Ухвала
від 15.08.2019 по справі 923/152/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

15 серпня 2019 року м. Херсон Справа № 923/152/18

Господарський суд Херсонської області у складі судді Немченко Л.М. за участю секретаря судового засідання Степанової Н.Д., розглянувши справу

за заявою: Голови ліквідаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна група "Систем-Менеджмент" (місцезнаходження: вул. Миру, б. 12, кв. 40, м. Херсон, 73000, код ЄДРПОУ 35515931)

до:Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна група "Систем-Менеджмент" (місцезнаходження: вул. Миру, б. 12, кв. 40, м. Херсон, 73000, код ЄДРПОУ 35515931)

за участю кредиторів:

- Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі (73026, м. Херсон, пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259);

- Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Депт Фінанс" (місцезнаходження : 010054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, буд. 33Б, офіс 304, код ЄДРПОУ 40254432)

про банкрутство

за участю учасників судового процесу:

від заявника: Грабовий О.А., адвокат, посвідчення № 206 від 28.12.2017, ордер № 774548 від 02.07.2019;

від боржника: Грабовий О.А., адвокат, посвідчення № 206 від 28.12.2017, ордер № 774548 від 02.07.2019;

від кредиторів:

ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі - не прибув;

ТОВ "Фінансова компанія "Депт Фінанс" - не прибув;

арбітражний керуючий - ліквідатор: Бабенко Е.В. не прибув.

в с т а н о в и в:

Ухвалою від 10.04.2018 господарський суд порушив справу про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група Систем-Менеджмент (ідентифікаційний код 35515931), далі боржник, з підстав, визначених ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у зв`язку з встановленням факту недостатності вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якої прийнято рішення про ліквідацію, для задоволення вимог кредиторів. Цією ж ухвалою призначено судове засідання для вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 03.05.2018 у справі № 923/152/18 Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група Систем-Менеджмент визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру останнього в порядку ст. 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та призначено ліквідатора банкрута - арбітражного керуючого Бабенка Едуарда Вадимовича, якого зобов`язано забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.41-48, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" і подати суду звіт та ліквідаційний баланс.

З метою виявлення кредиторів боржника, визнаного банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 03.05.2018 оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Ухвалою від 24.09.2018 затверджено реєстр грошових вимог до боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна група "Систем-Менеджмент"" (місцезнаходження: вул. Миру, б. 12, кв. 40, м. Херсон, 73000, код ЄДРПОУ 35515931), згідно якого включити вимоги кредиторів:

Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (73026, м. Херсон, пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259)

до 6 черги у сумі 7 701,62 грн. із них - 4693,22 грн. (основний борг), неустойка 3008 грн.40 коп. (пеня),

Публічного акціонерного товариства "Брокбізнесбанк" до 6 черги у сумі 7 491 056,43 грн., що складається із суми боргу 7 489 875,08 та 1181,35 грн. - судові витрати.

Також за цією ухвалою визнано грошові вимоги Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, які складаються зі сплаченої кредитором суми судового збору в розмірі 3524 грн. за заявою про порушення справи про банкрутство та віднести їх до першої черги.

Ухвалою від 30.07.2019 суд здійснив заміну кредитора ПАТ "Брокбізнесбанк" на його правонаступника - ТОВ "Фінансова компанія " Депт Фінанс" (т.5 а.с 40-41).

Арбітражний керуючий - ліквідатор Бабенко Е.В. надав звіт за результатами ліквідаційної роботи у справі №/152/18 про банкрутство ТОВ "ІГ"Систем-Менеджмент" (ЄДРПОУ 35515931) та клопотання про їх затвердження. (т.3 а.с.67-180, т.4 а.с. 1-49).

В звіті він зазначив наступне.

Відповідно до приписів абзацу 4 ч. 2 ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатор, з дня свого призначення, серед іншого, здійснює повноваження, спрямовані на проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута.

24.09.2018 ліквідатором, з метою виконання вимог абзацу 4 ч. 2. ст.41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , проведена інвентаризація майна банкрута, за результатами якої складена інвентаризаційна відомість.

З метою звірки звітності, що була отримана від боржника під час приймання-передачі документації з тією, що надавалась Товариством до фіскального органу та інших органів влади, що здійснюють контроль за справлянням податків і зборів (обов`язкових платежів), а також з метою інформування останніх про визнання ТОВ ІГ Систем-Менеджмент банкрутом, відкриття стосовно нього ліквідаційної процедури, а також отримання від них копій останніх звітів та інформації щодо можливих переплат чи/і заборгованості з боку банкрута, ліквідатором були скеровані запити до:

Головного Управління Державної фіскальної служби України в Херсонській області (них. № 02-13/822 від 17.05.2018);

Херсонської Об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Херсонській області (вих. № 02-13/823 від 17.05.2018);

Головного Управління Пенсійного фонду України в Херсонській області (вих. № 02-13/831 від 17.05.2018);

Управління Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області (вих. № 02-13/832 від 17.05.2018).

З отриманих відповідей вищезазначених установ ліквідатором було встановлено наступне.

З відповіді Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області від 22.05.2018 № 02-20-05-1006 було з`ясовано, що ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент зареєстровано в Фонді соціального страхування 28.05.2015 за № 650010029861; витрат за рахунок коштів Фонду соціального страхування товариством не проводилось; станом на 17.04.2018 (на дату порушення справи про банкрутство) ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент не має заборгованості перед Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області; потерпілих на виробництві, за період, що перевірявся, в ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент не було.

З відповіді Головного управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області від 07.06.2018 № 7Б46/05-04 було з`ясовано, що за даними ІКІС ПФУ Відомості з реєстру страхувальників. Карта страхувальника ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент (ЄДРПОУ 35515931), як платник внесків, зареєстровано з 14.11.2007 р. в м. Симферопіль. До Херсонського головного управління ПФУ в Херсонській області ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент переведено 28.05.2015 р., заборгованість зі сплати страхових внесків відсутня.

Крім того, ГУ ПФУ в Херсонській області додатково проінформувало ліквідатора про те, що відповідно до Закону України № 406 Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв`язку з проведенням адміністративної реформи з 11.08.2013 повноту сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування контролюють органи доходів і зборів України, тобто Державна податкова інспекція у м. Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області (м. Херсон, вул. І. Кулика, буд. l. 143а) і саме цей орган є відповідальним за збір та облік єдиного внеску.

З відповіді Херсонського міського центру зайнятості від 29.05.2018 № 04/1889/18 було з`ясовано, що ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент , як платник внесків до Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування на випадок безробіття перебувало на обліку в Сімферопольському міському центрі зайнятості та у зв`язку з внесенням 27.05.2015 року змін до відомостей про юридичну особу, юридичну адресу ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент було змінено на м. Херсон, вулиця Миру, будинок 12.

Водночас, Херсонський міський центр зайнятості повідомив, що з 01.01.2011 набув чинності Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , згідно якого облік страхувальників з 0.1.01.2011 здійснюється органами Пенсійного Фонду України, а тому, враховуючи вищевикладене, заборгованість ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент по Херсонському міському центру зайнятості не обліковується, інформація про перевірки платника страхових внесків відсутня.

07.06.2018 ліквідатором була отримана відповідь від Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі № 6771/10/21- 22-17-02-16 від 31.05.2018, в якій ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомило, що товариство з обмеженою відповідальністю ІГ Систем-Менеджмент , станом на 31.05.2018, згідно інтегрованих карток, податковий борг та заборгованість з ЄСВ за ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент не обліковується; майно підприємства в податковій заставі не перебуває; надмірно сплачених коштів до бюджету та залишків невідшкодованих сум з податку на додану вартість на користь Банкрута немає; документальні перевірки ТОВ Інвестиційна група Сістем-Менеджмент територіальними підрозділами ДФС у Херсонській області в період з 01.01.2014 по 31.05.2018 не проводились; відкритих та діючих банківських рахунків у банкрута немає.

Проте, Херсонська об`єднана ДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області надала ліквідатору інформацію про банківські рахунки ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент в банківських установах, закцентувавши увагу на тому, що гарантувати повноту та достовірність відомостей про банківські рахунки платників податків органи державної фіскальної служби не можуть, оскільки вони сформовані на підставі повідомлень самих платників податків та/або інформації установ банків, що надходили до органів державної фіскальної служби до набрання чинності нового Закону України від 07.12.2000 № 2121-III Про банки і банківську діяльність та вимог до відкриття та закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах, згідно наказу Міністерства фінансів України № 721 від 18.08.2015 Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів , а тому, надана Херсонською ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області інформація, потребує уточнення в фінансових установах.

Згідно наданої Херсонською ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області інформації, жодного діючого банківського рахунку у товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група Систем-Менеджмент немає, відомості про банківські рахунки у цінних паперах - відсутні.

З письмових відповідей Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі № 6771/10/21-22-17-02-16 від 31.05.2018 та Херсонської об`єднаної ДПІ ГУ ДФС у Херсонській області від 23.05.2018 № 244/Арб.кер./21-03-08-03-17 було з`ясовано, що Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група Систем-Менеджмент не має жодного відкритого та діючого рахунку, всі рахунки були закриті ще у 2014 році, інші рахунки не відкривались.

Також, ліквідатором проведена робота в пошуках майна банкрута та повернення від третіх осіб.

З зазначеною вище метою ліквідатором були підготовлені та направлені запити до наступних установ та організацій:

Комунального підприємства Херсонське міське бюро технічної інвентаризації Херсонської міської ради (вих. № 02-13/824 від 17.05.2018) щодо надання актуальної інформації відносно наявності/відсутності зареєстрованих за обліками КП Херсонське міське бюро технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна (будівель, житлових та нежитлових будинків, квартир, садових (дачних) будинків, гаражів, інших споруд та приміщень), що належать Банкруту на праві власності або повного господарського відання та інформування ліквідатора про дії Банкрута, спрямовані на відчуження (продаж, дарування, міну та ін.) об`єктів нерухомого майна в період з 27.04.2017 по дату оформлення відповіді;

Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області (вих. № 02-13/825 від 17.05.2018) щодо надання інформації відносно наявності або відсутності зареєстрованих за обліками ГУ Держгеокадастру у Херсонській області земельних ділянок, що належать Банкруту на праві власності, користування (оренди) або повного господарського відання, встановлення будь-яких обмежень на цих земельних ділянках (сервітутів, суперфіцій, емфітевзисів) та інформування ліквідатора про дії Банкрута, спрямовані на відчуження будь-яких земельних ділянок в період з 27.04.2017 року по дату оформлення відповіді;

Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (вих. № 02-13/826 від 17.05.2018) щодо надання інформації відносно наявності або відсутності зареєстрованих за обліками Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру земельних ділянок, що належать Банкруту на праві власності або оренди та інформування ліквідатора про дії Банкрута, спрямовані на відчуження будь-яких земельних ділянок в період з 27.04.2017 по дату оформлення відповіді.

Регіонального сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України в Херсонській області (вих. № 02-13/827 від 17.05.2018) щодо надання інформації відносно наявності або відсутності зареєстрованих за обліками Регіонального сервісного центру МВС України в Херсонській області транспортних засобів (легкових, вантажних, спеціальних автомобілів, причепів та ін.), що належать Банкруту на праві власності або повного господарського відання та інформування ліквідатора про дії банкрута, спрямовані на відчуження (продаж, дарування, міну та ін.) транспортних засобів в період з 27.04.2017 по дату оформлення відповіді;

Державної авіаційної служби України (вих. № 02-13/828 від 17.05.2018) щодо надання інформації відносно наявності або відсутності зареєстрованих за обліками Державіаслужби України повітряних суден, що належать Банкруту на праві власності або повного господарського відання та інформування ліквідатора про дії Банкрута, спрямовані на відчуження (продаж, дарування, міну та ін.) повітряних суден в період з 27.04.2017 по дату оформлення відповіді;

Державної служби України з безпеки на транспорті (вих. № 02-13/829 від 17.05.2018) щодо надання інформації відносно наявності або відсутності зареєстрованих за обліками Державної служби України з безпеки на транспорті водних транспортних засобів, що належать Банкруту на праві власності або повного господарського відання та інформування ліквідатора про дії Банкрута, спрямовані на відчуження (продаж, дарування, міну та ін.) водних транспортних засобів в період з 27.04.2017 по дату оформлення відповіді;

Державної Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (вих. № 02-13/830 від 17.05.2018) щодо надання інформації відносно наявності або відсутності зареєстрованих за обліками НКЦПФР емісій цінних паперів, емітентом яких є банкрут, або цінних паперів, що обліковуються та належать боржнику;

Державної служби інтелектуальної власності України (вих. № 02-13/837 від 17.05.2018) щодо надання актуальної інформації відносно того, чи є ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент власником (або користувачем за ліцензійним договором) будь-яких об`єктів інтелектуальної власності, в тому числі, але не обмежуючись наступними: винаходи та корисні моделі, знаки для товарів і послуг, промислові зразки, топографії інтегральних мікросхем та інших об`єктів інтелектуальної власності), а уразі позитивної відповіді, надання ліквідатору банкрута копій відповідних свідоцтв та документів, що підтверджують право власності або користування об`єктами інтелектуальної власності, а також інформації про представника у справах інтелектуальної власності (патентного повіреного), що здійснював заходи, спрямовані на реєстрацію відповідних об`єктів у Держреєстрах за Товариством з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група Систем-Менеджмент ;

Філії Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг (вих. № 02-13/838 від 17.05.2018) щодо надання актуальної інформації відносно того, чи є ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент власником (або користувачем за ліцензійним договором) будь-яких об`єктів інтелектуальної власності, в тому числі, але не обмежуючись наступними: винаходи та корисні моделі, знаки для товарів і послуг, промислові зразки, топографії інтегральних мікросхем та інших об`єктів інтелектуальної власності), а уразі позитивної відповіді, надання ліквідатору банкрута копій відповідних свідоцтв та документів, що підтверджують право власності або користування об`єктами інтелектуальної власності, а також інформації про представника у справах інтелектуальної власності (патентного повіреного), що здійснював заходи, спрямовані на реєстрацію відповідних об`єктів у Держреєстрах за товариством з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група Систем-Менеджмент .

З метою отримання інформації стосовно виданих банкруту дозволів (ліцензій, свідоцтв) на виконання (проведення) робіт підвищеної небезпеки, приймання в експлуатацію об`єктів соціально-культурного та промислового призначення, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, реєстрації великовантажних та інших технологічних транспортних засобів, підіймальних споруд вантажопідіймальних кранів та машин, ліфтів, ескалаторів, канатних доріг, підйомників, фунікулерів тощо), парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, об`єктів нафтогазового комплексу, ліквідатором ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент 17.05.2018 був підготовлений та надісланий запит до Державної служби України з питань праці (вих. № 02-13/836 від 17.05.2018).

З метою отримання інформації стосовно зовнішньоекономічної діяльності, а також інформації щодо переміщення банкрутом через митний кордон України будь-яких товарів, в тому числі транспортних засобів, ліквідатором був підготовлений та направлений запит до Херсонської митниці ДФС України (вих. № 02-13/840 від 17.05.2018).

На усі запити ліквідатор не отримав інформації про наявність будь-яких активів банкрута.

Під час проведення ліквідаційної процедури ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент ліквідатором була отримана Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно. Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта № 155639163, якою встановлено, що відповідно до відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група Систем-Менеджмент є власником нежитлової будівлі адміністративно-побутового корпусу літера А , загальною площею 2468,1 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 53040501101 (номер об`єкта в РПВН: 27340886).

Втім, з документів, що були 05.09.2018 передані ліквідатору від Голови ліквідаційної комісії ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент за актом прийому-передачі документації, якою супроводжувалась господарська діяльність банкрута, було встановлено, що:

1) 21.09.2016 між ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент та гр. України ОСОБА_1 було укладено договір купівлі-продажу 1/3 частини нежитлової будівлі адміністративно-побутового корпусу, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 53040501101, який 21.09.2016 було посвідчено приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кириленко Л.В. та зареєстровано в реєстрі за № 1994. Відповідно до інформаційної довідки № 68648731, сформованої 21.09.2016 о 15:38 приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кириленко Л.М., 1/3 частини нежитлової будівлі адміністративно-побутового корпусу, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 53040501101, була зареєстрована за ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , паспорт громадянина України серії НОМЕР_2 , виданий 15.01.2004 Центральним РВ ММУ УМВС України в Миколаївській області.

2) 22.09.2016 між ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент та гр. України ОСОБА_1 було укладено договір купівлі-продажу 2/3 частини нежитлової будівлі адміністративно-побутового корпусу, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 53040501101, який 22.09.2016 року було посвідчено приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кириленко Л.В. та зареєстровано в реєстрі за № 2003. Відповідно до інформаційної довідки № 68724513 , сформованої 22.09.2016 о 12:23 приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кириленко Л.М., 2/3 частини нежитлової будівлі адміністративно-побутового корпусу, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 53040501101, була зареєстрована за ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , паспорт громадянина України серії НОМЕР_2 , виданий 15.01.2004 р. Центральним РВ ММУ УМВС України в Миколаївській області.

Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатором не було виявлено майна, щодо якого за ТОВ ІГ Систем-Менеджмент є користувачем, балансоутримувачем або зберігачем, а отже дій, спрямованих на повернення такого майна власнику не здійснювалось.

Враховуючи відсутність будь-якого майна (майнових активів) за ТОВ ІГ Систем-Менеджмент , виявленого ліквідатором під час проведення ліквідаційної процедури банкрута, оцінка та продаж майна банкрута у процедурі ліквідації, борг кредиторам не погашався.

Ліквідаційна маса банкрута не була сформована у зв`язку з відсутністю будь-яких активів (майна та майнових прав) у товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група Систем-Менеджмент .

На виконання приписів абзацу 19 ч. 2 ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатором, з дня призначення і до дати оформлення звіту за підсумками ліквідаційної процедури ТОВ ІГ Систем-Менеджмент , станом на 22.04.2019, здійснювались заходи, спрямовані на ведення реєстру вимог кредиторів .

До реєстру вимог кредиторів ТОВ ІГ Систем-Менеджмент були включені: грошові вимоги Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі на суму 11225,62 гривень, з яких: 3524,00 грн. - вимоги 1 черги, 7701,62 грн. - вимоги 6 черги; грошові вимоги Публічного акціонерного товариства Брокбізнесбанк на суму 7491056,43 грн. - вимоги 6 черги.

Під час ліквідаційної процедури ТОВ ІГ Систем-Менеджмент не виявлено документів з кадрових питань та особового складу банкрута, що підлягали б обов`язковому довгостроковому зберіганню.

Станом на 22 квітня 2019 року ліквідатором завершені усі заходи, передбачені Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , зокрема, та чинним законодавством України, в цілому, по проведенню ліквідаційної процедури Банкрута, вчиненню заходів з приводу пошуку, виявлення та повернення майна останньому про що складено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута .

Ухвалою від 24.09.2018 господарським судом було затверджено реєстр кредиторів та зобов`язано ліквідатора скликати та провести перші загальні збори та утворити комітет кредиторів.

Арбітражним керуючим-ліквідатором Бабенко Е.В. 19.11.2018 повідомлено суд про неможливість виконати ухвалу суду, оскільки два кредитора, які внесені до реєстру кредиторів не є конкурсними. В той час як у відповідності до абз.2 ч.1 ст.26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" учасниками зборів кредиторів боржника з правом вирішального голосу є тільки конкурсні кредитори. У зв`язку з цим, ліквідатор повідомив суд, що немає законодавчого підгрунття для скликання та проведення загальних зборів, на яких необхідно утворити комітет кредиторів (т.3 а.с.5).

У зв`язку з відсутністю комітету кредитів, ліквідатор звіт про проведену роботу в ході ліквідаційної процедури направив усім учасникам справи, докази направлення долучив до матеріалів справи. Заперечень від боржника та кредиторів щодо затвердження звіту до суду не находило.

В результаті проведеної ліквідаційної процедури, не погашеними залишились вимоги кредиторів підприємства-банкрута, які включені до реєстру вимог кредиторів, перелічені вимоги не були задоволені в зв`язку з відсутністю майна підприємства-банкрута.

Відповідно до ст.31 п.5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними.

Згідно п.6 ст.31 цього Закону, вимоги не задоволені за відсутністю майна, вважаються погашеними.

За таких обставин, звіт ліквідатора за результатами ліквідаційної процедури у справі № 923/152/18 за період з 03.05.2018 по 22.04.2019 та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

Провадження у справі у зв`язку з затвердженням звіту та ліквідаційного балансу закривається.

Арбітражним керуючим - ліквідатором Бабенко Е.В. подано до суду клопотання про затвердження звіту ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди абітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури за підсумками ліквідаційної процедури у справі №923/152/18 про банкрутство ТОВ "Інвестиційна група "Систем-Менеджмент" у порядку ч.7 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" Також він просив стягнути з кредиторів виходячи із принципу пропорційності їх грошових вимог на його користь (т.4 а.с.95-172).

Ліквідатор у звіті визначив розмір нарахованої грошової винагороди у сумі 201886 грн. 85 коп. за період з 03.05.2018 по 31.05.2019 за виконання повноважень ліквідатора у справі № 923/152/18 про банкрутство ТОВ "ІГ"Систем Менеджмент".

Нарахування ліквідатор обґрунтував наступним.

Приписами ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом урегульовано, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду, а грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора, відповідно до ч. 3 цієї ж статті, складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття господарським судом процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає у арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Водночас, абзацом 8 п. 37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 визначено, що за умови неотримання керівником боржника заробітної плати за останні дванадцять місяців його роботи, основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат.

Ліквідатор зазначив, що з отриманої від голови ліквідаційної комісії банкрута звітності про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, було встановлено, що останній звіт ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент подавало до органів доходів і зборів за жовтень 2014 року. Крім того, 28.05.2015 єдиним засновником ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент ОСОБА_3 було прийнято рішення про ліквідацію юридичної особи, створення ліквідаційної комісії з припинення ТОВ ІГ Систем-Менедлсмент , звільнено директора та призначено голову ліквідаційної комісії - Розум Ірину Вікторівну , відомості про це рішення внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а отже, можна дійти висновку, що починаючи з 28.05.2015 заробітна плата керівнику ТОВ ІГ Систем-Менеджмент не нараховувалась і не виплачувалась.

Відтак, на думку ліквідатора, з урахуванням того, що впродовж останніх дванадцяти місяців до дати відкриття Господарським судом Херсонської області процедури ліквідації банкрута (постановою від 03.05.2018 боржника визнано банкрутом) керівник на ТОВ ІГ Систем-Менеджмент був відсутній, основну грошову винагороду арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент потрібно розраховувати керуючись абзацом 8 п. 37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат .

Відтак, за період з 03.05.2018 (дати визнання боржника ТОВ ІГ Систем-Менеджмент банкрутом, відкриття щодо нього ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора) по 01.06.2019 (дати оголошення підсумкового звіту ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди) нарахована основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора у справі № 923/152/18 про банкрутство ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент у розмірі 201886 (двісті одна тисяча вісімсот вісімдесят шість) гривень 85 копійок із розрахунку:

з 03.05.2018 р. по 31.05.2018 р. (відпрацьовано 20 робочих днів) - 14182,85 гривень;

з 01.06.2018 р. по 30.06.2018 р. (відпрацьовано повний місяць) - 14892,00 гривень;

з 01.07.2018 р. по 31.07.2018 р. (відпрацьовано повний місяць) - 14892,00 гривень;

з 01.08.2018 р. по 31.08.2018 р. (відпрацьовано повний місяць) - 14892,00 гривень;

з 01.09.2018 р. по 30.09.2018 р. (відпрацьовано повний місяць) - 14892,00 гривень;

з 01.10.2018 р. по 31.10.2018 р. (відпрацьовано повний місяць) - 14892,00 гривень;

з 01.11.2018 р. по 30.11.2018 р. (відпрацьовано повний місяць) - 14892,00 гривень;

з 01.11.2018 р. по 30.12.2018 р. (відпрацьовано повний місяць) - 14892,00 гривень;

з 01.01.2019 р. по 31.01.2019 р. (відпрацьовано повний місяць) - 16692,00 гривень;

з 01.02.2019 р. по 28.02.2019 р. (відпрацьовано повний місяць) - 16692,00 гривень;

з 01.03.2019 р. по 31.03.2019 р. (відпрацьовано повний місяць) - 16692,00 гривень;

з 01.04.2019 р. по 30.04.2019 р. (відпрацьовано повний місяць) - 16692,00 гривень;

з 01.05.2019 р. по 31.05.2019 р. (відпрацьовано повний місяць) - 16692,00 гривень.

Фонд для авансування грошової винагороди арбітражного керуючого під час виконання ним повноважень ліквідатора ТОВ Інвестиційна група Систем-Менеджмент кредиторами не створювався.

Додаткова грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора у справі № 923/152/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група Систем-Менеджмент у розмірі 5 відсотків від обсягу стягнутих на користь боржника активів (повернення грошових коштів, майна, майнових прав), які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, а також 3 відсотків від обсягу погашених вимог кредиторів, як то передбачено ч. 3 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , арбітражному керуючому не встановлювалась, не нараховувалась і не виплачувалась.

Відповідно до статті 1 Закону про банкрутство арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) - фізична особа, призначена господарським судом у встановленому порядку в справі про банкрутство як розпорядник майна, керуючий санацією або ліквідатор з числа осіб, які отримали свідоцтво і внесені до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, яка має ліцензію, видану в установленому законодавством порядку, та діє на підставі ухвали господарського суду. Ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення визнаних судом вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Відповідно до ч.3 ст.115 Закону про банкрутство основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Разом з тим, арбітражний керуючий-ліквідатор визначив собі основну грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат на підставі абз. 8 п. 37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013, оскільки керівник боржника не отримував заробітної плати за останні дванадцять місяців його роботи.

Оскільки Закон про банкрутство прямо не передбачає такого випадку суд вважає, що заробітна плата ліквідатора банкрута має визначатися виходячи із положень ст.3 Закону України "Про оплату праці", згідно з якою мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці, яка є державною соціальною гарантією, обов`язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.

Суд прийшов до висновку, що посилання ліквідатора на Інформаційний лист Вищого господарського суду України безпідставне, оскільки відповідно до ст. ст.3,11 ГПК України інформаційні листи Вищих судів не віднесені до джерел права.

Відповідно до п.10 ст.11 ГПК України якщо спірні відносини не урегульовані законом і відсутній звичай ділового обороту, який може до них бути застосований, суд застосовує закон, що регулює подібні відносини (аналогія закону), а за відсутності такого - виходить із загальних засад і змісту законодавства.

Отже, виходячи з конкретних фактичних обставин у цій справі розмір основної грошової винагороди ліквідатора банкрута складає дві мінімальні заробітні плати відповідно до ст.3 Закону України "Про оплату праці" та ч.3 ст. 115 Закону про банкрутство.

Такої ж правової позиції щодо нарахування ліквідатору винагороди у розмірі двох мінімальних зарплат дотримується і Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду у постанові від 25.09.2018 по справі 15/28/2011/5003.

За таких обставин, клопотання арбітражного керуючого - ліквідатора Бабенко Е.В. про затвердження звіту нарахованої основної грошової винагороди ліквідатора банкрута у розмірі 4-ти мінімальних заробітних плат підлягають задоволенню частково.

Звіт нарахованої основної грошової винагороди арбітражного керуючого -ліквідатора Бабенко Е.В. за заявлений період виконання ним повноважень розпорядника майна боржника з 03.05.2018 по 31.05.2019 підлягає затвердженню у сумі 98655 грн.87 коп.

Розрахунок суми нарахованої основної грошової винагороди арбітражного керуючого Бабенко Е.В. за заявлений період виконання ним повноважень розпорядника майна боржника з 03.05.2018 по 31.05.2019 складає 98655 грн. 87 коп. (3723х2х7 міс. 2018 року = 52 122 грн; 20 робочих днів травня 2018 року х 120 грн. = 4803 грн. 87 коп.; 5 міс. 2019 року х 2 х 4173 грн. = 41730 грн.)

Арбітражним керуючим - ліквідатором також включено до звіту витрати, які пов`язані з виконанням повноважень ліквідатора у ліквідаційній процедурі боржника у справі № 923/152/18 за період з 03.05.2018 по 31.05.2019 у сумі 3806 грн.40 коп.

Відповідно до ч.4, 6 і 7 ст. 115 Закону про банкрутство витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом (...); кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого; керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат; звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів; звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Аналіз вказаних норм, а також норм ст.44 ГПК України, абз.2 ч.8 ст.41, абз.3. ч.4 ст42, п.1 ч.1 ст.45 Закону про банкрутство дає підстави для висновку про те, що витрати ліквідатора банкрута, це є фактично сплачені ним кошти (здійснені витрати). Суд має право затвердити звіт про здійснення та відшкодування витрат лише на підставі доказів їх здійснення. Отже витрати мають бути підтверджені доказами їх фактичного понесення відповідними платіжними та розрахунковими документами (зокрема, платіжними дорученнями, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами тощо).

Ліквідатором надані документальні докази понесених витрат на суму 3806 грн.40 коп., копії яких залучені до матеріалах справи.

Суд прийшов до висновку про затвердження звіту про понесені витрати які пов`язані з виконанням повноважень ліквідатора у ліквідаційній процедурі боржника у справі № 923/152/18 за період з 03.05.2018 по 31.05.2019 у сумі 3806 грн.40 коп.

Також суд розглянув та задовольнив клопотання арбітражного керуючого-ліквідатора Бабанко Е.В. про стягнення з кредиторів на його користь виходячи із принципу пропорційності їх грошових вимог на користь ліквідатора грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора ТОВ "ІГ"Систем-Менеджмент" та відшкодування витрат.

Частиною 5 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом встановлено, що сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Закон про банкрутство визначає, що у справі про банкрутство арбітражний керуючий виконує покладені на нього судом обов`язки та, відповідно, здійснює діяльність арбітражного керуючого на платній основі.

Невиявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника чи інших його активів та грошових коштів жодним чином не впливає на оплату його послуг за умови попереднього затвердження судом звітів про оплату послуг та відшкодування витрат і відсутності при затвердженні звітів зауважень щодо роботи ліквідатора.

Така правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 21.03.2018 у справі № 3/67-Б та від 26 лютого 2019 року по справі № 12/23-Б.

У постанові від 26.02.2019 по справі № 12/23-Б Верховним Судом зроблено висновок, що невиявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника чи інших його активів та грошових коштів жодним чином не впливає на оплату його послуг. А відмова судом у задоволенні клопотання арбітражного керуючого про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого за рахунок кредиторів за умови потенційної можливості виявлення майнових активів банкрута у майбутньому, а також за умови попереднього затвердження звітів про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого нівелює стадію виконання судових рішень, якими встановлювалися і затверджувалися розміри послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого.

В подальшому кредитори (комітет кредиторів) повинні прийняти рішення про утворення фонду для оплати послуг та покриття витрат арбітражного керуючого (ліквідатора) за відсутності активів боржника. За відсутності комітету кредиторів звіт арбітражного керуючого про оплату його послуг повинен затверджуватися в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури або в окремому судовому засіданні.

Відповідно до сталої правової позиції Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду, викладеної в низці постанов у справах № 910/32824/15 від 30.01.2019 року, № 916/1503/17 від 04.10.2018 року, № 912/1783/16 від 01.08.2018 року, законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Отже, у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватися за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.

Право вимоги основної грошової винагороди, відповідно до абзацу 4 ч. 3 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , виникає у арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Відповідно до ст.31 п.5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними.

Згідно п.6 ст.31 цього Закону, вимоги не задоволені за відсутністю майна, вважаються погашеними.

За таких обставин, звіт та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

Провадження у справі у зв`язку з затвердженням звіту та ліквідаційного балансу закривається.

На підставі викладеного, керуючись ч. 5 ст. 45, ст. 46, п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 ГПК України, суд

п о с т а н о в и в :

1.Звіт ліквідатора - арбітражного керуючого Бабенко Е.В. у справі №923/152/18 про проведену роботу у ліквідаційній процедурі Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна група "Систем-Менеджмент" (місцезнаходження: вул. Миру, б. 12, кв. 40, м. Херсон, 73000, код ЄДРПОУ 35515931) затвердити.

2.Ліквідаційний баланс банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна група "Систем-Менеджмент"" (місцезнаходження: вул. Миру, б. 12, кв. 40, м. Херсон, 73000, код ЄДРПОУ 35515931) затвердити.

3.Юридичну особу банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна група "Систем-Менеджмент" (код ЄДРПОУ №35515931, місцезнаходження: вул. Миру, б. 12, кв. 40, м. Херсон, 73000) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4.Ліквідаційну процедуру та повноваження арбітражного керуючого - ліквідатора Бабанко Е.В. припинити.

5.Вимоги кредиторів, незадоволені за відсутністю майна банкрута, вважати погашеними.

6.Клопотання арбітражного керуючого - ліквідатора Бабенко Е.В. про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури у справі задовольнити частково.

7.Затвердити звіт про нарахування і виплату грошової винагороди арбітражного керуючого-ліквідатора Бабенко Е.В за виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група "Систем-Менеджмент"" (код ЄДРПОУ 35515931, 73003, м. Херсон, вул. Миру, буд.12 кв.40) у справі про банкрутство №923/152/18 за період з 03.05.2018 по 31.05.2019 у сумі 98655, 87 гривень та витрати у сумі 3806 грн.40 коп.

8.Стягнути з кредиторів на користь арбітражного керуючого Бабенко Едуарда Вадимовича ( АДРЕСА_2 ; ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ; п/р № НОМЕР_4 в АТ "Піреус Банк МКБ", МФО 300658) за виконання арбітражним керуючим Бабенко Е.В. повноважень ліквідатора у справі № 923/152/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна група "Систем-Менеджмент"" в період з 03.05.2018 по 31.05.2019 заборгованість пропорційно визнаних вимог за реєстром кредиторів:

- ТОВ "Фінансова компанія "Депт Фінанс" (місцезнаходження : 010054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, буд. 33Б, офіс 304, код ЄДРПОУ 40254432) суму 102359грн. 81коп,

- Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі(73026, м. Херсон, пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259) суму 102 грн. 46 коп.

9. Провадження у справі № 923/152/18 закрити.

10.Накази на примусове виконання видати.

11.Копію ухвали надіслати: кредиторам, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.

Відповідно до ч. 1 ст. 235, ст. 255 ГПК України ухвала набрала законної сили негайно після її оголошення та може бути оскаржена . Згідно з ч. 1 ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня складення її повного тексту.

До початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається до Південно-західного апеляційного господарського суду через Господарський суд Херсонської області (п. 8, 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України).

Повний текст виготовлено та підписано 23.08.2019

Суддя Л.М. Немченко

Дата ухвалення рішення15.08.2019
Оприлюднено27.08.2019
Номер документу83822233
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —923/152/18

Ухвала від 13.07.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 26.06.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 02.06.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 27.01.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

Ухвала від 21.12.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

Ухвала від 26.11.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 18.11.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Судовий наказ від 27.08.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Судовий наказ від 27.08.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 15.08.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні