Рішення
від 07.08.2019 по справі 240/1115/19
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 240/1115/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 серпня 2019 року

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючий-суддя Кедик М.В.,

секретар судового засідання Курпіта П.І.,

за участю:

представник позивача Кінзерська Н.В. ,

представник відповідача не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДФС у Житомирській області до товариства з обмеженою відповідальністю Житомирщина Агро про стягнення податкового боргу,-

в с т а н о в и в:

Головне управління ДФС у Житомирській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Житомирській області) звернулось до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Житомирщина Агро (далі - відповідач, ТОВ Житомирщина Агро ) про стягнення податкового боргу в сумі 7853219,66 грн.

В обґрунтування позовних вимог покликається на те, що у відповідача існує податковий борг внаслідок несплати податкових зобов`язань у розмірі 7853219,66 грн. Оскільки заборгованість відповідачем добровільно не погашається, просить стягнути таку у судовому порядку.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала, посилаючись на обставини, викладені в позові, просила суд позов задовольнити.

На адресу суду повернувся поштовий конверт, направлений відповідачу за адресою, яка зазначена у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з відміткою "такої фірми не має". Згідно з ч. 11 ст. 126 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі факти, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини та надав їм правову оцінку.

ТОВ Житомирщина Агро зареєстроване у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується копією Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 25.04.2019.

Податковий борг відповідача відповідно до зведеного розрахунку сум податкового боргу, які не були задоволенні боржником протягом строку встановленого для їх погашення становить 7853219,66 грн, в т.ч.:

1) податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 6167226,89 грн, з них 3102263,82 грн - основний платіж, 2208654,06 грн - штрафна санкція, 856309,01 грн - пеня;

2) податок на додану вартість сільськогосподарських підприємств з операціями із сільськогосподарськими товарами/послугами у розмірі 84412,52 грн, з них 84236,45 - штрафна санкція, 176,07 грн - пеня;

3) адміністративні штрафи у розмірі 510,00 грн;

4) податок на доходи фізичних осіб у розмірі 34283,17 грн, з них 19156,16 грн - штрафна санкція, 15127,01 грн - пеня;

5) податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді з/п у розмірі 5645,47 грн, з них 3135,72 грн - штрафна санкція, 2509,95 грн - пеня;

6) податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 1559189,54 грн, з них 489189,00 грн - штрафна санкція, 89604,54 грн - пеня;

7) єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) період дорівнює або перевищує 75% (Іванівська сільська рада) у розмірі 1834,96 грн, з них 1203,79 грн - штрафна санкція, 631,17 грн - пеня;

8) єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) період дорівнює або перевищує 75% (Садківська сільська рада) у розмірі 116,91 грн, з них 36,23 грн - штрафна санкція, 47,10 грн - пеня.

Щодо заборгованості з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) суд встановив таке.

ТОВ Житомирщина Агро подано податкову декларацію з податку на додану вартість від 20.10.2017 № 9218794942, самостійно визначено грошове зобов`язання в сумі 16458,00 грн; уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 15.03.2017 № 9041748610, самостійно визначено грошове зобов`язання в сумі 56422,00 грн (з них не сплачено 38828,82 грн та штрафну санкцію 1693,00 грн), уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 13.11.2017 № 0005631201, самостійно визначено грошове зобов`язання в сумі 4540,00 грн.

Актом перевірки від 13.02.2017 № 271/06-30-12-01-27, встановлено порушення граничних термінів сплати реєстрації податкових накладних, нараховано штрафну санкцію в сумі 122534,75 грн згідно з податковим повідомленням - рішенням від 24.02.2017 № 0002181201.

Актом перевірки від 30.06.2017 № 3892/06-30-12-27, встановлено порушення граничних термінів сплати реєстрації податкових накладних, нараховано штрафну санкцію - в сумі 48937,08 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 19.07.2017 № 0016411201.

Актом перевірки від 20.10.2017 № 7465/-30-12-01-27/39218946, встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п. 54.3.2 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 166688,00 грн, пеню на суму 2849,67 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 08.11.2017 № 003851201.

Актом перевірки від 22.11.2017 № 865/06-30-51-12/39218946, встановлено порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, нараховано штрафну санкцію в сумі 77773,33 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 02.12.2017 № 0020235112.

Актом перевірки від 13.02.2018 № 1487/06-30-51-12, встановлено порушення сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п. 54.3.3 ст. 54, Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 1020,00 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 23.02.2018 № 0023325112.

Актом перевірки від 30.03.2018 № 2851/06-30-51-12, встановлено порушення сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п. 54 ст.54, п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 416,35 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 24.04.2018 № 0044245112 та штрафну санкцію в сумі 3354,65 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 24.04.2018 № 0044255112.

Актом перевірки від 19.04.2018 № 3573/06-30-51-12/39218946, встановлено порушення, визначеного ст. 49, п. 49.18, пп. 49.18.1, ст. 203 п. 203.1 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 1020,00 грн, відповідно до податкового повідомлення - рішення від 14.05.2018 № 0051215112.

Актом перевірки від 01.06.2018 № 4878/06-30-51-12/39218946, встановлено порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, визначено ст. 201, та згідно з ст. 120.1 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 398151,62 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 26.06.2018 № 0071715112.

Актом перевірки від 15.06.2018 № 5410/06-30-51-12, встановлено порушення визначеного п. 54.3, ст. 54, п. 50.1 ст.50 та п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 12168,51 грн, відповідно до податкового повідомлення - рішення від 09.07.2018 № 0075215112.

Актом перевірки від 30.07.2018 № 6653/06-30-51-12/39218946, встановлено порушення, визначеного ст. 49, п. 49.18, пп. 49.18.1, ст. 203 п. 203.1 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 1020,00 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 22.08.2018 № 0088795112.

Актом перевірки від 20.07.2018 № 6413/06-30-51-12/39218946, встановлено порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, визначеного ст. 201 та згідно з ст. 120.1 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 1020 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 16.08.2018 № 008785112 та в сумі 42812,69 грн, відповідно до податкового повідомлення - рішення від 16.08.2018 № 0087175112.

Актом перевірки від 30.08.2018 № 911/06-30-14-01/39218946, встановлено порушення, визначеного п. 44.1 ст. 44, п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 4370441 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 16.08.2018 № 0020121401.

Відповідачу нараховано пеню за ст. 129 Податкового кодексу України по податку на додану вартість в сумі 856309,01 грн.

Щодо заборгованості з податку на додану вартість сільськогосподарських підприємств з операціями із сільськогосподарськими товарами/послугами суд встановив наступне.

Актом перевірки від 13.02.2017 № 272/06-30-12-04-27, встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п. 54.1 ст. 54 та підпунктом 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 79322,10 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 24.02.2017 № 0002161201.

Актом перевірки від 30.03.2017 № 2849/06-30-51-12, встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п. 54.1 ст.54 та п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 3947,85 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 24.04.2018 № 0044265112 та в сумі 966,50 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 24.04.2018 № 0044275112.

Відповідачу нараховано пеню за ст. 129 Податкового кодексу України по податку на додану вартість сільськогосподарських підприємств з операціями із сільськогосподарськими товарами/послугами в сумі 176,07 грн.

Щодо заборгованості по адміністративних штрафах, то така виникла на підставі податкового повідомлення - рішення від 17.08.2018 № 0020191306 в сумі 510,00 грн.

Щодо заборгованості з податку на доходи фізичних осіб суд встановив наступне.

Актом перевірки від 03.08.2018 № 911/06-30-14-01/39218946, встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п.п. 54.3.5 пункту 54.3 ст. 54, п. 58.1 п. 58.2 ст. 58 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 19156,16 грн та нараховано пеню 15127,01 грн, згідно з податковим повідомленням-рішенням від 17.08.2017 № 00020211306.

Щодо заборгованості з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді з/п суд встановив таке.

Актом перевірки 03.08.2018 № 911/06-30-14-01/39218946, встановлено порушення строку плати суми грошового зобов`язання, визначеного п.п. 164.1.2 п. 164.1, п. 164.5 ст. 164, п. 167.1 ст. 167 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію - в сумі 2625,72 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 17.08.2017 № 0020201306 та нараховано штрафну санкцію - в сумі 510,00 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 17.08.2018 № 020221306.

Відповідачу нараховано пеню за ст. 129 Податкового кодексу України в сумі 2509,95 грн.

Щодо заборгованості з податку на прибуток суд встановив таке.

Актом перевірки від 04.09.2017 № 5837/06-30-12-05-31, встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п.п. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54, п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 1020,00 грн, з них не сплачено 998,00 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 15.09.2017 № 0036481205.

Актом перевірки від 23.05.2018 № 4710/06-30-51-12, встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п.п. 49.18.2 ст. 49, п. 137.4 ст. 137 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію - в сумі 1020,00 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 04.06.2018 № 0058965112.

Актом перевірки від 03.08.2018 № 911/06-30-14-01/39218946, встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п.п. 44.1 ст. 44, п. 185.1 ст. 185, п. 187.1, ст. 187 п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 1456814,00 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 16.08.2018 № 0020121401.

Відповідачу нараховано пеню за ст. 129 Податкового кодексу України в сумі 89604,54 грн.

Щодо заборгованості з єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) період дорівнює або перевищує 75% суд встановив таке.

Актом перевірки від 29.01.2018 № 299/06-30-12-04-15, встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п. 57.1 ст. 57 та п. 295.9.2 пункту 295.9 ст. 295 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 46,19 грн, згідно з податковим повідомлення - рішення від 08.02.2018 № 0003641204.

Актом перевірки від 03.08.2018 № 911/06-30-14-01-39218946, встановлено порушення ст. 292 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 1157,60 грн, згідно з податковим повідомленням - рішенням від 16.08.2018 № 0020131401.

Відповідачу нараховано пеню за ст. 129 Податкового кодексу України в сумі 609,54 грн.

Актом перевірки від 29.01.2018 № 299/06-30-12-04-15 встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п. 57.1 ст. 57 та підпунктом 295.9.2 пункту 295.9 ст. 295 Податкового кодексу України нараховано штрафну санкцію в сумі 5,61 грн, відповідно до податкового повідомлення - рішення 08.02.2018 № 0003651204;

Актом перевірки від 25.05.2018 № 1126/06-30-12-04-15, встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання, визначеного п. 57.1 та підпунктом 295.9.2 пункту 295.9 ст. 295 Податкового кодексу України, нараховано штрафну санкцію в сумі 64,20 грн, зідно з податковим повідомленням - рішенням від 25.05.2018 № 0008121204.

Відповідачу нараховано пеню за ст. 129 Податкового кодексу України в сумі 47,10 грн.

У зв`язку з несплатою відповідачем грошових зобов`язань позивач 07.10.2016 виніс податкову вимогу форми "Ю" № 12903-17, яку вручено платникові податків.

Докази, які б підтверджували, що згадані податкова вимога та податкові повідомлення-рішення відповідачем оскаржувались у справі відсутні, відповідно, визначені у них зобов`язання є узгодженими.

У добровільному порядку заборгованість відповідачем не сплачена.

Надаючи правову оцінку відносинам, що склались між сторонами, суд виходить з такого.

Відповідно до ст. 16 Податкового кодексу України платники податків зобов`язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з ст. 15 Податкового кодексу України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до пп. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Згідно з пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 цього Кодексу вбачається, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до пп. 41.1, 41.2 ст. 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

Згідно з пп. 20.1.19 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів сумигрошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.

Відповідно до п. 57.3 ст. 57 цього ж Кодексу, У разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Згідно з п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Положеннями пп. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п. 56.11 ст. 56 Податкового кодексу України, не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган у відповідності до вимог пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно з п. 59.5 ст. 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги (пункт 95.1 статті 95 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Станом на день розгляду справи сума податкового боргу відповідача в розмірі 7853219,66 грн є узгодженою та у встановлені законом строки не сплаченою, тому відповідно до пп. 14.1.175 п. 14 ст. 14 ПК України визнається сумою податкового боргу. Доказів зворотного матеріали справи не містять.

Відповідно до інформації про банківські рахунки, ТОВ Житомирщина Агро має відкриті рахунки в установах банку.

З врахуванням наведеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Головного управління ДФС у Житомирській області є обґрунтованими, підтверджуються наявними у справі доказами та підлягають до задоволення.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки, під час розгляду даної справи, свідки судом не залучались та судові експертизи не призначались, суд вважає за необхідне зазначити, що судові витрати понесені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 6, 14, 242, 243, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

вирішив:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з банківських рахунків товариства з обмеженою відповідальністю Житомирщина Агро (вул. Остапа Нижанківського, 5, м. Стрий, Львівська область, 82402, код ЄДРПОУ 39218946) до бюджету кошти в розмірі 7853219 (сім мільйонів вісімсот п`ятдесят три тисячі двісті дев`ятнадцять) грн 66 копійок.

Судові витрати стягненню не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Повний текст судового рішення складений 16.08.2019.

Суддя Кедик М.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.08.2019
Оприлюднено18.08.2019
Номер документу83680354
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/1115/19

Ухвала від 06.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Рішення від 07.08.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 24.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні