Рішення
від 13.08.2019 по справі 686/20385/18
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/20385/18

Провадження № 2/686/1399/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 серпня 2019 року Хмельницький міськрайонний суд

Хмельницької області

в складі: головуючого судді - Козак О.В.,

при секретарі - Слободянюк А.Ю.,

за участю: позивача - ОСОБА_1 ,

представника позивача - ОСОБА_2 ,

представників відповідачів - ОСОБА_14, ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Хмельницькому справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_6 , Гвардійської сільської ради, Хмельницького району, Хмельницької області, Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання незаконними та скасування рішення Гвардійської сільської ради, наказів Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, визнання незаконною та скасування реєстрації права власності на земельну ділянку,

встановив:

04.09.2018 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до ОСОБА_6 , Гвардійської сільської ради, Хмельницького району, Хмельницької області, Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання незаконними та скасування рішення Гвардійської сільської ради, наказів Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, визнання незаконною та скасування реєстрації права власності на земельну ділянку.

В обґрунтування позову позивач вказав, що він народився в с.Гвардійське, Хмельницького району, Хмельницької області, де і проживає на даний час.

29 квітня 1992 року за рішенням Гвардійської сільської ради народних депутатів Хмельницького району Хмельницької області №3 йому було виділено для розширення особистого підсобного господарства в межах населеного пункту с. Гвардійське неподалік цвинтаря земельну ділянку розміром 0,45 га, якою він безперервно користується по сьогоднішній день. Влітку цього року від мешканців свого села він дізнався, що вказану земельну ділянку, яку він обробляє впродовж останніх 26 років, було передано у власність його односельчанці ОСОБА_6 .. Із отриманих на адвокатські запити відповідей йому стало відомо, що земельна ділянка, яка перебуває у його користуванні, знаходиться в межах населеного пункту с.Гвардійське і перебуває у комунальній власності Гвардійської сільської ради, якою рішення щодо вилучення у нього вказаної земельної ділянки не приймалось.

12 жовтня 2000 року рішенням Гвардійської сільської ради №1 ОСОБА_6 за рахунок земель резервного фонду для ведення особистого підсобного господарства виділено 2 га землі, в тому числі і перебуваючу у його користуванні земельну ділянку 0,45 га. 17 травня 2017 року наказом в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області Вжешневського О.В. № 22-9522-СГ ОСОБА_7 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2,000 га у власність, з зазначенням при цьому місцезнаходження земельної ділянки - за межами населених пунктів Гвардійської сільської ради та долученням до нього рішення Гвардійської сільської ради №1 від 12 жовтня 2000 року. 19 грудня 2017 року наказом начальника Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області Василенка В.М. № 22-24109-СГ наведений проект землеустрою затверджено і земельну ділянку площею 2,000 га (кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 ) передано у власність ОСОБА_6 22 грудня 2017 року Комунальне підприємство Спецбудресурс Хмельницької районної ради зареєструвало за ОСОБА_6 право власності на земельну ділянку площею 2,000 га (кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 ) у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під №24145157.

Вважає позбавлення його прав на земельну ділянку, яка виділена та перебуває у його фактичному користуванні впродовж багатьох років, незаконним та несправедливим.

З огляду на норми чинного законодавства (ст.ст. 83, 116, 141, 149 ЗК України) вважає такими, що порушують його права, та підлягають визнанню незаконними і скасуванню: виділення Гвардійською сільською радою земельної ділянки неподалік кладовища в с. Гвардійське ОСОБА_6 без попереднього вилучення її у нього; послідуюча передача Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області з перевищенням наданих йому повноважень у власність ОСОБА_6 вказаної земельної ділянки, яка знаходиться в межах населеного пункту і перебуває у комунальній власності Гвардійської сільської ради.

З врахуванням наведеного позивач просить: визнати незаконним та скасувати рішення 11-ї сесії Гвардійської сільської ради від 12.10.2000 року №1 про виділення ОСОБА_6 земельної ділянки для ведення особистого підсобного господарства в розмірі 2 га.; визнати незаконним та скасувати наказ в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області Вжешневського О.В. від 17.05.2017 року №22-9522-СГ про надання ОСОБА_6 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого підсобного господарства орієнтовною площею 2,000 га; визнати незаконним та скасувати наказ начальника Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області Василенка В.М. від 19.12.2017 року №22-24109-СГ про затвердження проекту землеустрою та передачу у власність ОСОБА_6 земельної ділянки площею 2,000 га (кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 ) для ведення особистого селянського господарства; визнати незаконною та скасувати реєстрацію права власності ОСОБА_6 на земельну ділянку площею 2,000га для ведення особистого селянського господарства (кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 ) від 22.12.2017 року, реєстраційний номер 24145157 .

В судовому засіданні позивач та його представник позовні вимоги підтримали, просили задоволити з підстав вказаних у позовній заяві.

Представник відповідача Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області в судовому засіданні заперечила проти задоволення позову, суду пояснила, що Держгеокадастр розпорядився земельною ділянкою в межах наданих повноважень. Право користування чи право власності позивача на спірну земельну ділянку не підтверджено правовстановлюючими документами, а тому право позивача у даному спорі нічим не порушено.

Представник відповідача Гвардійської сільської ради в судовому засіданні пояснив, що спірна земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, ГУ Держгеокадастру перевищило надані повноваження при наданні земельної ділянки, а тому вимоги позивача в частині визнання незаконними та скасування наказів ГУ Держгеокадастру підлягають задоволенню. В частині позовних вимог про визнання незаконним та скасування рішенні Гвардійської сільської ради заперечив.

Представники відповідача ОСОБА_6в судовому засіданні заперечили проти задоволення позову, суду пояснили, що згідно ст.ст.125, 126 ЗК України право власності на земельну ділянку виникає з моменту реєстрації. В матеріалах справи немає доказів, які б підтверджували, що позивач є власником чи користувачем спірної земельної ділянки. Відповідач ОСОБА_6 було надано дозвіл на виготовлення технічної документації, яку вона виготовила і є законним власником даної земельної ділянки. Будь-яких порушень зі сторони ОСОБА_6 не було. Позивач ні власником, ні користувачем спірної земельної ділянки не являється, тому слід відмовити в задоволенні позовних вимог.

Заслухавши пояснення сторін, їх представників, свідків, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що в задоволенні позовних вимог слід відмовити з наступних підстав.

Судом встановлено, що рішенням 9-ї сесії 21 скликання Гвардійської сільської ради народних депутатів Хмельницького району, Хмельницької області від 29.04.1992 року №3, ОСОБА_1 виділено землю для розширення особистих підсобних господарств згідно додатку №3 - 0,45 га..

Рішенням 11-ї сесії Гвардійської сільської ради Хмельницького району від 12.10.2000 року №1 керуючись ст.56 ЗК України, Указом Президента України "Про забезпечення економічних інтересів і соціального захисту працівників соціальної сфери села та вирішення окремих питань, що виникли в процесі проведення земельної реформи" від 12.04.2000р. № 584-2000р., виділено громадянам соціальної сфери села земельну ділянку площею 344 га ріллі за рахунок земель резервного фонду для ведення особистого підсобного господарства згідно додатку, в тому числі ОСОБА_6 - 2 га..

21.03.2017р. ОСОБА_6 звернулась з заявою до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області відповідно до вимог ст.ст.118,121 ЗК України про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 2,0га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів Гвардійської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 22-9522-СГ від 17.05.2017 року ОСОБА_6 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (місце розташування земельної ділянки - за межами населених пунктів Гвардійської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області, 6825081500 : 01:005 ).

07.12.2017 року ОСОБА_6 звернулась з заявою до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області та відповідно до вимог ст.ст.118,121 ЗК України просила затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності площею 2 га, що розташована за межами населених пунктів Гвардійської сільської ради хмельницького району Хмельницької області та передати її їй безоплатно у власність.

19.12.2017 року Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області видано наказ № 22-24109-СГ Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність , яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_6 та вирішено надати їй у власність земельну ділянку, площею 2,0000 га, кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 , для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану за межами населених пунктів Гвардійської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.

На підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 22-24109-СГ від 19.12.2017 року Комунальне підприємство Спецбудресурс Хмельницької районної ради 22 грудня 2017 року зареєструвало за ОСОБА_6 право власності на земельну ділянку площею 2,000 га (кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 ) у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під №24145157.

Згідно листів Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 29-22-0.33-3883/116-18 від 19.12.2018р., № 29-22-0.33-944/116-19 від 25.03.2019р. земельна ділянка кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 за результатами співвставлення місця розташування в Державному земельному кадастрі та відповідно до картографічних матеріалів наявних у відділі, знаходиться в межах с.Гвардійське Хмельницького району Хмельницької області.

Листом від 19.10.2018 року ФОП ОСОБА_10 повідомив ОСОБА_1 , що згідно рішення 9 сесії Гвардійської сільської ради 21 скликання від 29.04.1992 року за № 3 йому додатково було виділено земельну ділянку для розширення особистих підсобних господарств, площею 0,45га в межах с.Гвардійське. Проте, згідно проведених замірів земельної ділянки неможливо виготовити технічну документацію по встановленню (відновленню) меж в натурі (на місцевості) , у зв`язку з перетином меж його земельної ділянки із сусідньою земельною ділянкою площею 2га, кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 .

Вказані обставини підтверджуються: архівними витягами з рішення 9-ї сесії 21 скликання Гвардійської сільської ради Хмельницького району, Хмельницької області від 29.04.1992 року №3, з рішення 11-ї сесії Гвардійської сільської ради Хмельницького району від 12.10.2000 року №1; заявами ОСОБА_6 від 21.03.2017 року, 07.12.2017 року; Наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 22-9522-СГ від 17.05.2017 року; Наказом Головного управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області видано наказ № 22-24109-СГ від 19.12.2017 року; витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 26.12.2017 року №108993483; листами Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 29-22-0.33-3883/116-18 від 19.12.2018р., № 29-22-0.33-944/116-19 від 25.03.2019р.; листом ФОП ОСОБА_10 від 19.10.2018 року.

Відповідно до ч.ч.3-5 ст. 116 ЗК України, безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання. Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Відповідно до ч.4 ст.122 ЗК України, центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Частинами 7 та 9 ст.118 ЗК України визначено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої місто будівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. У двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Відповідно до ч.1 ст.4 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Згідно ст. 16 ЦК України до способів захисту цивільних прав та інтересів належить, зокрема, визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, припинення дії, яка порушує право.

Частинами 2, 3 ст. 152 ЗК України визначено, що власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: а) визнання прав; б) відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; в) визнання угоди недійсною; г) визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; ґ) відшкодування заподіяних збитків; д) застосування інших, передбачених законом, способів.

Відтак зазначені норми визначають об`єктом захисту порушене, невизнане або оспорене право чи цивільний інтерес.

Порушення права пов`язано з позбавленням його володільця можливості здійснити (реалізувати) своє право повністю або частково.

При оспоренні або невизнанні права виникає невизначеність у праві, викликана поведінкою іншої особи.

Таким чином, порушення, невизнання або оспорення суб`єктивного права є підставою для звернення особи за захистом свого права із застосуванням відповідного способу захисту.

Захист цивільних прав - це передбачені законом способи охорони цивільних прав у разі їх порушення чи реальної небезпеки такого порушення.

Таким чином, у розумінні закону, суб`єктивне право на захист - це юридично закріплена можливість особи використати заходи правоохоронного характеру для поновлення порушеного права і припинення дій, які порушують це право.

Під способами захисту суб`єктивних цивільних прав розуміють закріплені законом матеріально-правові заходи примусового характеру, за допомогою яких проводиться поновлення (визнання) порушених (оспорюваних) прав та вплив на правопорушника.

Загальний перелік таких способів захисту цивільних прав та інтересів дається в статті 16 ЦК України.

Законодавчі обмеження матеріально-правових способів захисту цивільного права чи інтересу підлягають застосуванню з дотриманням положень статей 55, 124 Конституції України та статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, відповідно до яких кожна особа має право на ефективний засіб правового захисту, не заборонений законом.

Оскільки положення Конституції України та Конвенції мають вищу юридичну силу (статті 8, 9 Конституції України), а обмеження матеріального права суперечать цим положенням, порушення цивільного права чи цивільного інтересу підлягають судовому захисту і у спосіб, не передбачений законом, зокрема статтею 16 ЦК України, але який є ефективним засобом захисту, тобто таким, що відповідає змісту порушеного права, характеру його порушення та наслідкам, спричиненим цим порушенням.

Такий правовий висновок викладений Верховним Судом у постанові від 17 травня 2018 року в справі № 2-64/11.

Згідно правової позиції, висловленої Верховним Судом України в постанові від 25 грудня 2013 року (справа № 6-94 цс 13), виходячи з того, що відповідно до статті 15 Цивільного кодексу України та статті 3 Цивільного процесуального кодексу України у порядку цивільного судочинства підлягає захисту саме порушене право, суд повинен встановити чи дійсно порушуються права особи.

Відповідно до ст.ст.22,23 ЗК України (в редакції 1990 року, зі змінами на час виникнення спірних правовідносин) право власності на землю або право користування наданою земельною ділянкою виникає після встановлення землевпорядними організаціями меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) і одержання документа, що посвідчує це право. Приступати до використання земельної ділянки, в тому числі на умовах оренди, до встановлення меж цієї ділянки в натурі (на місцевості) і одержання документа, що посвідчує право власності або право користування землею, забороняється.

Право власності або право постійного користування землею посвідчується державними актами, які видаються і реєструються сільськими, селищними, міськими, районними Радами народних депутатів.

Відповідно до ч.ч.1,6 ст.81 ЦПК України , кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Згідно листа Гвардійської сільської ради Хмельницького району, Хмельницької області №839 від 26.07.2018 року, Гвардійською сільською радою рішення про вилучення у ОСОБА_1 земельної ділянки в с.Гвардійське неподалік кладовища не приймалося. Гвардійською сільською радою рішення про виділення земельної ділянки, рішення щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та рішення про передачу земельної ділянки у власність ОСОБА_6 в с.Гвардійське неподалік кладовища в період з 01.01.2004 р. по теперішній час не приймалося. Рішення з питань врегулювання земельних відносин, прийняті Гвардійською сільською радою в період до 01.01.2004 року передані в архівний сектор Хмельницької райдержадміністрації Хмельницької області на зберігання.

Позивачем на підтвердження своїх позовних вимог також надано суду схему розташування земельної ділянки ОСОБА_1 в межах с. Гвардійське Хмельницького району Хмельницької області виконану ФОП ОСОБА_10 , з якої вбачається накладення вказаної земельної ділянки на земельну ділянку ОСОБА_6 площею 2 га, кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 , площа накладення 0,2071га.

В судовому засіданні свідок ОСОБА_10 пояснив, що на замовлення ОСОБА_1 , який хотів приватизувати земельну ділянку, він виїхав на місце, де останній йому показав земельну ділянку. Однак, він йому повідомив, що немає можливості, оскільки є накладка на земельну ділянку.

Свідок ОСОБА_11 суду пояснив, що він обробляє земельну ділянку неподалік від земельної ділянки ОСОБА_1 Свою земельну ділянку він обробляє десь 6 років, в нього документів на земельну ділянку немає, користується на підставі записів сільської ради, в якій земельну ділянку переписали з попереднього власника на нього. Межі його земельної ділянки йому показав попередній власник.

Свідок ОСОБА_12 суду пояснила, що той город їм дали коли вони ще проживали разом, десь у 1992 році, і з того часу його обробляли. Приходив землевпорядник і міряв ту землю. При цьому також пояснила, що є ще 45 соток через пару ділянок.

Свідок ОСОБА_13 суду пояснив, що його сусід ОСОБА_1 обробляє земельну ділянку по сусідству з його земельною ділянкою неподалік цвинтаря. Його земельна ділянка виділялась його матері в розмірі 58,80соток., користуються ділянкою з 2002 року.

Згідно копій погосподарської книги в користуванні господарства ОСОБА_1 перебувало: в 1991р. - 0,32 сот.; в 1992р. - 0,34сот.; в 1993р. - 0,77сот.; 1994р. - 0,60сот.; 1995р. - 0,60сот.

Проте, вказані докази не підтверджують того факту, що позивачу земельна ділянка була виділена саме в тому місці, де він її використовує, та в саме з визначенням меж в такій конфігурації, у якій її використовує позивач.

Отже, позивачем не надано суду належних та допустимих доказів на підтвердження: встановлення землевпорядними організаціями меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка була виділена йому рішенням 9-ї сесії 21 скликання Гвардійської сільської ради народних депутатів Хмельницького району, Хмельницької області від 29.04.1992 року №3, та що вказана земельна ділянка була виділена саме в тому місці, і в таких межах.

При цьому слід зазначити, що з пояснень свідка ОСОБА_12 (колишньої дружини позивача) вбачається наявність у користуванні позивача, ще однієї земельної ділянки площею 0,45 га, неподалік спірної. Надання якої позивач належними та допустимими доказами не підтвердив.

Таким чином, позивачем не підтверджено належними та допустимими доказами право користування спірною земельною ділянкою, а саме ділянкою, на яку накладається земельна ділянка належна на праві власності ОСОБА_6 кадастровий номер 6825081500:01:005:0147 , та відповідно порушення останньою його прав.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до ОСОБА_6 , Гвардійської сільської ради, Хмельницького району, Хмельницької області, Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання незаконними та скасування рішення Гвардійської сільської ради, наказів Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, визнання незаконною та скасування реєстрації права власності на земельну ділянку, слід відмовити.

Керуючись ст.ст.4, 10, 12, 15, 18, 81, 258, 259, 263-265 ЦПК України, ст.ст.15,16 ЦК України, ст.ст.22,23 ЗК України (в редакції 1990 року),ст.ст.116,118, 122,152 ЗК України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до ОСОБА_6 , Гвардійської сільської ради, Хмельницького району, Хмельницької області, Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання незаконними та скасування рішення Гвардійської сільської ради, наказів Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, визнання незаконною та скасування реєстрації права власності на земельну ділянку, відмовити.

На рішення суду може бути подана апеляційна скарга протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Хмельницького апеляційного суду через Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області.

В разі проголошення вступної та резолютивної частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Позивач: ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , житель: АДРЕСА_1 ).

Відповідачі: ОСОБА_6 ( АДРЕСА_2 ), Гвардійська сільська рада, Хмельницького району, Хмельницької області (код ЄДРПОУ 04403673, пошт.індекс 31352 , с .Гвардійське, Хмельницького району, Хмельницької області , вул .Соборна, 27 ), Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області (код ЄДРПОУ 39767479, пошт.індекс 29016, м.Хмельницький, вул.Інститутська, 4/1).

Дата складання повного тексту рішення суду - 23.08.2019 року.

Суддя:

Дата ухвалення рішення13.08.2019
Оприлюднено28.08.2019
Номер документу83867856
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —686/20385/18

Постанова від 05.11.2019

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Грох Л. М.

Постанова від 05.11.2019

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Грох Л. М.

Ухвала від 20.09.2019

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Грох Л. М.

Ухвала від 20.09.2019

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Грох Л. М.

Рішення від 13.08.2019

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Козак О. В.

Рішення від 13.08.2019

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Козак О. В.

Ухвала від 13.11.2018

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Козак О. В.

Ухвала від 07.09.2018

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Козак О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні