Ухвала
від 20.08.2019 по справі 420/4863/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/4863/19

УХВАЛА

20 серпня 2019 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Аракелян М.М., розглянувши матеріали адміністративного позову Головного управління Держпраці в Одеській області (код ЄДРПОУ 39781624; адреса: проспект Шевченка, 2, м. Одеса, 65044) до Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства (код ЄДРПОУ 03350539; адреса: провул. Ремісний, 2, смт. Захарівка, Одеська область, 66700) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-

ВСТАНОВИВ:

15 серпня 2019 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області до Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства , у якому позивач просив суд:

застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства (код ЄДРПОУ 03350539) шляхом зобов`язання Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства зупинити експлуатацію комплекної трансформаторної підстанції №95, яка знаходиться за адресою вул. Михайлівська, смт. Захарівка, Одеська область; зупинити роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В; роботи в колодязях, траншеях, котлованах, колекторах, замкнутому просторі; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 сетра; роботи з експлуатації та ремонту водозбірних споруд у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу справи між суддями адміністративна справа №420/4863/19 15.08.2019 року о 17:34:51 розподілена на суддю Аракелян М.М.

Відповідно до ч. 1 ст. 171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 160, 161,172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Розглянувши матеріали позовної заяви Головного управління Держпраці в Одеській області, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з ч.3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи , які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Відповідно до ч.2 ст. 132 КАС України встановлено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Частиною 1 статті 3 Закону України «Про судовий збір» встановлено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Відповідно до положень ч. 3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» ставка судового збору за подання до адміністративного суду суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем адміністративного позову немайнового характеру становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Статтею 7 Закону України Про державний бюджет на 2019 рік встановлено прожитковий мінімум з розрахунку на місяць для працездатних осіб з 1 січня 2019 року - 1921 грн.

Отже, сума судового збору за подання до адміністративного суду Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Одеській області цього позову немайнового характеру становить 1921 грн.

Однак, позивачем до суду не надано доказів сплати судового збору у встановленому законом розмірі.

Представником позивача разом із позовом подано клопотання про відстрочення сплати судового збору, у якому зазначено, що позивачу необхідний додатковий час для отримання платіжного доручення про сплату судового збору.

Згідно ч.1 ст.133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Разом з тим, позивачем не надано пояснень та письмових доказів на підтвердження такого майнового стану, що унеможливлює оплату судового збору. Натомість, представник позивача зазначає про необхідність отримання платіжного доручення, що, на його думку, є підставою для відстрочення сплати судового збору.

Суд зазначає, що положення КАС України та Закону України Про судовий збір не визначають підставою для відстрочення сплати судового збору необхідність додаткового часу для отримання платіжного доручення. Саме змістовні та обґрунтовані пояснення щодо майнового стану заявника є такими підставами, проте ніяк не процедурні питання щодо отримання документів. У зв`язку із цим суд відмовляє позивачу у задоволенні клопотання про відстрочку сплати судового збору.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

За таких обставин позовна заява має бути залишена без руху, а позивачу наданий строк для усунення недоліків шляхом надання доказів сплати судового збору за подання позову немайнового характеру у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн.

Керуючись ст. ст. 160, 161, 169, 171, 241-243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання позивача про відстрочку сплати судового збору - відмовити.

Адміністративну позовну заяву Головного управління Держпраці в Одеській області (код ЄДРПОУ 39781624; адреса: проспект Шевченка, 2, м. Одеса, 65044) до Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства (код ЄДРПОУ 03350539; адреса: провул. Ремісний, 2, смт. Захарівка, Одеська область, 66700) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - залишити без руху.

Встановити строк для усунення недоліків позовної заяви 7 днів з дня вручення копії даної ухвали позивачеві.

Копію ухвали невідкладно направити позивачеві.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Суддя М.М. Аракелян

Дата ухвалення рішення20.08.2019
Оприлюднено22.08.2019
Номер документу83731629
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю

Судовий реєстр по справі —420/4863/19

Рішення від 05.12.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 07.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 03.09.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні