ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
17 вересня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2224/19
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розглянувши у письмовому провадженні справу за позовом Державної екологічної інспекції у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю),
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом Державної екологічної інспекції у Луганській області (далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування (далі - відповідач), в якому позивач просить застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді тимчасової зупинки експлуатації обладнання, пов`язаного з викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів, а саме виробничого обладнання ОВОР-450 для виробництва рослинної олії, що знаходиться за адресою: вул. Айдарська, буд. 11, с. Новоселівка, Старобільській район, Луганська область, 92751, до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на підставі статті 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , плану здійснення комплексних заходів державного нагляду (контролю), затвердженого наказом Державної регуляторної служби України від 15 листопада 2018 року № 152, наказу Державної екологічної інспекції у Луганській області від 07 грудня 2018 року № 360/01-01-04, направлення на проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища від 07 березня 2019 року № 168/01-03-19, в період з 11 березня 2019 року по 15 березня 2019 року проведено планову перевірку щодо додержання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів Товариством з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування , яке знаходиться за адресою: вул. Айдарська, буд. 11, с. Новоселівка, Старобільський район, Луганська область, 92751.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань серії АОО № 554166 від 18 липня 2001 року відповідач може здійснювати такі види діяльності (за КВЕД-2010): 10.41 Виробництво олії та тваринних жирів; 46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами.
Діяльність відповідача пов`язана з викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
Під час проведення планової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування встановлено, що для виробництва рослинної олії використовується виробниче обладнання ОВОР-450 на твердому паливі (дрова, лушпиння) потужністю 26,5 кВт, викид забруднюючої речовини з джерела викиду проводиться через димовідвідну трубу. При спалюванні палива в атмосферу виділяються такі забруднюючі речовини: оксиди азоту (у перерахунку на діоксид азоту), оксид вуглецю, вуглецю діоксид, оксид азоту, метан, НЛОС, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом. Відповідач експлуатує виробниче обладнання ОВОР-450 при відсутності дозволу на викид забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарних джерел, що є порушенням статті 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря .
Експлуатуючі вищезазначене обладнання, відповідач здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, при цьому не має дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
У відношенні відповідальної особи Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування позивачем складено протокол про адміністративне правопорушення, передбачене частиною першою статті 78 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та винесено постанову про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у сумі 136,00 грн, який у встановлений законодавством строк добровільно сплачено.
З посиланням на положення статей 19, 66 Конституції України, статей 11, 12 Закону України Про охорону атмосферного повітря , статті 40 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , Порядку проведення та оплати робіт, пов`язаних з видачою дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 року № 302, позивач просить позовні вимоги задовольнити та застосувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді тимчасової зупинки експлуатації обладнання, пов`язаного з викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів, а саме виробничого обладнання ОВОР-450 для виробництва рослинної олії, що знаходиться за адресою: вул. Айдарська, буд. 11, с. Новоселівка, Старобільській район, Луганська область, 92751, до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Ухвалою від 04 червня 2019 року позовну заяву Державної екологічної інспекції у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) залишено без руху та запропоновано протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати отримання даної ухвали усунути недоліки позовної заяви шляхом надання суду оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 1921,00 грн (арк. спр. 45-46).
Ухвалою від 18 червня 2019 року про відкриття провадження у справі вирішено розглядати дану справу за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання по справі призначено на 11 липня 2019 року об 11 год. 00 хв. (арк. спр. 1-2).
У зв`язку з неявкою у підготовче засідання представника відповідача підготовче засідання, яке призначено на 11 липня 2019 року, відкладено до 25 липня 2019 року (арк. спр. 83).
У зв`язку з неявкою у підготовче засідання представника відповідача та відсутністю доказів належного повідомлення про дату і час підготовчого засідання, підготовче засідання, яке призначено на 25 липня 2019 року, відкладено до 29 вересня 2019 року (арк. спр. 90).
Ухвалою від 02 серпня 2019 року продовжено строк підготовчого провадження у справі на тридцять календарних днів (арк. спр. 94).
Ухвалою від 29 серпня 2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті у судове засідання на 17 вересня 2019 року о 9 год. 30 хв. (арк. спр. 103).
У судове засідання представник позивача не прибув, про дату, час і місце проведення судового засідання повідомлений належним чином (арк. спр. 106), заявою від 17 вересня 2019 року просив провести судове засідання за його відсутністю (арк. спр. 110).
Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час і місце проведення судового засідання повідомлений належним чином (арк. спр. 111), причини не прибуття у судове засідання не повідомив, правом подати суду відзив на позовну заяву відповідач не скористався.
Відповідно до частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Оскільки сторони про дату, час і місце судового розгляду повідомлені належним чином і відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу у письмовому провадженні на підставі наявних у ній доказів.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-76, 90 КАС України, судом встановлено таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування (ідентифікаційний код 31594606) є юридичною особою, зареєстрованою 18 липня 2001 року, місцезнаходженням якої є: 92751, Луганська область, Старобільський район, село Новоселівка, вулиця Айдарська, будинок б/н, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 18 червня 2019 року за № 1005451925, та здійснює свою діяльність (основний вид діяльності 10.41 Виробництво олії та тваринних жирів) на підставі Статуту (арк. спр. 55-57, 58-65).
Державна екологічна інспекція у Луганській області (ідентифікаційний код 37991372) є органом державної влади - юридичною особою, зареєстрованою 19 грудня 2011 року, місцезнаходженням якої є Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Гагаріна, будинок 93, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 18 червня 2019 року за № 1005451910, та здійснює свою діяльність на підставі Положення, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України від 22 листопада 2018 року № 249 (арк. спр. 52-54, 71-77).
На підставі наказу Державної регуляторної служби України від 15 листопада 2018 року № 152 Про затвердження Плану здійснення комплексних заходів державного нагляду (контролю) на 2019 рік , наказу Державної екологічної інспекції у Луганській області від 07 грудня 2018 року № 360/01-01-04 Про затвердження Плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) на 2019 рік та направлення від 07 березня 2019 року № 168/01-03-19 на проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, старшим державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Луганської області Якуніним М .Ю. та державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Луганської області Зіньковським Б.В. в період з 11 березня 2019 року по 15 березня 2019 року проведено плановий захід державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог природоохоронного законодавства з охорони навколишнього природного середовища Луганської області Товариством з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування , за результатами якої складено акт від 15 березня 2019 року за № 87 (арк. спр. 8, 9-25, 78, 79, 80-81).
Повідомлення Державної екологічної інспекції у Луганській області від 18 лютого 2019 року за № 127/01-03-19 про проведення планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства отримано 27 лютого 2019 року керівником Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування ОСОБА_2 , про що свідчить відповідна розписка на повідомленні (арк. спр. 8).
У розділі Охорона атмосферного повітря акта перевірки від 15 березня 2019 року за № 87 зазначено, що діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування пов`язана з викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Інвентаризація стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря не проведена. Технічний звіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря на виробничому майданчику не ведеться. Для виробництва рослинної олії використовується виробниче обладнання ОВОР-450 на твердому паливі (дрова, шулуха) потужністю 26,5 кВт, викид з джерела викиду проводиться через димовивідну трубу. Паспорт на ОВОР-450 в наявності. При спалюванні палива в атмосферу виділяються наступні забруднюючі речовини: оксиди азоту (у перерахунку на діоксид азоту), оксид вуглецю, вуглецю діоксид, оксид азоту, метан, НЛОС, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом. Експлуатація зазначеного обладнання здійснюється за відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що є порушенням статей 10, 11 Закону України Про атмосферне повітря (арк. спр. 10).
Акт від 15 березня 2019 року за № 87 підписаний та отриманий керівником Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування ОСОБА_2 . без пояснень, зауважень або заперечень (арк. спр. 22).
За наслідками проведеної планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування Державною екологічною інспекцією у Луганській області винесено припис щодо усунення порушень вимог природоохоронного законодавства за № 87, в якому у пункті 3 приписано до 15 травня 2019 року отримати та надати на адресу Інспекції дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел, які експлуатуються при відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами по неврахованому джерелу, а саме виробниче обладнання ОВОР-450 побутова піч на твердому паливі (дрова), яка використовується для виробництва рослинної олії (арк. спр. 38-39).
Письмову інформацію про хід виконання припису Товариством з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування після закінчення встановленого терміну виконання пункту 3 припису до Державної екологічної інспекції у Луганській області не надано.
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано позовні вимоги, суд виходить з такого.
Відповідно до пункту в частини першої статті 20-2 Закону України від 25 червня 1991 року № 1264-XII Про охорону навколишнього природного середовища до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить: обмеження чи зупинення (тимчасове) діяльності підприємств і об`єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, законодавства про оцінку впливу на довкілля, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІ Функції інспекції Положення про Державну екологічну інспекцію у Луганській області, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України від 22 листопада 2018 року № 249, Державна екологічна інспекція у Луганській області звертається до суду із позовом щодо обмеження чи зупинення діяльності підприємств і об`єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, законодавства про оцінку впливу на довкілля, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин (арк. спр. 71-77).
За змістом статті 1 Закону України від 16 жовтня 1992 року № 2707-XII Про охорону атмосферного повітря (далі - Закон № 2707-XII): забруднююча речовина - речовина хімічного або біологічного походження, що присутня або надходить в атмосферне повітря і може прямо або опосередковано справляти негативний вплив на здоров`я людини та стан навколишнього природного середовища; викид - надходження в атмосферне повітря забруднюючих речовин або суміші таких речовин; джерело викиду - об`єкт (підприємство, цех, агрегат, установка, транспортний засіб тощо), з якого надходить в атмосферне повітря забруднююча речовина або суміш таких речовин.
Згідно з частиною першою статті 11 Закону № 2707-XII для забезпечення екологічної безпеки, створення сприятливого середовища життєдіяльності, запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров`я людей та навколишнє природне середовище здійснюється регулювання викидів найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Згідно з Переліком найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, викиди яких в атмосферне повітря підлягають регулюванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 листопада 2001 року № 1598, до найбільш поширених забруднюючих речовин віднесено оксиди азоту, бенз(а)пірен, діоксид та інші сполуки сірки, оксид вуглецю, озон, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок (мікрочастинки та волокна), свинець та його сполуки, формальдегід, а до небезпечних забруднюючих речовин віднесені метали та їх сполуки, органічні аміни, леткі органічні сполуки, стійкі органічні сполуки, хлор, бром та їх сполуки, фтор та його сполуки, ціаніди, фреони, арсен та його сполуки.
Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб`єкту господарювання, об`єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення (частина п`ята статті 11 Закону № 2707-XII).
Відповідно до пункту 1.14.5 Інструкції про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 10 лютого 1995 року № 7 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 15 березня 1995 року за № 61/597, стаціонарне джерело забруднення атмосфери - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об`єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу.
Статтею 1 Закону України від 19 травня 2011 року № 3392-VI Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності затверджено Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності (далі - Перелік) згідно з додатком, що додається.
Пунктом 30 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, який є додатком до Закону України від 19 травня 2011 року № 3392-VI Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності , передбачено дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Згідно з пунктом 2 Порядку проведення та оплати робіт, пов`язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 року № 302, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі - дозвіл) - це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам - підприємцям (далі - суб`єкт господарювання) експлуатувати об`єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну. Дозвіл видається суб`єкту господарювання за формою, встановленою Мінприроди.
Відповідно до статті 12 Закону № 2707-XII господарська чи інші види діяльності, пов`язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.
Частиною п`ятою статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі - Закон № 877-V) регламентовано, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу (частина сьома статті 7 Закону № 877-V).
З системного аналізу вищенаведеного слідує, що підставою для зупинення (тимчасове) діяльності підприємств і об`єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності є їх експлуатація з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, законодавства про оцінку впливу на довкілля, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин. Відсутність дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря є порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
Оскільки плановою перевіркою Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування за дотриманням вимог природоохоронного законодавства з охорони навколишнього природного середовища, за результатами якої складено акт від 15 березня 2019 року за № 87, встановлено використання обладнання для виробництва олії рослинної ОВОР-450, яке є стаціонарним джерелом, що здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу (оксиди азоту (у перерахунку на діоксид азоту), оксид вуглецю, вуглецю діоксид, оксид азоту, метан, НЛОС, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом), за відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що є порушенням статей 10, 11 Закону України Про атмосферне повітря , і суду не надано доказів отримання відповідачем на час судового розгляду дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарним джерелом - обладнанням для виробництва олії рослинної ОВОР-450, у суду наявні підстави для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом тимчасового зупинення експлуатації зазначеного обладнання.
За встановлених в цій справі обставин та з урахуванням правового регулювання спірних правовідносин, суд дійшов висновку, що позов слід задовольнити повністю.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).
З викладеного слідує, що витрати суб`єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб`єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб`єкту владних повноважень, не підлягає.
Такі обмеження у можливостях суб`єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.
Оскільки Державна екологічна інспекція у Луганській області у вказаній справі є суб`єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.
Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 132, 139, 205, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Державної екологічної інспекції у Луганській області (ідентифікаційний код 37991372, місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Гагаріна, будинок 93) до Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування (ідентифікаційний код 31594606, місцезнаходження: 92751, Луганська область, Старобільський район, село Новоселівка, вулиця Айдарська, будинок б/н) про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) задовольнити повністю.
Застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю Завод продуктів харчування (ідентифікаційний код 31594606, місцезнаходження: 92751, Луганська область, Старобільський район, село Новоселівка, вулиця Айдарська, будинок б/н) заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом тимчасового зупинення експлуатації обладнання, пов`язаного з викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів, - обладнання для виробництва олії рослинної ОВОР-450, що знаходиться за адресою: 92751, Луганська область, Старобільський район, село Новоселівка, вулиця Айдарська, будинок б/н, до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Т.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2019 |
Оприлюднено | 18.09.2019 |
Номер документу | 84290184 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні