Ухвала
від 09.09.2019 по справі 420/1396/19
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

09 вересня 2019 р. Справа № 420/1396/19 Головуючий І інстанції суддя - Потоцька Н.В.

Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду

у складі:

головуючого - Ступакової І.Г.

суддів - Бітова А.І.

- Лук`янчук О.В.

розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 21 травня 2019 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Теплотраса-Інвест до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И Л А :

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 21 травня 2019 року адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Теплотраса-Інвест - задоволено. Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення: № 0055281415 від 12.12.2018 року; № 0055291415 від 12.12.2018 року; № 0055261415 від 12.12.2018 року; № 0055251415 від 12.12.2018 року.

Не погоджуючись із вказаним рішенням, Головне управління Державної фіскальної служби в Одеській області подало апеляційну скаргу, яка не відповідає вимогам ст. 296 КАС України, а саме по справі не сплачено судовий збір за подачу апеляційної скарги.

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 01 липня 2019 року вказана апеляційна скарга була залишена без руху з наданням строку для усунення недоліків, а саме надання оригіналу платіжного доручення про сплату судового збору за подання апеляційної скарги в розмірі 28 815, 00 грн. протягом 10 днів з моменту отримання даної ухвали.

11 липня 2019 року до П`ятого апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання апелянта про продовження строку на виконання ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 01 липня 2019 року, обґрунтоване перебуванням на виконанні в УДКСУ Одеської області виконавчих документів про стягнення з ГУ ДФС Одеської області значних сум судового збору.

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 15 липня 2019 року клопотання Головного управління ДФС в Одеській області про продовження строку на усунення недоліків задоволено. Продовжено строк для усунення недоліків відповідно до ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 01 липня 2019 року.

29 липня 2019 року до П`ятого апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання представника Головного управління ДФС в Одеській області про продовження строку на виконання ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 01 липня 2019 року, оскільки у вказаний судом строк неможливо усунути недоліки.

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 19 серпня 2019 року клопотання Головного управління ДФС в Одеській області про продовження строку на усунення недоліків задоволено. Продовжено строк для усунення недоліків відповідно до ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 01 липня 2019 року.

06 вересня 2019 року до П`ятого апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання апелянта про продовження строку на виконання ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 01 липня 2019 року, обґрунтоване перебуванням на виконанні в УДКСУ Одеської області виконавчих документів про стягнення з ГУ ДФС Одеської області значних сум судового збору.

Вивчивши доводи, заявлені у клопотанні суддя прийшов до висновку, що воно задоволенню не підлягає з огляду на наступне.

Залишення апеляційної скарги без руху - це тимчасовий захід, який застосовується судом з метою усунення недоліків апеляційної скарги та дотримання порядку її подання.

Тривалість строку для усунення недоліків визначається з урахуванням необхідного часу для повідомлення сторони про залишення заяви без руху у зв`язку з допущеними недоліками та їх виправлення.

Частина друга статті 44 КАС України покладає на учасників справи обов`язок добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов`язки.

Державна фіскальна служба та її територіальні органи (органи доходів і зборів) є державними органами, що здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів.

Фінансування витрат на оплату судового збору для державних органів із державного бюджету передбачено за кодом економічної класифікації 2800 Інші поточні платежі , розмір яких щорічно затверджується відповідним кошторисом.

Після прийняття Закону про Державний бюджет України на поточний бюджетний період до затвердження в установлений законодавством термін бюджетного розпису на поточний рік в обов`язковому порядку складається тимчасовий розпис бюджету на відповідний період. Бюджетні установи складають на цей період тимчасові індивідуальні кошториси (з довідками про зміни до них у разі їх внесення).

З урахуванням наведеного та беручи до уваги, що особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору, суд вважає, що обставини, пов`язані з фінансуванням установ чи організацій з державного бюджету, відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору тощо, не є поважною причиною при вирішенні питання про поновлення чи продовження строку, встановленого законом або судом.

Суд, перевіряючи обставини щодо клопотання відповідача про продовження строку виконання вимог ухвали, дійшов висновку, що будь-яких доказів щодо вчинення дій, спрямованих на отримання достатнього для сплати судового збору у справі № 420/1396/19 фінансування з Державного бюджету України заявником до клопотання не долучено.

Крім того, колегія суддів зазначає, що скаржнику вже двічі було продовжено строк на усунення недоліків встановлених ухвалами П`ятого апеляційного адміністративного суду від 15 липня 2019 року та від 19 серпня 2019 року, тобто надано достатньо часу на усунення недоліків апеляційної скарги.

У зв`язку з цим доводи скаржника, наведені на обґрунтування підстав для продовження процесуального строку для усунення недоліків апеляційної скарги, не можуть бути оцінені як об`єктивна перешкода при вирішенні питання щодо продовження цього строку.

Отже, враховуючи те, що Головним управлінням ДФС в Одеській області не виконано вимоги ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 01 липня 2019 року, є підстави для повернення апеляційної скарги.

Керуючись ч.4 ст. 169, ст. 296, ч.2 ст. 298 КАС України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Відмовити Головному управлінню Державної фіскальної служби в Одеській області у задоволенні клопотання про продовження строку на усунення недоліків

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 21 травня 2019 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Теплотраса-Інвест до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень - повернути апелянту.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена у касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту .

Головуючий: І.Г. Ступакова

Судді: А.І. Бітов

О.В. Лук`янчук

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.09.2019
Оприлюднено10.09.2019
Номер документу84101892
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/1396/19

Ухвала від 16.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 11.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 16.06.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 01.06.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 15.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 01.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні