Справа № 420/4863/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 листопада 2019 року м. Одеса
Зала судових засідань №21
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Аракелян М.М.
За участю секретаря Макаренко А.І.
За участю сторін:
Від позивача: Михасюк О.О.,
Від відповідачів: Дегтярюк О.Д.,
Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративною позовною заявою Головного управління Держпраці в Одеській області (код ЄДРПОУ 39781624; адреса: проспект Шевченка, 2, м. Одеса, 65044) до Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства (код ЄДРПОУ 03350539; адреса: провул. Ремісний, 2, смт. Захарівка, Одеська область, 66700) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-
ВСТАНОВИВ:
15 серпня 2019 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області до Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства , у якому позивач просив суд:
застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства (код ЄДРПОУ 03350539) шляхом зобов`язання Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства зупинити експлуатацію комплекної трансформаторної підстанції №95, яка знаходиться за адресою вул. Михайлівська, смт. Захарівка, Одеська область; зупинити роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В; роботи в колодязях, траншеях, котлованах, колекторах, замкнутому просторі; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 сетра; роботи з експлуатації та ремонту водозбірних споруд у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 20.08.2019 року позовну заяву Головного управління Держпраці в Одеській області було залишено без руху та встановлено строк для усунення недоліків позовної заяви 7 днів з моменту отримання ухвали суду від 20.08.2019 року шляхом надання доказів сплати судового збору за подання позову немайнового характеру у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн.
29.08.2019 року за вх..№30996/19 від представника позивача надійшла заява на виконання ухвали суду із оригіналом платіжного доручення №276 від 15.08.2019 року про сплату судового збору у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн., чим усунуто недоліки позовної заяви.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 03.09.2019 року прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 24.09.2019 року.
Підготовче засідання, призначене на 24.09.2019 року, було відкладено за клопотанням представника позивача на 16.10.2019 року.
Підготовче засідання, призначене на 16.10.2019 року, було відкладено за клопотанням представника позивача та представника відповідача на 07.11.2019 року.
15.10.2019 року за вх.№37625/19 від представника відповідача надійшли документи на підтвердження усунення встановлених перевіркою порушень законодавства у сфері охорони праці.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 07.11.2019 року закрито підготовче провадження у справі та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 28.11.2019 року.
У судове засідання 28.11.2019 року з`явились представники сторін.
В обґрунтування вимог позову представник позивача зазначає, що відповідно до наказу Головного управління Держпраці в Одеській області № 1316 від 11.07.2019 та направлення на проведення перевірки №15/01-29-2431 від 11.07.2019 у період з 17 по 18 липня 2019 року посадовими особами Головного управління проведено позаплановий захід з метою перевірки повноти і якості виконання суб`єктом господарювання припису від 18.03.2019 № 15/14.7/03-317-476, виданого за результатами проведення планової перевірки КП ЗАХАРГВСЬКЕ ВУЖКГ з 13.03.2019 по 18.03.2019. Під час проведення позапланової перевірки виконання припису від 18.03.2019 № 15/14.7/03-317-476, було встановлено, що з 32 пунктів раніше виданого припису усунено 24, а саме п. №№ 3-20, 23,25-27, 30, 31. Документи, що підтверджували б виконання інших пунктів приписів не надані. При проведенні позапланової перевірки було встановлено, що не усуненими залишилось 8 порушень нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей. Враховуючи зазначене, а також порушення законодавства, викладені у рядку № 1 розділу V Акту перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) від 18 липня 2019 року № 15/14.7/03-872 у зв`язку з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей є підстави, на думку позивача, для негайного зупинення експлуатації устаткування підвищеної небезпеки - комплектної трансформаторної підстанції № 95, яка знаходиться за адресою вул. Михайлівська, 17, смт. Захарівна, Захарівський район, Одеська область; зупинення робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В; робіт в колодязях, траншеях, котлованах, колекторах, замкнутому просторі; робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; робіт з експлуатації та ремонту водозбірних споруд.
Від Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства відзиву до суду не надано. Представник відповідача у судовому засіданні 28.11.2019 року зазначив, що він не заперечує проти задоволення позову. При цьому, представник вказав, що роботи по усуненню встановлених порушень тривають, а на підтвердження виконання робіт до суду були надані письмові документи.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши наявні у суду докази, заслухавши пояснення представників судом встановлено наступні обставини.
18.03.2019 року за №15/14.7/03-317-476 Головним управлінням Держпраці в Одеській області за результатами проведення планової перевірки КП ЗАХАРГВСЬКЕ ВУЖКГ з 13.03.2019 по 18.03.2019 року видно Припис (а.с.18-20). У вказаному приписі визначено 32 порушення та встановлено строк їх усунення до 18.05.2019 року.
11.07.2019 року за №1316 Першим заступником начальника Головного управління Держпраці в Одеській області видано наказ про проведення позапланової перевірки у період з 17 по 18 липня 2019 року з метою перевірки повноти і якості виконання суб`єктом господарювання припису від 18.03.2019 № 15/14.7/03-317-476 (а.с.12).
11.07.2019 року за №15/01-29-2431 Головним управлінням Держпраці в Одеській області видано Направлення на проведення перевірки (а.с.13).
За результатом проведення позапланової перевірки було складено Акт перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) від 18.07.2019 року №15/14.7/03-872 (а.с.14-17), у якому визначено, що порушення за 8 пунктами припису від 18.03.2019 року за №15/14.7/03-317-476 відповідачем не усунуто, а саме:
1. Встановленим порядком не отриманий в органі Держпраці дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки: устаткування напругою вище 1000 В трансформаторна підстанція КТП №95.
2. Не надана декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме:
- роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В;
- роботи в колодязях, траншеях, котлованах, колекторах, замкнутому просторі;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- експлуатація і ремонт водозбірних споруд.
3. Не забезпечена необхідна кількість електротехнічних працівників.
4. Не забезпечено проведення протиаварійних, приймально-здавальних і профілактичних випробувань і вимірів електроустановок: трансформаторної підстанції КТП № 95, повітряних ліній 0,4кВ, кабельних ліній 0,4кВ згідно з правилами і нормами.
5. Відсутні електрозахисні засоби для обслуговування електроустановок, а також засоби індивідуального захисту, а саме:
Вище 1000 В.
- ізольована штанга (оперативна) - 2шт.
- показник напруги - 2шт.
- діелектричні рукавички - 2пари.
- діелектричні боти - 1 пара.
- переносні заземлення - 2шт.
- плакати і знаки безпеки (переносні) - комплект.
до 1000 В
- показник напруги - 2 шт.
- електровимірювальні кліщі - 1 шт.
- діелектричні рукавички - 2 пари
- діелектричні калоші - 1 пари
- інструмент з ізолювальними рукоятками - 1 компл.
- захисні каски - 1 шт. на кожного електротехнічного працівника
- респіратори - 2 шт.
- захисні окуляри - 2 пари
6. Не проведено випробування ізоляції, опору петлі "фаза-нуль» кабельних ліній КЛ 0,4, кабельних вводів 0,4 кВ, повітряних ліній ПЛ 0,4 кВ внутрішньої електропроводки.
7. Не проведено опосвідчення стану безпеки електроустановок: трансформаторної підстанції КТП № 95, повітряних ліній 0,4кВ, кабельних ліній 0,4кВ.
8. Відсутні паспорти, схеми та протоколи вимірювання на кожен заземлювальний пристрій, що є в експлуатації (а.с.16-17).
Виявлення неусунення порушень Комунальним підприємством Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства слугувало підставою для звернення Головного управлінням Держпраці в Одеській області до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.
Постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. N 442 Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади вирішено утворити державну службу України з питань праці, реорганізувавши шляхом злиття Державну інспекцію з питань праці та Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки і поклавши на Службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються (крім функцій з реалізації державної політики у сфері охорони надр), а також функції з реалізації державної політики у сфері гігієни праці та функції із здійснення дозиметричного контролю робочих місць.
Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015року №96 (далі - Положення №96) Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
Відповідно до п.3 Положення №96 основними завданнями Держпраці є: реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб; реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
Пунктом 7 Положення №96 визначено, що Держпраці України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Наказом Державної служби України з питань праці від 04 лютого 2016року №8, затверджено Положення про Головне управління Держпраці в Одеській області, у пункті 1 якого зазначено, що головне управління є територіальним органом Держпраці України та здійснює свої повноваження на території Одеської області.
Таким чином Державна служба України з питань праці та її територіальні органи, зокрема Головне управління Держпраці в Одеській області є повноважним органом щодо реалізації державної політики охорони праці із здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки
Статтею 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Згідно зі статтею 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Статтею 1 Закону України Про охорону праці визначено, що охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров`я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Відповідно до статті 38 Закону України Про охорону праці державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Відповідно до пп. 16 п. 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015року №96 Держпраці здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення та перевірки їх знань;
Відповідно до положень ч.6,7 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт. На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Як свідчать обставини справи, підставою для звернення з позовом до суду про застосування заходів реагування слугувало виявлення органом нагляду порушення відповідачем вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, про що зазначається в акті перевірки №15/14.7/03-872 від 18.07.2019 року
Судом встановлено, що за результатами проведеної перевірки з питань дотримання Комунальним підприємством Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки виявлено 8 порушень, які створюють загрозу життю та здоров`ю працівників відповідного підприємства.
Визначаючись щодо наявності підстав для вжиття заходів реагування шляхом зупинення виконання робіт підвищеної небезпеки, зупинення експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, суд акцентує увагу на тому, що за приписами ст. 39 Закону України "Про охорону праці" передумовою заборони, зупинення, припинення, обмеження експлуатації підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуску та експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт є створення суб`єктом господарювання загрози життю працюючих.
Отже, підставою для застосування відповідних заходів реагування є порушення суб`єктом господарювання законодавства про охорону праці, яке створює загрозу життю та здоров`ю людей, що може призвести до тяжких наслідків.
Представник відповідача не заперечував проти задоволення позову, однак до суду надав докази на підтвердження того, що підприємство здійснює заходи, направлені на усунення встановлених порушень, а саме:
Договір про надання послуг №01075 від 12.09.2019 року з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання (а.с.57-59);
Акт приймання-передачі наданих послуг №ОУ-01075 від 19.09.2019 року (а.с.61);
Протокол узгодження договірної вартості надання послуг (а.с.62).
Відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом (ст. 43 Конституції України).
Отже, саме людина, її життя і здоров`я, зокрема визнаються найвищою соціальною цінністю в Україні. Кожен громадянин повинен бути забезпечений безпечними для його життя і здоров`я умовами праці.
Недотримання правил у сфері промислової безпеки, охорони праці може призвести до тяжких наслідків, що є неприпустимим, оскільки порушуватиме конституційно закріплені права людей, зокрема тих, які працюють на електроустановках, та, окрім того, створює загрозу життю та здоров`ю людей, які працюють на підприємствах, установах, організаціях, які обслуговуються такими електроустановками.
Положення ст. 2 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод гарантують, що право кожного на життя охороняється законом та обов`язок захищати право на життя за ст. 2 цієї Конвенції визначається у поєднанні із загальним обов`язком держави за ст. 1 Конвенції, яка визначає гарантування кожному, хто перебуває під юрисдикцією, прав і свобод, визначених в Конвенції.
Судом взяті до уваги укладений між відповідачем і Державним підприємством Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці договір про надання послуг, що сприяє усуненню встановлених порушень, проте, суд вважає, що на даний час дії відповідача не є достатніми для висновку, що вимоги припису ним повністю виконані, а усі порушення усунені.
Таким чином, в ході судового розгляду справи судом встановлено, що недотримання відповідачем вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки й високий ступінь небезпечності, зазначених в акті перевірки порушень, свідчать, що наявність зазначених порушень є реальним ризиком виникнення надзвичайних ситуацій та створює загрозу життю та здоров`ю працівників (робітників).
Тому, оскільки виявлені під час проведення перевірки порушення законодавства у сфері забезпечення охорони праці та промислової безпеки не усунуті відповідачем, суд дійшов висновку, що існують всі підстави для задоволення адміністративного позову у повному обсязі.
Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Частиною 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку. Основними засадами (принципами) адміністративного судочинства є: 1) верховенство права; 2) рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом; 3) гласність і відкритість судового процесу та його повне фіксування технічними засобами; 4) змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з`ясування всіх обставин у справі; 5) обов`язковість судового рішення; 6) забезпечення права на апеляційний перегляд справи; 7) забезпечення права на касаційне оскарження судового рішення у випадках, визначених законом; 8) розумність строків розгляду справи судом; 9) неприпустимість зловживання процесуальними правами; 10) відшкодування судових витрат фізичних та юридичних осіб, на користь яких ухвалене судове рішення.
З урахуванням встановлених судом обставин, беручи до уваги доводи та позицію сторін у справі, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.
Згідно ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки документального підтвердження таких витрат позивача в справі немає, судові витрати не розподіляються.
Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 250, 255, 295, 297 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області (код ЄДРПОУ 39781624; адреса: проспект Шевченка, 2, м. Одеса, 65044) до Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства (код ЄДРПОУ 03350539; адреса: провул. Ремісний, 2, смт. Захарівка, Одеська область, 66700) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - задовольнити повністю.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства (код ЄДРПОУ 03350539) шляхом зобов`язання Комунального підприємства Захарівське виробниче управління житлово-комунального господарства зупинити експлуатацію комплексної трансформаторної підстанції №95, яка знаходиться за адресою вул. Михайлівська, смт. Захарівка, Одеська область; зупинити роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В; роботи в колодязях, траншеях, котлованах, колекторах, замкнутому просторі; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи з експлуатації та ремонту водозбірних споруд у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст. 293,295 КАС України.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.
Повне рішення складено та підписано суддею 05.12.2019 року.
Суддя М.М. Аракелян
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.12.2019 |
Оприлюднено | 09.12.2019 |
Номер документу | 86130305 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Аракелян М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні