Ухвала
від 30.08.2019 по справі 480/3370/19
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

30 серпня 2019 р. справа № 480/3370/19

Суддя Сумського окружного адміністративного суду Бондар С.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Державного підприємства "Сумський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" до Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Сумської міської ради про зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Державне підприємство "Сумський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" звернулося до суду з адміністративним позовом до Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Сумської міської ради про зобов`язання внести зміни до записів Державного реєстру прав в частині визначення державної форми власності та власника земельної ділянки з метою приведення їх у відповідність до норм чинного законодавства, дотримання вимог Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності .

Згідно з п. п. 3, 5 ч. 1 ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161 цього Кодексу.

Суд залишає дану позовну заяву без руху як таку, що подана з порушенням ст. ст. 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно з ч. 1 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Особливості строку звернення до адміністративного суду врегульовані статтею 122 Кодексу адміністративного судочинства України, якою передбачено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

З матеріалів справи вбачається, що у листопаді 2018 року позивач звернувся до Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Сумської міської ради щодо можливості внесення змін до запису Державного реєстру прав в частині зміни форми власності (з комунальної на державну) та власника земельної ділянки з метою приведення їх у відповідність до норм чинного законодавства.

07.12.2018 відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Сумської міської ради надав відповідь на вказану заяву.

Лист отриманий позивачем 17.12.2018.

29.08.2019 позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, що підтверджується штампом вхідної кореспонденції.

Отже позивачем пропущено строк звернення до суду.

Згідно з ч. 6 ст. 161 Кодексу адміністративного судочинства України у разі пропуску строку звернення до адміністративного суду позивач зобов`язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 123 Кодексу адміністративного судочинства України у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку.

Якщо заяву не буде подано особою в зазначений строк або вказані нею підстави для поновлення строку звернення до адміністративного суду будуть визнані неповажними, суд повертає позовну заяву.

Отже, позивачем не подано суду заяву про поновлення пропущеного строку звернення до суду.

Враховуючи викладене, позивачу необхідно усунути вказаний недолік позовної заяви та подати суду заяву про поновлення строку звернення до адміністративного суду, у якій обґрунтувати поважність причини пропуску такого строку, надати відповідні докази.

За приписами ч. 5 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України в позовній заяві зазначаються, зокрема, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Позивачем не зазначено власне письмове підтвердження про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Крім того, в позовній заяві не вказаний код в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України відповідача.

Тому позивачу необхідно усунути вказаний недолік позовної заяви шляхом надання суду власного письмового підтвердження про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав, а також зазначити код відповідача в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України.

Керуючись ст. ст. 122, 123, 160, 161, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В:

1. Позовну заяву Державного підприємства "Сумський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" до Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Сумської міської ради про зобов`язання вчинити дії - залишити без руху.

2. Позивачу усунути недоліки позовної заяви в 10-денний строк з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

3. Копію даної ухвали направити особі, що звернулась із позовною заявою.

4. У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною та підлягає поверненню позивачеві.

5. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя С.О. Бондар

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.08.2019
Оприлюднено02.09.2019
Номер документу83936516
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/3370/19

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Ухвала від 30.08.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні