ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
14 серпня 2019 р. м. ХерсонСправа № 540/1683/19
Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Хом`якової В.В., розглянувши в порядку письмового провадження матеріали адміністративної справи за позовом Головного управління Держпраці у Херсонській області до Комунального позашкільного закладу "Дитячий оздоровчий табір "Слава" Криворізької міської ради про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,
встановив :
Позивач звернувся до суду з вищевказаним позовом до відповідача, в якому просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до комунального позашкільного закладу "Дитячий оздоровчий табір "Слава" Криворізької міської ради, код ЄДРПОУ 26003935, що знаходиться за адресою: вул. Поповича, 1, м. Скадовськ, Херсонська область, 75700, а саме: заборонити виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: експлуатацію устаткування напругою понад 1000 В до усунення зазначеного у приписі порушення.
Відповідно до приписів ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.
Статтею 1 КАС України встановлено, що даний Кодекс визначає юрисдикцію та повноваження адміністративних судів, встановлює порядок здійснення судочинства в адміністративних судах.
Судом встановлено, що предметом спору є вимога щодо застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до Комунального позашкільного закладу "Дитячий оздоровчий табір "Слава" Криворізької міської ради, місцезнаходженням якого, згідно взятого судом 14.08.2019 витягу з ЄДР ЮОФОПГФ, є: 50006, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Металургійний район, вул. Соборності, буд. 20.
Частиною 2 статті 26 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що позови до юридичних осіб пред`являються в суд за їхнім місцезнаходженням згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Також, статтею 29 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено підстави для передачі адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого.
Так, згідно з частиною першою цієї статті суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо:
1) до початку розгляду справи по суті задоволено клопотання відповідача, зареєстроване у встановленому законом порядку, місце проживання (перебування) якого раніше не було відоме, про передачу справи за місцем його проживання (перебування);
2) при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду;
3) після відкриття провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду;
4) після задоволення відводів (самовідводів) чи в інших випадках неможливо утворити новий склад суду для розгляду справи;
5) ліквідовано або з визначених законом підстав припинено роботу адміністративного суду, який розглядав справу;
6) однією із сторін у справі є суд, в якому розглядається справа, або суддя цього суду;
7) справа підлягає розгляду як зразкова у порядку, визначеному статтею 290 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом. Складовою цього права є вимога "законності суду" (суд, встановлений законом). "Законність суду" включає організаційну (організація судової системи повинна регулюватися законами у їх буквальному значенні) та юрисдикційну (суд повинен діяти у спосіб та відповідно до повноважень, передбачених законом, у межах своєї компетенції) складову. Порушення під час визначення юрисдикції суду безумовно призводить до порушення права на справедливий суд.
На підставі статті 6 Конституції України, державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Таким чином, повноваження кожного органу законодавчої, виконавчої та судової влади не є безмежними, а визначають Конституцією та законами України. Відтак, суди не мають права розглядати вимоги, які не належать до їх юрисдикції, визначеної законом.
З огляду на усе вищевикладене, суд дійшов висновку, що адміністративний позов подано до Херсонського окружного адміністративного суду із порушенням правил територіальної підсудності, а дану справу слід передати на розгляд Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Керуючись ст.ст. 29, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ухвалив :
Передати матеріали справи № 540/1683/19 за позовом Головного управління Держпраці у Херсонській області до Комунального позашкільного закладу "Дитячий оздоровчий табір "Слава" Криворізької міської ради про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, за підсудністю до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Копію ухвали надіслати (вручити) сторонам по справі.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку, шляхом подання апеляційної скарги до П`ятого апеляційного адміністративного суду в 15-денний строк з дня її складання, при цьому, відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України, до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомукаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення (ухвалу).
Повний текст ухвали складено 14.08.2019.
Суддя Хом`якова В.В.
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.08.2019 |
Оприлюднено | 16.08.2019 |
Номер документу | 83625783 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Хом'якова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні