Ухвала
від 16.09.2019 по справі 360/4018/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

16 вересня 2019 року СєвєродонецькСправа № 360/4018/19

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В., перевіривши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Луганської обласної державної адміністрації - Луганської обласної військово-цивільної адміністрації, Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування пункту 1 розпорядження № 690 від 03.09.2019 та зобов`язання утриматись від вчинення певних дій,

ВСТАНОВИВ:

11 вересня 2019 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 (далі - позивач) до Луганської обласної державної адміністрації - Луганської обласної військово-цивільної адміністрації (далі - відповідач 1), Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації (далі - відповідач 2), в якому позивач просить:

1) визнати протиправним та скасувати окремі положення розпорядження голови обласної державної адміністрації - керівника обласної військовоцивільної адміністрації Про внесення змін до структури облдержадміністрації від 03.09.2019 № 690, зокрема пункт 1 цього розпорядження в частині припинення з 05.12.2019 юридичної особи - Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38681878) в результаті ліквідації;

2) зобов`язати Департамент екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації утриматись від мого звільнення відповідно до підстав та у спосіб визначені у попереджені від 09.09.2019 про наступне звільнення з 05.12.2019 з посади начальника відділу оцінки впливу на довкілля управління атмосферного повітря, водних ресурсів, надрокористування та оцінки впливу на довкілля Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації Бублей Оксани Миколаївни.

Відповідно до частини другої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.

Розглянувши матеріали адміністративного позову, суддя прийшов до висновку, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у зв`язку з чим вона має бути залишена без руху з таких підстав.

Відповідно до частини третьої статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Відповідно до частини другої статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлено прожитковий мінімум в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі 1921 гривень з 1 січня 2019 року.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» (далі - Закон № 3674-VI).

Згідно із частиною першою статті 3 Закону України № 3674-VI судовий збір, зокрема, справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України № 3674-VI судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України № 3674-VI визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою - 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб; майнового характеру - 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб та не більше 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру (частина третя статті 6 Закону України № 3674-VI).

Як вбачається з позовних вимог, позивач просить визнати протиправним та скасувати окремі положення розпорядження голови обласної державної адміністрації - керівника обласної військовоцивільної адміністрації Про внесення змін до структури облдержадміністрації від 03.09.2019 № 690, зокрема пункт 1 цього розпорядження в частині припинення з 05.12.2019 юридичної особи - Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38681878) в результаті ліквідації та зобов`язати Департамент екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації утриматись від мого звільнення відповідно до підстав та у спосіб визначені у попереджені від 09.09.2019 про наступне звільнення з 05.12.2019 з посади начальника відділу оцінки впливу на довкілля управління атмосферного повітря, водних ресурсів, надрокористування та оцінки впливу на довкілля Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації Бублей Оксани Миколаївни.

Виходячи з того, що позивачем заявлено вимоги немайнового характеру до кожного відповідачів, суд прийшов до висновку, що позивачеві необхідно сплатити судовий збір окремо за кожну вимогу.

Позивачем надано до суду квитанцію № 49 від 09.09.2019 про сплату судового збору в сумі 768,40 грн, тобто позивачу необхідно надати суду докази сплати судового збору за другу вимогу немайнового характеру в суму 768,40 грн.

Зазначений недолік позовної заяви може бути усунений шляхом подання оригіналу документа про сплату судового збору у розмірі 768,40 грн за наступними реквізитами для сплати судового збору: 22030101 Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), отримувач коштів - УК у м. Сєвєродон./М.СЄВЄРОД./22030101, рахунок отримувача - 34312206084029, код отримувача - 37944909, банк отримувача - 899998, МФО - 899998, відомча ознака - « 84» Окружні адміністративні суди, призначення платежу - *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті); Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Луганський окружний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).

Частинами першою, другою статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Пунктом 1 частини шостої статті 12 КАС України для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи щодо: прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби, окрім справ, в яких позивачами є службові особи, які у значенні Закону України «Про запобігання корупції» займають відповідальне та особливо відповідальне становище.

Згідно примітки до статті 50 Закону України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції» під службовими особами, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, в цій статті, зокрема, розуміються особи, посади яких належать до посад державної служби категорії «А» або «Б» .

Оглядом позовної заяви та доданих до неї документів встановлено, що позивач не зазначила чи займає вона відповідальне та особливо відповідальне становище.

В позовній заяві позивачем заявлено клопотання про залучення у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Первинну профспілкову організацію Управління екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації.

Щодо клопотання про залучення Первинної профспілкової організації Управління екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації до участі у справі як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, суд зазначає таке.

Згідно із частиною другою статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи.

Статтею 167 КАС України визначено загальні вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення.

Так, відповідно до пунктів 4, 5, 7 частини першої статті 167 КАС України, будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; підстави заяви (клопотання, заперечення); інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

Позивачем в позовній заяві не наведено будь - яких мотивів, з яких Первинна профспілкова організація Управління екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації має бути залучена до участі у справі як третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, яким чином рішення у даній адміністративній справі може вплинути на її права, інтереси або обов`язки.

Відповідно до частини першої статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Керуючись статтями 5, 120, 123, 160, 161, 169, 172, 248, 256, 287 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Луганської обласної державної адміністрації - Луганської обласної військово-цивільної адміністрації, Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування пункту 1 розпорядження № 690 від 03.09.2019 та зобов`язання утриматись від вчинення певних дій залишити без руху.

Запропонувати позивачу протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання даної ухвали усунути недоліки позовної заяви шляхом надання суду:

- клопотання з обгрунтуваням залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, оформлене з дотриманням вимог відповідно до статті 167 КАС України;

- відомостей із зазначенням чи займає позивач відповідальне та особливо відповідальне становище;

- документ про сплату судового збору в розмірі 768,40 грн.

У разі ненадання вищевказаних документів позовна заява буде вважатися неподаною і підлягатиме поверненню.

Копію даної ухвали невідкладно надіслати позивачу.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена.

СуддяТ.В. Смішлива

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.09.2019
Оприлюднено17.09.2019
Номер документу84261162
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/4018/19

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 08.10.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні