Ухвала
від 18.09.2019 по справі 904/5709/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

18.09.2019м. ДніпроСправа № 904/5709/18

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Владимиренко І.В. розглянувши матеріали справи

Кредитор: Приватне підприємство "Агро-Рух", м. Дніпро

Боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Транссім" (49101, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, буд.28А, оф.104, код ЄДРПОУ 39095236)

про визнання банкрутом

Представники:

від ГУ ДФС у Дніпропетровській області: представник Коваленко Д.В. дов. № 17979/04-36-10-08-06 від 19.02.19р.

від боржника: ліквідатор Бразалук С.С. особисто

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 09.09.2019р. клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області № б/н від 12.08.2019р. прийнято до розгляду в судовому засіданні, яке призначити на 18.09.2019р. 12:45 год. Зобов`язано ліквідатора та кредиторів надати суду заперечення стосовно заявленого ГУ ДФС у Дніпропетровській області клопотання; ГУ ДФС у Дніпропетровській області надати суду нормативне та документальне обґрунтування заявленого клопотання та докази направлення даного клопотання ліквідатору та кредиторам.

17.09.2019р. до суду від ліквідатора надійшли заперечення №б/н від 17.09.2019р. на клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області. Судом заперечення прийняті до відома.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину ухвали.

Розглянувши в судовому засіданні 18.09.2019р. клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 12.08.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Транссім" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/5709/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута, заслухавши присутніх учасників провадження у справі про банкрутство, суд встановив наступне.

Згідно з пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Відповідно до п. 78.1. п. 78.1.7. ст. 78 Податкового Кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків;

Згідно п. 78.4. ст. 78 Податкового Кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Відповідно до п. 81.1 ст. 81 Податкового Кодексу України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу; копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки. Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки. Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється. При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення. У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.

В своєму клопотанні ГУ ДФС у Дніпропетровській області просить суд зобов`язати ліквідатора ТОВ "Транссім" надати ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку ТОВ "Транссім" без зазначення періоду.

До свого клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області надало наказ в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 3845-п від 25.06.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Транссім", в якому наказано наступне: провести документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Транссім" з 02.07.2019р. тривалістю 5 робочих днів, перевірку провести за період діяльності з 01.01.2016р. по теперішній час з метою превірки дотримання вимог податкового, валютного законодавства та іншого законодавства та за період з 14.02.2014р. по теперішній час з метою перевірки дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Але, господарським судом встановлено, що до клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області в супереч Податкового Кодексу України, не надано доказів про надсилання письмового повідомлення ліквідатору Бразалук С.С., який є ліквідатором по справі про банкрутство ТОВ "Транссім" чи посадовим особам боржника ТОВ "Транссім" про дату початку та місце проведення такої перевірки.

ГУ ДФС у Дніпропетровській області також не надало суду, своїх обґрунтувань та їх підтверджень, щодо не проведення в строки визначені в наказі в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 3845-п від 25.06.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Транссім".

На даний час строк визначений в наказі в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 3845-п від 25.06.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Транссім" сплинув.

Щодо прохання ГУ ДФС у Дніпропетровській області в своєму клопотання про не затверджування звіту та ліквідаційного балансу по справі № 904/5709/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута, господарський суд зазначає наступне.

Постановою господарського суду від 31.07.2019р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Транссім" (49101, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, буд.28А, оф.104, код ЄДРПОУ 39095236) - банкрутом.

Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Отже, Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено граничний строк для проведення ліквідаційної процедури який становить дванадцять місяців.

Господарський суд вважає, що у ГУ ДФС у Дніпропетровській області є достатньо часу для проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Транссім".

Ліквідатор згідно своїх письмових заперечень на клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області зазначила, що підстав для задоволення даного клопотання не має, зважаючи на відсутність для цього належних правових та фактичних підстав, з огляду на наступне.

Постановою господарського суду Дніпропетровської області від 31.07.2019р. ліквідатором ТОВ "Транссім" призначено арбітражного керуючого Бразалук Світлану Сергіївну, до неї перейшли права керівника юридичної особи - банкрута, а тому контролюючий орган зобов`язаний про проведення документальної позапланової перевірки та необхідність надання документів для її проведення повідомити саме ліквідатора.

Однак, до сьогоднішнього дня ліквідатор не отримувала жодні документи про призначення або початок позапланової документальної перевірки ТОВ "Транссім", не запитувались документи боржника. Але, не зважаючи на це, 16.09.2019р. ліквідатором було направлено до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку, в тому числі виписки по банківському рахунку, для проведення перевірки.

У зв`язку з чим, ліквідатор просила суд в задоволенні клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області відмовити в повному обсязі.

Отже, враховуючи вищенаведене, господарський суд вирішив клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 12.08.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Транссім" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/5709/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута залишити без задоволення.

УХВАЛИВ:

Клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 12.08.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Транссім" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/5709/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута залишити без задоволення.

Зобов`язати ліквідатора - після закінчення ліквідаційної процедури надати до суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, всі документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена у 10-ти денний строк до Центрального апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.

Ухвала підписана 18.09.2019 року.

Копію ухвали надіслати: кредиторам, ліквідатору, ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Також, господарський суд Дніпропетровської області зазначає, що з 17.06.2013 р. у господарському суді Дніпропетровської області запроваджено реалізацію проекту щодо надсилання судом електронних документів учасникам судового процесу із застосуванням автоматизованої системи документообігу суду, відповідно до Тимчасового регламенту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 07.09.2012 року №105.

Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:

1.Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщений на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою : mail.gov.ua

2. Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі. Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної Заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці.

Суддя І.В. Владимиренко

Дата ухвалення рішення18.09.2019
Оприлюднено23.09.2019
Номер документу84383511
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/5709/18

Ухвала від 24.03.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 16.02.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 20.01.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 01.12.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 10.11.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 07.10.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 08.09.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 07.07.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 20.05.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 17.03.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні