1Справа № 335/8576/19 1-кс/335/5592/2019
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 серпня 2019 року м. Запоріжжя
Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні у залі суду клопотання слідчого слідчого відділення Вознесенівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Запорізькій області підполковник поліції ОСОБА_3 про арешт майна за матеріалами досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № №12019091060000412 від 22.02.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.358 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням про арешт майна, в обґрунтування якого зазначив, що в провадженні слідчого відділення Вознесенівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Запорізькій області перебувають матеріали досудового розслідування у кримінальному провадженні №12019091060000412, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.02.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення злочину), передбаченого ч. 1 ст.358 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що протягом періоду часу з березня 2017 року по грудень 2018 року невстановлена особа підписувала від імені ОСОБА_4 документи первинного бухгалтерського обліку, податкової звітності та інші документи стосовного фінансово-господарської діяльності ТОВ «Комерс Зап» (код ЄДРПОУ 34407142).
ТОВ «Комерс Зап» зареєстроване 10.01.2017 року за адресою м.Запоріжжя, вул.Рекордна, 31а.
Під час виїзду та обстеження вказаної адреси, підприємства ТОВ «Комерс Зап» не виявлено.
Під час опитування головного бухгалтера КП «Побутовик» - власника вказаної адміністративної будівлі, остання повідомила що за вказаною адресою ТОВ «Комерс Зап» не знаходиться, ніколи раніше не знаходилось, службові особи та працівники вказаного СГД вказане приміщення не відвідували.
Аналізом податкової звітності ТОВ «Комерс Зап» встановлено, що податковий кредит зазначеного підприємства сформований за рахунок імпорту стрічки (митний пост «Запоріжжя- -Центральний») та придбання товарів (стрічки), а також за рахунок отримання послуг із нанесення логотипів на стрічки, перемотування стретч-плівки на території України, переважно у підприємств, які формують свій податковий кредит за рахунок придбання на території України та імпорту арматури, ламінату, щебеню, дверного полотна, вживаного одягу та взуття, тобто має місце обрив ланцюгу законного походження товару, послуг.
Сума імпортних операцій ТОВ «Комерс Зап» протягом 2017 року склала 12,7 млн. грн., протягом 2018 року 10,7 млн. гривень з урахуванням ПДВ у сумі 3,9 млн. гривень.
Під час досудового розслідування встановлено, що керівником та головним бухгалтером ТОВ «Комерс Зап» (код ЄДРПОУ 41073630) одній особі є ОСОБА_4 (ІПН НОМЕР_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , який, відповідно до установчих документів оформлений на вказаному підприємстві службовою особою з моменту реєстрації підприємства, тобто з початку 2017 року по теперішній час, але згідно отриманих даних фактично не має відношення до створення, реєстрації а також до здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ «Комерс Зап».
Так, 20.03.2017 року між фірмою FRESCO PROJECTS LP, Great Britain в особі довіреної особи ОСОБА_5 , діючого на підставі Довіреності №AL-01 від 12.01.2017 року та ТОВ «Комерс Зап», в особі директора ОСОБА_4 укладено Контракт №EF-10 щодо постачання товару згідно специфікації до договору.
Вказаний Контракт, відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.20187 року №249 підписаний не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, 03.04.2017 року між вказаними підприємствами укладено додаткову угоду №1-1 до Контракту №EF-10 від 20.03.2017 року, підписану від імені ОСОБА_4 , а відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.20187 року №249 підписану не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, 10.04.2017 року між вказаними підприємствами укладено додаткову угоду №1 до Контракту №EF-10 від 20.03.2017 року, підписану від імені ОСОБА_4 , а відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.20187 року №249 підписану не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, 06.06.2017 року між вказаними підприємствами укладено додаткову угоду №2 до Контракту №EF-10 від 20.03.2017 року, підписану від імені ОСОБА_4 , а відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.20187 року №249 підписану не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, у графі «Прийняв, відповідальна особа вантажоодержувача» Товарно-транспортної накладної №0504-2 від 05.04.2018 року невстановленою особою виконано підпис від імені ОСОБА_4 , який відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.2018 року №249 виконаний не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, у графі «Прийняв, відповідальна особа вантажоодержувача» Товарно-транспортної накладної №1204-6 від 12.04.2018 року невстановленою особою виконано підпис від імені ОСОБА_4 , який відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.2018 року №249 виконаний не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, у графі «Прийняв, відповідальна особа вантажоодержувача» Товарно-транспортної накладної №203-7 від 02.03.2018 року невстановленою особою виконано підпис від імені ОСОБА_4 , який відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.2018 року №249 виконаний не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, у графі «Прийняв, відповідальна особа вантажоодержувача» Товарно-транспортної накладної №1201-8 від 12.01.2018 року невстановленою особою виконано підпис від імені ОСОБА_4 , який відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.2018 року №249 виконаний не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, у графі «Прийняв, відповідальна особа вантажоодержувача» Товарно-транспортної накладної №802-7 від 08.02.2018 року невстановленою особою виконано підпис від імені ОСОБА_4 , який відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.2018 року №249 виконаний не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, у графі «Прийняв, відповідальна особа вантажоодержувача» Товарно-транспортної накладної №502-3 від 05.02.2018 року невстановленою особою виконано підпис від імені ОСОБА_4 , який відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.2018 року №249 виконаний не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, у графі «Прийняв, відповідальна особа вантажоодержувача» Товарно-транспортної накладної №204-3 від 02.04.2018 року невстановленою особою виконано підпис від імені ОСОБА_4 , який відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.2018 року №249 виконаний не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Крім того, відповідно до висновку спеціаліста-криміналіста від 15.11.20187 року №249 підпис виконаний у графі «Від постачальника» у видатковій накладній (на комісію) №79 від 20.06.2018 року, виконаний не ОСОБА_4 , а іншою особою з уподобанням підпису ОСОБА_4 .
Відповідно до пояснень ОСОБА_6 в період з 27.01.2015 по 27.03.2017 року він працював на посаді ПП «УСБ «Каскад» на посаді директора. в період часу з 01.01.2015 року по 29.05.2015 року на посаді охоронця на вказаному підприємстві працював ОСОБА_4 , який звільнився за власним бажанням.
Відповідно до отриманих пояснень від ОСОБА_7 останній працює садівником у кафе «Наутілус», розташованому за адресою: м.Запоріжжя, пр.Соборний 184. ОСОБА_4 працював охоронцем у вказаному кафе в період з початку 2017 року по квітень 2018 року.
Відповідно до пояснень ОСОБА_8 ОСОБА_4 з 2000 року являвся її співмешканцем.
Підприємство ТОВ «Комерс Зап» їй не знайоме, про нього вона ніколи від ОСОБА_4 не чула. Наскільки їй відомо, ОСОБА_4 ніколи не був засновником та службовою особою будь-якого суб`єкта господарської діяльності, а також ніколи на ньому не працював. Їй достовірно відомо, що впродовж часу з середини 2016 року до березня 2018 року ОСОБА_4 працював охоронцем у кафе «Наутілус», розташованому за адресою: м.Запоріжжя, пр. Соборний, 184. Більше він ніде не працював.
ОСОБА_4 має середню освіту (початкова середня школа), спеціальної освіти у галузі бухгалтерського та податкового обліку не має, досвід роботи у вказаній сфері у нього відсутній.
21.02.2018 року ОСОБА_4 виїхав з їхнього місця мешкання, без повідомлення забрав грошові кошти ОСОБА_8 у сумі 6000 гривень та відправився у невідомому їй напрямку. При цьому у телефонному режимі повідомив її про те, що йому терміново потрібно поїхати. Куди саме він не уточнював. Після цього зв`язок з ним вона не підтримувала.
Крім того, опитана ОСОБА_9 пояснила, що в середині 2017 року у мережі «Інтернет» вона розмістила резюме про пошук роботи на посаді начальника відділу постачання. Приблизно у вересні 2017 року їй з номеру мобільного телефону НОМЕР_2 зателефонувала жінка ОСОБА_10 , яка повідомила про те, що вона є представником ТОВ «ТД «Інвест Пак» та запропонувала роботу на посаді начальника відділу постачання на виробництві вказаного підприємства.
При оформленні ОСОБА_9 фактично її було оформлено на ТОВ «Комерс Зап», про що було зроблено відповідний запис у трудовій книжці. При цьому, саме ОСОБА_10 у трудовій книжці виконувала підпис від імені ОСОБА_4 і при прийнятті ОСОБА_9 на роботу і при її звільненні.
Зазначені факти можуть свідчити про фіктивність імпортних операцій ТОВ «Комерс Зап», спрямованих на приховування реальних обсягів імпорту і як наслідок вчинення інших кримінальних правопорушень.
Оперативний супровід у кримінальному провадженні здійснює оперативне управління ГУ ДФС у Запорізькій області.
22.02.2019 року оперативному управлінню ГУ ДФС у Запорізькій області, в порядку ст.40 КПК України надане доручення щодо проведення окремих слідчих дій спрямованих на встановлення всього механізму вчинення злочину, а також повного кола осіб причетних до його вчинення. Відповідно до відомостей отриманих від ГУ ДФС у Запорізькій області
ТОВ «Комерс Зап» зареєстроване та фактично знаходиться за адресою м.Запоріжжя, вул.Рекордна, 31а, але фактично знаходиться за адресою м.Запоріжжя, вул. Виборзька, 29, що підтверджується матеріалами виконаного доручення слідчого.
Власником нежитлового приміщення №1 та№ 2 літ. Д, розташованих за адресою м.Запоріжжя, вул. Виборзька, 29 та за якою фактично розташований офіс ТОВ «Комерс Зап», відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна №153135381 є - ОСОБА_11 (реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_3 ).
За цією ж адресою, відповідно до матеріалів наданих оперативним підрозділом на виконання доручення слідчого ОСОБА_10 здійснювала підробку документів, підписуючи їх від імені ОСОБА_4
09.08.2019 року, в період часу з 08-49 до 13-08 за місцем фактичного розташування офісних та виробничих приміщень ТОВ «Комерс Зап» розташованих за адресою: м.Запоріжжя, вул. Виборзька, 29, на підставі Ухвали слідчого судді Орджонікідзевського районного суду м.Запоріжжя у справі №335/8576/19 від 02 серпня 2019 року було проведено обшук.
Під час проведення обшуку, окрім документів, речей та предметів вказаних в Ухвалі суду, виявлено та вилучено:
- папку з написом «Давальческое сырьё 2017 Комерс Зап» яка містить первинні бухгалтерські документи стосовно фінансово-господарських взаємовідносин
ТОВ «Комерс-Зап» з ПП «Інвест-Пак» - на 126 арк.;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 6 від 31.01.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 14 від 28.02.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 22 від 30.03.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 39 від 31.05.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 46 від 30.06.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 55 від 31.07.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 49 від 30.06.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 37 від 31.05.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 22 від 31.03.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 14 від 28.02.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 3 від 31.01.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- звіт комітенту №41 від 02.05.2018 укладений між ТОВ «Комерс-Зап» та
ТОВ «ПП «Екопринт» - на 1 арк.;
- наказ ПП «Інвест-Пак» про прийняття на роботу ОСОБА_12 № 1-к від 11.01.2017 з додатками всього на 4 арк.;
- копія інвойсу ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- видаткова накладна (на комісію) № 66 від 15.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 67 від 17.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 68 від 20.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 69 від 21.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 71 від 23.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 65 від 14.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 63 від 13.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 62 від 10.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 61 від 09.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 59 від 07.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 55 від 01.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 56 від 02.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 57 від 03.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 58 від 06.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 208 від 18.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 209 від 19.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 207 від 17.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 206 від 14.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 194 від 05.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 244 від 14.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 249 від 16.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 250 від 17.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 264 від 31.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 251 від 21.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 265 від 31.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 242 від 09.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 271 від 05.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 285 від 18.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 290 від 22.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 291 від 25.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 292 від 26.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 293 від 28.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 296 від 29.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 319 від 24.10.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 327 від 31.10.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 318 від 23.10.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 358 від 23.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 359 від 24.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 357 від 22.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 347 від 15.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 353 від 20.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 342 від 13.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 345 від 14.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 339 від 10.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 337 від 09.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 334 від 07.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 333 від 06.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 332 від 03.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 331 від 02.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 378 від 08.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 379 від 11.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 382 від 12.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 384 від 14.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 385 від 15.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 390 від 21.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- особова справа ОСОБА_13 на 17 арк.;
- договір суборенди № 1/09 від 01.04.2017 укладений між ПП «Інвест-Пак» (орендодавець) та ТОВ «Комерс-Зап» (орендар) - у 2х примірниках на 1 арк. кожен, щодо надання в оренду нежитлового приміщення ;
- договір суборенди № 05/18 від 01.05.2018 укладений між ПП «Інвест-Пак» (орендодавець) та ТОВ «Комерс-Зап» (орендар), щодо надання в оренду нежитлового приміщення та акт прийняття передачі приміщення на 1 арк. кожен;
- договір №12/17-1 від 01.12.2017 поставки товару укладений між ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк.;
- договір №20/06/17-01 від 20.06.2017 поставки товару укладений між
ФОП « ОСОБА_14 » та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк.;
- договір №16/05/17-20 від 16.05.2017 поставки товару укладений між
ФОП « ОСОБА_14 » та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк.;
- акт виконаних робіт до договору №20/06/17-01 від 20.06.2017 поставки товару укладеного між ФОП « ОСОБА_14 » та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк.;
- акт виконаних робіт до договору №16/05/17-20 від 16.05.2017 поставки товару укладеного між ФОП « ОСОБА_14 » та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк.
Вилучені документи мають безпосереднє доказове значення у кримінальному провадженні, оскільки виходячи із даних під час обшуку заперечень представника
ТОВ «ТД «Інвест-Пак» - адвоката ОСОБА_15 ТОВ «Комерс-Зап» нібито у вказаному приміщенні не знаходиться, документи вилучені під час обшуку не мають відношення до вказаного підприємства, однак проведеним під час обшуку огляду змісту документів, що вилучалися встановлено їх пряме відношення до господарської діяльності саме
ТОВ «Комерс-Зап».
Крім того, вилучені документи підлягають детальному огляду, призначенню ряду судових експертиз, оскільки під час проведення досудового розслідування було встановлено, що на них маються ознаки протиправної діяльності, оскільки за сукупністю вказаних речей наявна злочинна діяльність.
У зв`язку з вищевикладеним, з метою запобігання знищенню чи приховуванню слідів кримінального правопорушення, які б могли залишитися на вище перелічених документах, вилучених під час проведення обшуку за місцем фактичного розташування офісних та виробничих приміщень ТОВ «Комерс Зап» розташованих за адресою: м.Запоріжжя, вул. Виборзька, 29 слідчий просить накласти арешт на арешт на зазначене вище майно.
Слідчий підтримав подане клопотання, надавши відповідну письмову заяву.
У судове засідання представник володільця вилученого майна не з`явився.
У відповідності до ч. 4 ст. 107 КПК України, розгляд клопотання слідчого проведено без фіксації судового процесу.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку про задоволення клопотання, виходячи з такого.
Згідно з ч. 1ст. 131 КПК Українизахід забезпечення кримінального провадження застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.
Одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна (ч. 2ст. 131 КПК України).
Відповідно до ч. 1 ст.170КПК України , арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Частиною 2 ст.170 КПК України передбачено, що арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів, спеціальної конфіскації, конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи, відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 167 КПК України тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони:
1) підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та можливо зберегли на собі його сліди;
2) набуті в результаті вчинення кримінального правопорушення, доходи від них, або на які було спрямоване кримінальне правопорушення.
Згідно з ч. 2 ст. 168 КПК України тимчасове вилучення майна може здійснюватися під час обшуку, огляду.
Беручи до уваги, що матеріали кримінального провадження, додані до клопотання містять достатні дані для висновку, що зазначене у клопотанні майно, яке було вилучено під час огляду, відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України, зокрема, може бути використано як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, слідчий суддя вважає за необхідне накласти арешт на зазначене у клопотанні майно.
Керуючись вимогами ст.ст. 131, 132, 170, 172, 173, 175, 369, 372 КПК України, слідчий суддя -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого слідчого відділення Вознесенівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Запорізькій області підполковник поліції ОСОБА_3 про арешт майна за матеріалами досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № №12019091060000412 від 22.02.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.358 КК України - задовольнити.
Накласти арешт на папку з написом «Давальческое сырьё 2017 Комерс Зап» яка містить первинні бухгалтерські документи стосовно фінансово-господарських взаємовідносин
ТОВ «Комерс-Зап» з ПП «Інвест-Пак» - на 126 арк.;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 6 від 31.01.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 14 від 28.02.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 22 від 30.03.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 39 від 31.05.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 46 від 30.06.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт виконаних робіт (надання послуг) № 55 від 31.07.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 49 від 30.06.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 37 від 31.05.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 22 від 31.03.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 14 від 28.02.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 3 від 31.01.2018 складений між
ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- звіт комітенту №41 від 02.05.2018 укладений між ТОВ «Комерс-Зап» та
ТОВ «ПП «Екопринт» - на 1 арк.;
- наказ ПП «Інвест-Пак» про прийняття на роботу ОСОБА_12 № 1-к від 11.01.2017 з додатками всього на 4 арк.;
- копія інвойсу ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- видаткова накладна (на комісію) № 66 від 15.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 67 від 17.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 68 від 20.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 69 від 21.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 71 від 23.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 65 від 14.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 63 від 13.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 62 від 10.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 61 від 09.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 59 від 07.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 55 від 01.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 56 від 02.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 57 від 03.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- видаткова накладна (на комісію) № 58 від 06.11.2017 складена між
ТОВ «Комерс-Зап» та ТОВ «ТД «Інвестпак» - на 1 арк.;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 208 від 18.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 209 від 19.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 1 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 207 від 17.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 206 від 14.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 194 від 05.07.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 244 від 14.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 249 від 16.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 250 від 17.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 264 від 31.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 251 від 21.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 265 від 31.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 242 від 09.08.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 271 від 05.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 285 від 18.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 290 від 22.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 291 від 25.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 292 від 26.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 293 від 28.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 296 від 29.09.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 319 від 24.10.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 327 від 31.10.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 318 від 23.10.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 358 від 23.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 359 від 24.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 357 від 22.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 347 від 15.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 353 від 20.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 342 від 13.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 345 від 14.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 339 від 10.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 337 від 09.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 334 від 07.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 333 від 06.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 332 від 03.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 331 від 02.11.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 378 від 08.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 379 від 11.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 3 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 382 від 12.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 384 від 14.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 385 від 15.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 390 від 21.12.2017 складений між
ТОВ «ТД «Інвестпак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк;
- особова справа ОСОБА_13 на 17 арк.;
- договір суборенди № 1/09 від 01.04.2017 укладений між ПП «Інвест-Пак» (орендодавець) та ТОВ «Комерс-Зап» (орендар) - у 2х примірниках на 1 арк. кожен, щодо надання в оренду нежитлового приміщення ;
- договір суборенди № 05/18 від 01.05.2018 укладений між ПП «Інвест-Пак» (орендодавець) та ТОВ «Комерс-Зап» (орендар), щодо надання в оренду нежитлового приміщення та акт прийняття передачі приміщення на 1 арк. кожен;
- договір №12/17-1 від 01.12.2017 поставки товару укладений між ПП «Інвест-Пак» та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк.;
- договір №20/06/17-01 від 20.06.2017 поставки товару укладений між
ФОП « ОСОБА_14 » та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк.;
- договір №16/05/17-20 від 16.05.2017 поставки товару укладений між
ФОП « ОСОБА_14 » та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк.;
- акт виконаних робіт до договору №20/06/17-01 від 20.06.2017 поставки товару укладеного між ФОП « ОСОБА_14 » та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк.;
- акт виконаних робіт до договору №16/05/17-20 від 16.05.2017 поставки товару укладеного між ФОП « ОСОБА_14 » та ТОВ «Комерс-Зап» - на 2 арк., вилучених 09.08.2019 року під час проведення обшуку за місцем фактичного розташування офісних та виробничих приміщень ТОВ «Комерс Зап» розташованих за адресою: м.Запоріжжя, вул. Виборзька, 29, на підставі Ухвали слідчого судді Орджонікідзевського районного суду м.Запоріжжя від 02 серпня 2019 року.
Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Запорізького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення, а підозрюваним - в цей же строк з моменту вручення йому копії даної ухвали.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 14.08.2019 |
Оприлюднено | 20.02.2023 |
Номер документу | 83657007 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Воробйов А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні