Ухвала
від 12.09.2019 по справі 917/917/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

36000, м. Полтава, вул. Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

12.09.2019 Справа № 917/917/18

Суддя Тимощенко О.М. , розглянувши матеріали справи

За позовною заявою ОСОБА_1 , АДРЕСА_1

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Торгова група "Інтерпап", вул. Соборності, 66, кім.608,Полтава,Полтавська область, 36000

за участю третіх осіб без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача:

- ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 )

- ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 ).

про 1. визнання недійсним рішення позачергових загальних зборів учасників ТОВ "Торгова група "Інтерпап", оформленого протоколом від 25.04.2018 року;

2. скасування державної реєстрації змін, проведених на підставі протоколу від 25.04.2018 року позачергових загальних зборів учасників ТОВ "Торгова група "Інтерпап";

3. визнання недійсним рішення позачергових загальних зборів учасників ТОВ "Торгова група "Інтерпап", оформленого протоколом від 12.06.2018 року;

4. скасування державної реєстрації змін, проведених на підставі протоколу від 12.06.2018 року позачергових загальних зборів учасників ТОВ "Торгова група "Інтерпап",

встановив :

Ухвалою суду від 07.05.2019 року зупинено провадження у справі № 917/917/18 та призначено у справі судово-технічну експертизу, проведення якої доручено експертам Харківського науково-дослідного інституту судових експертиз м. Засл. проф. M.С. Бокаріуса ( м. Харків, вул. Золочівська, 8а).

17.05.2019 року від відповідача до суду надійшла апеляційна скарга на ухвалу Господарського суду Полтавської області від 07.05.2019 року.

21.05.2019 року матеріали справи №917/971/18 були скеровані до Східного апеляційного господарського суду.

Постановою Східного апеляційного господарського суду від 24.06.2019 року ухвала господарського суду Полтавської області від 07.05.2019 року залишена без змін.

Згідно вхідного штампу канцелярії Господарського суду Полтавської області матеріали справи №917/971/18 03.07.2019 року повернулись до Господарського суду Полтавської області.

28.05.2019 року від експерта ОСОБА_4 надійшло клопотання про надання додаткових матеріалів необхідних для проведення судово-технічної експертизи документів №10166, а саме для вирішення першого питання ухвали:

- вказати перевіряємий період часу виконання наданого для дослідження документа;

- надати вільні зразки відтиску печатки ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ІНТЕРПАП" №35137937 (які нанесені цією ж печаткою, що і відтиск на досліджуваному документі) на оригіналах документів (документах, що подавались до органів реєстрації, дозвільної системи, банківських установ, контролюючих органів (податкової інспекції), з відміткою про надходження до них (штамп канцелярії установи, дата надходження, вхідний номер)) за визначений період часу, а також за півроку до та півроку після визначеного періоду часу. Необхідно надати по 10-15 документів за різні дати кожного місяця вказаного періоду часу; за дату 12.03.2018 необхідно надати 3-4 документа з вільними зразками відтисків даної печатки;

- надати вільні зразки текстів, які надруковані на цьому ж друкуючому пристрої - принтері чи багатофункціональному пристрої, що і текст досліджуваного документа, на оригіналах документів (документах, що подавались до органів реєстрації, дозвільної системи, банківських установ, податкової інспекції тощо) за визначений період часу, а також за півроку до та півроку після визначеного періоду часу. Необхідно надати по 10-15 документів за різні дати кожного місяця вказаного періоду часу; за дату 12.03.2018 необхідно надати 3-4 документа з вільними зразками текстів;

Для вирішення другого питання ухвали:

- надати дозвіл на часткове пошкодження штрихів реквізитів на ділянках їх перетину у досліджуваному документі.

Ухвалою суду від 19.07.2019 року було поновлено провадження у справі №917/917/18, розгляд клопотання експерта про надання додаткових матеріалів необхідних для проведення судово-технічної експертизи документів №10166 призначено у судове засідання на 05.08.19 року на 11:00 год.

В судовому засіданні 05.08.2019 року суд з`ясував, що позивач та відповідач не виконали вимоги ухвали суду від 19.07.2019 р.

Відповідач надав суду :

- заперечення №56-ао від 02.08.2019 р. (вх. № 8138 від 05.08.2019 р.) проти пошкодження та/або доказів. У даних запереченнях відповідач наголошує, що він категорично заперечує проти будь-якого пошкодження Повідомлення про проведення загальних зборів учасників ТОВ ТГ ІНТЕРПАП від 12.03.2018 року, оскільки останнє є ключовим доказом у даній справі. Також відповідач зазначає, що справжність вищезазначеного документа оспорюється Позивачем. У справі вже проведена судова-почеркознавча експертиза висновки якої вказують на те, що підпис на Повідомленні від 12.03.2018 року здійснено ОСОБА_1. Сторонами ще не висловлена думка щодо проведеної почеркознавчої експертизи, а отже цілком можливе ще заявления додаткової, повторної експертизи, чи ставлення додаткових питань до експерта. Знищення ж документа позбавить Сторін права на його подальше дослідження.

- заяву № 54-ао від 02.08.2019 р. (вх. № 8140 від 05.08.2019 р.) про неможливість з об`єктивних причин надати документи та про виклик експерта.

В обґрунтування причин неможливості надання відповідачем вільних зразків документів, останній зазначив, що ТОВ ТГ ІНТЕРПАП за період півроку до та півроку після 12 березня 2018 року не подавав документів нарочно до державних органів у кількості 10-15 документів щомісяця. ТОВ ТГ ІНТЕРПАП користується програмним забезпеченням M.E.Doc , за допомогою якого подає звітності до контролюючих органів в електронному вигляді. Участь у державних закупівлях також здійснюються в електронному форматі. В судові, правоохоронні органи та державним підприємствам документи направляються поштою.

Стосовно неможливості виконання вимоги експерта про надання вільних зразків текстів, які надруковані на цьому ж друкуючому пристрої - принтері чи багатофункціональному пристрої відповідач зазначив, що ТОВ ТГ ІНТЕРПАП є крупною торгуючою організацією. На балансі товариства знаходиться значна кількість техніки, в тому числі 16 засобів для друку та сканування (довідка додається). У зв`язку із таким значним обсягом друкуючих пристроїв, визначити, який документ був надрукований на конкретному із цих пристроїв є об`єктивно не можливим.

Також відповідач повідомив суд, що з 19.03.2018 року ТОВ ТГ ІНТЕРПАП використовує нові зразки печаток, а тому виконати вимогу експерта про надання документів, створених півроку пізніше 12 березня 2018 року - неможливо.

З огляду на наведене суд ухвалою від 05.08.2019 року клопотання експерта задовольнив частково. Вказав експерту, що перевіряємим періодом часу виконання наданого для дослідження документа, а саме повідомлення про проведення зборів від 12.03.2018 року, є березень 2018 року. Повідомив експерта про неможливість надання на його клопотання вільних зразків печатки та вільних зразків тексту з огляду на ненадання таких зразків відповідачем. У разі неможливості проведення експертизи експерту повідомити про це суд. Надав експерту дозвіл на часткове пошкодження штрихів реквізитів на ділянках їх перетину у досліджуваному документі - оригіналі повідомлення про проведення зборів від 12.03.2018 року. Зупинив провадження у даній справі до проведення експертизи, призначеної ухвалою суду від 07.05.2019 року.

09.09.2019 року через канцелярію суду надійшло клопотання від відповідача про направлення документів зі зразками печатку в експертну установу, також відповідач зазначив, що вважає за можливе надати дозвіл на пошкодження досліджуваного документу - оригіналу повідомлення про проведення загальних зборів учасників ТОВ ТГ Інтерпап від 12.03.2018 р.

До клопотання відповідачем додано оригінали документів зі зразками печатки ТОВ ТГ "Інтерпап" :

1. Наказ (розпорядження) № 111-ОК від 01.03.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_5 ;

2. Наказ (розпорядження) №112-ОК від 07.003.2018 р про надання відпустки менеджеру відділу облікуОСОБА_6;

3. Наказ (розпорядження) № 113-ОК від 07.03.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_7 ;

4. Наказ (розпорядження) № 114-ОК від 14.03.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_8 ;

5. Видаткова накладна № 305 від 02.03.2018 р.(ТОВ Аккад );

6. Акт надання послуг №305 від 02.03.2018 p. (ТОВ Аккад );

7. Товарно-транспортна накладна №РИГЛ-000515 від 02.03.2018р. (вантажоодержувач - ТОВ Видавництво Навчальна книга - Богдан );

8. Акт надання послуг №164 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

9. Акт надання послуг №165 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

10. Акт надання послуг №166 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

11. Акт надання послуг №167 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

12. Акт надання послуг №168 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

13. Товарно-транспортна накладна №РИГЛ-000579 від 06.03.2018р. (вантажоодержувач - ТОВ Видавництво Навчальна книга - Богдан );

14. Акт надання послуг №181 від 12.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

15. Акт надання послуг №182 від 12.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

16. Акт надання послуг №184 від 12.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

17. Акт надання послуг №185 від 12.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

18. Акт надання послуг №187 від 13.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

19. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №17 від 13.03.2018 р. (ФОП Паценко О.С. )

20. Договір-заявка № 11 від 13.03.2018 р. на перевезення вантажу автотранспортом (ФОП Паценко О.С. );

21. Акт № ОУ-0000245 від 13.03.2018 р. здачі-прийняття робіт (надання послуг) (ФОП Ворона М.В. );

22. Акт надання послуг № 189 від 14.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

23. Акт надання послуг № 190 від 14.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

24. Акт надання послуг № 191 від 14.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

25. Акт надання послуг № 143 від 14.03.2018 р. (ФОП Черник П.П. );

26. товарно-транспортна накладна № РИГЛ-000613 від 14.03.2018р. (вантажоодержувач - ТОВ Видавництво Навчальна книга - Богдан );

27. Акт здачі-прийняття робіт № 57 від 14.03.2018 р. до договору № 2/1 від 29.01.2018 р. (ТОВ Удача );

28. Договір-заявка № 12 від 14.03.2018 р. на перевезення вантажу автотранспортом (ФОП Паценко О.С .);

29. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 18 від 14.03.2018 р. (ФОП Паценко О .С. );

30. Договір-заявка № 13 від 15.03.2018 р. на перевезення вантажу автотранспортом (ФОП Паценко О . С .);

31. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 19 від 14.03.2018 р. ( ФОППаценко О.С. );

32. Наказ (розпорядження) № 29-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_9

33. Наказ (розпорядження) № ЗО-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_10 ;

34. Наказ (розпорядження) № 38-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки завідувачу складу ОСОБА_11 ;

35. Наказ (розпорядження) № 48-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки офіс-менеджеру ОСОБА_12 ;

36. Наказ (розпорядження) № 49-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_13 ;

37. Виписка по рахунку в АТ Райффайзенбанк аваль , сформована 01.02.2018 p.- 2 арк;

38. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 01.02.2018 p.;

39. Наказ (розпорядження) № 39-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_14 ;

40. Наказ (розпорядження) № 40-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки менеджеру з логистики ОСОБА_15 ;

41. Наказ (розпорядження) № 42-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки диспетчеру по обробці інформації ОСОБА_16 ;

42. Наказ (розпорядження) № 43-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки менеджеру відділу обліку ОСОБА_17 ;

43. Наказ (розпорядження) № 44-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_18 ;

44. Прогноз операцій з погашення та обслуговування кредиту за договором з нерезидентом станом на 01.02.2018 p.;

45. Наказ (розпорядження) № 45-ОК від 06.02.2018 р. про надання відпустки помічнику комірника ОСОБА_19 ;

46. Додаткова угода від 08.02.2018 р. № 01/4-01-03-3/559/6 до генерального договору на здійснення кредитних операцій № 01/4-01-03-3/559 від 13.01.2014 p.;

47. Акт надання послуг №390963 від 08.02.2018 р. (ТОВ Ворк Україна);

48. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №4-0802 від 08.02.2018 р. (ТОВ НВО Техінвест );

49. Наказ (розпорядження) № 46-ОК від 09.02.2018 р. про надання відпустки менеджеру з питань ЗЕД ОСОБА_20;

50. Довіреність № 23 від 13.02.2018 р. на начальника відділу обліку ОСОБА_21 ;

51. Наказ (розпорядження) № 47-ОК від 14.02.2018 р. про надання відпустки менеджеру з логістики ОСОБА_22 ;

52. Акт надання послуг № 644 від 14.02.2018 р. (ТОВ Прінткор );

53. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №2-1502 від 15.08.2018 р. (ТОВ НВО Техінвест );

54. Наказ (розпорядження) № 37-ОК від 16.02.2018 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_23 ;

55. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №2-1602 від 16.02.2018 р. (ТОВ НВО Техінвест );

56. Акт надання послуг № 141 від 19.02.2018 р. (ТОВ Логістіксервіс плюс );

57. Заява про усунення недоліків від 21.02.2018 р. № 15-юр, по справі №910/1464/18:

58. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №1-2102 від 21.02.2018 р. (ТОВ НВО Техінвест ;

59. Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2017 рік;

60. Наказ (розпорядження) № Ю2-ОК від 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з регіональним менеджером ОСОБА_24 ;

61. Наказ (розпорядження) № ЮЗ-OKвід 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з регіональним менеджером ОСОБА_25 ;

62. Наказ (розпорядження) № Ю4-ОК від 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з регіональним менеджером ОСОБА_26 ;

63. Наказ (розпорядження) № Ю5-ОК від 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з помічником комірника ОСОБА_27 ;

64. Наказ (розпорядження) № Ю6-ОК від 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з програмістом ОСОБА_28 ;

65. Наказ (розпорядження) № Ю7-ОК від 28.02.2018 р. про надання відпустки економісту по податках, зборах та фінансовій роботі ОСОБА_29 ;

66. Наказ (розпорядження) № Ю8-ОК від 28.02.2018 р. про надання відпустки водію ОСОБА_30 ;

67. Наказ (розпорядження) № Ю9-ОК від 28.02.2018 р. про надання відпустки ОСОБА_31 ;

68. Рахунок-фактура № 5 від 28.02.2018 р. (ТОВ ТД Беріл );

69. Акт надання послуг № 5 від 28.02.2018 р. ( ТОВ ТД БЕРІЛ );

70. Рахунок-фактура № 6 від 28.02.2018 р. (ТОВ ТД Беріл );

71. Акт надання послуг № 6 від 28.02.2018 р. (ТОВ ТД БЕРІЛ );

72. Договір про колективну (бригадну) матеріальну відповідальність від 09.01.2018 ( ОСОБА_32 );

73. Договір № ТО-02/01-01 від 02.01.2018 р. добровільного страхування відповідальності перед третіми особами - 8 арк;

74. Договір № МН-02/01-2 від 02.01.2018 р. добровільного страхування майна - 8 арк;

75. Договір № 1 від 10.01.2018 р. на перевезення вантажів автомобільним транспортом - 2 арк;

76. Довіреність № 2 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_33.;

77. Довіреність № 2 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_33.;

78. Довіреність № 3 від 10.01.2018 р. на заступника генерального директора ОСОБА_34;

79. Довіреність № 3 від 10.01.2018 р. на заступника генерального директора ОСОБА_34;

80. Довіреність № 6 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_13 ;

81. Довіреність № 6 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_13 ;

82. Довіреність № 8 від 10.01.2018 р. на ОСОБА_35 ;

83. Довіреність № 13 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_36;

84. Довіреність № 14 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_37 ;

85. Довіреність № 16 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_38 ;

86. Довіреність № 17 від 10.01.2018 р. на менеджера відділу обліку ОСОБА_39 ;

87. Акт надання послуг № 83 від 10.01.2018 р. (ТОВ Прінткор );

88. Наказ (розпорядження) № 9-ОК від 11.01.2018 р. про надання відпустки заступнику генерального директора ОСОБА_34.;

89. Довіреність № 22 від 12.01.2018 р. на ОСОБА_40 , ОСОБА_38 , ОСОБА_41 ;

90. Довідка від 12.01.2018 № 9 про доходи ОСОБА_42 ;

91. Довідка від 15.01.2018 № 12 про доходи ОСОБА_21 ;

92. Довідка від 15.01.2018 р. № 13 про доходи ОСОБА_43 ;

93. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ТГ-003 від 15.01.2018 р. (ФОП Юрченко О.Ю. );

94. Договір № 530130566.18 від 16.01.2018 р. добровільного страхування майна-5 арк;

95. Наказ (розпорядження) № Ю-ОК від 16.01.2018 р. про надання відпустки помічнику комірника ОСОБА_44 ;

96. Додаткова угода від 17.01.2018 р. до договору банківського рахунку № 03/109/0562 від

12.04.2011 р. щодо відкриття окремого поточного рахунку для зарахування страхових коштів;

97. Наказ (розпорядження) № 11-ОК від 18.01.2018 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_14 ;

98. Наказ (розпорядження) № 12-ОК від 18.01.2018 р. про припинення трудового договору (контракту) з помічником комірника ОСОБА_45 ;

99. Акт надання послуг №375631 від 18.01.2018 р. (ТОВ Ворк Україна);

100. Наказ (розпорядження) № 13-ОК від 19.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_46 ;

101. Наказ (розпорядження) № 14-ОК від 19.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_47 ;

102. Акт надання послуг № 90 від 19.01.2018 р. (ТОВ Регіон-2007 );

103. Виписка по рахунку в АТ Райффайзенбанк аваль , сформована 22.01.2018 р. - 2 арк;

104. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 22.01.2018 р. - 2 арк;

105. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 23.01.2018 р - 2 арк;

106. Довіреність № 20 від 23.01.2018 р. на ОСОБА_48;

107. Довіреність № 20 від 23.01.2018 р. на ОСОБА_48;

108. Виписка по рахунку в АТ Райффайзенбанк аваль , сформована 24.01.2018 р. - 2 арк;

109. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 24.01.2018 р;

110. Довідка від 25.01.2018 № 28 про дохід ОСОБА_20 ;

111. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ТГ-004 від 25.01.2018 р. (ФОП

Юрченко О.Ю. );

112. Акт надання послуг № 167 від 26.01.2018 р. (ТОВ Регіон-2007 );

113. Договір № 2/1 від 29.01.2018 р. про надання транспортно-експедиційних послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом - 3 арк;

114. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 30.01.2018 р - 2 арк;

115. Акт надання послуг № 392 від 30.01.2018 р. (ТОВ Прінткор );

116. Наказ (розпорядження) № 24-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_49 ;

117. Наказ (розпорядження) № 25-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_50 ;

118. Наказ (розпорядження) № 27-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки комірнику ОСОБА_51 ;

119. Наказ (розпорядження) № 28-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки менеджеру відділу обліку ОСОБА_52 ;

120. Наказ (розпорядження) № 31-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_53 ;

121. Наказ (розпорядження) № 32-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки менеджеру відділу обліку ОСОБА_54 ;

122. Наказ (розпорядження) № 34-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_55 ;

123. Наказ (розпорядження) № 21-ОК від 31.01.2018 р. про припинення трудового договору (контракту) з водієм кари ОСОБА_56 ;

124. Інформація про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню за 2017 рік;

125. Акт здачі-прийняття робіт №0000000327 від 31.01.2018 р. (ПП Оргтехцентр );

126. Акт здачі-прийняття послуг № 384 від 31.01.2018 р. (ДП Преса України );

127. Акт здачі-прийняття послуг № 70 від 31.01.2018 р. (ДП Преса України );

128. Акт прийому-передачі наданих послуг № 13 від 31.01.2018 р. (ФОП О .М. Семічевський);

129. Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № ОУ-0000198 від 31.01.2018 р. (ПАТ Спреціалізованеавтотнанспотне підприємство);

130. Наказ (розпорядження) № 177-ОК від 06.12.2017 р. про надання відпустки комірнику ОСОБА_57;

131. Наказ (розпорядження) № 179-ОК від 08.12.2017 р. про надання відпустки юрисконсульту ОСОБА_58 ;

132. Наказ (розпорядження) № 181-ОК від 14.12.2017 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_59 ;

133. Наказ (розпорядження) № 182-ОК від 14.12.2017 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_7 ;

134. Наказ (розпорядження) № 182-ОК від 14.12.2017 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_7 ;

135. Наказ (розпорядження) № 183-ОК від 14.12.2017 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_60 ;

136. Наказ (розпорядження) № 180-ОК від 22.12.2017 р. про припинення трудового договору (контракту) з комірником ОСОБА_61 ;

137. Наказ (розпорядження) № 1-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_13 ;

138. Наказ (розпорядження) № 3-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки комірнику ОСОБА_51 ;

139. Наказ (розпорядження) № 4-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки ОСОБА_15 ;

140. Наказ (розпорядження) № 5-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки водію ОСОБА_62 ;

141. Наказ (розпорядження) № 6-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки менеджеру з логістики ОСОБА_22 ;

142. Наказ (розпорядження) № 7-ОК від 30.12.2017 р. про надання відпустки системному адміністратору ОСОБА_63 ;

143. Акт наданих послуг №10000689 від 20.11.2017 р.(ТОВ Логістік Сервіс плюс );

144. Акт наданих послуг № 689 від 20.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

145. Акт наданих послуг № 692 від 21.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

146. Акт наданих послуг № 695 від 21.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

147. Акт наданих послуг № 706 від 28.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

148. Акт наданих послуг № 709 від 28.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

149. Акт наданих послуг № 710 від 28.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

150. Акт наданих послуг № 714 від 29.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс )

151. Акт наданих послуг № 715 від 29.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

152. Акт надання послуг №52 від 30.11.2017 р. (ТОВ Канц-Сервис );

153. Акт надання послуг №57 від 30.11.2017 р. (ТОВ Канц-Сервис );

154. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0003473 від 30.11.2017 р. (ПАТ Спеціалізоване автотранспортне підприємство 0904 );

155. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000946 від 30.11.2017 р. (ТОВ Оренда Прайм);

156. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000947 від 30.11.2017 р. (ТОВ Оренда Прайм );

157. Акт-рахунок № 195932/11.2017 від 30.11.2017 р. за надані телекомунікаційні послуги по особовому рахунку № НОМЕР_1 від 20.10.2014 за листопад 2017 р. (ТОВ НВП ТЕНЕТ );

158. Рахунок-акт № 1117132626 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № 71167 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

159. Рахунок-акт № 1117988189 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № AKSo9258 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

160. Рахунок-акт № 1117203200 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № 04021210004 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

161. Рахунок-акт № 1117917000 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № ADSo43443 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

162. Рахунок-акт № 1117267296 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № 910680 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

163. Рахунок-акт № 11171098412 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № 1098412| 16 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

164. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № АТ-0000002151 від 30.11.2017 р. (ТОВ Анліметедтелеком );

165. Акт здавання-приймання виконаної роботи № 1323 від 30.11.2017 р. (ТОВ Облагропостач );

166. Акт виконаних робіт №8-11-17 від 30.11.2017 р. до договору суборенди №8-01-17 від 01.11.2016 р. (ТОВ Навчальний центр Промбезпека );

167. Акт № К-8-11-17 від 30.11.2017 р. виконаних робіт по відшкодуванню комунальних послуг до договору суборенди №8-01-17 від 01.11.2016 p.;

168. Акт надання послуг №6914 від 30.11.2017 р. ( ТОВ Мерлін-телеком );

169. Акт надання послуг №7780 від 30.11.2017 p. (НВ ТОВ Солвер );

170. Акт надання послуг №7684 від 30.11.2017 p. (НВ ТОВ Солвер );

171. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0014677 від 30.11.2017 р. (ТОВ Телза );

172. Рахунок-акт №253201\17-12/ВБ-3779942172 від 30.11.2017 р.(ТОВ Воля-кабель );

173. Акт№ К-8-10-17 від 31.10.2017 виконаних робіт по відшкодуванню комунальних послуг по договору субборенди № 8-01-17 від 01.11.2016 (ТОВ Промбезпека);

174. Акт № 10 від 31.10.2017 прийому-передачі виконаних робіт (наданих пуслуг) за жовтень 2017 (ФОП Мироненко);

175. Звіт ДО Комбінат Салют про маневрові роботи тепловоза ТМГ -23 та облік дизпалива замовника по ТОВ ТГ ІНТЕРПАП за період з 21.09.17 по 20.10.2017 ;

176. Акт здачі-прийняття послуг № 4809 від 31 жовтня 2017 (ДП Преса України );

177. Акт здачі-прийняття послуг № 4049 від 31 жовтня 2017 (ДП Преса України );

178. Акт № ОУ-0000769 здачі-прийняття робіт (надання послуг) за жовтень 2017 (ТОВ ОРЕНДА ПРАЙМ );

179. Акт № ОУ-0000520 здачі-прийняття робіт (надання послуг) за жовтень 2017 (ТОВ ОРЕНДА ПРАЙМ );

180. Акт № ОУ-0000770 здачі-прийняття робіт (надання послуг) за жовтень 2017 (ТОВ ОРЕНДА ПРАЙМ );

181. Акт № ОУ-0000501 здачі-прийняття робіт (надання послуг) за жовтень 2017 (ТОВ ОРЕНДА ПРАЙМ );

182. Рахунок-акт від 31.10.2017 № 1017203200 за період з 01.10.2017 по 31.10.2017 згідно з договором № 04021210004 (ПАТ Фарлеп-Інвест);

183. Рахунок-акт від 31.10.2017 № 1017988189 за період з 01.10.2017 по 31.10.2017 згідно з договором № AKSo9258 (ПАТ Фарлеп-Інвест);

184. Рахунок-акт від 31.10.2017 № 1017132626 за період з 01.10.2017 по 31.10.2017 згідно з договором № 71167 (ПАТ Фарлеп-Інвест);

185. Акт-рахунок № 195932/10.2017 за надані телекомунікаційні послуги по особовому рахунку № НОМЕР_1 від 20.10.2017 за жовтень 2017 (ТОВ НВП ТЕНЕТ );

186. Акт № ОУ-0013156 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31 жовтня 2017 (ТОВ TEJ13A );

187. АКТ № WU-00019881 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31 жовтня 2017 року ТОВ Дабл-Ю НЕТ Україна ;

188. Рахунок-Акт 253201/17-11/ВБ-3745840291 від 31.10.2017 ТОВ Воля-кабель ;

189. АКТ прийому-передачі комунальних послуг за період з 01.10.2017 по 31.10.2017 р ТОВ Атлас ;

190. Акт № АТ-0000001946 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31.10.2017 ТОВ АНЛІМІТЕД ТЕЛЕКОМ ;

191. АКТ надання послуг № 20 від 31 жовтня 2017р. ТОВ ТД Беріл ;

192. Рахунок-фактура № 20 від 31 жовтня 2017р. ТОВ ТД Беріл ;

193. АКТ надання послуг №624 від 23 жовтня 2017р ТОВ ЛогістікСерсіс Плюс ;

194. АКТ надання послуг №605 від 12 жовтня 2017р ТОВ ЛогістікСерсіс Плюс ;

195. АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ № 10 від 31.10.2017 до договору № 003 від 02 січня 2017 ТОВ СІ-ІН.КОМ ;

196. АКТ № 10 прийму-передачі наданих послуг 31.10.2017 ФОП Семічевський;

197. АКТ здачі-прийняття робіт (надання послуг № 3331 від 31 жовтня 2017 року ДП Інтегровані Логістичні Системи;

198. АКТ надання послуг № 6333 від 09 жовтня 2017 року ТОВ Сервісна Компанія Експрес-Сервіс ;

199. АКТ надання послуг № 344 від 23 жовтня 2017 р. ТОВ Дніпротехнокар ;

200. АКТ про прийняття-передачі наданих послуг від 15 вересня 2017 року АО Гранд Верітас ;

201. АКТ про прийняття-передачі наданих послуг від 23 жовтня 2017 року АО Гранд Верітас ;

202. Акт № 14254 від 02.10.2017 виконаних робіт по договору № ГЮЦ2047-ЦСК/АС/12 від 24.07.2012 Філія Головний інформаційно-обчислюваний цент ПАТ Українська залізниця .

Як вказує відповідач у своєму клопотанні, додані документи містять зразки печатки ТОВ ТГ Інтерпап за період з жовтня 2017 року по березень 2018 року, проте він не може гарантувати те, що вони надруковані на тому самому принтері, що і спірний документ -Повідомлення від 12.03.2018 року. Відповідач вважає за можливе використати ці документи у якості зразків для проведення експертного дослідження.

Відповідно до ч. 1 ст. 102 ГПК України матеріали, необхідні для проведення експертизи, експерту надає суд, якщо експертиза призначена судом, або учасник справи, якщо експертиза проводиться за його замовленням.

Згідно з п. 1.8 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.98 N 53/5 (у редакції наказу від 26.12.2012 N 1950/5), підставою для проведення експертизи у господарському судочинстві є ухвала суду про призначення експертизи або договір з експертом чи експертною установою, укладений на замовлення учасника справи.

Оскільки ухвалою суду від 07.05.2019 року призначено у справі судово-технічну експертизу, експертом було подано клопотання про надання зразків відтиску печатки ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ІНТЕРПАП", то суд з метою встановлення всіх обставин справи вважає за необхідне направити подані оригінали документів зі зразками печатки відповідача для проведення експертизи.

Враховуючи наведене та керуючись ст.ст. 102,228,230,234 ГПК України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Поновити провадження у справі.

2. Направити судовому експерту Харківського науково-дослідницького інституту судових експертиз ім. засл. проф. М.С. Бокаріуса оригінали документів зі зразками печатки ТОВ ТГ Інтерпап для проведення судово-технічної експертизи документів №10166 у справі № 917/917/18, призначеної ухвалою суду від 07.05.2019 року, а саме:

1. Наказ (розпорядження) № 111-ОК від 01.03.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_5 ;

2. Наказ (розпорядження) №112-ОК від 07.003.2018 р про надання відпустки менеджеру відділу облікуОСОБА_6;

3. Наказ (розпорядження) № 113-ОК від 07.03.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_7 ;

4. Наказ (розпорядження) № 114-ОК від 14.03.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_8 ;

5. Видаткова накладна № 305 від 02.03.2018 р.(ТОВ Аккад );

6. Акт надання послуг №305 від 02.03.2018 p. (ТОВ Аккад );

7. Товарно-транспортна накладна №РИГЛ-000515 від 02.03.2018р. (вантажоодержувач - ТОВ Видавництво Навчальна книга - Богдан );

8. Акт надання послуг №164 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

9. Акт надання послуг №165 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

10. Акт надання послуг №166 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

11. Акт надання послуг №167 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

12. Акт надання послуг №168 від 05.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

13. Товарно-транспортна накладна №РИГЛ-000579 від 06.03.2018р. (вантажоодержувач - ТОВ Видавництво Навчальна книга - Богдан );

14. Акт надання послуг №181 від 12.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

15. Акт надання послуг №182 від 12.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

16. Акт надання послуг №184 від 12.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

17. Акт надання послуг №185 від 12.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

18. Акт надання послуг №187 від 13.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

19. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №17 від 13.03.2018 р. (ФОП Паценко О.С. )

20. Договір-заявка № 11 від 13.03.2018 р. на перевезення вантажу автотранспортом (ФОП Паценко О.С. );

21. Акт № ОУ-0000245 від 13.03.2018 р. здачі-прийняття робіт (надання послуг) (ФОП Ворона М.В. );

22. Акт надання послуг № 189 від 14.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

23. Акт надання послуг № 190 від 14.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

24. Акт надання послуг № 191 від 14.03.2018 р. (ТОВ Логістік сервіс плюс );

25. Акт надання послуг № 143 від 14.03.2018 р. (ФОП Черник П.П. );

26. товарно-транспортна накладна № РИГЛ-000613 від 14.03.2018р. (вантажоодержувач - ТОВ Видавництво Навчальна книга - Богдан );

27. Акт здачі-прийняття робіт № 57 від 14.03.2018 р. до договору № 2/1 від 29.01.2018 р. (ТОВ Удача );

28. Договір-заявка № 12 від 14.03.2018 р. на перевезення вантажу автотранспортом (ФОП Паценко О.С .);

29. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 18 від 14.03.2018 р. (ФОП Паценко О .С. );

30. Договір-заявка № 13 від 15.03.2018 р. на перевезення вантажу автотранспортом (ФОП Паценко О . С .);

31. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 19 від 14.03.2018 р. ( ФОППаценко О.С. );

32. Наказ (розпорядження) № 29-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_9

33. Наказ (розпорядження) № ЗО-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_10 ;

34. Наказ (розпорядження) № 38-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки завідувачу складу ОСОБА_11 ;

35. Наказ (розпорядження) № 48-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки офіс-менеджеру ОСОБА_12 ;

36. Наказ (розпорядження) № 49-ОК від 01.02.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_13 ;

37. Виписка по рахунку в АТ Райффайзенбанк аваль , сформована 01.02.2018 p.- 2 арк;

38. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 01.02.2018 p.;

39. Наказ (розпорядження) № 39-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_14 ;

40. Наказ (розпорядження) № 40-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки менеджеру з логистики ОСОБА_15 ;

41. Наказ (розпорядження) № 42-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки диспетчеру по обробці інформації ОСОБА_16 ;

42. Наказ (розпорядження) № 43-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки менеджеру відділу обліку ОСОБА_17 ;

43. Наказ (розпорядження) № 44-ОК від 02.02.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_18 ;

44. Прогноз операцій з погашення та обслуговування кредиту за договором з нерезидентом станом на 01.02.2018 p.;

45. Наказ (розпорядження) № 45-ОК від 06.02.2018 р. про надання відпустки помічнику комірника ОСОБА_19 ;

46. Додаткова угода від 08.02.2018 р. № 01/4-01-03-3/559/6 до генерального договору на здійснення кредитних операцій № 01/4-01-03-3/559 від 13.01.2014 p.;

47. Акт надання послуг №390963 від 08.02.2018 р. (ТОВ Ворк Україна);

48. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №4-0802 від 08.02.2018 р. (ТОВ НВО Техінвест );

49. Наказ (розпорядження) № 46-ОК від 09.02.2018 р. про надання відпустки менеджеру з питань ЗЕД ОСОБА_20;

50. Довіреність № 23 від 13.02.2018 р. на начальника відділу обліку ОСОБА_21 ;

51. Наказ (розпорядження) № 47-ОК від 14.02.2018 р. про надання відпустки менеджеру з логістики ОСОБА_22 ;

52. Акт надання послуг № 644 від 14.02.2018 р. (ТОВ Прінткор );

53. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №2-1502 від 15.08.2018 р. (ТОВ НВО Техінвест );

54. Наказ (розпорядження) № 37-ОК від 16.02.2018 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_23 ;

55. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №2-1602 від 16.02.2018 р. (ТОВ НВО Техінвест );

56. Акт надання послуг № 141 від 19.02.2018 р. (ТОВ Логістіксервіс плюс );

57. Заява про усунення недоліків від 21.02.2018 р. № 15-юр, по справі №910/1464/18:

58. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №1-2102 від 21.02.2018 р. (ТОВ НВО Техінвест ;

59. Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2017 рік;

60. Наказ (розпорядження) № Ю2-ОК від 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з регіональним менеджером ОСОБА_24 ;

61. Наказ (розпорядження) № ЮЗ-OKвід 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з регіональним менеджером ОСОБА_25 ;

62. Наказ (розпорядження) № Ю4-ОК від 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з регіональним менеджером ОСОБА_26 ;

63. Наказ (розпорядження) № Ю5-ОК від 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з помічником комірника ОСОБА_27 ;

64. Наказ (розпорядження) № Ю6-ОК від 28.02.2018 р. про припинення трудового договору (контакту) з програмістом ОСОБА_28 ;

65. Наказ (розпорядження) № Ю7-ОК від 28.02.2018 р. про надання відпустки економісту по податках, зборах та фінансовій роботі ОСОБА_29 ;

66. Наказ (розпорядження) № Ю8-ОК від 28.02.2018 р. про надання відпустки водію ОСОБА_30 ;

67. Наказ (розпорядження) № Ю9-ОК від 28.02.2018 р. про надання відпустки ОСОБА_31 ;

68. Рахунок-фактура № 5 від 28.02.2018 р. (ТОВ ТД Беріл );

69. Акт надання послуг № 5 від 28.02.2018 р. ( ТОВ ТД БЕРІЛ );

70. Рахунок-фактура № 6 від 28.02.2018 р. (ТОВ ТД Беріл );

71. Акт надання послуг № 6 від 28.02.2018 р. (ТОВ ТД БЕРІЛ );

72. Договір про колективну (бригадну) матеріальну відповідальність від 09.01.2018 ( ОСОБА_32 );

73. Договір № ТО-02/01-01 від 02.01.2018 р. добровільного страхування відповідальності перед третіми особами - 8 арк;

74. Договір № МН-02/01-2 від 02.01.2018 р. добровільного страхування майна - 8 арк;

75. Договір № 1 від 10.01.2018 р. на перевезення вантажів автомобільним транспортом - 2 арк;

76. Довіреність № 2 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_33.;

77. Довіреність № 2 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_33.;

78. Довіреність № 3 від 10.01.2018 р. на заступника генерального директора ОСОБА_34;

79. Довіреність № 3 від 10.01.2018 р. на заступника генерального директора ОСОБА_34;

80. Довіреність № 6 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_13 ;

81. Довіреність № 6 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_13 ;

82. Довіреність № 8 від 10.01.2018 р. на ОСОБА_35 ;

83. Довіреність № 13 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_36;

84. Довіреність № 14 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_37 ;

85. Довіреність № 16 від 10.01.2018 р. на регіонального менеджера ОСОБА_38 ;

86. Довіреність № 17 від 10.01.2018 р. на менеджера відділу обліку ОСОБА_39 ;

87. Акт надання послуг № 83 від 10.01.2018 р. (ТОВ Прінткор );

88. Наказ (розпорядження) № 9-ОК від 11.01.2018 р. про надання відпустки заступнику генерального директора ОСОБА_34.;

89. Довіреність № 22 від 12.01.2018 р. на ОСОБА_40 , ОСОБА_38 , ОСОБА_41 ;

90. Довідка від 12.01.2018 № 9 про доходи ОСОБА_42 ;

91. Довідка від 15.01.2018 № 12 про доходи ОСОБА_21 ;

92. Довідка від 15.01.2018 р. № 13 про доходи ОСОБА_43 ;

93. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ТГ-003 від 15.01.2018 р. (ФОП Юрченко О.Ю. );

94. Договір № 530130566.18 від 16.01.2018 р. добровільного страхування майна-5 арк;

95. Наказ (розпорядження) № Ю-ОК від 16.01.2018 р. про надання відпустки помічнику комірника ОСОБА_44 ;

96. Додаткова угода від 17.01.2018 р. до договору банківського рахунку № 03/109/0562 від

12.04.2011 р. щодо відкриття окремого поточного рахунку для зарахування страхових коштів;

97. Наказ (розпорядження) № 11-ОК від 18.01.2018 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_14 ;

98. Наказ (розпорядження) № 12-ОК від 18.01.2018 р. про припинення трудового договору (контракту) з помічником комірника ОСОБА_45 ;

99. Акт надання послуг №375631 від 18.01.2018 р. (ТОВ Ворк Україна);

100. Наказ (розпорядження) № 13-ОК від 19.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_46 ;

101. Наказ (розпорядження) № 14-ОК від 19.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_47 ;

102. Акт надання послуг № 90 від 19.01.2018 р. (ТОВ Регіон-2007 );

103. Виписка по рахунку в АТ Райффайзенбанк аваль , сформована 22.01.2018 р. - 2 арк;

104. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 22.01.2018 р. - 2 арк;

105. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 23.01.2018 р - 2 арк;

106. Довіреність № 20 від 23.01.2018 р. на ОСОБА_48;

107. Довіреність № 20 від 23.01.2018 р. на ОСОБА_48;

108. Виписка по рахунку в АТ Райффайзенбанк аваль , сформована 24.01.2018 р. - 2 арк;

109. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 24.01.2018 р;

110. Довідка від 25.01.2018 № 28 про дохід ОСОБА_20 ;

111. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ТГ-004 від 25.01.2018 р. (ФОП

Юрченко О.Ю. );

112. Акт надання послуг № 167 від 26.01.2018 р. (ТОВ Регіон-2007 );

113. Договір № 2/1 від 29.01.2018 р. про надання транспортно-експедиційних послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом - 3 арк;

114. Виписка по рахунку в AT Укрексімбанк , сформована 30.01.2018 р - 2 арк;

115. Акт надання послуг № 392 від 30.01.2018 р. (ТОВ Прінткор );

116. Наказ (розпорядження) № 24-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_49 ;

117. Наказ (розпорядження) № 25-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_50 ;

118. Наказ (розпорядження) № 27-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки комірнику ОСОБА_51 ;

119. Наказ (розпорядження) № 28-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки менеджеру відділу обліку ОСОБА_52 ;

120. Наказ (розпорядження) № 31-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_53 ;

121. Наказ (розпорядження) № 32-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки менеджеру відділу обліку ОСОБА_54 ;

122. Наказ (розпорядження) № 34-ОК від 31.01.2018 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_55 ;

123. Наказ (розпорядження) № 21-ОК від 31.01.2018 р. про припинення трудового договору (контракту) з водієм кари ОСОБА_56 ;

124. Інформація про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню за 2017 рік;

125. Акт здачі-прийняття робіт №0000000327 від 31.01.2018 р. (ПП Оргтехцентр );

126. Акт здачі-прийняття послуг № 384 від 31.01.2018 р. (ДП Преса України );

127. Акт здачі-прийняття послуг № 70 від 31.01.2018 р. (ДП Преса України );

128. Акт прийому-передачі наданих послуг № 13 від 31.01.2018 р. (ФОП О .М. Семічевський);

129. Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № ОУ-0000198 від 31.01.2018 р. (ПАТ Спреціалізованеавтотнанспотне підприємство);

130. Наказ (розпорядження) № 177-ОК від 06.12.2017 р. про надання відпустки комірнику ОСОБА_57;

131. Наказ (розпорядження) № 179-ОК від 08.12.2017 р. про надання відпустки юрисконсульту ОСОБА_58 ;

132. Наказ (розпорядження) № 181-ОК від 14.12.2017 р. про надання відпустки водію кари ОСОБА_59 ;

133. Наказ (розпорядження) № 182-ОК від 14.12.2017 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_7 ;

134. Наказ (розпорядження) № 182-ОК від 14.12.2017 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_7 ;

135. Наказ (розпорядження) № 183-ОК від 14.12.2017 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_60 ;

136. Наказ (розпорядження) № 180-ОК від 22.12.2017 р. про припинення трудового договору (контракту) з комірником ОСОБА_61 ;

137. Наказ (розпорядження) № 1-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки регіональному менеджеру ОСОБА_13 ;

138. Наказ (розпорядження) № 3-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки комірнику ОСОБА_51 ;

139. Наказ (розпорядження) № 4-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки ОСОБА_15 ;

140. Наказ (розпорядження) № 5-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки водію ОСОБА_62 ;

141. Наказ (розпорядження) № 6-ОК від 29.12.2017 р. про надання відпустки менеджеру з логістики ОСОБА_22 ;

142. Наказ (розпорядження) № 7-ОК від 30.12.2017 р. про надання відпустки системному адміністратору ОСОБА_63 ;

143. Акт наданих послуг №10000689 від 20.11.2017 р.(ТОВ Логістік Сервіс плюс );

144. Акт наданих послуг № 689 від 20.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

145. Акт наданих послуг № 692 від 21.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

146. Акт наданих послуг № 695 від 21.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

147. Акт наданих послуг № 706 від 28.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

148. Акт наданих послуг № 709 від 28.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

149. Акт наданих послуг № 710 від 28.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

150. Акт наданих послуг № 714 від 29.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс )

151. Акт наданих послуг № 715 від 29.11.2017 р. (ТОВ Логістік Сервіс плюс );

152. Акт надання послуг №52 від 30.11.2017 р. (ТОВ Канц-Сервис );

153. Акт надання послуг №57 від 30.11.2017 р. (ТОВ Канц-Сервис );

154. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0003473 від 30.11.2017 р. (ПАТ Спеціалізоване автотранспортне підприємство 0904 );

155. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000946 від 30.11.2017 р. (ТОВ Оренда Прайм);

156. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000947 від 30.11.2017 р. (ТОВ Оренда Прайм );

157. Акт-рахунок № 195932/11.2017 від 30.11.2017 р. за надані телекомунікаційні послуги по особовому рахунку № НОМЕР_1 від 20.10.2014 за листопад 2017 р. (ТОВ НВП ТЕНЕТ );

158. Рахунок-акт № 1117132626 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № 71167 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

159. Рахунок-акт № 1117988189 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № AKSo9258 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

160. Рахунок-акт № 1117203200 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № 04021210004 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

161. Рахунок-акт № 1117917000 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № ADSo43443 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

162. Рахунок-акт № 1117267296 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № 910680 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

163. Рахунок-акт № 11171098412 від 30.11.2017 р. за період з 01.11.2017 по 30.11.2017 р. згідно з договором № 1098412| 16 (ПАТ Фарлеп-Інвест );

164. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № АТ-0000002151 від 30.11.2017 р. (ТОВ Анліметедтелеком );

165. Акт здавання-приймання виконаної роботи № 1323 від 30.11.2017 р. (ТОВ Облагропостач );

166. Акт виконаних робіт №8-11-17 від 30.11.2017 р. до договору суборенди №8-01-17 від 01.11.2016 р. (ТОВ Навчальний центр Промбезпека );

167. Акт № К-8-11-17 від 30.11.2017 р. виконаних робіт по відшкодуванню комунальних послуг до договору суборенди №8-01-17 від 01.11.2016 p.;

168. Акт надання послуг №6914 від 30.11.2017 р. ( ТОВ Мерлін-телеком );

169. Акт надання послуг №7780 від 30.11.2017 p. (НВ ТОВ Солвер );

170. Акт надання послуг №7684 від 30.11.2017 p. (НВ ТОВ Солвер );

171. Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0014677 від 30.11.2017 р. (ТОВ Телза );

172. Рахунок-акт №253201\17-12/ВБ-3779942172 від 30.11.2017 р.(ТОВ Воля-кабель );

173. Акт№ К-8-10-17 від 31.10.2017 виконаних робіт по відшкодуванню комунальних послуг по договору субборенди № 8-01-17 від 01.11.2016 (ТОВ Промбезпека);

174. Акт № 10 від 31.10.2017 прийому-передачі виконаних робіт (наданих пуслуг) за жовтень 2017 (ФОП Мироненко);

175. Звіт ДО Комбінат Салют про маневрові роботи тепловоза ТМГ -23 та облік дизпалива замовника по ТОВ ТГ ІНТЕРПАП за період з 21.09.17 по 20.10.2017 ;

176. Акт здачі-прийняття послуг № 4809 від 31 жовтня 2017 (ДП Преса України );

177. Акт здачі-прийняття послуг № 4049 від 31 жовтня 2017 (ДП Преса України );

178. Акт № ОУ-0000769 здачі-прийняття робіт (надання послуг) за жовтень 2017 (ТОВ ОРЕНДА ПРАЙМ );

179. Акт № ОУ-0000520 здачі-прийняття робіт (надання послуг) за жовтень 2017 (ТОВ ОРЕНДА ПРАЙМ );

180. Акт № ОУ-0000770 здачі-прийняття робіт (надання послуг) за жовтень 2017 (ТОВ ОРЕНДА ПРАЙМ );

181. Акт № ОУ-0000501 здачі-прийняття робіт (надання послуг) за жовтень 2017 (ТОВ ОРЕНДА ПРАЙМ );

182. Рахунок-акт від 31.10.2017 № 1017203200 за період з 01.10.2017 по 31.10.2017 згідно з договором № 04021210004 (ПАТ Фарлеп-Інвест);

183. Рахунок-акт від 31.10.2017 № 1017988189 за період з 01.10.2017 по 31.10.2017 згідно з договором № AKSo9258 (ПАТ Фарлеп-Інвест);

184. Рахунок-акт від 31.10.2017 № 1017132626 за період з 01.10.2017 по 31.10.2017 згідно з договором № 71167 (ПАТ Фарлеп-Інвест);

185. Акт-рахунок № 195932/10.2017 за надані телекомунікаційні послуги по особовому рахунку № НОМЕР_1 від 20.10.2017 за жовтень 2017 (ТОВ НВП ТЕНЕТ );

186. Акт № ОУ-0013156 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31 жовтня 2017 (ТОВ TEJ13A );

187. АКТ № WU-00019881 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31 жовтня 2017 року ТОВ Дабл-Ю НЕТ Україна ;

188. Рахунок-Акт 253201/17-11/ВБ-3745840291 від 31.10.2017 ТОВ Воля-кабель ;

189. АКТ прийому-передачі комунальних послуг за період з 01.10.2017 по 31.10.2017 р ТОВ Атлас ;

190. Акт № АТ-0000001946 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31.10.2017 ТОВ АНЛІМІТЕД ТЕЛЕКОМ ;

191. АКТ надання послуг № 20 від 31 жовтня 2017р. ТОВ ТД Беріл ;

192. Рахунок-фактура № 20 від 31 жовтня 2017р. ТОВ ТД Беріл ;

193. АКТ надання послуг №624 від 23 жовтня 2017р ТОВ ЛогістікСерсіс Плюс ;

194. АКТ надання послуг №605 від 12 жовтня 2017р ТОВ ЛогістікСерсіс Плюс ;

195. АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ № 10 від 31.10.2017 до договору № 003 від 02 січня 2017 ТОВ СІ-ІН.КОМ ;

196. АКТ № 10 прийму-передачі наданих послуг 31.10.2017 ФОП Семічевський;

197. АКТ здачі-прийняття робіт (надання послуг № 3331 від 31 жовтня 2017 року ДП Інтегровані Логістичні Системи;

198. АКТ надання послуг № 6333 від 09 жовтня 2017 року ТОВ Сервісна Компанія Експрес-Сервіс ;

199. АКТ надання послуг № 344 від 23 жовтня 2017 р. ТОВ Дніпротехнокар ;

200. АКТ про прийняття-передачі наданих послуг від 15 вересня 2017 року АО Гранд Верітас ;

201. АКТ про прийняття-передачі наданих послуг від 23 жовтня 2017 року АО Гранд Верітас ;

202. Акт № 14254 від 02.10.2017 виконаних робіт по договору № ГЮЦ2047-ЦСК/АС/12 від 24.07.2012 Філія Головний інформаційно-обчислюваний цент ПАТ Українська залізниця .

3. Зупинити провадження у даній справі до проведення експертизи, призначеної ухвалою суду від 07.05.2019 року.

4. Копії ухвали направити учасникам справи та Харківському науково-дослідному інституту судових експертиз м. Засл. проф. M.С. Бокаріуса ( м. Харків, вул. Золочівська, 8а).

Згідно ч. 1 ст. 235 Господарського процесуального кодексу України дана ухвала набирає законної сили негайно з моменту її підписання та може бути оскаржена у порядку та строки, встановлені ст.ст. 256- 257 Господарського процесуального кодексу України.

Ухвала підписана 12.09.2019 р.

Суддя О.М.Тимощенко

СудГосподарський суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення12.09.2019
Оприлюднено13.09.2019
Номер документу84214358
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —917/917/18

Ухвала від 15.07.2020

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Мартюхіна Наталя Олександрівна

Ухвала від 23.06.2020

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Мартюхіна Наталя Олександрівна

Ухвала від 06.04.2020

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Мартюхіна Наталя Олександрівна

Рішення від 26.02.2020

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимощенко О.М.

Ухвала від 26.02.2020

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимощенко О.М.

Ухвала від 21.01.2020

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимощенко О.М.

Ухвала від 09.01.2020

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимощенко О.М.

Ухвала від 09.12.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимощенко О.М.

Ухвала від 20.09.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Стойка Оксана Володимирівна

Ухвала від 12.09.2019

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимощенко О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні