Рішення
від 21.08.2019 по справі 260/607/19
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

21 серпня 2019 року м. Ужгород№ 260/607/19 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Гаврилка С.Є.,

з участю секретаря судового засідання - Кубічек Н.І.

учасники справи:

позивач - Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області - представник - не з`явився;

відповідач - Відділ освіти Іршавської РДА - представник - не з`явився;

відповідач - Осійський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області - представник - не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області до Відділу освіти Іршавської РДА, Осійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області про застосування заходів реагування,-

ВСТАНОВИВ:

03 травня 2019 року до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом звернулося Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Болгарська, 2, код ЄДРПОУ 38629032) до Відділу освіти Іршавської РДА (90100, Закарпатська область, м. Іршава вул. Шкільна, 17, код ЄДРПОУ 36990540), Осійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області (90131, Закарпатська область, Іршавський район, с. Осій, вул. Шевченка, 48, код ЄДРПОУ 35443527), в якому просить: "1. Прийняти позов до свого провадження; 2. Задовольнити адміністративний позов та застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування входу та відключення від джерел енергоживлення Дошкільного навчального закладу, розташованого за адресою: 90131, Закарпатська область Іршавський район с. Осій вул. Шевченка, 48, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки; 3. Стягнути розмір судових витрат з відповідача на нашу користь."

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 06 травня 2019 року було прийнято дану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній адміністративній справі.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 10 червня 2019 року було залучено Осійський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області до участі у даній справі в якості співвідповідача.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 29 липня 2019 року було закрито підготовче провадження та призначено дану справу до судового розгляду по суті.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у період з 15 квітня по 19 квітня 2019 року працівниками Управління ДСНС України у Закарпатській області здійснено перевірку територій, приміщень, будівель та споруд Осійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області, з метою додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту за результатами якої складено акт від 19 квітня 2019 року за № 95. Порушення, встановлені перевіркою є такими, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, у зв`язку з чим позивач звернувся до суду з даним позовом.

21 серпня 2019 рку на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду надійшло клопотання преставника позивача в якому останній просив суд розглядати справу за наявними матеріалами, без участі представника (а.с. 71).

Відповідачі в судове засідання не з`явилися та не повідомили суд про причини неявки, хоча судом вживалися заходи щодо виклику відповідачів, що передбачені Главою 7 Розділу І КАС України. Відзиву на даний позов до суду не надходило.

У відповідності до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 69), про судове засідання призначене на 21 серпня 2019 року відповідач - Відділ освіти Іршавської РДА був повідомлений належним чином, про що свідчить підпис про отримання повідомлення відповідачем. На час розгляду справи по суті, відповідач не повідомив суд про причини неявки.

Як вбачається з даних офіційного вебсайту ПАТ "Укрпошта" відстеження поштового відправлення - рекомендованого листа з позначкою "Судова повістка" за номером 8801708102484, надсилалося Осійському дошкільному навчальному закладу (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області 07 серпня 2019 року, 12 серпня 2019 року вказаний лист було вручено особисто адресатові (а.с 70).

Крім того, у відповідності до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 30), про підготовче засідання призначене на 10 червня 2019 року відповідач - Відділ освіти Іршавської РДА був повідомлений належним чином, про що свідчить підпис про отримання повідомлення відповідачем 21 травня 2019 року. На час розгляду справи, відповідач не повідомив суд про причини неявки.

У відповідності до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 49), про підготовче засідання призначене на 02 липня 2019 року відповідач - Відділ освіти Іршавської РДА був повідомлений належним чином, про що свідчить підпис про отримання повідомлення відповідачем. На час розгляду справи, відповідач не повідомив суд про причини неявки.

У відповідності до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 57), про підготовче засідання призначене на 29 липня 2019 року відповідач - Відділ освіти Іршавської РДА був повідомлений належним чином, про що свідчить підпис про отримання повідомлення відповідачем 04 липня 2019 року. На час розгляду справи по суті, відповідач не повідомив суд про причини неявки.

Як вбачається з даних офіційного вебсайту ПАТ "Укрпошта" відстеження поштового відправлення - рекомендованого листа з позначкою "Судова повістка" за номером 8801708049885, надсилалося Осійському дошкільному навчальному закладу (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області 03 липня 2019 року, 04 липня 2019 року вказаний лист відправлено до точки видачі с.Осій, лише 27 липня 2019 року було вручено особисто адресатові (а.с 58).

Таким чином, відповідачі по даній справі були належним чином повідомлені про дату, час і місце проведення судових засідань по даній справі, однак такі жодного разу в судове (підготовче) засідання не з`явилися, не повідомили суд про причини неявки, відзиву на даний позов та відповідних доказів до суду відповідачами не надано.

У відповідності до статті 205 частини 1, 3 пункту 1 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

А відтак, оскільки учасники справи належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду даної справи, у відповідності до статті 205 КАС України неявка учасників справи не перешкоджає розгляду даної справи по суті.

Відповідно до статті 229 частини 4 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши подані сторонами докази, (заслухавши сторони та їх представників) всебічно і повно оцінивши всі фактичні обставини (факти), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що у період з 15 квітня по 19 квітня 2019 року, відповідно до вимог Кодексу Цивільного захисту України, Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та на виконання наказу Управління ДСНС України в Закарпатській області від 14 березня 2019 року № 82 працівниками Управлінням ДСНС України у Закарпатській області проведено перевірку територій, приміщень, будівель та споруд Осійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області за адресою 90131, Закарпатська область, Іршавський район, с. Осій, вул. Шевченка, 48 з метою додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту (а.с.а.с. 12-14).

01 квітня 2019 року Осійський дошкільний навчальний заклад, відповідно до повідомлення № 03/26/1147 було повідомлено про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) (а.с. 18).

25 березня 2019 року заступником начальника Управління із запобігання надзвичайним ситуаціям Варга Р.Е провідному фахівцеві Іршавського РВ УДСНС України в Закарпатській області Бандурович І.І. було видано посвідченням на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 25 березня 2019 року № 05/26/1232, а саме планової перевірки Осійського дошкільного навчального закладу за адресою 90131, Закарпатська область, Іршавський район, с. Осій, вул. Шевченка, 48 у період з 15 квітня 2019 року по 19 квітня 2019 року. Копію зазначеного посвідчення вручено завідувачу ДНЗС с. Осій Жовнір Г.І. , про що свідчить її власноручний підпис (а.с. 16).

За результатами перевірки складений Акт від 19 квітня 2019 року за № 95 (а.с.а.с. 18-25).

За наслідками планової перевірки Дошкільного навчального закладу складений акт перевірки щодо дотримання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки від 19 квітня 2019 року за № 95, яким зафіксовані встановлені порушення вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 року № 1417 (далі по тексту - Правила № 1417), Державних будівельних норм України "Системи протипожежного захисту", затверджених наказом Мінрегіону України від 13 листопада 2014 року № 312 (далі по тексту - ДБН В.2.5-56:2014), а саме: пункт 1. Приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" (Розділ V пункт 1.2 Правил № 1417); пункт 2. Приміщення незабезпечені вогнегасниками згідно норм належності (Розділ V пункт 3.8 Правил № 1417); пункт 3. Дерев`яні конструкції покрівель не оброблено вогнезахисним розчином (Розділ III пункт 5 Правил № 1417); пункт 4. Не проведено випробування блискавкозахисту на омічний опір контурів заземлення (Розділ IV пункт 1.21 Правил № 1417); пункт 5. Пожежні щити (стенди) не укомплектовані засобами пожежогасіння (Розділ V пункт 3.11 Правил № 1417); пункт 6. Не проведено випробування силової та освітлювальної електромережі на діелектричну міцність ізоляції проводів (Розділ IV пункт 1.20 Правил № 1417); пункт 7. З`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів здійснено за допомогою скрутки (Розділ IV пункт 1.6 Правил № 1417); пункт 8. Не проведено технічне обслуговування вогнегасників, яким вийшов термін дії (Розділ V пункт 3.17 Правил № 1417); пункт 9. Працівників не забезпечено засобами індивідуального захисту органів дихання відповідно до норм забезпечення (стаття 20 частина 1 пункт 2 Кодексу цивільного захисту України); пункт 10. На шляхах евакуації встановлено труби опалення без містків для вільного переходу через них (Розділ III пункт 2.37 Правил № 1417); пункт 11. У приміщеннях, пов`язаних з перебуванням дітей, килими, паласи, килимові доріжки та інші покриття не прикріплені до підлоги (Розділ VI пункт 1.2 Правил № 1417); пункт 12. Електролампочки в підсобних приміщеннях незакриті в скляні ковпаки (Розділ IV пункт 1.18 Правил № 1417).

За змістом статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Відповідно до статті 1 абзацу 2 Закону України "Про основні засади державного (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до пункту 4 підпункту 57 Указу Президента України № 20/2013 від 16 січня 2013 року "Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій", Державна служба з надзвичайних ситуацій України відповідно до покладених на неї завдань організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива.

Згідно із пунктом 4 підпунктом. 35 Положення про Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області, затвердженого Наказом ДСНС від 21 вересня 2017 року № 507, Управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території складає акти перевірок; видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, системи та засобів протипожежного захисту.

Відповідно до статті 67 частини 1 підпункту 12 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Згідно із статтею 68 частиною 1 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У відповідності до статті 68 частини 2 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Як визначено у статті 70 частині 1 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Відповідно до статті 70 частини 2 Кодексу цивільного захисту України повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Відповідно до статті 4 частини 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Відповідно до статті 3 частини 1 Закону України "Про основні засади державного (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом пріоритетності безпеки у питаннях життя і здоров`я людини, функціонування і розвитку суспільства, середовища проживання і життєдіяльності перед будь-якими іншими інтересами і цілями у сфері господарської діяльності.

Суд зазначає, що не усунення всіх виявлених перевіркою порушень прямою дією впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров`ю людей, оскільки впливає: - на забезпечення безпеки роботи установи, безпеки дітей та працівників, вихователів, робітників та обслуговуючого персоналу у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту; - на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі; - на ліквідацію пожежі, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків; - на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, надзвичайної ситуації, тощо.

Згідно вимог статті 77 частини 1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

У відповідності до статті 47 частини 4 КАС України, крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, відповідач має право визнати позов повністю або частково, подати відзив на позовну заяву.

У відповідності до статті 79 частин 3 та 10 КАС України, зокрема, відповідач повинен подати суду докази разом із поданням відзиву. Докази, які не додані до позовної заяви чи до відзиву на неї, якщо інше не визначено цим Кодексом, подаються через канцелярію суду з використанням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи або в судовому засіданні з клопотанням про їх приєднання до матеріалів справи.

Суд зауважує, що відповідачами при обізнаності про наявність спору (відповідачами були отримані відповідні повістки про виклик (а.с.а.с. 30, 49, 56-58, 69, 70), не було суду подано відзивів на позовну заяву, також не було подано відповідних доказів, які б свідчили про усунення порушень, що зафіксовані позивачем у відповідному акті, чи спростовували такі порушення (їх наявність).

А відтак судом розгляд справи по суті проведений на підставі наявних у справі, на час ухвалення рішення, доказів.

Враховуючи встановлені під час проведення перевірки порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, а також те, що вони створюють загрозу життю та здоров`ю людей, зокрема й дітям, та вимоги закону, суд наголошує на очевидній необхідності та підставності задоволення позовних вимог у спосіб застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування входу та відключення від джерел енергоживлення Осійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

З урахуванням вищевикладеного, виходячи з того, що обставини, які стали підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування не перестали існувати та не усунуті, суд вважає, що позовні вимоги є законними, обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 242-246 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позов Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Болгарська, 2, код ЄДРПОУ 38629032) до Відділу освіти Іршавської РДА (90100, Закарпатська область, м. Іршава вул. Шкільна, 17, код ЄДРПОУ 36990540), Осійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області (90131, Закарпатська область, Іршавський район, с. Осій, вул. Шевченка, 48, код ЄДРПОУ 35443527) про застосування заходів реагування - задовольнити .

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування входу та відключення від джерел енергоживлення Осійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) загального розвитку Осійської сільської ради Іршавського району Закарпатської області (90131, Закарпатська область, Іршавський район, с. Осій, вул. Шевченка, 48, код ЄДРПОУ 35443527) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції (з урахуванням особливостей, що встановлені Розділом VII КАС України (пункт 15.5)).

Відповідно до статті 243 частини 3 КАС України 21 серпня 2019 року було проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Рішення у повному обсязі було складено 27 серпня 2019 року.

СуддяС.Є. Гаврилко

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.08.2019
Оприлюднено28.08.2019
Номер документу83847873
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/607/19

Рішення від 21.08.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні