ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 вересня 2019 р. м. Чернівці справа № 824/802/19-а
Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду Левицький В.К., розглянув у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом керівника Сторожинецької місцевої прокуратури в інтересах держави до відділу освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації, Байраківської сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Байраківський навчально-виховний комплекс Байраківської сільської ради, про визнання протиправної бездіяльності та зобов`язати вчинити дії.
В С Т А Н О В И В:
Керівник Сторожинецької місцевої прокуратури (далі - позивач, прокурор) в інтересах держави звернувся до суду з вказаним позовом, в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність відділу освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації та Байраківської сільської ради щодо оформлення права власності на будівлі і споруди Байраківського НВК Байраківської сільської ради (вул. Шкільна, 9, с. Байраки, Герцаївського району, Чернівецької області) та правовстановлюючих документів на земельну ділянку в межах населеного пункту, на якій розташовані зазначені будівлі та споруди;
- зобов`язати відділ освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації та Байраківську сільську раду вжити заходи щодо оформлення права власності на будівлі і споруди Байраківського навчально-виховного комплексу Байраківської сільської ради (вул. Шкільна, 9, с. Байраки Герцаївського району Чернівецької області) та правовстановлюючих документів на земельну ділянку в межах населеного пункту, на якій розташовані зазначені будівлі та споруди.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Сторожинецькою місцевою прокуратурою Чернівецької області відповідно до вимог ч.4 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" вивчено інформацію, яка надана Байраківською сільською радою та відділом освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації. За результатами дослідження цієї інформації встановлено, що у користуванні Байраківського НВК перебуває земельна ділянка загальною площею 3,00 га, що підтверджується рішенням сесії Байраківської сільської ради № 63-23/13 від 12.12.2013 р. При цьому, право власності на будівлю Байраківського НВК та технічний паспорт на нежитлову будівлю відсутні. Байраківська сільська рада до відділу освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації не зверталася з приводу оформлення правовстановлюючих документів на будівлі та земельні ділянки.
Відтак, відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку та будівлі під навчальним закладом, на думку позивача, створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей. В зв`язку з наведеним, позивач звернувся до суду, вважаючи бездіяльність відповідачів протиправною.
Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду від 16.07.2019 р. відкрито провадження у адміністративній справі та призначено до розгляду у порядку спрощеного позовного провадження, без повідомлення учасників справи.
Цією ж ухвалою залучено до участі в справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Байраківський навчально-виховний комплекс Байраківської сільської ради.
Відповідачі, правом передбаченим ст. 162 КАС України не скористалися, відзив на позов до суду не надали, хоча належним чином були повідомлені про відкриття провадження у справі, що підтверджується відмітками про вручення рекомендованих поштових відправлень від 19.07.2019 р. та 21.07.2019 р. (а.с. 75, 78).
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Байраківський навчально-виховний комплекс Байраківської сільської ради письмові пояснення з викладенням своїх аргументів і міркувань на підтримку або заперечення проти позову з врахуванням положень ст. 165 КАС України до суду не надав, хоча належним чином був повідомлений про відкриття провадження у справі, що підтверджується відміткою про вручення рекомендованого поштового відправлення від 19.07.2019 р. (а.с. 76).
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
У користуванні Байраківського навчально-виховного комплексу Байраківської сільської ради Герцаївського району (далі - Байраківський НВК), що розташований за адресою: вул. Шкільна, 9, с. Байраки, Герцаївський район, Чернівецька область, код ЄДРПОУ 21438108 перебуває земельна ділянка, загальною площею 3,00 га, на яку відсутні правовстановлюючі документи.
Згідно рішення Байраківської сільської ради Герцаївського району № 63-23/13 від 12.12.2013 р. надано дозвіл Байраківському НВК на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування орієнтовною площею 3,00 га, яка розташована в с. Байраки , вул. Шкільна, 9, Герцаївського району , Чернівецької області (а.с. 37).
Як видно із листа відділу освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації Чернівецької області від 14.06.2019 р. № 393 адресованого Сторожинецькій місцевій прокуратурі, на будівлю Байраківського НВК оформлена інвентарна справа. Засновком та власником Байраківського НВК є Байраківська сільська рада. Майно, що знаходиться у Байраківського НВК знаходиться на балансі відділу освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації. Право власності на будівлю Байраківського НВК та технічний паспорт на нежитлову будівлю відсутні. Байраківська сільська рада до відділу освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації не зверталася з приводу оформлення правовстановлюючих документів на будівлі та земельні ділянки (а.с. 14).
Листом Байраківської сільської ради Герцаївського району від 18.06.2019 р. № 68 адресованого Сторожинецькій місцевій прокуратурі повідомлено, що у зв`язку із відсутністю коштів оформлення документів тимчасово призупинено, рішення про виділення коштів на розробку проекту землеустрою не прийнято. Будівля Байраківського НВК перебуває на балансі сільської ради, однак майно та розпорядником коштів Байраківського НВК здійснює районний відділ освіти. Право власності на будівлю Байраківського НВК відсутнє. Сільська рада з питання оформлення документів на будівлю та земельну ділянку не зверталася (а.с. 38).
Як видно із листа Байраківської сільської ради Герцаївського району від 21.06.2019 р. № 69, будь-які дії з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, а також будівлі Байраківського НВК, у зв`язку із відсутністю коштів, сільська рада не проводить (а.с. 43).
Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження обєктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, право власності та інші речові права, іпотеки, обтяження за адресою: вул. Шкільна, 9, с. Байраки, Герцаївський район, Чернівецька область не зареєстровано (а.с. 40-41).
Відповідно до п. 1.4 Статуту Байраківського навчально-виховного комплексу затвердженого рішенням № 121-1/12 XI сесії VI скликання Байраківської сільської ради (далі - Статут) визначено, що навчально-виховний комплекс є юридичною особою, має печатку, штамп, а також право відкрити рахунок в установах банків, мати самостійний баланс.
За положеннями п. 1.5. Статуту визначено, що засновником Байраківського НВК є Байраківська сільська рада (а.с. 25-36).
З метою захисту інтересів держави у сфері охорони дитинства з питань використання та розпорядження земельними ділянками освітніх закладів, позивач звернувся до суду, вважаючи бездіяльність позивачів протиправною.
Розглянувши матеріали справи, встановивши фактичні обставини в справі, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до вимог ст. 131-1 Конституції України на органи прокуратури покладається представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Відповідно до вимог ч.3 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Підставою представництва в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави.
Згідно вимог ч.3, ч.4 ст.53 КАС України у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.
Ці обставини доведені прокурором при пред`явлені позову, тому суд підтверджує наявність підстав для звернення прокурора до суду.
Як видно із матеріалів справи, звертаючись до суду з даним позовом, прокурор набув статусу позивача, оскільки відсутній орган, до компетенції якого входить право звернення до суду із позовом про зобов`язання оформити належним чином правовстановлюючі документи на земельну ділянку та будівлі на якій знаходиться заклад освіти.
Статтею 13 Конституції України визначено, що земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Кожний громадянин має право користуватися природними об`єктами права власності народу відповідно до закону.
Згідно ст. 12 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) до повноважень сільських, селищних, міських рад належить розпорядженнями землями територіальних громад.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, ч. 3 ст. 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР) органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, та керуються у своїй у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Статтею 25 Закону № 280/97-ВР визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Відповідно до п. 34 ч.1 ст. 26 Закону № 280/97-ВР до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Згідно норм ст. 29 вказаного Закону до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження: управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.
Відповідно до ст. 32 Закону № 280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: власні (самоврядні) повноваження, зокрема, щодо управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.
Статтею 33 Закону № 280/97-ВР передбачені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері регулювання земельних відносин, а саме: власні, зокрема, надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад; та делеговані, серед них - здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою; здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою.
Пунктом 34 ч. 1 ст. 26 Закону N 280/97-ВР визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
За положеннями п. 1.5. Статуту Байраківського навчально-виховного комплексу затвердженого рішенням № 121-1/12 XI сесії VI скликання Байраківської сільської ради визначено, що засновником Байраківського НВК є Байраківська сільська рада (а.с. 25-36).
У відповідності до ст. 38 Закону України "Про дошкільну освіту" матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Частиною 2 ст. 18 Закону України "Про освіту" № 1060-XII, який діяв до 28.09.2017 (далі - Закон № 1060) передбачено, що навчальні заклади, засновані на загальнодержавній або комунальній власності, мають статус державного навчального закладу.
Відповідно до ч.1 ст. 63 Закону № 1060 матеріально-технічна база навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених чинним законодавством.
Частинами 1, 2 ст. 80 Закону України "Про освіту" № 2145-VIII, який діє з 28.09.2017 (далі - Закон № 2145-VIII) визначено, що до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством. Порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.
Згідно з вимогами ч. 1 ст. 24 ЗК України державним і комунальним сільськогосподарським підприємствам, установам та організаціям надаються земельні ділянки із земель державної і комунальної власності у постійне користування для науково-дослідних, навчальних цілей та ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Відповідно до ч.1 ст.92 ЗК України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.
У відповідності до п. "ґ" ч.2 ст.92 ЗК України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності.
Згідно ч. 1, ч. 2 ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Відповідно до ч.1 ст.122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
У відповідності до ст.ст.125, 126 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Частиною 1 ст. 50 Закону України "Про землеустрій" від 22.05.2003 р. № 858-IV встановлено, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок.
Відповідно до ч. 3 вказаної статті Закону проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають, у тому числі, довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
Відповідно до ч.1 ст. 123 ЗК України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Відповідно до ч. 1, ч. 3 ст. 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація прав є обов`язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав. Права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.
З наведеного слідує, що обов`язковою умовою фактичного використання земельної ділянки та будівель закладів освіти, є наявність правовстановлюючих документів на таку земельну ділянку і будівлі, оформлені у відповідності до вимог закону. При цьому, відсутність правовстановлюючих документів порушує передбачені державою принципи раціонального й ефективного використання та охорони земель та призводить до неефективного управління земельними ресурсами та землекористуванням.
У відповідності до Статуту Байраківського навчально-виховного комплексу, останній є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, може вести самостійний баланс. Управління закладом освіти здійснюється його засновником - сільською радою, відділ освіти здійснює методичне керівництво навчальним закладом.
Аналіз встановлених судом обставин беззаперечно свідчить про те, що майно Байраківського навчально-виховного комплексу Байраківської сільської ради належить до комунальної власності.
Таким чином, земельна ділянка та будівлі Байраківський навчально-виховного комплексу повинні оформлятись на праві власності і постійного користування з обов`язковою державною реєстрацією цього права.
Відповідно до ст. 66 Закону України "Про освіту", сільські, селищні ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечення доступності дошкільної та початкової освіти; мають право засновувати заклади освіти, реорганізовувати і ліквідовувати їх, забезпечують їх діяльність та розвиток; оприлюднюють офіційну звітність про всі отримані та використані кошти, а також перелік і вартість товарів, робіт, послуг, спрямованих на потреби кожного із заснованих ними закладів освіти, та інші видатки у сфері освіти; здійснюють інші повноваження у сфері освіти, передбачені законом.
Як визначено положеннями ч. 2 ст. 19 Закону України "Про дошкільну освіту" органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції: забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти; виконують функції засновника закладів дошкільної освіти на відповідній території; контролюють додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти.
Статтею 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що територіальним громадам сіл, селищ належить право комунальної власності на заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права. Від імені та в інтересах територіальних громад правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності здійснюють органи місцевого самоврядування.
Таким чином, відповідачі, як суб`єкти, які відповідають за матеріально-технічне забезпечення третьої особи, здійснюють контроль за додержанням законодавства в галузі освіти, не виконали покладені на них вищезазначені нормами повноваження, не оформили право власності на будівлі і користування на земельну ділянку, на якій знаходиться навчальний заклад освіти.
З огляду на викладене, та на час розгляду справи, правовстановлюючі документи на будівлі/приміщення, а також на земельну ділянку, на якій знаходиться Байраківський навчально-виховний комплекс не оформлені, а це є виключними повноваженнями засновника - відповідача, у зв`язку з чим останній допустив протиправну бездіяльність. Відтак, бездіяльність відповідачів, у вигляді невиконання вимог Земельного кодексу України, Законів України може призвести до зловживань щодо розпорядження зазначеною ділянкою, нецільового використання земельної ділянки і будівель закладу освіти, створює ризики для нормального функціонування третьої особи. У зв`язку із цим, діяльність навчального закладу підлягає приведенню у відповідність до чинного законодавства України.
Згідно з ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Частиною 1 статті 9 КАС України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Станом на час розгляду справи, доказів вжиття заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку та будівлі/приміщення до суду не надано.
Враховуючи наведене, суд вважає, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають обставинам справи та підтверджені доказами, а відтак позов підлягає задоволенню повністю.
Стосовно розподілу судових витрат суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки, позивач не поніс судові витрати, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, підстави для розподілу судових витрат на підставі вказаної норми відсутні.
На підставі викладеного, керуючись ст. 2, 9, 72-77, 139, 241 - 246, 255 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною бездіяльність відділу освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації та Байраківської сільської ради щодо оформлення права власності на будівлі і споруди Байраківського НВК Байраківської сільської ради (вул. Шкільна, 9, с. Байраки, Герцаївський район, Чернівецька область) та правовстановлюючих документів на земельну ділянку в межах населеного пункту, на якій розташовані зазначені будівлі та споруди.
3. Зобов`язати відділ освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації та Байраківську сільську раду вжити заходи щодо оформлення права власності на будівлі і споруди Байраківського навчально-виховного комплексу Байраківської сільської ради (вул. Шкільна, 9, с. Байраки, Герцаївський район, Чернівецька область) та правовстановлюючих документів на земельну ділянку в межах населеного пункту, на якій розташовані зазначені будівлі та споруди.
Згідно ст. 255 КАС України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. Зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
У відповідності до ст.ст. 293, 295 КАС України рішення суду першої інстанції може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його складання.
Повне найменування сторін:
позивач - Сторожинецька місцева прокуратура (вул. Першотравнева, 1, м. Сторожинець );
відповідач - відділ освіти, молоді та спорту Герцаївської районної державної адміністрації (вулиця Шикули, 4, м. Герца, Чернівецька область, код ЄДРПОУ 21423791);
відповідач - Байраківська сільська рада (с. Байраки, Герцаївський район, Чернівецької область, код ЄДРПОУ 22831612) .
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Байраківський навчально-виховний комплекс Байраківської сільської ради Герцаївського району (с. Байраки Герцаївський район, Чернівецької область, код ЄДРПОУ 21438108).
Суддя Левицький В.К.
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2019 |
Оприлюднено | 15.09.2019 |
Номер документу | 84223507 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Левицький Василь Костянтинович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Левицький Василь Костянтинович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні