр.№№1568,1569 (ОСББ Захід, 1 );

-реєстр.№1633 (ОСББ Нігинське шосе, 1 А );

-реєстр.№№507,508 (ОСББ Затишна оселя );

-реєстр.№№563,562,564 (ОСББ Космонавтів,5 );

-реєстр.№№2070,2071 (ОСББ Жовтневе );

-реєстр.№№1701,1702 (ОСББ Схід-31 );

-реєстр.№№ 1687,1688,1689,1690 (ОСББ Родина 2016 );

-реєстр.№№ 1725,1726 (ОСББ Північний 2016 );

-реєстр.№№1729,1730,1731,1732,1733 (ОСББ Кам`янчанина );

-реєстр.№№ 1225,1226 (ОСББ Нігинське шосе,25 );

-реєстр.№№983,984 (ОСББ Прогрес,30 );

-реєстр.№№985,986,988 (ОСББ Грушевського,42 );

-реєстр.№№ 1024,1025,1026 (ОСББ Проектна,8 );

-реєстр.№№ 1089,1090 (ОСББ Космонавтів, 17 );

-реєстр.№№981,982 (ОСББ Промінь );

-реєстр.№№ 1285,1286 (ОСББ Смерічка );

-реєстр.№№435,436 (ОСББ Нігинське шосе,24 );

-зав.№№177517,177518 (Торгова площа,1/1);

-реєстр. №№2281,2271 (ОСББ Парк , ОСББ Будівельник 2006 ); -реєстр.№2307 (ОСББ Грушевського,50 ).

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що головним державним інспектором Управління Держпраці у Хмельницькій області, з метою дотримання вимог законодавчих та нормативно - правових актів з охорони праці і промислової безпеки було здійснено позапланову перевірку спеціалізованого комунального підприємства "Міськліфт-світло".

За результатами проведеної позапланової перевірки виявлено ряд порушень вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей. За наслідками перевірки складений акт перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) № 22-02/506 від 29 травня 2019 року та припис № 22-02/506-463 від 29 травня 2019 року.

Зважаючи на те, що виявлені порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а відповідач не усунув їх у повному обсязі, позивач звернувся до суду.

На підставі статті 263 КАС України ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 04 червня 2019 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі без виклику (повідомлення) сторін.

24 червня 2019 року до суду надійшов відзив спеціалізованого комунального підприємства "Міськліфт-світло", у якому відповідач просить відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог.

В обгрунтування відзиву відповідач зазначив, що спеціалізоване комунальне підприємство "Міськліфт-світло" згідно укладених договорів з замовниками (управлінськими компаніями, ОСББ) лише надає послуги з технічного обслуговування ліфтів, та не здійснює їх експлуатації, відповідач не має у власності чи користуванні ліфтів. Експлуатацію ліфтів здійснюють суб`єкти господарювання у власності або в користуванні яких є ліфти.

Зазначає, що спеціалізоване комунальне підприємство "Міськліфт-світло" відповідно до укладених договорів не наділене повноваженнями щодо призначення експертного обстеження ліфтів, за результатами якого складається експертний висновок, на підставі якого видається дозвіл на їх експлуатацію. Зазначає, що інші порушення, встановленні за результатами проведеної позапланової перевірки на час подання позовної заяви усунуті.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що спеціалізоване комунальне підприємство "Міськліфт-світло" (код ЄДРПОУ - 21326705) зареєстроване як юридична особа.

Відповідно до наказу Управління Держпраці у Хмельницькій області від 16.04.2019 року № 111, та на підставі направлення на перевірку № 152/19 посадовою особою позивача, з метою дотримання вимог законодавчих та нормативно - правових актів з охорони праці та промислової безпеки здійснено позапланову перевірку спеціалізованого комунального підприємства "Міськліфт-світло".

За результатами проведеної перевірки посадовою особою позивача складений акт перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) № 22-02/506 від 29 травня 2019 року та винесений припис № 22-02/506-463 від 29 травня 2019 року.

Згідно вказаного акту перевірки, позивачем відображено ряд порушень, а саме:

- на канатоведучому шківі зазор між канатом і дном канавки менше 2 мм. Нерівномірне осідання каната в канавці більше 0,5 мм, та відхилення від вертикальної площини більше 1 мм. Наявний знос шківів обмежувачів швидкості і натяжного пристрою більше допустимого НД ліфтів реєстр. №№ 1902,1757,850, 1882,2307 (порушення вимог статті 13 Закону України "Про охорону праці" № 2694-ХІІ, п.6.6.5. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 N 190, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 07.10.2008 за N 937/15628 (НПАОП 0.00-1.02-08));

- новоустановлені ліфти зав. №№177517,177518 (Торгова площа, 1/1) не зареєстровані (не обліковані) в територіальному органі спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці (Управлінні Держпраці у Хмельницькій області), (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.9.1.1 та п.9.7.15 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 N 190, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 07.10.2008 за N937/15628 (НПАОП 0.00-1.02-08));

- ліфти експлуатуються з непроведеним експертним обстеженням (у зв`язку із закінченим граничним строком експлуатації):

реєстр №№ 1248,1249,342,343,344,345,597,598,599,600,1719,1720 (ККП Господар );

реєстр №№758,761,625,626,1757,1780 (КП Житловик );

реєстр №№849,850,851,852,1394,1395,1396 (КП Добробут );

реєстр №№516,517 (ЖКП Південь ); -реєстр.№825 (ДП Південь );

реєстр №№195,196,1678,1679,1680,637,678 (КК ЖЕО );

реєстр.№№720,721 (ОСБЖБ №28 Товтри );

реєстр.№№871,872,896 (ОСББ Космонавтів,6 );

реєстр №№666,667 (ОСББ Тандем );

реєстр №№ 1568,1569 (ОСББ Захід, 1 );

реєстр №1633 (ОСББ Нігинське шосе, 1 А );

реєстр №№507,508 (ОСББ Затишна оселя );

реєстр №№563,562,564 (ОСББ Космонавтів,5 );

реєстр №№2070,2071 (ОСББ Жовтневе );

реєстр №№ 1701,1702 (ОСББ Схід-31 );

реєстр №№ 1687,1688,1689,1690 (ОСББ Родина 2016 );

реєстр №№ 1725,1726 (ОСББ Північний 2016 );

реєстр №№ 1729,1730,1731,1732,1733 (ОСББ Кам`янчанина );

реєстр №№ 1225,1226 (ОСББ Нігинське шосе,25 );

реєстр №№983,984 (ОСББ Прогрес,30 );

реєстр №№985,986,988 (ОСББ І рушевського,42 );

реєстр №№ 1024,1025,1026 (ОСББ Проектна,8 );

реєстр №№ 1089,1090 (ОСББ Космонавтів, 17 );

реєстр №№981,982 (ОСББ Промінь );

реєстр №№ 1285,1286 (ОСББ Смерічка );

реєстр №№435,436 (ОСББ Нігинське шосе,24 ) (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.9.7.15 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 N 190, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 07.10.2008 за N937/15628 (ПГІАОП 0.00-1.02-08));

- ліфти реєстр. №№445,381,2264,2270,1882 експлуатуються із наявним зносом дротин канатів більше 40% (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, Додатку 1 таблиці 2 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 N 190, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 07.10.2008 за N 937/15628 (НПАОП 0.00-1.02- 08)).

Вищезазначені порушення створюють загрозу життю та здоров`ю працівників, а тому є необхідність негайного зупинення експлуатації ліфтів в загальній кількості 90 од.

Вказаний вище акт перевірки № 22-02/506 від 29 травня 2019 року та припис № 22-02/506-463 від 29 травня 2019 року вручені 29 травня 2019 року директору спеціалізованого комунального підприємства "Міськліфт-світло", що підтверджується його підписом на акті та приписі.

У зв`язку з тим, що відповідач порушень не усунув, позивач звернувся в суд з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Спірні відносини, що склались між сторонами, регулюються Конституцією України, Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V (далі - Закон № 877), Законом України "Про охорону праці" від 14.10.1992 року № 2694-ХІІ, зі змінами і доповненнями, (далі - Закон № 2694-XII) який визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною 5 статті 4 Закону № 877 передбачено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

В силу вимог частини 7 статті 7 Закону № 877 на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Згідно із статтею 38 Закону України "Про охорону праці" державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96 затверджено Положення про Державну службу України з питань праці, згідно з пунктом 7 якого Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до підпункту 16 пункту 4 вказаного Положення Держпраці здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці, навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.

Відповідно до підпункту 5 пункту 6 цього Положення Держпраці для виконання покладених на неї завдань має право безперешкодно проводити відповідно до вимог закону без попереднього повідомлення в будь-яку робочу годину доби перевірки виробничих, службових, адміністративних приміщень та об`єктів виробництва фізичних та юридичних осіб, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, експлуатують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, та у разі виявлення фіксувати факти порушення законодавства, здійснення нагляду та контролю за додержанням якого віднесено до повноважень Держпраці.

Отже, саме до повноважень Держпраці та його територіальних органів належить державний нагляд за додержанням суб`єктами господарювання вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, та вони вправі звертатись з відповідним позовом до адміністративного суду у разі необхідності вжиття заходів реагування у вигляді зупинення виконання робіт (виробництва) у випадку встановлення порушень суб`єктами господарювання вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Пункт 1.4 Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затвердженого наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 11 серпня 2011 року № 826, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2011 року за № 1531/20269, визначає, що загроза життю та здоров`ю працівників - виникнення умов, за яких подальше продовження виконання робіт або експлуатація об`єкта, машин і механізмів несе ризик спричинення внаслідок цих умов фізичної шкоди працівникові, в тому числі такої, яка може призвести до смертельних наслідків.

Згідно пункту 2.26 наведеного Положення право заборони виконання робіт, виробництва виникає у разі виявлення під час перевірки: порушень вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників; порушень вимог Кодексу України про надра; відсутності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; непроведення у встановленому порядку та в терміни технічного огляду, випробування або експертного обстеження машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки; виникнення нещасного випадку зі смертельним або тяжким наслідком, групового нещасного випадку.

Суд зазначає, що в адміністративних справах щодо застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) суд має встановити наявність підстав для застосування таких заходів на момент постановлення судового рішення, зокрема, наявність не усунутих суб`єктом господарювання порушень вимог законодавства, які дійсно створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Мета застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) полягає в убезпеченні людей від можливої небезпеки. Разом з тим, форма такого захисту повинна бути розумною, не порушувати прав відповідача і не повинна перешкоджати власнику (користувачу) вживати заходів до усунення виявлених порушень.

При цьому, захід реагування у вигляді повного зупинення виконання робіт (виробництва) є крайнім заходом, обрання якого є доцільним лише у разі, якщо допущенні порушення реально створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Як встановлено судом, підставою для звернення позивача до суду з даним позовом був висновок щодо порушення відповідачем вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці і промислової безпеки, які викладені в акті перевірки.

Відповідно до пункту 4.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 01.09.2008 року № 190 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 року за N 937/15628), експлуатація - стадія життєвого циклу ліфта чи підйомника, на якому реалізують, підтримують та відновлюють якість виробу. Експлуатація ліфта охоплює етапи введення в експлуатацію за призначенням, зберігання, транспортування, технічне обслуговування поточний та середній ремонт, припинення експлуатації (утилізація та знищення).

Відповідно до пункту 6.1.22, 6.5.8, 6.5.24, 9.1.6, 9.7.1, 9.5.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів визначено, що після закінчення граничного строку експлуатації ліфта як вітчизняного, так і імпортного виробництва проводиться його експертне обстеження згідно з НПАОП 0.00-6.18-2004 ( 687-2004-п ).

Відповідно до пункту 9.6.1 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів експертне обстеження проводиться у разі закінчення граничного строку експлуатації; реконструкції (перебудови) або модернізації, якщо це обумовлено нормативно-правовими актами з охорони праці; аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру, з метою визначення можливості відновлення; виявлення під час проведення технічного огляду зносу (механічного або корозійного), залишкової деформації, тріщин, інших пошкоджень складових частин, деталей або їх елементів, що перевищують допустимі значення. В інших випадках експертне обстеження устаткування проводять відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці або за ініціативою роботодавця.

Згідно з пунктами 9.6.2, 9.6.3, 9.6.4 Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів за висновком експертизи роботодавець приймає рішення про експлуатацію устаткування в межах продовжуваного строку безпечної експлуатації, його заміну, ремонт, реконструкцію (перебудову), модернізацію або зміну параметрів експлуатації.

Рішення про поновлення роботи ліфтів приймає посадова особа Держгірпромнагляду України, яка заборонила їх експлуатацію, після усунення порушень, відмічених у приписі, згідно з вимогами Положення про порядок організації державного нагляду за охороною праці та гірничого нагляду в системі Держнаглядохоронпраці України, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 30.03.2004 92 (z1074-04), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.08.2004 за №1074/9673.

Відповідно до пункту 10 Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки визначено, що технічний огляд устаткування проводить спеціалізована організація (крім первинного та позачергового, який проводить уповноважена організація у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру).

Відповідно до статті 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов`язаний надавати документи, зразки продукції, пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю) відповідно до закону.

Судом встановлено, що спеціалізоване комунальне підприємство "Міськліфт-світло" є виконавцем робіт з технічного обслуговування ліфтів а тому є відповідальним за належну експлуатацію, та за технічний стан ліфтів зазначених в акті перевірки.

Суд зазначає, що відповідач на підтвердження виконання ним вимог припису про усунення порушень № 22-02/506-463 від 29 травня 2019 року належних доказів суду не надав.

Відповідачем до відзиву доданий план заходів по усуненню зауважень припису управління Держпраці у Хмельницькій області.

Суд враховує те, що відповідачем під час розгляду справи могли бути усунені окремі порушення вимог законів, однак, зазначений план заходів не може бути належним доказом того, що відповідач дійсно усунув всі виявлені позивачем порушення вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, оскільки є лише доказом того, що відповідач має наміри усунути в майбутньому виявлені порушення.

На думку суду, спеціалізованим комунальним підприємством "Міськліфт-світло" не доведено, що усі порушення, встановленні за результатами проведеної позапланової перевірки на час подання позовної заяви ним усунуті. Також, відповідачем не надано доказів про те, що відповідні документи, які підтверджують усунення порушень вимог законів подані до Управління Держпраці у Хмельницькій області.

Крім цього, суд звертає увагу на те, що відповідач до Управління Держпраці у Хмельницькій області із заявою про проведення позапланової перевірки щодо виконання припису № 22-02/506-463 від 29 травня 2019 року не звертався, позивач таку перевірку не проводив.

За змістом частини 1 Закону №877-V підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема, подання суб`єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням; перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).

Суд звертає увагу, що належним доказом усунення порушень, встановлених приписом № 22-02/506-463 від 29 травня 2019 року, можуть слугувати висновки позапланової перевірки.

Оскільки відповідач доказів, які спростовують доводи позивача суду не надав, відтак, суд приходить до висновку, що виявлені порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей, що є підставою для застосування заходів реагування до спеціалізованого комунального підприємства "Міськліфт-світло" у вигляді зупинення експлуатації ліфтів в загальній кількості 90 одиниць, а саме:

-реєстр.№№1248,1249,342,343,344,345,597,598,599,600,1719,1720 (ККП Господар );

-реєстр.№№758,761,625,626,1757,1780,1902 (КП Житловик );

-реєстр.№№445,849,850,851,852,1394,1395,1396 (КП Добробут ); -реєстр.№№516,517 (ЖКП Південь );

-реєстр.№825 (ДП Південь );

-реєстр.№№ 195,196,1678,1679,1680,637,678 (КК ЖЕО );

-реєстр.№№720,721 (ОСБЖБ №28 Товтри );

-реєстр.№№871,872,896 (ОСББ Космонавтів,6 );

-реєстр.№№666,667 (ОСББ Тандем );

-реєстр.№№1568,1569 (ОСББ Захід, 1 );

-реєстр.№1633 (ОСББ Нігинське шосе, 1 А );

-реєстр.№№507,508 (ОСББ Затишна оселя );

-реєстр.№№563,562,564 (ОСББ Космонавтів,5 );

-реєстр.№№2070,2071 (ОСББ Жовтневе );

-реєстр.№№1701,1702 (ОСББ Схід-31 );

-реєстр.№№ 1687,1688,1689,1690 (ОСББ Родина 2016 );

-реєстр.№№ 1725,1726 (ОСББ Північний 2016 );

-реєстр.№№1729,1730,1731,1732,1733 (ОСББ Кам`янчанина );

-реєстр.№№ 1225,1226 (ОСББ Нігинське шосе,25 );

-реєстр.№№983,984 (ОСББ Прогрес,30 );

-реєстр.№№985,986,988 (ОСББ Грушевського,42 );

-реєстр.№№ 1024,1025,1026 (ОСББ Проектна,8 );

-реєстр.№№ 1089,1090 (ОСББ Космонавтів, 17 );

-реєстр.№№981,982 (ОСББ Промінь );

-реєстр.№№ 1285,1286 (ОСББ Смерічка );

-реєстр.№№435,436 (ОСББ Нігинське шосе,24 );

-зав.№№177517,177518 (Торгова площа,1/1);

-реєстр. №№2281,2271 (ОСББ Парк , ОСББ Будівельник 2006 ); -реєстр.№2307 (ОСББ Грушевського,50 ).

Відповідно до пункту 5 статті 4 Закону № 877-V, виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставах, в межах та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, приймаючи до уваги те, що станом на дату розгляду справи відповідачем не усунуті порушення, зазначені в акті перевірки, і такі порушення створюють реальну загрозу життю, та здоров`ю людей, суд дійшов до висновку, що позов Управління Держпраці у Хмельницькій області до спеціалізованого комунального підприємства "Міськліфт-світло" про застосування заходів реагування є обгрунтованим, та підлягає задоволенню.

Відповідно до частини 2 статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до спеціалізованого комунального підприємства "Міськліфт-світло" у вигляді зупинення експлуатації ліфтів в кількості 90 одиниць, а саме:

-реєстр.№№1248,1249,342,343,344,345,597,598,599,600,1719,1720 (ККП Господар );

-реєстр.№№758,761,625,626,1757,1780,1902 (КП Житловик );

-реєстр.№№445,849,850,851,852,1394,1395,1396 (КП Добробут ); -реєстр.№№516,517 (ЖКП Південь );

-реєстр.№825 (ДП Південь );

-реєстр.№№ 195,196,1678,1679,1680,637,678 (КК ЖЕО );

-реєстр.№№720,721 (ОСБЖБ №28 Товтри );

-реєстр.№№871,872,896 (ОСББ Космонавтів,6 );

-реєстр.№№666,667 (ОСББ Тандем );

-реєстр.№№1568,1569 (ОСББ Захід, 1 );

-реєстр.№1633 (ОСББ Нігинське шосе, 1 А );

-реєстр.№№507,508 (ОСББ Затишна оселя );

-реєстр.№№563,562,564 (ОСББ Космонавтів,5 );

-реєстр.№№2070,2071 (ОСББ Жовтневе );

-реєстр.№№1701,1702 (ОСББ Схід-31 );

-реєстр.№№ 1687,1688,1689,1690 (ОСББ Родина 2016 );

-реєстр.№№ 1725,1726 (ОСББ Північний 2016 );

-реєстр.№№1729,1730,1731,1732,1733 (ОСББ Кам`янчанина );

-реєстр.№№ 1225,1226 (ОСББ Нігинське шосе,25 );

-реєстр.№№983,984 (ОСББ Прогрес,30 );

-реєстр.№№985,986,988 (ОСББ Грушевського,42 );

-реєстр.№№ 1024,1025,1026 (ОСББ Проектна,8 );

-реєстр.№№ 1089,1090 (ОСББ Космонавтів, 17 );

-реєстр.№№981,982 (ОСББ Промінь );

-реєстр.№№ 1285,1286 (ОСББ Смерічка );

-реєстр.№№435,436 (ОСББ Нігинське шосе,24 );

-зав.№№177517,177518 (Торгова площа,1/1);

-реєстр. №№2281,2271 (ОСББ Парк , ОСББ Будівельник 2006 ); -реєстр.№2307 (ОСББ Грушевського,50 ).

Судові витрати розподілу не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Управління Держпраці у Хмельницькій області (вул. Камянецька, 74,Хмельницький,Хмельницька область,29013 , код ЄДРПОУ - 39793137) Відповідач:Спеціалізоване комунальне підприємство "Міськліфт-світло" (вул. Гунська, 3,Кам`янець-Подільський,Хмельницька область,32300 , код ЄДРПОУ - 21326705)

Головуючий суддя В.К. Блонський

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.08.2019
Оприлюднено12.08.2019
Номер документу83546187
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/1699/19

Постанова від 06.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 02.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 10.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 04.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Рішення від 05.08.2019

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

Ухвала від 04.06.2019

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні