Справа № 560/2649/19
РІШЕННЯ
іменем України
25 жовтня 2019 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Гнап Д.Д. розглянувши адміністративну справу за позовом обслуговуючого кооперативу "Тріо", треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - ОСОБА_1 , до Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії.
І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН
1. Обслуговуючий кооператив "Тріо" звернувся в суд з позовом до Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області, в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не розгляду по суті звернення від 24.05.2019 №12 про направлення на адресу адміністратора Державного реєстру прав для повідомлення про внесення необхідної інформації до словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- зобов`язати відповідача направити на адресу Хмельницької філії ДП "Національні інформаційні системи Міністерства юстиції України (вул. Шевченка 79А, м. Хмельницький, 29000) повідомлення для внесення необхідної інформації до словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про обслуговуючий кооператив "Тріо" як іменований об`єкт на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області та назву вулиці та території обслуговуючого кооперативу "Тріо" (вулиця Крайня) за межами населених пунктів Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.
2. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що його звернення від 24.05.2019 не було розглянуте відповідачем по суті.
3. Вказав, що рішенням сесії Копистинської сільської ради від 04.05.2018 №34 відмовлено в задоволенні заяви щодо подання до Хмельницької філії ДП "Національні інформаційні системи" Міністерства юстиції інформації про обслуговуючий кооператив "Тріо" як іменований об`єкт з підстав того, що територія кооперативу не відноситься до території селищ і сіл, на які поширюється повноваження Копистинської селищної ради. При цьому, відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно адреса земельних ділянок, щодо яких затверджений детальний план території обслуговуючого кооперативу "Тріо" - Хмельницька область, Хмельницький район, с/рада Копистинська. Тому, в силу положень підпункту 10 пункту б статті 30, статті 37 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", частини 2 пункту 2.3 Порядку ведення словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України №1014/5 від 06.07.2012 саме до компетенції відповідача належать питання, викладені в зверненні позивача.
4. Відповідач, який є суб`єктом владних повноважень, правом надання відзиву на позов не скористався, а також не надав суду та не повідомив причин ненадання витребуваних у нього ухвалою від 16.09.2019 доказів. Інших заяв по суті справи чи клопотань до суду не надходило.
5. Треті особи не скористалися правом подати пояснення щодо позову.
ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ
6. Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 03.09.2019 позовну заяву було залишено без руху.
7. У зв`язку з усуненням недоліків позовної заяви ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 16.09.2019 відкрито провадження в цій адміністративній справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи. Залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 . Витребувано матеріали, які стосуються предмету спору.
ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
8. Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань обслуговуючий кооператив "Тріо" зареєстроване юридичною особою 28.02.2017.
9. Згідно з пунктом 1.12 Статуту обслуговуючого кооперативу "Тріо", затвердженого на загальних зборах протоколом №2 від 08.01.2018, місцезнаходження та діяльності кооперативу: Хмельницька область, Хмельницький район, на території земель Копистинської сільської об`єднаної територіальної громади Хмельницького району Хмельницької області за межами населеного пункту.
10. За змістом пункту 1 розпорядження Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області "Про розроблення детального плану території за межами населених пунктів на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області для обслуговування земельних ділянок, що входять в межі ОК "Тріо" від 12.06.2017 №320/2017-р в межі обслуговуючого кооперативу входять земельні ділянки загальною площею 0,3600 га з кадастровими номерами 6825083300:10:017:1525, 6825083300:10:017:1524, 6825083300:10:017:1530, що розташовані на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.
11. Відповідно до витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності з індексними номерами 34422149 від 03.03.2015, 34171466 від 25.02.2015 та 55540093 від 21.06.2016 земельні ділянки з кадастровими номерами 6825083300:10:017:1525, 6825083300:10:017:1524 та 6825083300:10 НОМЕР_1 017:1530 розташовані за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р., с/рада
АДРЕСА_1 . Відповідно до Протоколу Громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розробки детального плану території ОК "Тріо" від 06.07.2017, затверджено назву вулиці на АДРЕСА_2 саме вулиця АДРЕСА_1 .
13. Розпорядженням Хмельницької районної державної адміністрації від 19.07.2017 №404/2017-р затверджено детальний план території за межами населених пунктів на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області для обслуговування земельних ділянок, що входять в межі ОК "Тріо", відповідно до якого до них входять земельні ділянки на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.
14. Рішенням двадцятої сесії сьомого скликання Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області №34 від 04.05.2018 "Про розгляд звернення ОК "Тріо" відмовлено обслуговуючому кооперативу "Тріо" у задоволенні заяви щодо подання до Хмельницької філії ДП "Національні інформаційні системи" Міністерства юстиції України інформації про обслуговуючий кооператив "Тріо" як іменований об`єкт. Зазначено, що територія обслуговуючого кооперативу "Тріо" розташована за межами населених пунктів Копистинської сільської ради на території Хмельницького району Хмельницької області, тобто на території такої адміністративно-територіальної одиниці як район.
15. Обслуговуючий кооператив "Тріо" звернулося з зверненням, адресованим голові Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області від 24.05.2019 №12, в якому просив керівника органу місцевого самоврядування згідно з статтею 1, частиною 1 статей 10, 11, 12 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" звернутися з письмовим повідомленням до директора Хмельницької філії "Національні інформаційні системи" Міністерства юстиції України для внесення необхідної інформації до словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно ДП "Національні інформаційні системи" Міністерства юстиції України про обслуговуючий кооператив "Тріо" як іменований об`єкт на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області та назву вулиці на території обслуговуючого кооперативу "Тріо" (вулиця Крайня) з наданням (надсиланням) відповідних підтверджуючих документів, доданих до звернення.
16. Звернення отримане 27.05.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
17. Також обслуговуючий кооператив "Тріо" звернулося до голови Хмельницької районної ради з проханням направити повідомлення на адресу Хмельницької філії ДП "Національні інформаційні системи" Міністерства юстиції України для внесення необхідної інформації до словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо вулиці Крайньої на території обслуговуючого кооперативу "Тріо".
18. Про результати розгляду звернення Хмельницька районна рада Хмельницької області повідомила позивача листом від 24.07.2019 №273/01-07, в якому зазначила, що відповідно до частини 3 статті 7 Закону України "Про звернення громадян", статті 37 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" звернення позивача направлено за належністю для розгляду та надання відповіді.
19. Листом Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області від 31.07.2019 №297 повідомлено позивача про те, що лист обслуговуючого кооперативу "Тріо" був розглянутий на сесії Копистинської сільської ради. Результати розгляду оформлено рішення №34 від 04.05.2018.
20. Вважаючи бездіяльність відповідача протиправною, позивач звернувся з цим позовом до суду.
IV. ОЦІНКА СУДУ
21. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
22. Згідно з частиною 1 статті 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів таких прав.
23. Відповідно до частини 7 статті 12 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" заходи із створення, впровадження та супроводження програмного забезпечення Державного реєстру прав, технічного і технологічного забезпечення, збереження та захисту даних Державного реєстру прав, технічних та технологічних заходів з надання, блокування та анулювання доступу до Державного реєстру прав здійснюються технічним адміністратором відповідно до цього Закону, законів України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", "Про захист персональних даних".
24. Технічний адміністратор Державного реєстру прав (далі - технічний адміністратор) - державне унітарне підприємство, визначене Міністерством юстиції України та віднесене до сфери його управління, що здійснює заходи із створення, впровадження та супроводження програмного забезпечення Державного реєстру прав, відповідає за його технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних цього реєстру, здійснює технічні та технологічні заходи з надання, блокування та анулювання доступу до Державного реєстру прав, організовує та проводить навчання для роботи з цим реєстром (пункт 7 частини 1 статті 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень").
25. Згідно з пунктом 1 наказу Міністерства юстиції України "Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України" від 25.06.2015 №1059/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2015 за №754/27199, державне підприємство "Національні інформаційні системи" визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України.
26. Приписами підпункту 11 пункту 4 Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1141, визначено, що ведення Державного реєстру прав передбачає використання словників єдиних та державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Мін`юсту.
27. Порядок ведення словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затверджений наказом Міністерства юстиції України від 06.07.2012 №1014/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.07.2012 за №1151/21463, визначає процедуру ведення словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Порядок №1014/5).
28. Відповідно до пункту 1.2 Порядку №1014/5 ведення словників Державного реєстру прав здійснюється адміністратором Державного реєстру прав, який забезпечує створення та супроводження програмного забезпечення, необхідного для ведення словників Державного реєстру прав, відповідає за їх технічне і технологічне забезпечення, збереження даних, що містяться у них, а також виконує інші функції, передбачені цим Порядком.
29. Згідно з пунктом 1.14 Порядку №1014/5 словник іменованих об`єктів містить інформацію про іменовані об`єкти, які є ідентифікаторами місцезнаходження об`єктів нерухомого майна на певній території: найменування юридичних осіб / об`єднань громадян, у разі якщо юридичні особи не були утворені (гаражних кооперативів, садових товариств тощо), автомобільних доріг, урочищ, полонин, лісництв, масивів, залізниць (перегонів, станцій, роз`їздів, пікетів, дільниць, їх кілометрів), комплексів будівель та споруд, заповідників, парків тощо.
30. Словник вулиць населених пунктів та вулиць іменованих об`єктів (далі - словник вулиць) містить назви вулиць, провулків, площ, бульварів, проспектів, проїздів тощо кожного населеного пункту України (далі - вулиці) та назви вулиць іменованих об`єктів (пункт 1.15 Порядку №1014/5).
31. Відповідно до абзаців 2, 3 пункту 2.3 Порядку №1014/5 інформація до словника іменованих об`єктів та словника вулиць вноситься на підставі повідомлення органу місцевого самоврядування, оформленого відповідно до законодавства, на території адміністративно-територіальної одиниці якого розташовані відповідні вулиці або іменовані об`єкти, до якого додається копія відповідного рішення щодо найменування (перейменування) вулиці або найменування (перейменування), уточнення, зміни, ліквідації тощо іменованого об`єкта.
32. Контроль за повноту інформації, що вноситься до словника АТУ, словника іменованих об`єктів та словника вулиць, здійснюють посадові особи органів місцевого самоврядування, які надали відповідну інформацію.
33. Внесення інформації до словників Державного реєстру прав здійснюється протягом десяти робочих днів з дати отримання адміністратором Державного реєстру прав відповідного повідомлення. У випадку, якщо інформація, що міститься у повідомленні, потребує додаткового уточнення, внесення інформації до словників Державного реєстру прав здійснюється протягом п`яти робочих днів після отримання необхідної уточненої інформації (пункт 2.4 Порядку №1014/5).
34. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
35. Закон України "Про звернення громадян" регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об`єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.
36. Відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов`язковому прийняттю та розгляду. Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об`єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п`яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.
37. Приписами підпункту 10 пункту б статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить облік відповідно до закону об`єктів нерухомого майна незалежно від форм власності.
38. Згідно з статтею 37 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі власні (самоврядні) повноваження: 1) підготовка і внесення на розгляд ради питань щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території відповідного населеного пункту; 2) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо питань адміністративно-територіального устрою в порядку і межах повноважень, визначених законом.
39. Приписами статті 15 Закону України "Про звернення громадян" визначено, що органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об`єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов`язані об`єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).
40. Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов`язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов`язки.
41. Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз`ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
42. Згідно з статтею 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п`ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п`яти днів.
43. Системний аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що у випадку встановлення подачі звернення до органу, до компетенції якого не належить вирішення порушених у ньому питань, такий орган зобов`язаний у п`ятиденний термін переслати його за належністю до відповідного органу чи посадової особи, яка, у свою чергу, зобов`язана в силу Закону про звернення розглянути останнє.
44. Враховуючи зміст наведених правових норм у співвідношенні з встановленими судом фактичними обставинами цієї справи, суд вважає, що саме Копистинська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області є органом місцевого самоврядування, на території адміністративно-територіальної одиниці якого розташований відповідний іменований об`єкт, повідомлення якого відповідно до пункту 2.3 Порядку №1014/5, направлене відповідному адміністратору Державного реєстру речових прав, є підставою для внесення інформації до словника іменованих об`єктів та словника вулиць.
45. Суд зважає на те, що відповідачем не надано доказів того, що подане позивачем повідомлення подане з порушення вимог законодавства. Також, про належність до компетенції відповідача питань, викладених у зверненні обслуговуючого кооперативу "Тріо", свідчить зміст листа Хмельницької районної ради Хмельницької області.
46. Всупереч наведеного, відповідач не розглянув по суті звернення обслуговуючого кооперативу "Тріо" від 24.05.2019 №12.
47. Таким чином, наявна протиправна бездіяльність відповідача щодо не розгляду по суті звернення обслуговуючого кооперативу "Тріо" від 24.05.2019 №12, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог в цій частині позовних вимог.
48. Щодо позовних вимог про зобов`язання відповідача направити на адресу Хмельницької філії ДП "Національні інформаційні системи Міністерства юстиції України (вул. Шевченка 79А, м. Хмельницький, 29000) повідомлення для внесення необхідної інформації до словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про обслуговуючий кооператив "Тріо" як іменований об`єкт на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області та назву вулиці та території обслуговуючого кооперативу "Тріо" (вулиця Крайня) за межами населених пунктів Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області, суд зазначає наступне.
49. У цьому випадку, відповідачем не розглядалися питання викладені в звернені обслуговуючого кооперативу "Тріо" від 24.05.2019 №12, а саме щодо направлення на адресу Хмельницької філії ДП "Національні інформаційні системи Міністерства юстиції України повідомлення для внесення необхідної інформації до словників Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про обслуговуючий кооператив "Тріо" як іменований об`єкт на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області та назву вулиці та території обслуговуючого кооперативу "Тріо" (вулиця Крайня) за межами населених пунктів Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.
50. Тому, на думку суду, вимога позивача про в частині зобов`язання вчинити дії є передчасною та може бути реалізована лише після розгляду відповідачем звернення обслуговуючого кооперативу "Тріо" від 24.05.2019 №12.
51. Суд вважає, що належним способом захисту, відновлення прав позивача за даних фактичних обставин, слід визнати саме зобов`язання Копистинську сільську раду Хмельницького району Хмельницької області розглянути по суті звернення обслуговуючого кооперативу "Тріо" від 24.05.2019 №12 в порядку встановленому чинним законодавством України, із урахуванням висновків суду.
52. Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
53. При цьому в силу положень частини 2 статті 77 вказаного Кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
54. Згідно з частиною 5 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.
55. Положеннями частини 9 статті 80 Кодексу адміністративного суду України визначено, що у разі неподання суб`єктом владних повноважень витребуваних судом доказів без поважних причин або без повідомлення причин суд, залежно від того, яке ці докази мають значення, може визнати обставину, для з`ясування якої витребовувався доказ, або відмовити у її визнанні, або розглянути справу за наявними в ній доказами, а у разі неподання доказів позивачем - також залишити позовну заяву без розгляду.
56. Враховуючи ненадання відповідачем та неповідомлення суб`єктом владних повноважень причин ненадання витребуваних у нього судом ухвалою від 16.09.2019 доказів, які стосуються предмету цього спору, суд вирішує справу на підставі наявних у справі доказів.
57. Таким чином, наявні підстави для часткового задоволення позовних вимог.
58. Відповідно до частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
59. Приписами пункту 6 частини 1 статті 244 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що під час ухвалення рішення суд вирішує чи є підстави допустити негайне виконання рішення.
60. Згідно з частиною 1 статті 371 Кодексу адміністративного судочинства України негайно також виконуються рішення суду, прийняті в адміністративних справах, визначених пунктами 1, 5 частини першої статті 263, пунктами 1 - 4 частини першої статті 283 цього Кодексу.
61. Суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо оскарження бездіяльності суб`єкта владних повноважень або розпорядника інформації щодо розгляду звернення або запиту на інформацію (пункт 1 частини 1 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України).
62. За таких обставин, суд вважає, що рішення суду в частині зобов`язання Копистинську сільську раду Хмельницького району Хмельницької області розглянути по суті звернення обслуговуючого кооперативу "Тріо" від 24.05.2019 №12 в порядку встановленому чинним законодавством України, із урахуванням висновків суду, належить до негайного виконання.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
адміністративний позов обслуговуючого кооперативу "Тріо" задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області щодо не розгляду по суті звернення обслуговуючого кооперативу "Тріо" від 24.05.2019 №12.
Зобов`язати Копистинську сільську раду Хмельницького району Хмельницької області розглянути по суті звернення обслуговуючого кооперативу "Тріо" від 24.05.2019 №12 в порядку встановленому чинним законодавством України, із урахуванням висновків суду.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь обслуговуючого кооперативу "Тріо" за рахунок бюджетних асигнувань Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області судовий збір у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн.
Рішення суду в частині зобов`язання Копистинську сільську раду Хмельницького району Хмельницької області розглянути по суті звернення обслуговуючого кооперативу "Тріо" від 24.05.2019 №12 в порядку встановленому чинним законодавством України, із урахуванням висновків суду, звернути до негайного виконання.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 25 жовтня 2019 року
Позивач:Обслуговуючий кооператив "Тріо" (вул. Зарічанська буд. 20/2 кв. 54, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 41178724) Відповідач:Копистинська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області (вул. Соборна 89, с. Копистин, Хмельницький район, Хмельницька область, 31345 , код ЄДРПОУ - 04403700) Треті особи:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 ОСОБА_2 ( АДРЕСА_4 ) ОСОБА_3 ( АДРЕСА_5 )
Головуючий суддя Д.Д. Гнап
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2019 |
Оприлюднено | 27.10.2019 |
Номер документу | 85202246 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Гнап Д.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні