УХВАЛА
14 серпня 2019 року
м. Київ
справа № 0240/2258/18-а
адміністративне провадження № К/9901/22825/19
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду :
судді-доповідача - Юрченко В.П.,
суддів: Васильєвої І.А., Пасічник С.С.,
перевіривши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Вінницькій області на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26.09.2018 та постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 23.01.2019 у справі № 0240/2258/18-а за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДФС у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
УСТАНОВИВ:
12.08.2019 до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду надійшла дана касаційна скарга, яка була подана через відділення поштового зв`язку 07.08.2019.
У зв`язку з пропуском строку на касаційне оскарження рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26.09.2018 та постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 23.01.2019 у справі № 0240/2258/18-а, скаржник звернувся до суду касаційної інстанції із клопотанням про його поновлення, яке вмотивоване тим, що податковий орган вже звертався до суду касаційної інстанції з даною касаційною скаргою, проте останню було повернуто у зв`язку з несплатою судового збору. Також, скаржник наголосив на відсутності коштів для такої сплати.
Колегія суддів вважає, що наведені доводи не можуть бути підтвердженням поважності причин пропуску строку на касаційне оскарження вказаних судових рішень. Причини пропуску строку є поважними, якщо обставини які зумовили такі причини є об`єктивно непереборними, не залежать від волевиявлення особи, що оскаржує судове рішення, та пов`язані з дійсними істотними перешкодами чи труднощами для своєчасного вчинення процесуальних дій та підтверджені належними доказами.
Обставини, пов`язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у неї коштів, призначених для сплати судового збору, не звільняють державний орган від обов`язку своєчасної сплати судового збору.
Окрім того, Пунктом 2 розділу ІІ Закону України від 22.05.2015 № 484-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" Кабінет Міністрів України зобов`язаний забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Також, суд вважає за необхідне зазначати, що повернення касаційної скарги через несплату судового збору не означає можливість повторного звернення до суду касаційної інстанції у будь-який час після такого повернення, без дотримання часових рамок, встановлених процесуальним законом, оскільки в такому разі порушуватиметься принцип юридичної визначеності.
Таким чином, суд вважає необґрунтованим клопотання про поновлення строку на касаційне оскарження та визнає неповажними зазначені підстави його строку.
Відповідно до вимог частини третьої статті 332 КАС України касаційна скарга залишається без руху також у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 329 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали про залишення касаційної скарги без руху особа має право звернутися до суду касаційної інстанції із заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.
Всупереч вимог частини четвертої статті 330 КАС України до вказаної касаційної скарги заявником не додано документ про сплату судового збору, який відповідно до статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду встановлений у розмірі 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Таким чином, Головному управління ДФС у Вінницькій області за подання касаційної скарги на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26.09.2018 та постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 23.01.2019 у справі № 0240/2258/18-а необхідно сплатити судовий збір в розмірі (704 грн. 80 коп. * 200%) = 1409 грн. 60 коп.
Виходячи з наведеного, касаційну скаргу слід залишити без руху, надавши строк скаржнику для усунення зазначених недоліків.
Керуючись статтями 169, 329, 330, 332 КАС України,
УХВАЛИВ:
Визнати неповажними підстави пропуску строку на касаційне оскарження рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26.09.2018 та постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 23.01.2019 у справі № 0240/2258/18-а.
Залишити без руху касаційну скаргу Головного управління ДФС у Вінницькій області на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26.09.2018 та постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 23.01.2019 у справі № 0240/2258/18-а.
Надати Головному управлінню ДФС у Вінницькій області строк для усунення недоліків касаційної скарги - 10 днів з моменту отримання цієї ухвали.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання і оскарженню не підлягає.
...........................
...........................
...........................
В.П. Юрченко
І.А. Васильєва
С.С. Пасічник ,
Судді Верховного Суду
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 14.08.2019 |
Оприлюднено | 18.08.2019 |
Номер документу | 83692233 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Юрченко В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні