Ухвала
від 17.09.2019 по справі 202/6029/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/6029/19

Провадження № 1-кс/202/10048/2019

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

17 вересня 2019 року м. Дніпро

слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходиться кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019040000000475 від 06 червня 2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України.

16 вересня 2019 року слідчому судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дане клопотання, згідно з протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду, було передано слідчому судді 16 вересня 2019 року.

Згідно з матеріалами клопотання, слідчим управлінням ГУНП в Дніпропетровській області виявлено факт, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) вступивши в попередню змову із посадовими особами ряду підприємств шляхом завищення об`ємів виконаних робіт, здійснюють розкрадання бюджетних коштів під час виконання поточних ремонтів в м. Дніпрі в 2018 році, тим самим спричиняють майнову шкоду державі.

Так, відділом розслідування злочинів у сфері господарської діяльності опрацьовано матеріали публічних закупівель та встановлено дані, що свідчать про порушення законодавства, вчинення протиправних дій службовими особами органів місцевого самоврядування Дніпропетровської області, які спільно із службовими особами суб`єктів господарської діяльності розтрачують бюджетні кошти шляхом виведення їх у «тіньовий сектор» економіки, що призводить до спричинення шкоди державним інтересам.

З`ясовано, що протягом 2019 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора ОСОБА_5 та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) в особі директора ОСОБА_6 укладено вісімнадцять договорів підряду про проведення поточного ремонту житлових будинків та під`їздів в м. Дніпро. Вартість договорів складає до 200 000 грн кожен. На рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в якості оплати, згідно вищевказаних договорів перераховано бюджетні кошти в розмірі приблизно 1,8 млн. грн., розпорядником яких, являється ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Також встановлено, що протягом 2019 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора ОСОБА_5 та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 , АДРЕСА_2 ) в особі директора ОСОБА_7 укладено п`ятнадцять договорів підряду про проведення поточного ремонту житлових будинків та під`їздів в м. Дніпро. Вартість договорів складає до 200 000 грн. кожен. На рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в якості оплати, згідно вищевказаних договорів перераховано бюджетні кошти в розмірі приблизно 1,8 млн. грн., розпорядником яких, являється ІНФОРМАЦІЯ_1 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) зареєстровано в один день 10.01.2019 році з однаковим переліком видів діяльності. Основний КВЕД 43.34 Малярні роботи та скління. Згідно відкритих джерел, підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) ліцензію на право здійснення будівельних робіт не отримували.

Крім того, проведеним аналізом встановлено, що з метою уникнення дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» в частині, що стосується конкурсного відбору на найбільш вигідну пропозицію, шляхом проведення тендеру, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом дроблення послуг із надання ремонтних робіт, уклали тридцять договорів із обраними підрядними організаціями ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ).

За наявною інформацією виконані роботи не відповідають якості, та в актах виконаних робіт внесені недостовірні відомості щодо обсягу виконаних робіт.

Слідчий у своєму клопотанні звертає увагу слідчого судді на те, що є підстави вважати, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 вступивши в попередню змову з посадовими особами підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) шляхом завищення об`ємів виконаних робіт, здійснюють розкрадання бюджетних коштів під час виконання поточних ремонтів в м. Дніпрі.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » має розрахунковий рахунок № НОМЕР_4 , а ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » має розрахунковий рахунок № НОМЕР_5 відкриті в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Також встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з метою виконання зобов`язань по вказаним договорам підряду, звернулись до субпідрядних організацій та уклали договори із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) розрахунковий рахунок № НОМЕР_7 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), розрахунковий рахунок № НОМЕР_9 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Виїздом на місце реєстрації вказаних підприємств, їх місцезнаходження встановлено не було. Так, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » зареєстроване на місці покинутої порожньої школи, а ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » зареєстровано за адресою проживання сім`ї ОСОБА_8 , яким нічого не відомо про це підприємство, та які не укладали будь-яких договорів оренди належної їм квартири.

Допитана як свідок директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) ОСОБА_9 , повідомила, що на прохання малознайомого чоловіка на ім`я ОСОБА_10 за грошову винагороду поставила свої підписи у документах, що стосуються створення підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », але створюючи підприємство не мала на меті ведення господарської діяльності та отримання прибутку, будь-яких договорів чи актів виконаних робіт не підписувала.

Допитана як свідок ОСОБА_11 , повідомила, що разом зі своєю сім`єю виконує роботи маляром-штукатуром в під`їздах м. Дніпро на замовлення ОСОБА_12 . Ніколи не працювала на підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

Проведеним тимчасовим доступом до речей і документів по розрахунковим рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » було виявлено діяльність злочинного угрупування, діяльність якого спрямована на «тіньовий сектор» економіки та пов`язана насамперед з наданням послуг підприємствам реального сектору економіки з привласнення бюджетних коштів та конвертації грошових коштів шляхом переведення безготівкових коштів у готівку, заниження податкових зобов`язань та податку на прибуток, оформлення безтоварних операцій використовуючи реквізити підприємств зареєстрованих без мети здійснення підприємницької діяльності.

З цією метою, учасниками злочинної групи було створено та продовжують створюватися підконтрольні підприємства, що мають явні ознаки фіктивності та зареєстровані, як правило на фізичних осіб за грошову винагороду без мети здійснення ними господарської діяльності.

Так, тимчасовим доступ до розрахункових рахунків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що останні перераховували грошові кошти на ряд підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ( НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ( НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ( НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 ( НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ( НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » ( НОМЕР_16 ).

В ході проведення досудового слідства встановлено, що вказані підприємства мають розрахункові рахунки відкриті в одному банку АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ( НОМЕР_10 ) р/р № НОМЕР_17 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ( НОМЕР_11 ) р/р № НОМЕР_18 , НОМЕР_19 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ( НОМЕР_12 ) р/р № НОМЕР_20 , НОМЕР_21 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 ( НОМЕР_13 ) р/р № НОМЕР_22 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ( НОМЕР_14 ) р/р № НОМЕР_23 , НОМЕР_24 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( НОМЕР_15 ) р/р № НОМЕР_25 , НОМЕР_26 , НОМЕР_27 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » ( НОМЕР_16 ) р/р № НОМЕР_28 .

В подальшому, для конвертації грошових коштів шляхом переведення безготівкових коштів у готівку, грошові кошти з вказаних рахунків перераховувались на розрахункові рахунки фізичних осіб-підприємців відкриті в одному банку АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а саме на рахунок ФОП « ОСОБА_13 » ( НОМЕР_29 ) р/р № НОМЕР_30 , НОМЕР_31 , НОМЕР_32 , НОМЕР_33 , ФОП « ОСОБА_9 » ( НОМЕР_34 ) р/р № НОМЕР_35 , НОМЕР_36 , НОМЕР_37 , НОМЕР_38 , ФОП « ОСОБА_14 » ( НОМЕР_39 ) р/р № НОМЕР_40 , НОМЕР_41 , НОМЕР_42 , НОМЕР_43 , ФОП « ОСОБА_15 » ( НОМЕР_44 ) р/р № НОМЕР_45 , НОМЕР_46 , НОМЕР_47 , ФОП « ОСОБА_16 » ( НОМЕР_48 ) р/р № НОМЕР_49 , НОМЕР_50 , НОМЕР_51 , НОМЕР_52 , ФОП « ОСОБА_17 » ( НОМЕР_53 ) р/р № НОМЕР_54 , НОМЕР_55 , НОМЕР_56 , НОМЕР_57 , ФОП « ОСОБА_18 » ( НОМЕР_58 ) р/р № НОМЕР_59 , НОМЕР_60 , НОМЕР_61 , НОМЕР_62 , ФОП « ОСОБА_19 » ( НОМЕР_63 ) р/р № НОМЕР_64 , НОМЕР_65 , НОМЕР_66 , НОМЕР_67 , ФОП « ОСОБА_20 » ( НОМЕР_68 ) р/р № НОМЕР_69 , НОМЕР_70 , НОМЕР_71 , НОМЕР_72 . Після чого, грошові кошти знімались з банкоматів на території м. Дніпро.

Крім того встановлено, що фізичні особи-підприємці ОСОБА_13 ( НОМЕР_29 ) також являється директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ОСОБА_9 ( НОМЕР_34 ) являється директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ОСОБА_14 ( НОМЕР_39 ) являється директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_16 ( НОМЕР_48 ) являється директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ОСОБА_17 ( НОМЕР_53 ) являється директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ОСОБА_18 ( НОМЕР_58 ) являється директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ОСОБА_20 ( НОМЕР_68 ) являється директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

Відповідно до інформації з інтернет сайту ІНФОРМАЦІЯ_14 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_73 ) юридична адреса: АДРЕСА_3 .

В обґрунтування клопотання слідчий зазначила, що з метою забезпечення всебічності, повноти та об`єктивності дослідження усіх обставин справи, а також встановлення руху грошових коштів по розрахункових рахункам відкритим на вищевказаних фізичних осіб-підприємців виникла необхідність в отриманні інформації щодо відкриття, наявності (з вказівкою номерів, дати відкриття, дати закриття) особистих поточних (депозитних), кредитних, карткових рахунків, номерів рахунків дебетових заробітних карток та депозитних комірок (сейфів), які відкриті, або до яких мають доступ вказані особи.

Наведене зумовило слідчого за погодженням з прокурором звернутись до слідчого судді з відповідним клопотанням.

З метою запобігання можливої зміни або знищення документів до яких планується отримати тимчасовий доступ, слідчий просила розглядати клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Слідчий у судове засідання не з`явилась, натомість подала заяву в якій просила розглянути клопотання за її відсутності, клопотання підтримала та просила задовольнити.

На підставі ч. 2ст. 163 КПК України, розгляд клопотання здійснюється без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з ч. 5ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про тимчасовий доступ до речей і документів може дати розпорядження про можливість вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Частково задовольняючи клопотання слідчого, слідчий суддя виходить з того, що вимоги слідчого стосовно надання тимчасового доступу оперативним співробітникам на підставі доручення в порядку ст. 40 КПК України не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п.3 ч.2 ст.40 КПК України слідчий уповноважений доручати проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій відповідним оперативним підрозділам.

Відповідно до ст.131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.

Таким чином, тимчасовий доступ до речей і документів не є слідчою дією, а є заходом забезпечення кримінального провадження, виконання якого, враховуючи положення вищезазначеної норми, не може бути проведено за дорученням, в іншому ж випадку це було б порушенням принципу законності, передбаченого ст.9 КПК України.

На підставі викладеного, слідчий суддя вважає доцільним надання тимчасового доступу слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , заступнику начальника відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_21 , слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_22 та іншим слідчим - членам слідчої групи у кримінальному провадженні № 12019040000000475 від 06 червня 2019 року.

В іншій же частині клопотання слідчого є законним, обґрунтованим та таким, що відповідає вимогам ч. 1 ст. 160 КПК України та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження, необхідний доступ до документів, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » МФО НОМЕР_74 , юридична адреса: АДРЕСА_3 .

На підставі викладеного і керуючись ст. ст.110,131-132,159-160,162-166,309 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.

Зобов`язати уповноважених осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » МФО НОМЕР_74 , надати (забезпечити) слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , заступнику начальника відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_21 , слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_22 та іншим слідчим - членам слідчої групи у кримінальному провадженні № 12019040000000475 від 06 червня 2019 року, тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів речей та документів на паперовому носії та в електронному вигляді, що містять банківську таємницю та перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » МФО НОМЕР_74 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , а саме:

- документів на підставі яких були відкриті банківські рахунки наступних осіб: ФОП « ОСОБА_13 » ( НОМЕР_29 ) р/р № НОМЕР_30 , НОМЕР_31 , НОМЕР_32 , НОМЕР_33 , ФОП « ОСОБА_9 » ( НОМЕР_34 ) р/р № НОМЕР_35 , НОМЕР_36 , НОМЕР_37 , НОМЕР_38 , ФОП « ОСОБА_14 » ( НОМЕР_39 ) р/р № НОМЕР_40 , НОМЕР_41 , НОМЕР_42 , НОМЕР_43 , ФОП « ОСОБА_15 » ( НОМЕР_44 ) р/р № НОМЕР_45 , НОМЕР_46 , НОМЕР_47 , ФОП « ОСОБА_16 » ( НОМЕР_48 ) р/р № НОМЕР_49 , НОМЕР_50 , НОМЕР_51 , НОМЕР_52 , ФОП « ОСОБА_17 » ( НОМЕР_53 ) р/р № НОМЕР_54 , НОМЕР_55 , НОМЕР_56 , НОМЕР_57 , ФОП « ОСОБА_18 » ( НОМЕР_58 ) р/р № НОМЕР_59 , НОМЕР_60 , НОМЕР_61 , НОМЕР_62 , ФОП « ОСОБА_19 » ( НОМЕР_63 ) р/р № НОМЕР_64 , НОМЕР_65 , НОМЕР_66 , НОМЕР_67 , ФОП « ОСОБА_20 » ( НОМЕР_68 ) р/р № НОМЕР_69 , НОМЕР_70 , НОМЕР_71 , НОМЕР_72 , а саме копії паспортів, ідентифікаційних кодів, картки із зразками підписів, документи, що підтверджують повноваження представника, витяги про фізичну особу-підприємця з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, заяви, анкети, фінансова звітність, договори про банківське обслуговування, документи, що відображають відкриття, розпорядження рахунком, заяви на відкриття рахунків, заяви і інші документи на видачу пластикових карт, картки із зразками підписів і відтисненням друку, документи, що підтверджують отримання електронного ключа доступу до рахунків (при використанні системи «Клієнт-Банк»), договори на розрахунково-касове обслуговування, інші документи;

- відомостей (реєстр) про рух грошових коштів по банківським рахункам №№ НОМЕР_30 , НОМЕР_31 , НОМЕР_32 , НОМЕР_33 , НОМЕР_35 , НОМЕР_36 , НОМЕР_37 , НОМЕР_38 , НОМЕР_40 , НОМЕР_41 , НОМЕР_42 , НОМЕР_43 , НОМЕР_45 , НОМЕР_46 , НОМЕР_47 , НОМЕР_49 , НОМЕР_50 , НОМЕР_51 , НОМЕР_52 , НОМЕР_54 , НОМЕР_55 , НОМЕР_56 , НОМЕР_57 , НОМЕР_59 , НОМЕР_60 , НОМЕР_61 , НОМЕР_62 , НОМЕР_64 , НОМЕР_65 , НОМЕР_66 , НОМЕР_67 , НОМЕР_69 , НОМЕР_70 , НОМЕР_71 , НОМЕР_72 , а саме: банківської роздруківки на магнітному носії (у форматі Microsoft Excel (.xlsx) про рух грошових коштів по вказаним банківським рахункам з розшифровкою вхідних і вихідних платежів, зазначенням дати, обсягів, призначення платежу, банківських рахунків, кодів та назв контрагентів, інших документів, які повною мірою відображають проведення операцій за вищевказаними рахунками за період з моменту відкриття вищевказаних рахунків до 17 вересня 2019 року;

- матеріалів фото-, відео-фіксації зняття грошових коштів в банкоматах, з карткових рахунків, відкритих в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » МФО НОМЕР_74 , що зареєстровані на вищевказаних осіб, отриманих за допомогою камер спостереження банкоматів за місцем знаходження банкоматів на час проведення вказаних операцій, документів з інформацією щодо банківських операцій, проведених за допомогою даних банкоматів (зняття готівкових грошей, перевірка балансу, переводи грошових коштів, оплата послуг, тощо) з зазначенням виду операцій, часу їх проведення, номерів банківських карт, інших відомостей, виписок по рахункам з період часу з моменту відкриття вищевказаних рахунків до 17 вересня 2019 року;

- IP-адрес, imei-пристроїв за допомогою, яких здійснювались входи до онлайн-банкінгу із використанням рахунків відкритих на ім`я вищевказаних осіб, за період часу з моменту відкриття вищевказаних рахунків до 17 вересня 2019 року;

- відомостей щодо реєстрації клієнтів, на сервері банку та на сервері багатоканального телефонного вузла ISP (Internet Service Provider) із зазначенням телефонних номерів та повних реквізитів Інтернет-провайдера з моменту відкриття вищевказаних рахунків до 17 вересня 2019 року;

- заяви на підключення до сервісів «Клієнт - Банк», інформації та роздруківки з повною розшифровкою ІРадрес або груп адресів, номерів мобільних та стаціонарних телефонів користувачів з яких в адресу АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » МФО НОМЕР_74 , на підставі угод системи дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк» здійснювалось: формування та відправлення в банківську установу платіжних доручень; здійснення платежів в національній або іншій валюті в межах України з поточних рахунків; отримання копій вхідних та вихідних SWIFT - повідомлень, підтвердження платежів від підприємств, з моменту укладення угод системи «Клієнт-Банк» до 17 вересня 2019 року.

В іншій частині клопотання відмовити.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Визначити строк виконання ухвали до 15 жовтня 2019 року.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення17.09.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу84327526
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/6029/19

Ухвала від 03.02.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 03.02.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 26.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 26.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 24.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 17.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 17.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 12.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 10.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 02.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні