Справа № 560/2649/19
УХВАЛА
03 вересня 2019 рокум. Хмельницький
Суддя Хмельницького окружного адміністративного суду Гнап Д.Д., розглянувши позовну заяву обслуговуючого кооперативу "Тріо" до Копистинської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Обслуговуючий кооператив "Тріо" звернувся в суд з позовом до Копистинської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області, в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не розгляду по суті звернення від 24.05.2019 №12 про направлення на адресу адміністратора Державного реєстру прав для повідомлення про внесення необхідної інформації до словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- зобов`язати відповідача направити на адресу Хмельницької філії ДП "Національні інформаційні системи Міністерства юстиції України (вул. Шевченка 79А, м. Хмельницький, 29000) повідомлення для внесення необхідної інформації до словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про обслуговуючий кооператив "Тріо" як іменований об`єкт на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області та назву вулиці та території обслуговуючого кооперативу "Тріо" (вулиця Крайня) за межами населених пунктів Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.
Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в позовній заяві зазначаються: повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.
Позивач зазначив відповідачем Копистинську селищну раду Хмельницького району Хмельницької області з кодом 04403700.
При цьому, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, за ідентифікаційним кодом юридичної особи 04403700 зареєстрована Копистинська сільська рада.
Відповідно до частини 1 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.
Положеннями частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору.
Суд звертає увагу на те, що текст документу повинен містити інформацію, заради зафіксування якої було створено документ (пункт 5.21 Національного стандарту України "Вимоги до оформлення документів" ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 №55). За змістом пункту 4.1. цього стандарту, документ повинен містити текст документа, який є головним елементом документу. Іншими словами, документ, що надається, повинен мати текст, який можливо дослідити та який несе певний зміст.
Більш того, навіть до правил Європейського суду з прав людини встановлено певні вимоги до документів, зокрема, відповідно до Пояснювальної нотатки для осіб, які бажають звернутися до Європейського суду з прав людини, вимоги до поданих копій: текст повинен бути зрозумілим і читабельним; копії повинні бути повними (всього документу).
У той же час, ознайомлюючись з доданими до позовної заяви документами, суд зазначає, що рішення Копистинецької сільської ради Хмельницького району Хмельницької області №34 від 04.05.2018 взагалі неможливо прочитати.
Тобто, позивач надав документи, з яких неможливо встановити зміст інформації, заради зафіксування якої було створено такий документ, з огляду на що позивачу необхідно надати належним чином засвідчені копії документів, у вигляді з якого можливо встановити їх зміст.
Між тим, в контексті статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України учасник справи, у разі неможливості самостійно надати докази, вправі подати клопотання про витребування доказів судом.
Одночасно позивач в позовній заяві зазначає ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні позивача.
Згідно з частиною 2 статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи.
Зі змісту вказаних норм слідує, що треті особи можуть бути залучені за клопотанням у випадку, якщо судове рішення у справі може вплинути на права, свободи, інтереси або обов`язки осіб, які не є стороною у справі.
Позивач зазначеного клопотання не подав та не вказав та не конкретизув, яким чином та на які права, інтереси або обов`язки ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 може вплинути рішення у даній адміністративній справі.
Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
За таких обставин адміністративний позов належить залишити без руху. Перелічені недоліки повинні бути усунені позивачем протягом п`яти днів з моменту отримання копії вказаної ухвали шляхом подання:
1) позовної заяви та її копій відповідно до кількості учасників справи із зазначенням найменування відповідача та його ідентифікаційного коду в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України;
2) обґрунтування підстав залучення третіх осіб;
3) належним чином засвідчених копій рішення Копистинецької сільської ради Хмельницького району Хмельницької області №34 від 04.05.2018 відповідно до кількості учасників справи, з яких можливо встановити їх зміст.
Керуючись статтями 169, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя
УХВАЛИВ:
Позовну заяву обслуговуючого кооперативу "Тріо", залишити без руху.
Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви - 5 днів з дня вручення йому ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Головуючий суддяД.Д. Гнап
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2019 |
Оприлюднено | 04.09.2019 |
Номер документу | 83983265 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Гнап Д.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні