УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
Від "03" вересня 2019 р. м. Житомир Справа № 14/5007/5-Б/12
Господарський суд Житомирської області у складі судді Костриці О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області від 04.07.2019 за № 1195/06-30-10-05 про заміну кредитора правонаступником в межах справи № 14/5007/5-Б/12 за заявою Управління Пенсійного фонду України в Баранівському районі Житомирської області (м. Баранівка, Житомирська область) до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Баранівський фарфоровий завод" (м. Баранівка, Житомирська область) про банкрутство,
за участю учасників судового процесу:
- від кредиторів: Мельниченко С.В. - представник Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області (довіреність № 2 від 02.01.2019); Гімадієва Р.К. - представник Житомирського обласного центру зайнятості (довіреність № 335/16-19 від 23.01.2019);
- від боржника: Черниш О.М. - ліквідатор;
- присутній в судовому засіданні: Менський В.В. - представник Головного управління ДФС у Житомирській області (довіреність №1235/5/06-30-10-05 від 26.09.2018),-
ВСТАНОВИВ:
у провадженні Господарського суду Житомирської області знаходиться справа про банкрутство ТОВ "Баранівський фарфоровий завод".
Згідно з ухвалою суду від 14.01.2016 одним з кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Баранівський фарфоровий завод" є Новоград-Волинська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області.
09.07.2019 до господарського суду надійшла заява Головного управління ДФС у Житомирській області від 04.07.2019 № 1195/06-30-10-05 про заміну кредитора правонаступником.
Ухвалою господарського суду від 11.07.2019 прийнято заяву Головного управління ДФС у Житомирській області від 04.07.2019 № 1195/06-30-10-05 про заміну кредитора правонаступником та призначено її до розгляду в засіданні суду 03.09.2019 о 10:00 год.
29.07.2019 до суду повернулась копія ухвали від 11.07.219, яку 16.07.2019 рекомендованою кореспонденцією надіслано на адресу ПП "ВАЛком-монтаж".
01.08.2019 до суду надійшло клопотання Головного управління ДФС у Житомирській області від 31.07.2019 № 1400/06-30-10-05 про долучення до матеріалів справи документів з додатками.
03.09.2019 до суду надійшов відзив ліквідатора банкрута Черниша О.М. від 02.09.2019 № 02-03/427 на заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником.
Представником Головного управління ДФС у Житомирській області у судовому засіданні підтримано у повному обсязі заяву про заміну кредитора у справі.
Ліквідатором боржника Чернишом О.М., представниками Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області та Житомирського обласного центру зайнятості повідомлено про відсутність заперечень щодо задоволення судом заяви Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником
Інші учасники судового процесу в засідання суду не з`явились.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши учасників судового процесу, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Законом України від 21.12.2016 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності з 01.01.2017, внесено зміни до Податкового кодексу України, зокрема до статті 19-1 та доповнено кодекс статтями 19-2 і 19-3, пункт 41.1. статті 41 викладено в новій редакції.
Відповідно до пункту 41.1. статті 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.
Згідно з пунктом 41.2. статті 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.
Функції контролюючих органів визначені статтями 19-1 - 19-3 Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 19-1.1. статті 19-1 Податкового кодексу України, контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу.
Підпунктом 19-1.1.22. пункту 19-1.1. статті 19-1 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Відповідно до статті 19-3 Податкового кодексу України, визначено функції державних податкових інспекцій, які здійснюють сервісне обслуговування платників податків, реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб-платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.
Виходячи з викладених обставин, функції з погашення податкового боргу та стягнення платежів до бюджету з 01.01.2017 здійснюються Головними управліннями Державної фіскальної служби в областях.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" постановлено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання як структурних підрозділів до відповідних територіальних органів Служби за переліком згідно з додатком.
З додатку до постанови Кабінету Міністрів України "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" №296 від 28.03.2018 убачається, що Новоград-Волинська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області реорганізовується шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Житомирській області.
Наказом Державної фіскальної служби України №282 від 10.05.2018 "Про реорганізацію територіальних органів ДФС у Житомирській області" (т. 16 а.с. 22-23), наказано реорганізувати, зокрема, Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області шляхом її приєднання, як структурного підрозділу до Головного управління ДФС у Житомирській області.
Наказом Державної фіскальної служби України №80 від 01.02.2019 "Про затвердження положень про головні управління ДФС в областях та м. Києві" (т. 16 а.с. 36), затверджено положення про Головне управління ДФС у Житомирській області.
Відповідно до пункту 1 вищезазначеного Положення, Головне управління ДФС у Житомирській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується ДФС. Головне управління ДФС у Житомирській області є органом доходів і зборів. Головне управління ДФС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов`язків, зокрема, Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 16 а.с. 37-43).
У відповідності до передавального акту від 25.01.2019, затвердженого головою комісії з реорганізації Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 16 а.с. 28-29), здійснено заходи щодо припинення діяльності Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Житомирській області.
Згідно із зазначеним вище передавальним актом, Головне управління ДФС у Житомирській області, до якого приєднано Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області є єдиним правонаступником Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області щодо всього майна, майнових та немайнових прав, прав на рухоме та нерухоме майно, прав на земельні ділянки, об`єкти соціально-побутового призначення, інших прав та обов`язків, стосовно всіх боржників та кредиторів Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області.
Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 13.05.2019 припинено Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 16 а.с. 24-25).
Таким чином, уповноваженою особою, що здійснює функції з погашення податкового боргу та стягнення платежів до бюджету і реалізує державну податкову політику щодо зобов`язань Товариства з обмеженою відповідальністю "Баранівський фарфоровий завод" є Головне управління ДФС у Житомирській області.
Статтею 52 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.
З огляду на зазначене, господарський суд приходить до висновку заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником задовольнити; замінити кредитора у справі - Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (11700, Житомирська область, м. Новоград - Волинський, вул. Ушакова, 3, ідентифікаційний код 39859915) на правонаступника - Головне управління ДФС у Житомирській області (10003, м.Житомир, вул. Юрка Тютюнника, буд. 7, ідентифікаційний код 39459195).
Керуючись статтями 52, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України,-
УХВАЛИВ:
1. Заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником задовольнити.
2. Замінити кредитора у справі - Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (11700, Житомирська область, м. Новоград - Волинський, вул. Ушакова, 3, ідентифікаційний код 39859915) на правонаступника - Головне управління ДФС у Житомирській області (10003, м.Житомир, вул. Юрка Тютюнника, буд. 7, ідентифікаційний код 39459195).
Ухвала господарського суду набирає законної сили 03.09.2019.
Ухвала господарського суду може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду або через Господарський суд Житомирської області в порядку та строки, встановлені Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Повний текст ухвали складений та підписаний 03.09.2019.
Суддя Костриця О.О.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2019 |
Оприлюднено | 04.09.2019 |
Номер документу | 83978431 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні