Ухвала
від 18.09.2019 по справі 910/9530/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

18.09.2019Справа № 910/9530/19

Господарський суд міста Києва у складі головуючого судді Блажівської О.Є, при секретарі судового засідання Кукота О.Ю., розглянувши у судовому засіданні клопотання Антимонопольного комітету України про скасування заходів забезпечення позову

у справі 910/9530/19

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРОТЕРМИНАЛ

до Антимонопольного комітету України

про визнання незаконними дій, визнання недійсним та скасування розпорядження Антимонопольного комітету України,-

за участю учасників справи:

від заявника (відповідача): Кондрашова А.О., довіреність № 300-29/01-84 від 16.07.2019;

від позивача: Карплюк Л.Р., довіреність № 201/21.06.19 від 21.06.2019;

вільний слухач: ОСОБА_1 , посвідчення водія № НОМЕР_1 від 19.12.2018 року.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю ЄВРОТЕРМИНАЛ 18 липня 2019 року звернулось до Господарського суду міста Києва з позовом до Антимонопольного комітету України про визнання незаконними дій, визнання недійсним та скасування розпорядження Антимонопольного комітету України.

В обґрунтування позовної заяви заявник посилається на те, що дії Антимонопольного комітету України є незаконними, а оскаржуване Розпорядження - протиправним, незаконним, прийнятим із порушенням норм матеріального та процесуального права, а відтак таким, що підлягає скасуванню.

19.07.2019 року через відділ діловодства Господарського суду міста Києва від Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРОТЕРМИНАЛ надійшла заява б/н від 19.07.2019 року Про забезпечення позову , відповідно до якої Товариство з обмеженою відповідальністю ЄВРОТЕРМИНАЛ просить вжити заходів забезпечення позову, шляхом:

- зупинення виконання Розпорядження Антимонопольного комітету України від 27.03.2019 року №08/115-р Про початок розгляду справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції до набрання законної сили рішенням по справі №910/9530/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРОТЕРМИНАЛ до Антимонопольного комітету України про визнання незаконними дій Антимонопольного комітету України щодо початку розгляду справи за ознаками вчинення ТОВ Євротерминал порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого п. 2 ст. 50 та ч. 1 ст. 13 Закону України Про захист економічної конкуренції та визнання недійсним та скасування Розпорядження Антимонопольного комітету України від 27.03.2019 року №08/115-р Про початок розгляду справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції .

В обґрунтування вказаної заяви заявник посилається на те, що оскаржуваним Розпорядженням розпочато розгляд справи за ознаками вчинення Товариством з обмеженою відповідальністю ЄВРОТЕРМИНАЛ порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статі 50 та частиною першою статті 13 Закону України Про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг, пов`язаних з обслуговуванням (обробкою) вантажних транспортних засобів, без оплати яких заїзд в Одеський морський торговельний порт є неможливим.

Оскільки АМКУ вже розглянута справа з тих же підстав та щодо того самого відповідача (ТОВ Євротерминал ), Товариством вже понесена відповідальність за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статі 50 та частиною першою статті 13 Закону України Про захист економічної конкуренції , у добровільному порядку виконано вимоги рішення Антимонопольного комітету України від 21.12.2017 року № 720-р, а саме: сплачено значний штраф та розмежовано всі послуги і визначено їх вартість, задля вибору (наміру, бажання, потреби чи волевиявлення користування) замовниками, відтак дії Антимонопольного комітету України щодо початку розгляду справи за ознаками вчинення ТОВ Євротерминал порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого п. 2 ст. 50 та ч. 1 ст. 13 Закону України Про захист економічної конкуренції , у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг, пов`язаних із обслуговуванням (обробкою) вантажних транспортних засобів, без оплати яких заїзд в Одеський морський торговельний порт є неможливим та винесення оскаржуваного розпорядження Антимонопольного комітету України від 27.03.2019 року № 08/115-р Про початок розгляду справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції - не можуть вважатись законними та обґрунтованими.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 22.07.2019 року заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРОТЕРМИНАЛ б/н від 19.07.2019 року Про забезпечення позову задоволено, до набрання законної сили рішенням Господарського суду міста Києва у даній справі зупинено виконання Розпорядження Антимонопольного комітету України від 27.03.2019 року №08/115-р Про початок розгляду справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції до набрання законної сили рішенням по справі №910/9530/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРОТЕРМИНАЛ до Антимонопольного комітету України про визнання незаконними дій Антимонопольного комітету України щодо початку розгляду справи за ознаками вчинення ТОВ Євротерминал порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого п. 2 ст. 50 та ч. 1 ст. 13 Закону України Про захист економічної конкуренції , та визнання недійсним та скасування Розпорядження Антимонопольного комітету України від 27.03.2019 року №08/115-р Про початок розгляду справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції .

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 23.07.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі №910/9530/19, справу ухвалено розглядати за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 09.08.2019 року.

08.08.2019 року через відділ діловодства Господарського суду міста Києва від Антимонопольного комітету України надійшло клопотання № 300-20.3/01-10070 від 06.08.2019 року про здійснення розгляду справи №910/9530/19 у закритому судовому засіданні.

12.08.2019 року на адресу суду надійшов лист Північного апеляційного господарського суду №09.1-27/1/829/19 від 09.08.2019 року, з якого вбачається, що на виконання пункту 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, з метою недопущення звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод згідно з частиною третьою статті 22 Конституції України, Північним апеляційним господарським судом направлено на адресу Господарського суду міста Києва апеляційну скаргу Антимонопольного комітету України на Ухвалу Господарського суду міста Києва від 22.07.2019 року у справі №910/9530/19 (про забезпечення позову) із додатками.

12.08.2019 року через відділ діловодства Господарського суду міста Києва від Антимонопольного комітету України надійшло клопотання №300-20.3/01-10022 від 06.08.2019 року Про скасування заходів забезпечення позову .

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 16.09.2019 року розгляд клопотання №300-20.3/01-10022 від 06.08.2019 року Антимонопольного комітету України Про скасування заходів забезпечення позову , вжитих Ухвалою Господарського суду міста Києва від 22.07.2019 року по справі №910/9530/19 призначено на 18.09.2019 року.

18.09.2019 року через відділ діловодства Господарського суду міста Києва від Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРОТЕРМИНАЛ надійшли заперечення проти клопотання про скасування заходів забезпечення позову.

У судове засідання 18.09.2019 року з`явилися представники сторін для розгляду клопотання Антимонопольного комітету України №300-20.3/01-10022 від 06.08.2019 року Про скасування заходів забезпечення позову .

Представник заявника (відповідача) підтримав раніше подане клопотання про розгляд справи у закритому судовому засіданні з підстав, викладених у наведеному клопотанні.

Представник позивача в судовому засіданні клопотання про розгляд справи у закритому судовому засіданні залишив на розсуд суду.

Розглянувши вищезазначене клопотання Антимонопольного комітету України, суд зазначає наступне.

Відповідно до пунтку 3 ст. 22-1 Закону України Про Антимонопольний комітет України інформація з обмеженим доступом, одержана Антимонопольним комітетом України, його територіальними відділеннями у процесі здійснення своїх повноважень, використовується ними виключно з метою забезпечення виконання завдань, визначених законодавством про захист економічної конкуренції, і не підлягає розголошенню та оприлюдненню, крім випадків: 1) надання інформації органам слідства та суду відповідно до закону; 2) недотримання вимог, встановлених частиною другою статті 6 Закону України Про доступ до публічної інформації ; 3) інших випадків, встановлених законом.

Статтею 11 Закону України Про судоустрій і статус суддів передбачено, що судові рішення, судові засідання та інформація щодо справ, які розглядаються судом, є відкритими, крім випадків, установлених законом. Ніхто не може бути обмежений у праві на отримання в суді усної або письмової інформації про результати розгляду його судової справи. Будь-яка особа має право на вільний доступ до судового рішення в порядку, встановленому законом.

Інформація про суд, який розглядає справу, сторони спору та предмет позову, дату надходження позовної заяви, апеляційної, касаційної скарги, заяви про перегляд судового рішення, стадії розгляду справи, місце, дату і час судового засідання, рух справи з одного суду до іншого є відкритою та підлягає невідкладному оприлюдненню на офіційному веб-сайті судової влади України, крім випадків, установлених законом.

Розгляд справ у судах відбувається відкрито, крім випадків, установлених законом. У відкритому судовому засіданні мають право бути присутніми будь-які особи. У разі вчинення особою дій, що свідчать про неповагу до суду або учасників судового процесу, така особа за вмотивованим рішенням суду може бути видалена із зали судового засідання.

Учасники судового процесу, інші особи, присутні у залі судового засідання, представники засобів масової інформації можуть проводити в залі судового засідання фотозйомку, відео- та аудіозапис з використанням портативних відео- та аудіотехнічних засобів без отримання окремого дозволу суду, але з урахуванням обмежень, установлених законом. Трансляція судового засідання здійснюється з дозволу суду. Проведення в залі судового засідання фотозйомки, відеозапису, а також трансляція судового засідання повинні здійснюватися без створення перешкод у веденні засідання та здійсненні учасниками судового процесу їхніх процесуальних прав.

Розгляд справи у закритому судовому засіданні допускається за вмотивованим рішенням суду виключно у випадках, передбачених законом.

Відповідно до ч.8 ст.8 Господарського процесуального кодексу України, розгляд справи у закритому судовому засіданні проводиться у випадках, коли відкритий судовий розгляд може мати наслідком розголошення таємної чи іншої інформації, що охороняється законом, необхідності захисту особистого та сімейного життя людини, а також в інших випадках, установлених законом.

З огляду на вищенаведене, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання Антимонопольного комітету України №300-20.3/01-100710 від 08.08.2019 року про розгляд справи у закритому судовому засіданні.

Керуючись ст.ст. .8, 9, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Клопотання Антимонопольного комітету України №300-20.3/01-100710 від 08.08.2019 року про розгляд справи у закритому судовому засіданні - задовольнити.

2. Розгляд справи №910/9530/19 здійснювати у закритому судовому засіданні.

3. Згідно ч.1 ст.235 Господарського процесуального кодексу України дана ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення. Дана ухвала не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Суддя О.Є. Блажівська

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.09.2019
Оприлюднено19.09.2019
Номер документу84349692
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/9530/19

Рішення від 25.11.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Постанова від 25.11.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Малашенкова Т.М.

Ухвала від 11.11.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 08.11.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 21.10.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Малашенкова Т.М.

Ухвала від 09.10.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Постанова від 03.10.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

Ухвала від 02.10.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

Ухвала від 18.09.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Блажівська О.Є.

Ухвала від 18.09.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Блажівська О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні