ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 серпня 2019 року Справа № 160/5230/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Турової О.М.,
розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Вояж Транс" до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вояж Транс" (далі - ТОВ "Вояж Транс", позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС у Дніпропетровській області, відповідач-1), Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України, відповідач-2), в якій просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, від 11.12.2018 року №1020165/42378174 про відмову у реєстрації податкової накладної №52 від 15.11.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №52 від 15.11.2018 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю "Вояж Транс", в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
В обґрунтування позовної заяви зазначається, що позивачем засобами електронного зв`язку направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №52 від 15.11.2018 року, виписану на адресу ПрАТ "Комбінат "Придніпровський" на підставі договору перевезення вантажу від 01.10.2018 року №486. Згідно з квитанцією від 29.11.2018р. означена податкова накладна була прийнята контролюючим органом, але її реєстрацію зупинено на підставі пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН. ТОВ "Вояж Транс" було направлено письмові пояснення від 08.12.2018 року за вих.№1-12, а також Повідомлення щодо подання пояснень та копій документів про ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, від 08.12.2018 року №3, а також копії всіх необхідних первинних документів, що у своїй сукупності підтверджують реальність здійснення господарської операції, на підставі якої складено податкову накладну №52 від 15.11.2018 року. Проте, за результатами розгляду поданих документів Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, прийнято рішення від 11.12.2018 року №1020165/42378174 про відмову у реєстрації податкової накладної №52 від 15.11.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Означене рішення є необґрунтованим і протиправним, та таким, що підлягає скасуванню, оскільки не містить жодних посилань на документи, які не були подані позивачем, а також вказівки на те, які саме документи складені з порушенням чинного законодавства, що є порушенням приписів Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №117.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11.06.2019 року прийнято позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Вояж Транс" та відкрито провадження в адміністративній справі №160/5230/19, призначено цю справу до розгляду за правилами загального позовного провадження у підготовчому судовому засіданні на 09.07.2019 року об 11:00 год., а також встановлено відповідачам строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали.
01 липня 2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов відзив ГУ ДФС у Дніпропетровській області на позовну заяву ТОВ "Вояж Транс", в якому відповідач-1 заперечує проти задоволення позовних вимог, які заявлені до нього, посилаючись на те, що під час направлення позивачем податкової накладної №52 від 15.11.2018 року на реєстрацію в ЄРПН її реєстрацію було зупинено на підставі п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України через те, що обсяг постачання/послуги 49.41 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги, та запропоновано підприємству надати письмові пояснення та копії документів, необхідні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної. За результатами наданих позивачем документів Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, прийнято рішення від 11.12.2018 року №1020165/42378174, яким відмовлено у реєстрації вищевказаної податкової накладної з причин ненадання платником податків копій документів, а саме: 1) товарно-транспортних накладних щодо здійснення перевезення автомобілем АЕ9640НА згідно з вказаними маршрутами у податковій накладній та акті виконаних робіт від 15.11.2018р. №941, а саме за маршрутами: м. Дніпро - м. Черкаси; м. Дніпро - РЦ АТБ П; м. Дніпро - м. Генічеськ - м. Херсон - м. Миколаїв; м. Дніпро - м. Кропивницький - м. Кременчук; м. Дніпро - м. Генічеськ - м. Херсон - м. Миколаїв; 2) оборотно-сальдової відомості по рахунку 361; 3) розрахункових документів з ПрАТ "Комбінат "Придніпровський". Таким чином, оскаржуване рішення прийнято правомірно та обґрунтовано. Також відповідач-1 зазначав, що в рамках дії Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №117, ТОВ "Вояж Транс" у переліку ризикових платників податку не значиться.
01 липня 2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов відзив ДФС України на позовну заяву ТОВ "Вояж Транс", в якому відповідач-2 заперечує проти задоволення позовних вимог, які заявлені до нього, посилаючись на те, що позовні вимоги щодо зобов`язання ДФС України зареєструвати вищезазначену податкову накладну є безпідставними, оскільки без надання правової оцінки рішенню комісії регіонального рівня, зобов`язання ДФС України зареєструвати податкові накладні є передчасним. Крім того, відповідач-2 зазначає, що зобов`язання зареєструвати податкову накладну є похідною вимогою до ДФС України від вимог до ГУ ДФС у Дніпропетровській області, оскільки скасування рішення відповідної комісії контролюючого органу є самостійною підставою для реєстрації відповідної податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п.28 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №117.
09 липня 2019 року від позивача надійшла відповідь на відзиви відповідачів, в якій зазначалося, що посилання контролюючого органу у відзиві на позов на ненадання платником податків первинних документів, а саме: товарно-транспортних накладних, оборотно-сальдової відомості по рахунку 361 та розрахункових документів з ПрАТ "Комбінат "Придніпровський", як на підставу відмови в реєстрації податкової накладної, не відповідають фактичним обставинам, оскільки під час надання контролюючому органу письмових пояснень від 08.12.2018 року за вих.№1-12 та Повідомлення щодо подання пояснень та копій документів про ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, від 08.12.2018 року №3 ТОВ "Вояж Транс" були надані всі необхідні первинні документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції з ПрАТ "Комбінат "Придніпровський", копії яких надані і суду разом із позовною заявою. При цьому, контролюючим органом в оскаржуваному рішенні взагалі не було зазначено яких саме документів не вистачає, тому наведення їх переліку у відзиві на позов є безпідставним. Також позивач вказував на те, що Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №117, не було встановлено жодних критеріїв ризиковості. Зазначені критерії доведені до відома платників податків листом ДФС України від 21.03.2018 року №959/99-99-07-18, проте означений лист не проходив державної реєстрації як нормативно-правовий акт, а тому не є обов`язковим і не може в будь-який спосіб впливати на права та обов`язки платників податку, зокрема, не може створювати будь-яких перешкод для реєстрації податкових накладних.
09.07.2019 року від представника позивача надійшли заяви про закриття підготовчого судового засідання та перехід до розгляду справи по суті, а також про розгляд справи без його участі в порядку письмового провадження, на яких представник відповідача-1 виклав письмово свою позицію щодо того, що він не заперечує проти закриття підготовчого судового засідання та перехід до розгляду справи по суті, а також проти розгляду справи в порядку письмового провадження.
Представник відповідача-2 у підготовче судове засідання не з`явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.07.2019р. було закрито підготовче провадження та призначено справу №160/5230/19 до судового розгляду по суті у судовому засіданні на 17.07.2019р. о 14:00год.
У судове засідання 17.07.2019р. представники позивача та відповідача-1 не з`явилися, про час, дату та місце розгляду справи повідомлені належним чином.
Представник відповідача-2 у судове засідання 17.07.2019р. також не з`явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомив.
Відповідно до ч.1 ст.205 Кодексу адміністративного судочинства України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Згідно ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Зважаючи на наведене, враховуючи заяви представника позивача та представника відповідача-1 щодо можливості здійснити розгляд справи в порядку письмового провадження та відповідно до вимог ч.1,9 ст. 205 КАС України , суд розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі доказами.
Дослідивши матеріали справи та надані сторонами докази, а також проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, що регулюють спірні правовідносини, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі, з огляду на таке.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Вояж Транс"(далі - ТОВ "Вояж Транс") (код ЄДРПОУ 42378174) є юридичною особою приватного права, зареєстроване державним реєстратором Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, номер державної реєстрації №1 224 102 0000 086606, перебуває на обліку в Лівобережній об`єднаній державній податковій інспекції м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з 09.08.2018 року та є платником ПДВ з 01.09.2018 року.
Основним видом діяльності позивача є вантажний автомобільний транспорт (код КВЕД 49.41).
01.10.2018 року між ТОВ "Вояж Транс" (Виконавець) та ПрАТ "Комбінат "Придніпровський" (Замовник) було укладено договір про надання транспортних послуг №486, за умовами якого Виконавець зобов`язується надати Замовнику транспортні послуги автомобільним транспортом шляхом доставки довіреного йому вантажу в пункт призначення і видати його особі, що має право на одержання вантажу (одержувачеві), та/або отримати вантаж для Замовника у вантажовідправника вказаного останнім, а також здійснювати експедирування і виконувати вантажно-розвантажувальні роботи, а Замовник зобов`язується здійснити оплату за надані послуги в розмірі та порядку, встановленими цим Договором.
Перевезення вантажу здійснювалось позивачем на підставі належним чином оформлених товарно-транспортних накладних, копії яких наявні в матеріалах справи.
За результатами надання транспортних послуг, визначених договором, складено Акт надання послуг №914 від 15.11.2018 року, в якому вказано ПІБ водіїв, які здійснювали перевезення, державні номери автомобілів, на яких здійснювалося перевезення, дати перевезень, їх маршрут, кілометраж та кількість годин, а також тоннаж перевезеного вантажу.
Як слідує з матеріалів справи, оскільки ТОВ "Вояж Транс" не має власного автомобільного транспорту для надання послуг перевезення, для ведення господарської діяльності відповідно до даних, внесених до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ним орендуються у фізичних осіб вантажні автомобільні транспортні засоби, а саме:
- спеціалізований вантажний фургон ГАЗ 3307, державний номер НОМЕР_1 , на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_1 від 09.11.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за № 5666;
- спеціалізований вантажний фургон MERCEDES-BENZ 18271, державний номер НОМЕР_2 , на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_2 від 24.10.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за№ 5331; спеціалізований фургон-рефрижератор VOLVO FM 440, державний номер НОМЕР_3 KB, на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_3 від 24.10.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за № 5329;
- автомобіль MERCEDES-BENZ 1524, державний номер НОМЕР_4 , на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_3 від 26.09.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за № 4766;
- спеціалізований фургон-рефрижератор DAF XF 95/430, державний номер НОМЕР_5 , та спеціалізований причіп-рефрижератор BURG ВРА-18, державний номер НОМЕР_6 , на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_4 від 23.10.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за № 5270;
- вантажний фургон-рефрижератор RENAULT PREMIUM, державний номер НОМЕР_7, на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_5 від 05.10.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за № 4996; спеціалізований ізотермічний вантажний фургон MERCEDES-BENZ ATEGO, державний номер НОМЕР_8 , та вантажний фургон MERCEDES-BENZ, державний номер НОМЕР_9 , на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_1 від 21.09.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за № 4672;
- спеціалізований вантажний фургон ГАЗ 3302, державний номер НОМЕР_10 . та спеціалізований вантажний фургон ГАЗ 3302, державний номер НОМЕР_11 , на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_6 від 30.08.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за № 4296;
- спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор MAN 14.224, державний номер НОМЕР_12 , на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_7 від 29.08.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за № 4283;
- вантажний фургон-рефрижератор MAN 18.224, державний номер НОМЕР_13 , на підставі договору оренди транспортних засобів між позивачем та ОСОБА_8 від 29.08.2018 p., посвідчений приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Батовою Т.С. за №4282.
Для забезпечення безперебійного надання послуг контрагентам ТОВ "Вояж Транс" закуповує дизельне пальне та паливо-мастильні матеріали у компанії ТОВ ЛІВАЙН ТОРГ (код ЄДРПОУ 41449359) на підставі договору № 155 від 05.10.2018p., що підтверджується відповідними видатковими накладними. Вартість придбаного палива сплачена в повному обсязі, що підтверджується відповідними платіжними дорученнями.
У зв`язку із наданням послуг відповідно до вищевказаного договору про надання транспортних послуг №486 від 01.10.2018 року, укладеного з ПрАТ "Комбінат "Придніпровський", 15.11.2018 року ТОВ "Вояж Транс" складено податкову накладну №52 на загальну суму вартості наданих послуг - 208547,28грн. (в т.ч. ПДВ - 34757,88грн.) та направлено її для подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН).
Згідно з квитанцією від 29.11.2018 року податкову накладну №52 від 15.11.2018 року прийнято, але відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України її реєстрація зупинена. При цьому в квитанції зазначено: Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК №52 від 15.11.2018 року зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 49.41 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН .
З метою надання пояснень та копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, позивачем було направлено на адресу відповідача письмові пояснення від 08.12.2018 року за вих.№1-12, а також Повідомлення щодо подання пояснень та копій документів про ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, від 08.12.2018 року №3 та копії всіх первинних документів, що підтверджують реальність здійснення господарської операції, на підставі якої складено податкову накладну №52 від 15.11.2018 року.
Рішенням Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, №1020165/42378174 від 11.12.2018 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної №52 від 15.11.2018 року, оскільки платником податку не надані копії документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. При цьому після вказаного переліку зазначено у дужках, що документи, які не надано підкреслити.
Водночас, з рішення №1020165/42378174 від 11.12.2018 року, копія кого долучена до матеріалів справи, слідує, що контролюючим органом при його прийнятті не підкреслено жодного з перелічених документів, в даному випадку останній обмежився лише проставлянням відмітки х навпроти всього вищевказаного переліку, не вказавши яких саме конкретно документів не було надано платником податку у цьому конкретному випадку.
12.03.2019 р. позивачем подана до ДФС України скарга на рішення Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, №1020165/42378174 від 11.12.2018 року.
Рішенням комісії з питань розгляду скарг ДФС України від 08.04.2019 року №20274/42378174/2 означену скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, №1020165/42378174 від 11.12.2018 року - без змін.
Не погодившись із прийнятим рішенням, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зважає на таке.
Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та встановлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Такий Порядок був затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (з наступними змінами, далі - Порядок №1246).
Відповідно до пункту 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з п. 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 1.3 і 200 1.9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пунктом 13 Порядку №1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Відповідно до приписів п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21 лютого 2018 року (далі - Порядок №117), податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 117 податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:
1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;
2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,03, Р
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2019 |
Оприлюднено | 19.08.2019 |
Номер документу | 83699415 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні