Ухвала
від 13.09.2019 по справі 916/956/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

про затвердження звіту ліквідатора та

закриття провадження у справі

"13" вересня 2019 р.м. Одеса Справа № 916/956/19 Господарський суд Одеської області у складі судді Грабован Л.І.,

за участі секретаря судового засідання Майданик Ю.В.

дослідивши матеріали справи

за заявою боржника : Товариства з обмеженою відповідальністю „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (65111, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 38, кв. 72; код ЄДРПОУ 40576844) за скороченою процедурою, передбаченою ч.5 ст. 11, ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»

у відкритому судовому засіданні за участі

представників сторін та учасників:

від кредиторів: АТ „Одесаобленерго» - Швидкий О.О. за довіреністю №203 від 17.05.2019р.; Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради - Бєлоусюк О.О. за довіреністю № 04/01-10/223 від 15.04.2019р.;

ліквідатор банкрута: Степаненко І.Є.

У судовому засіданні 11.09.2019р. оголошувалась перерва до 13.09.2019р. у відповідності до ст. 216 ГПК України.

Історія справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі - ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» ) звернулось до суду із заявою (т. 1 а.с. 4-11) про порушення справи про банкрутство за скороченою процедурою, передбаченою ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з посиланням на те, що рішенням одноособового учасника від 26.02.2018р. було вирішено припинити ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» шляхом ліквідації та вартості майна боржника недостатньо для задоволення вимог кредиторів.

Ухвалою підготовчого засідання суду від 10.04.2019р. (т. 1 а.с. 122-128) відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» за положеннями ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Постановою Господарського суду Одеської області від 22.04.2019р. визнано банкрутом ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» ; відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру; ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії Степаненко І.Є. (т. 1 а.с. 138-147).

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, 23.04.2019р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного суду в мережі Інтернет за №59011 (т. 1 а.с. 150-151).

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 31.05.2019р. (т. 2 а.с. 114-117) визнано грошові вимоги Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради до ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» в сумі 824 936, 30 грн. із задоволенням у четверту чергу.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 10.07.2019р. (т. 3 а.с. 24-27) визнано грошові вимоги Акціонерного товариства „Одесаобленерго» до ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» в сумі 29 176, 94 грн. такими, що не є конкурсними та погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 25.07.2019р. (т. 3 а.с. 47-51) відмовлено Головному управлінню ДФС в Одеській області у задоволенні заяви про постановлення ухвали про відстрочення сплати судового збору за подання заяви; продовження строку для усунення недоліків строком на один місяць у разі відмови у відстроченні сплати судового збору; заяву Головного управління ДФС в Одеській області про визнання кредиторських вимог повернуто заявнику без розгляду.

Зміст питань, що розглядаються судом. Клопотання учасників.

06.08.2019р. ліквідатором банкрута надано звіт (т. 3 а.с. 57-65) з врахуванням доповнень до нього (т. 3 а.с. 129-130), в якому викладено прохання затвердити звіт за підсумками проведення ліквідаційної процедури; закрити провадження у справі та винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи банкрута ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» .

Обставини, встановленні судом.

З метою пошуку майна та інформації про боржника ліквідатором банкрута були направлені запити до відповідних установ, організацій, підприємств та отримані наступні відповіді: філії „Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ „Укрзалізниця» №72/1545 від 10.05.2019р. (т. 3 а.с. 83), в якій вказано, що інформації про вагони за ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» як власника, в АБД НОМЕР_1 не має, зазначене товариство відсутнє у довіднику „Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества» , в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви зазначеного підприємства; Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області №1015-05/1-3501 від 10.05.2019р. (т. 3 а.с. 88), відповідно до якої інформація щодо наявності у ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» дозволів на виконання будівельних робіт відсутня; Державної авіаційної служби (т. 3 а.с. 91), в якій зазначено, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» повітряні судна не зареєстровані, інформація щодо наявності аеродромів, злітно-посадкових майданчиків, авіаційної наземної техніки та аеродромного обладнання у ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» відсутня; Головного управління Держпраці в Одеській області №15/01-33-4639 від 10.05.2019р. (т. 3 а.с. 93), відповідно до якої інформація щодо зареєстрованих об`єктів підвищеної небезпеки, великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування за ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» в Головному управлінні відсутня; Одеської митниці ДФС №15-70-18-01-06 (т. 3 а.с. 95), в якій повідомлено, що згідно бази даних ЄАІС ДФС, ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не знаходиться на обліку в митних органах в якості особи, яка здійснює операції з товарами, та згідно електронної бази митних декларацій Одеської митниці ДФС, митне оформлення товарів та транспортних засобів не здійснювало; Регіонального сервісного центру в Одеській області №31/15-2652 від 10.05.2019р. (т. 3 а.с. 97), в якій вказано, що згідно Єдиного Державного Реєстру транспортних засобів та облікових баз даних РСЦ МВС відомості щодо реєстрації транспортних засобів за ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» відсутні; Департаменту екології та природних ресурсів (т. 3 а.с. 109), згідно якої ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» дозвіл на спеціальне водокористування, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, дозвіл на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення, висновки державної екологічної експертизи та висновки з оцінки впливу на довкілля планової діяльності Департаментом не надавались; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №10/01/12962 від 30.05.2019р. (т. 3 а.с. 118), в якій зазначено, що станом на 31.03.2019р. ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств відсутнє.

Згідно відомостей з Державних реєстрів (баз даних), розміщених на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет щодо наявності у банкрута прав на об`єкти інтелектуальної власності, винаходи (корисні моделі) в Україні, знаки для товарів і послуг, прав та такі об`єкти за ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не зареєстровано (т. 3 а.с. 112-115).

Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №166383776 від 13.05.2019р. (т. 3 а.с. 110-111) у Реєстрі прав власності на нерухоме майно, у Єдиному державному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, у Державному реєстрі іпотек відомості відсутні.

У відповіді Одеського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Одеській області №03/1817 від 07.05.2019р. (т. 3 а.с. 103) зазначено про відсутність дебіторської чи кредиторської заборгованості ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» перед Одеським міським відділенням по страховим внескам та іншим виплатам за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням згідно Закону України „Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» .

Згідно відповіді Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області №8893/04 від 23.05.2019р. (т. 3 а.с. 119) заборгованість ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» по обов`язковим платежам до Пенсійного фонду України відсутня та згідно даних реєстру застрахованих осіб Державного загальнообов`язкового державного соціального страхування останній звіт подано за грудень 2016р., наймані працівники відсутні.

У відповіді Головного управління статистики в Одеській області (т. 3 а.с. 120) вказано, що ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не затверджене Держстатом до переліків респондентів за формою ДСС №1-ПВ (місячна) „Звіт із праці» у 2016-2018рр. та не повинно було подавати звітність до органів державної статистики.

Згідно відповіді Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Одеській області №09.2-3859 від 08.05.2019р. (т. 3 а.с. 90) у Першому Суворовському відділі державної виконавчої служби м. Одеси Головного територіального управління юстиції в Одеській області перебувають виконавчі провадження, за якими боржником є ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» .

Відповідно до відповіді Відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби ГТУЮ в Одеській області за №09.1-2309 від 20.03.2018р. (т. 1 а.с. 75) у відділі не зареєстровано виконавчих проваджень, в яких ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» є стягувачем.

Згідно відповіді Управління державної виконавчої служби ГТУЮ в Одеській області №09.2-3859 від 08.05.2019р. (т. 3 а.с. 90) на виконанні перебувають виконавчі провадження, за якими боржником є ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» .

У відповіді Головного управління статистки в Одеській області за №03-07/70 від 23.03.2018р. (т. 1 а.с. 78) повідомлено, що інформаційний фонд ЄДРПОУ не містить даних щодо засновників та даних чи є підприємство засновником (учасником) інших юридичних осіб; в базі даних ЄДРПОУ відсутня інформація відносно філій або відокремлених підрозділів ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» .

Відповідно до інвентаризаційного опису необоротних активів (основні засоби, нематеріальні активи, капітальні інвестиції) від 21.06.2019р. (т. 3 а.с. 132-133), які обліковуються на субрахунку (ах) 103 „Будівлі та споруди» , при інвентаризації встановлено їх відсутність.

Згідно інвентаризаційного опису необоротних активів (основні засоби, нематеріальні активи, капітальні інвестиції) від 21.06.2019р. (т. 3 а.с. 134-135), які обліковуються на субрахунку (ах) 104 „Машини та обладнання» , при інвентаризації встановлено їх відсутність.

Відповідно до акту інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами від 21.06.2019р. (т. 3 а.с. 136) при інвентаризації встановлено відсутність дебіторської заборгованості та наявність кредиторської заборгованості в сумі 1 060 934, 59 грн.

У доповненнях до звіту ліквідатором банкрута зазначено, що реалізація об`єктів ліквідаційної маси не відбулась у зв`язку із не встановленням активів боржника, погашення кредиторських вимог не відбулося; у підприємства відсутні документи, які пов`язані із забезпеченням соціального захисту громадян, які мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємства у зв`язку з чим передача документів до архівної установи не здійснювалася.

Згідно довідки ПАТ „Банк Восток» №В-026-04-0484 від 29.03.2018р. (т. 1 а.с. 83) поточний рахунок № НОМЕР_2 закритий 29.03.2018р.

Відповідно ліквідаційного балансу банкрута станом на 21.06.2019р. (т.3 а.с. 68) у ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» рахується поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з бюджетом в сумі 185, 6 тис. грн., інші поточні зобов`язання - 875, 3 тис. грн. та всього - 1060, 9 тис. грн.

Скарг на дії ліквідатор до суду не надходило.

Норми права, що підлягають застосуванню.

Відповідно до ч. 1 ст. 3 ГПК України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Ч. 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню, на строк не менше п`яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Таким чином, Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків, які додаються до звіті ліквідатора і є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, що проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів, спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі). Вказана правова позиція викладена у постанові Верховного суду від 14.02.2018р. по справі №927/1191/14.

У відповідності з ч.5 ст.45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до ч.2 ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Ч.3 ст. 46 «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

П. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» встановлено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до ч. 3 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» про закриття провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала.

Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Висновки суду.

Оцінивши наданий ліквідатором банкрута звіт та додані до нього підтверджуючі документи, суд встановив, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.

За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припиняє юридичну особу - ТОВ „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» , закриває провадження у справі, припиняє повноваження ліквідатора банкрута Степаненко І.Є.

Керуючись ст.46, п.6 ч. 1 ст.83, ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1.Затвердити звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (65111, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 38, кв. 72; код ЄДРПОУ 40576844).

2.Затвердити ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (65111, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 38, кв. 72; код ЄДРПОУ 40576844).

3.Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

4.Припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (65111, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 38, кв. 72; код ЄДРПОУ 40576844).

5.Припинити повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „СІ КОУСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (65111, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 38, кв. 72; код ЄДРПОУ 40576844) Степаненко ОСОБА_1 з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом» .

6.Закрити провадження у справі №916/956/19.

7.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

Ухвала набирає законної сили 13.09.2019р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду через Господарський суд Одеської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня складання повної ухвали.

Повну ухвалу складено та підписано 17.09.2019р.

Копію ухвали надіслати: Управлінню інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (65007, м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18; 65007, м. Одеса, вул. Мясоїдівська, буд. 13), ліквідатору банкрута Степаненко І.Є. (65044, м. Одеса, пров. О. Матросова, 5, оф. 501/3) , АТ „Одесаобленерго» (65031, м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28 „Б» ), Першому Суворовському ВДВС м. Одеса ГТУЮ в Одеській області (65102, м. Одеса, вул. I Сортувальна, 36-г), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (65009, м. Одеса, вул. Черняховського, 6), Головному управлінню ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5).

Суддя Л.І. Грабован

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення13.09.2019
Оприлюднено17.09.2019
Номер документу84283593
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/956/19

Ухвала від 13.09.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 02.08.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 25.07.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 10.07.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 10.07.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 09.07.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 13.06.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 05.06.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 31.05.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 31.05.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні