Рішення
від 03.09.2019 по справі 580/1390/19
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 вересня 2019 року справа № 580/1390/19

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді: Тимошенко В.П.,

за участю секретаря судового засідання: Остроушко Л.І.,

представник позивача - Поділи В.М. (згідно довіреності),

представника позивача - Кравченко Л.В. (згідно довіреності),

представників відповідача - Каландирця А.В. (згідно довіреності),

розглянувши по суті у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження у залі суду адміністративну справу за позовом приватного акціонерного товариства "Смілянське АТП 17128" до Головного управління ДФС у Черкаській області про скасування податкового повідомлення-рішення,

встановив:

22 квітня 2019 року до Черкаського окружного адміністративного суду звернулось приватне акціонерне товариство "Смілянське АТП 17128" (20700, Черкаська область, м. Сміла, вул. В. Гордієнко, 108, код ЄДРПОУ 03115436) до Головного управління ДФС у Черкаській області (18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, код ЄДРПОУ 39392109), в якому просить скасувати податкове повідомлення-рішення №0000131205 від 10.01.2019.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що податкове повідомлення-рішення № 0000131205 від 10.01.2019 винесене безпідставно та без врахування вимог Податкового Кодексу України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , всупереч роз`ясненням Міністерства фінансів України № 11310-09-10/10306 від 14.04.2017 в частині застосування штрафних санкцій відповідно до ст.120 ПКУ та може завдати суттєвої фінансової шкоди суб`єкту господарювання.

Ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду від 20.05.2019 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі, вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

07.06.2019 відповідачем до суду надано відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що ГУ ДФС у Черкаській області проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ПрАТ Смілянське АТП 17128 , якою встановлено порушення вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, а саме: порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН. Відповідач зазначив, що із податкових накладних, які несвоєчасно зареєстровані позивачем контролюючим органом встановлено, що за даною операцією платник податків не надавав її покупцю та не здійснював постачання товарів, тому не звільнений від оподаткування (основна ставка податку 20%). Тобто, для не застосування штрафних санкцій, відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, позивачем не виконано одну з обов`язкових умов: податкова накладна не складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування, а тому винесене податкове повідомлення-рішення від 10.01.2019 № 0000131205 є правомірним.

12.06.2019 позивачем надано суду відповідь на відзив, в якому позивач просить позов задовольнити в повному обсязі.

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 18.06.2019 витребувано і відповідача податкові декларації з ПДВ щодо спірних податкових накладних.

24.06.2019 на виконання ухвали суду від 18.06.2019 відповідачем надано суду завірені копії податкових накладних з ПДВ зняті з електронних носіїв за період з лютого 2017 року по жовтень 2018 року.

27.06.2019 позивачем надано суду пояснення, в яких позивач зазначив, що надані копії податкових декларацій підтверджують нарахування ним податкових зобов?язань в повному обсязі, що свідчить про те, що відповідач не ухилявся від сплати податків до бюджету. Крім того, даними деклараціями підтверджено, що це були внутрішньо господарські операції (нарахування компенсуючих зобов?язань), що не надаються контрагентам.

Ухвалою суду від 04.07.2019 постановлено здійснювати розгляд справи № 580/1390/19 за позовом приватного акціонерного товариства "Смілянське АТП 17128" до Головного управління ДФС у Черкаській області про скасування акту та податкового повідомлення-рішення за правилами загального позовного провадження.

14.08.2019 представником відповідача подано до суду додаткові пояснення до відзиву на адміністративний позов, в яких просить у задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

14.08.2019 та 03.09.2019 представником позивача подано до суду пояснення, в яких просить позов задовольнити у повному обсязі.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали та просили позов задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позову заперечував та просив відмовити у його задоволенні.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив таке.

Позивач зареєстрований як юридична особа та відомості щодо нього включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідачем проведено камеральну перевірку порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, за результатами якої складено Акт № 261/23-00-50-12-007/03115436 від 17.12.2018.

Актом перевірки встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених статтею 201, та згідно зі статтею 120-1 Податкового кодексу України:

за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 546728 грн. 90 коп. застосовано штраф в розмірі 10% у сумі 54672 грн. 89 коп.;

за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 99766 грн. 57 коп. застосовано штраф в розмірі 20% у сумі 20953 грн. 31 коп.;

за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 6657 грн. 52 коп. застосовано штраф в розмірі 30% у сумі 2027 грн. 26 коп.;

за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 61 і більше календарних днів на суму ПДВ 792 грн. 89 коп. застосовано штраф в розмірі 40% у сумі 317 грн. 16 коп.;

за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 366 і більше календарних днів на суму ПДВ 157 грн. 70 коп. застосовано штраф у розмірі 50% у сумі 78 грн. 85коп.

27.12.2018 позивачем подано до відповідача заперечення на Акт перевірки, в якому позивач просив скасувати останній зазначивши про відсутність підстав для застосування штрафних санкцій.

08.01.2019 Головне управління ДФС у Черкаській області за наслідками розгляду заперечення на Акт перевірки листом №666/23-00-12-0511 повідомило позивача про залишення останнього без змін.

За наслідками та на підставі акту перевірки, відповідачем стосовно позивача прийнято податкове повідомлення-рішення від 10.01.2019 № 0000131205, яким до позивача застосовано штраф на загальну суму в розмірі 77049,47 грн.

Не погодившись з оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням, позивач оскаржив його в адміністративному порядку, звернувшись зі скаргою від 18.01.2019 № 8 до Державної фіскальної служби України.

Рішенням про результати розгляду скарги від 20.03.2019 № 12936/6/99-99-11-06-01-25, Державною фіскальною службою України скаргу позивача залишено без задоволення, а податкове повідомлення-рішення 10.01.2019 № 0000131205без змін.

Незаконність, на думку позивача, оскаржуваного податкового повідомлення-рішення і стала підставою для звернення до суду з позовом про визнання його протиправним та скасування.

Вирішуючи спір по суті суд зазначає таке.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ ( зі змінами та доповненнями, далі - ПКУ) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За змістом абзаців пункту 201.10 статті 201 ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

Для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПКУ порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), що зазначена у податковому повідомленні - рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов`язань з ПДВ, зазначеної у такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми податку на додану вартість, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття відповідного рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу.

Відсутність реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому цього пункту, після спливу 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми податку на додану вартість, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено.

У разі реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому цього пункту, протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, штрафні санкції, передбачені абзацом другим цього пункту та пунктом 120 -1 .1 цієї статті, не застосовуються.

Позивач у позовній заяві та представники позивача у судовому засіданні не заперечували факт несвоєчасності реєстрації ПН, що відображені в Акті. Їхні посилання на наявність підстав для звільнення від вказаної відповідальності у зв`язку з виписуванням ПН, що не видаються покупцю, на операції, що не оподатковуються ПДВ, є необґрунтованими та судом не враховані з таких підстав.

Відповідно до п.198.5 ст.198 ПК України платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися:

в операціях, що не є об`єктом оподаткування відповідно до статті 196 цього Кодексу (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 196.1.7 пункту 196.1 статті 196 цього Кодексу) або місце постачання яких розташоване за межами митної території України;

в операціях, звільнених від оподаткування відповідно до статті 197, підрозділу 2 розділу XX цього Кодексу, міжнародних договорів (угод) (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 197.1.28 пункту 197.1 статті 197 цього Кодексу та операцій, передбачених пунктом 197.11 статті 197 цього Кодексу);

в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;

в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 цього Кодексу).

Наявність вказаний у нормі обставин суду не підтверджена належними і допустимими доказами.

Відповідно до порядку заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307 (далі - Порядок №1307) у разі постачання товарів/послуг отримувачу (покупцю), який не зареєстрований як платник податку, та у разі складання податкової накладної за щоденним підсумком операцій у графі "Отримувач (покупець)" зазначається "Неплатник", а у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН " 100000000000 ".

Відповідно до п. 8 Порядку №1307 при складанні податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10-15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини робиться помітка X та зазначається тип причини:

01 - Складена на суму збільшення компенсації вартості поставлених товарів/послуг (для податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пункті 13 цього Порядку);

02 - Складена на постачання неплатнику податку;

03 - Складена на постачання товарів/послуг у рахунок оплати праці фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах із платником податку;

04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання;

05 - Складена у зв`язку з ліквідацією основних засобів за самостійним рішенням платника податку;

06 - Складена у зв`язку з переведенням виробничих основних засобів до складу невиробничих;

07 - Складена на операції з вивезення товарів за межі митної території України;

08 - Складена на постачання для операцій, які не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість;

09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість;

10 - Складена з метою визначення при анулюванні реєстрації платника податку податкових зобов`язань за товарами/послугами, необоротними активами, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності;

11 - Складена за щоденними підсумками операцій;

12 - Складена на постачання неплатнику, в якій зазначається назва покупця (для податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пункті 10 цього Порядку);

13 - Складена у зв`язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності;

14 - Складена отримувачем (покупцем) послуг від нерезидента;

15 - Складена на суму перевищення бази оподаткування, визначеної відповідно до статей 188 і 189 Податкового кодексу України, над фактичною ціною постачання.

Відповідно до п.11 Порядку №1307 у разі нарахування податкових зобов`язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України платник податку складає окремі зведені податкові накладні за товарами/послугами, необоротними активами, які призначаються для їх використання / починають використовуватися:

1) в операціях, що не є об`єктом оподаткування;

2) в операціях, звільнених від оподаткування;

3) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;

4) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Такі зведені податкові накладні складаються не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду. У разі складання зведеної податкової накладної в графі "Зведена податкова накладна" робиться помітка "X".

Отже, положеннями Порядку № 1307 визначено детальний перелік податкових накладних, які не підлягають наданню отримувачу (покупцю). Цей перелік включає в себе не тільки податкові накладні, складені на постачання для операцій, які не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість та операції, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість, але й інші групи операцій, здійснення яких обумовлює ненадання податкових накладних продавцю.

Системний аналіз статті 201, пункту 120 \і статті 120 ПКУ, Порядку № 1307 дає підстави для висновку про те, що порушення платником податку на додану вартість граничного строку реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є підставою для застосування до такого платника штрафу, за виключенням випадку порушення строку реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю) та складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Тобто, для звільнення від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПКУ, необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Вказана правова позиція висловлена у постановах Верховного Суду від 04 вересня 2018 року у справі № 816/1488/17 та від 11 грудня 2018 року у справі №807/68/18.

Судом встановлено, що податкові накладні №174 від 08.11.2017, №184 від 30.06.2018, №183 від 18.06.2018 виписані для платників ПДВ, а податкові накладні №133 від 30.04.2017 №1 від 31.05.2017, №140 від 31.07.2017, №186 від 31.10.2018, №187 від 31.10.2018, №190 від 31.03.2018, №188 від 31.03.2018, №189 від 31.03.2018, №178 від 30.04.2018, №176 від 30.04.2018, №177 від 30.04.2018, №192 від 31.08.2018 №182 від 30.09.2018 та розрахунок коригування до податкових накладних №1 від 31.05.2017 виписані з умовним індивідуальним податковим номером 600000000000 , код причини 09 - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість.

Дослідивши вказані вище ПН, суд звернув увагу, що в них заповнені графи I-V Розділу А: загальна сума коштів, що підлягає сплаті, з урахуванням ПДВ, загальна сума ПДВ, у т.ч. за основною ставкою та за основною ставкою. Водночас графи VІІ-ІХ Розділу А "Обсяги постачання за ставкою 0%", "Обсяги операцій, звільнених від оподаткування" не заповнені.

Отже, заповнюючи графи I-V Розділу А ПН позивач задекларував, що його операції, оподатковуються ПДВ. Тому в межах камеральної перевірки відповідач діяв добросовісно та не допустив порушень щодо встановлення відповідальності для позивача за допущене порушення граничних строків реєстрації ПН в ЄРПН.

Крім того, згідно з підп.75.1.1.п.75.1 ст.75 ПК України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

Отже, під час камеральної перевірки позивача відповідач не мав правових підстав для отримання від нього додаткових документів на підтвердження звільнення операцій, щодо яких виписані зазначені ПН, від ПДВ.

Таким чином, із досліджених судом податкових накладних, які несвоєчасно зареєстровано позивачем контролюючим органом вірно встановлено, що за даною операцією платник податків не надавав її покупцю та не здійснював постачання товарів, тому не звільнений від оподаткування (основна ставка податку 20%).Тобто, для не застосування штрафних санкцій, відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПКУ, позивачем не виконано одну з обов`язкових умов: податкова накладна не складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

За приписами ч.ч. 1, 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є необґрунтованими, а вимоги такими, що не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 241-246, 255, 295, Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

У задоволенні позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення суду. Якщо в судовому засіданні оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст складений 12.09.2019.

Суддя В.П. Тимошенко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.09.2019
Оприлюднено18.09.2019
Номер документу84291278
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/1390/19

Ухвала від 22.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 12.11.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Постанова від 12.11.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 22.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 22.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Рішення від 03.09.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.П. Тимошенко

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.П. Тимошенко

Рішення від 03.07.2019

Цивільне

Лебединський районний суд Сумської області

Стеценко В. А.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.П. Тимошенко

Ухвала від 10.06.2019

Цивільне

Лебединський районний суд Сумської області

Стеценко В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні