ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua
веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про затвердження звіту ліквідатора та
закриття провадження у справі
"16" вересня 2019 р.м. Одеса Справа № 5017/1402/2012 Господарський суд Одеської області у складі судді Грабован Л.І.,
за участі секретаря судового засідання Майданик Ю.В.
дослідивши матеріали справи
за заявою кредитора: Приватного підприємства „Агропрофіт»
до боржника: Державного підприємства „Татарбунарський виноробний завод» (68100, Одеська обл., м. Татарбунари, вул. Василя Тура, буд. 1; код ЄДРПОУ 34520076)
про визнання банкрутом
за участю
Міністерства аграрної політики
та продовольства України
Відділу з питань банкрутства Головного
територіального управління юстиції
в Одеській області
прокурора м. Одеси
у відкритому судовому засіданні за участі
представників сторін та учасників:
від кредиторів: Головного управління ДФС в Одеській області - Буханов Ю.В. за довіреністю від 14.03.2019р.; ОСОБА_1 - ОСОБА_2 К ОСОБА_3 за довіреністю від 10.10.2018р.; Головного управління Пенсійного Фонду України в Одеській області - Бикова Ю.А., за довіреністю № 9485/07 від 03.06.2019р.; ТОВ „Взлет-С» - Сновальчук Д.С., директор згідно наказу №1;
від Міністерства аграрної політики та продовольства України: не з`явився;
від Головного територіального управління юстиції в Одеській області: Волков Д.О. за довіреністю № 03-05/7698 від 09.09.2019р.;
від прокуратури Одеської області: Кавун А.В. згідно посвідчення;
ліквідатор банкрута: арбітражний керуючий Дарієнко В.Д.
Всі сторони та учасники були належним чином повідомлені про дату і місце проведення судового засідання, про що свідчать розписка учасників справи (т. 20 а.с. 72), рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень (т. 20 а.с. 79-85, 94), повернення поштового відправлення (т.20 а.с. 77-78) та реєстр вихідної поштової кореспонденції Господарського суду Одеської області за 13.08.2019р. (т. 20 а.с. 98).
Історія справи
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 14.05.2012р. (суддя - Антощук С.І.) порушено провадження у справі №5017/1402/2012 про визнання банкрутом Державного підприємства „Татарбунарський виноробний завод» (далі - ДП „Татарбунарський виноробний завод» ); введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; залучено до участі у якості учасника провадження у справі про банкрутство Міністерство аграрної політики та продовольства України (т. 1 а.с. 1-2).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 08.06.2012р. залучено до участі у справі №5017/1402/2012 про визнання банкрутом ДП „Татарбунарський виноробний завод» у якості учасника провадження у справі про банкрутство - Головне управління юстиції в Одеській області в особі Відділу з питань банкрутства (т. 1 а.с. 109-110).
Ухвалою підготовчого засідання суду від 13.07.2012р. визнано безспірні грошові вимоги ПП „АГРОПРОФІТ» до ДП „Татарбунарський виноробний завод» у сумі 787 854,54грн., з яких 692 635,20грн.-основна заборгованість, 65 688,40грн.- інфляційні, 20 065,67грн.- три відсотки річних, 9 229,27грн.- витрати по сплаті державного мита, 236грн.-витрати за інформаційне-технічне забезпечення судового процесу; введено процедуру розпорядження майном ДП „Татарбунарський виноробний завод» ; розпорядником майном ДП „Татарбунарський виноробний завод» призначено арбітражного керуючого Фоменко М.С. (т. 2 а.с. 65-68).
Оголошення про порушення справи про банкрутство ДП „Татарбунарський виноробний завод» опубліковано в газеті „Голос України» №147 (5397) від 11.08.2012р. (т. 2 а.с. 91).
Ухвалою попереднього засідання суду від 10.10.2012р. затверджено реєстр вимог кредиторів ДП „Татарбунарський виноробний завод» із вказівкою розміру вимог черговості їх задоволення (т. 4 а.с. 57-60).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 11.01.2013р. затверджено оплату послуг арбітражного керуючого Фоменко М.С. по справі №5017/1402/2012 про визнання банкрутом ДП „Татарбунарський виноробний завод» в сумі двох офіційно встановлених мінімальних розмірів заробітної плати щомісячно від дати її призначення до дати припинення повноважень, за рахунок боржника (т. 5 а.с. 139-140).
Постановою Господарського суду Одеської області від 11.01.2013р. визнано банкрутом ДП „Татарбунарський виноробний завод» ; відкрито ліквідаційну процедуру відносно ДП „Татарбунарський виноробний завод» ; припинено повноваження розпорядника майном ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Фоменко М.С.; ліквідатором ДП „Татарбунарський виноробний завод» призначено арбітражного керуючого Фоменко М.С. (т. 5 а.с. 142-150).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 18.01.2013р. допущено до участі у справі №5017/1402/2012 про визнання банкрутом ДП „Татарбунарський виноробний завод» Заступника прокурора міста Одеси (т. 6 а.с. 2).
Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 05.03.2013р. апеляційну скаргу Міністерства аграрної політики та продовольства України задоволено, а постанову Господарського суду Одеської області від 11.01.2013р. по справі № 5017/1402/2012 - скасовано; справу повернуто Господарському суду Одеської області для подальшого розгляду (т. 6 а.с. 142 - 145).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 01.07.2013р. задоволено самовідвід судді Антощук С.І. по справі №5017/1402/2012 про визнання банкрутом ДП „Татарбунарський виноробний завод» (т. 7 а.с. 76-78).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 03.07.2013р. справу №5017/1402/2012 прийнято до свого провадження суддею Лепехою Г.А. (т. 8 а.с. 29).
Постановою Господарського суду Одеської області від 27.08.2013р. визнано банкрутом ДП „Татарбунарський виноробний завод» ; відкрито ліквідаційну процедуру відносно ДП „Татарбунарський виноробний завод» ; припинено повноваження розпорядника майном ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Фоменко М.С.; ліквідатором ДП „Татарбунарський виноробний завод» призначено арбітражного керуючого Фоменко М.С. (т. 8 а.с. 103-108).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 15.10.2013р. затверджено розмір оплати праці арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора Фоменко М.С. у справі №5017/1402/2012 про банкрутство ДП "Татарбунарський виноробний завод" із дня призначення (27.08.2013р.) у розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття господарським судом процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора; затверджено витрати арбітражного керуючого Фоменко М.С. у справі №5017/1402/2012 про банкрутство ДП "Татарбунарський виноробний завод" у сумі 34 582,58 грн. (т. 8 а.с. 219-220).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 18.03.2014р. припинено повноваження ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» Фоменко М.С.; призначено ліквідатором ДП „Татарбунарський виноробний завод» строком до 27.08.2014р. арбітражного керуючого Панова А.Б. (т. 9 а.с. 73-74).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 03.06.2014р. призначено членів ліквідаційної комісії ДП „Татарбунарський виноробний завод» згідно представленого ліквідатором списку: голова комісії - ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Панова А.Б.; представник ОСОБА_1 - Величко К.Г ОСОБА_4 ; представник Саратської ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області - Іванченко С.Б.; представник ПП „Агропрофіт» - Стрельникова Л.Ю. (т. 9 а.с. 100-101).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 13.01.2015р. припинено повноваження ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Панова А.Б ОСОБА_4 ; призначено ліквідатором ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. (т. 10 а.с. 71-72).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 22.12.2015р. провадження у справі про банкрутство ДП „Татарбунарський виноробний завод» припинено; припинено повноваження ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. (т. 11 а.с. 35-38).
Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 16.02.2016р. апеляційну скаргу ОСОБА_1 - задоволено, ухвалу Господарського суду Одеської області від 22.12.2015р. про припинення провадження у справі №5017/1402/2012 - скасовано; справу № 5017/1402/2012 передано для розгляду до Господарського суду Одеської області (т. 11 а.с. 116-124).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 16.03.2016р. справу №5017/1402/20125 прийнято до свого провадження суддею Грабован Л.І. (т. 12 а.с. 11-16).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 20.05.2016р. призначено членів ліквідаційної комісії ДП „Татарбунарський виноробний завод» у наступному складі: голова ліквідаційної комісії Дарієнко В.Д. - ліквідатор ДП „Татарбунарський виноробний завод» ; члени ліквідаційної Стрельникова Л.Ю. - представник кредитора ПП „Агропрофіт» , ОСОБА_5 - представник кредитора ОСОБА_1 , ОСОБА_6 - представник кредитора Саратської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області (т. 12 а.с. 183-187).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 13.07.2016р. задоволено скаргу ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Дарієнко В.Д. на незаконні дії та бездіяльність Міністерства аграрної політики та продовольства України частково; визнано протиправним рішення учасника провадження у справі про банкрутство Міністерства аграрної політики та продовольства України про не погодження ліквідаційної маси ДП „Татарбунарський виноробний завод» та розміщення на офіційному сайті Міністерства оголошення про конкурс щодо визначення організатора аукціону майна Державного підприємства „Татарбунарський виноробний завод» , що викладене у листі Міністерства аграрної політики та продовольства України №37-1-15/18328 від 06.11.2015р. за підписом Першого заступника Міністра Краснопольського Я.В.; зобов`язано Міністерство аграрної політики та продовольства розглянути звернення ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Дарієнко В.Д. щодо погодження ліквідаційної маси ДП „Татарбунарський виноробний завод» та розміщення на офіційному сайті Міністерства оголошення про конкурс щодо визначення організатора аукціону майна ДП „Татарбунарський виноробний завод» у місячний термін; в решті скарги відмовлено (т. 13 а.с. 68-78).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 19.10.2016р. задоволено скаргу ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Дарієнко В.Д. на незаконні дії та бездіяльність Міністерства аграрної політики та продовольства України; зобов`язано Міністерство аграрної політики та продовольства у десятиденний строк з дня отримання ухвали розглянути, погодити перелік ліквідаційної маси ДП „Татарбунарський виноробний завод» та розмістити на офіційному сайті Міністерства оголошення для визначення кандидатури організатора аукціону з реалізації майна ДП „Татарбунарський виноробний завод» (т. 14 а.с. 76-82).
06.10.2017р. Господарським судом Одеської області було винесено окрему ухвалу відносно Міністерство аграрної політики та продовольства України (т. 16 а.с. 36-41).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 19.02.2018р. заяву Саратського об`єднаного управління Пенсійного фонду України задоволено; замінено Управління Пенсійного фонду України в Саратському районі Одеської області на його правонаступника Саратське об`єднане управління Пенсійного фонду України Одеської області (т. 17 а.с. 28-31).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 17.07.2019р. (т. 20 а.с. 29-31) задоволено клопотання Головного управління ДФС в Одеській області; замінено Саратську МДПІ Одеської області ДПС на Головне управління ДФС в Одеській області.
19.07.2019р. Господарським судом Одеської області було винесено окрему ухвалу відносно Міністерство аграрної політики та продовольства України (т. 20 а.с. 36-41).
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 16.09.2019р. затверджено звіт арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. про нарахування і виплату грошової винагороди частково у розмірі 365 688 грн. за період з 01.01.2017р. по 01.03.2019р. та витрат в сумі 41 083, 94 грн., яка є оплаченою в сумі 400 154, 86 грн., за виконання ним повноважень ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» .
Ухвалами Господарського суду Одеської області від 19.08.2014р. (т. 9 а.с. 200-201), від 17.02.2015р. (т. 10 а.с. 93-94), від 02.06.2015р. (т. 10 а.с. 140-141), від 28.07.2015р. (т. 10 а.с. 156-157), від 06.10.2015р. (т. 10 а.с. 191-192), від 20.05.2016р. (т. 12 а.с. 183-187), від 06.03.2017р. (т. 15 а.с. 28-30), від 04.09.2017р. (т. 15 а.с. 160-163), від 05.03.2018р. (т. 17 а.с. 44-46), від 10.08.2018р. (т. 17 а.с. 131-134), від 03.10.2018р. (т. 17 а.с. 196-199), від 05.12.2018р. (т. 18 а.с. 64-67) продовжувався строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора банкрута.
Зміст питань, що розглядаються судом. Клопотання учасників
31.01.2019р. ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. надано звіт ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» з врахуванням додаткових пояснень до нього (т. 20 а.с. 61-65), в якому викладено прохання затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» ; винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи банкрута ДП „Татарбунарський виноробний завод» та зобов`язати державних реєстраторів Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області провести державну реєстрацію припинення юридичної особи ДП „Татарбунарський виноробний завод» шляхом внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; припинити повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Дарієнка В.Д.; закрити провадження у справі №5017/1402/2012 про банкрутство ДП „Татарбунарський виноробний завод» (т. 18 а.с. 86-99).
Обставини, встановленні судом.
З метою отримання відомостей щодо наявності майна за ДП „Татарбунарський виноробний завод» , яке можна було б реалізувати для задоволення вимог кредиторів, були направлені запити до установ та організацій, які ведуть реєстри майнових прав та отримано наступні відповіді: ТОВ „Татарбунарське РБТІ та РОН» №276 від 25.05.2012р. (т. 19 а.с. 23), згідно якої право власності на нерухоме майно по Татарбунарському району Одеської області за ДП „Татарбунарський виноробний завод» не зареєстроване; ТОВ „Татарбунарське РБТІ та РОН» №73 від 15.05.2014р. (т. 19 а.с. 24), відповідно до якої за ДП „Татарбунарський виноробний завод» об`єкти нерухомості відсутні; Одеської регіональної філії ДП „Центр державного земельного кадастру» №08-02/15064 від 31.05.2012р. (т. 19 а.с. 29), в якій повідомлено про відсутність інформації щодо виникнення права власності на земельні ділянки за ДП „Татарбунарський виноробний завод» ; Головного управління Держземагенства в Одеській області №2-6-14/656 від 28.02.2013р. (т. 19 а.с. 33) та №2-6-14/5351 від 15.10.2013р. (т. 19 а.с. 35-36), за ДП „Татарбунарський виноробний завод» зареєстровані земельні ділянки: земельна ділянка площею 0, 73 га для розміщення виробничої бази за території Зорянської сільської ради Саратського району Одеської області, державний акт серії I-ОД №004716, виданий 29.12.2001р. та реєстровано в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №71, земельна ділянка площею 5, 0 га для обслуговування виробничих будинків та споруд на території Татарбунарської міської ради, державний акт на право постійного користування землею серії ОД, який зареєстровано в Книзі записів на право постійного користування землею за №66, виданий відповідно до рішення Татарбунарської міської ради від 29.09.1994р. №8-XXII; Центру надання послуг, пов`язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування Арцизького, Саратського, Тарутинського та Татарбунарського районів підпорядкованого УДАІ ГУМВС України в Одеській області №361 від 15.04.2014р. (т. 19 а.с. 40), згідно якої за ДП „Татарбунарський виноробний завод» транспортні засоби не значаться; Державної інспекції сільського господарства в Одеській області №05-14/08/465 від 01.02.2013р. (т. 19 а.с. 42), відповідно до якої згідно даних Єдиного державного реєстру держтехнагляду України по Одеській області за ДП „Татарбунарський виноробний завод» зареєстровано три одиниці сільськогосподарської техніки; Південної митниці Міндоходів №7466/15-70-51 від 21.05.2014р. (т. 19 а.с. 43), в якій повідомлено, що ДП „Татарбунарський виноробний завод» не знаходиться на обліку в якості осіб, які здійснюють операції з товарами та згідно електронної бази митних декларацій Південної митниці Міндоходів митне оформлення не здійснювало; Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №03/27/810 від 22.05.2014р. (т. 19 а.с. 44), в якій зазначено, що інформація щодо володіння цінними паперами ДП „Татарбунарський виноробний завод» в Південно-Українському територіальному управлінні НКЦПФР відсутня; Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби №20.19-12051 від 15.10.2013р. (т. 19 а.с. 47), в якій повідомлено, що за ДП „Татарбунарський виноробний завод» повітряні судна не зареєстровані; Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області №05/1-5649 від 21.05.2014р. (т. 19 а.с. 48), відповідно до якої за період з 01.01.2008р. по даний час ДП „Татарбунарський виноробний завод» дозвіл на виконання будівельних робіт не надавався; Департаменту адміністративних послуг та інформатизації №1014-05/1/1-14 ВІД 13.08.2014р. (т. 19 а.с. 49), відповідно до якої записи щодо суден, власником або судновласником яких є ДП „Татарбунарський виноробний завод» відсутні; ДП „Головний інформаційно-обчислювальний центр Державної адміністрації залізничного транспорту України» №ГІОЦ-36/411 від 01.04.2015р. (т. 19 а.с. 54), згідно якої за ДП „Татарбунарський виноробний завод» в автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів країн СНД і Балтії вантажні вагони не зареєстровані, ДП „Татарбунарський виноробний завод» відсутнє в довіднику „Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества» ; Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації №16/ЗПІ-05 від 02.04.2015р. (т. 19 а.с. 55), відповідно до якої ДП „Татарбунарський виноробний завод» було видано дозвіл на спеціальне водокористування від 17.04.2009р. №406-А/О терміном дії до 13.10.2012р.; Територіального управління Держгірпромнагляду в Одеській області №947/01 від 02.04.2015р. (т. 19 а.с. 56), в якій зазначено, що відомості щодо зареєстрованих за ДП „Татарбунарський виноробний завод» великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, в територіальному управлінні відсутні, будь-які дозволи, дублікати дозволів територіальним управлінням ДП „Татарбунарський виноробний завод» не видавались, переоформлення дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та (або) експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки не здійснювалось; ДП „Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» №259/8-юр від 06.04.2015р. (т. 19 а.с. 57), в якій повідомлено, що ДП „Татарбунарський виноробний завод» як власник тварин в Єдиному державному реєстрі тварин не зареєстрований; Фонду державного майна України №1015-17438 від 13.09.2016р. (т. 19 а.с. 58-59), відповідно до якої в реєстрі обліковується ДП „Татарбунарський виноробний завод» та нерухоме державне майно на балансі; Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській області №10-09-05267 від 20.10.2016р. (т. 19 а.с. 60), згідно якої приватизацію ДП „Татарбунарський виноробний завод» регіональне відділення не здійснювало, на обліку та у сфері управління регіонального відділення не перебуває майно, у т.ч. об`єкти цивільного захисту, яке обліковується на балансі ДП „Татарбунарський виноробний завод» , інформація щодо перебування на балансі ДП „Татарбунарський виноробний завод» об`єктів цивільного захисту в регіональному відділені відсутня.
У звіті ліквідатором банкрута вказано, що ознайомившись з інформацією на веб-порталі ДП „Український інститут інтелектуальної власності» та проаналізувавши її ліквідатор дійшов висновку, що за ДП „Татарбунарський виноробний завод» не зареєстровані будь-які об`єкти інтелектуальної власності, а саме: патенти на винаходи, патенти на корисні моделі, патенти на промислові зразки, свідоцтва на знаки для товарі і послуг, свідоцтва та топографі, інтегральні мікросхеми, свідоцтва про назви місць походження географічних зазначень походження товарів, права на використання зареєстрованих кваліфікованих зазначень походження товарів.
У відповіді Управління Служби безпеки України в Одеській області №65/11/2079нт від 30.09.2013р. (т. 19 а.с. 61) зазначено, що у ДП „Татарбунарський виноробний завод» відсутні матеріальні носії секретної інформації, а також відсутні окремі відомості стосовно ДП „Татарбунарський виноробний завод» , що становлять державну таємницю.
Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №23523805 від 26.06.2014р. (т. 19 а.с. 26) у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомості відсутні.
Згідно інформації з Реєстру прав власності на нерухоме майно №23524006 від 26.06.2014р. (т. 19 а.с. 17) у Реєстрі прав власності на нерухоме майно відомості відсутні.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №123707317 від 14.05.2018р. (т. 19 а.с. 28) у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, у Реєстрі прав власності на нерухоме майно, у Єдиному державному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, у Державному реєстрі іпотек відомості відсутні.
Згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-5102297392015 від 01.10.2015р. (т. 19 а.с. 37-38) за ДП „Татарбунарський виноробний завод» зареєстрована земельна ділянка кадастровий номер №5124581100:01:001:1099 на підставі рішення органу місцевого самоврядування Зорянської сільської ради Саратського району Одеської області.
Відповідно до відповіді Департаменту комунальної власності Одеської міської ради №01-18/2091-09-01 від 23.09.2013р. (т. 19 а.с. 32), відповідно до якої інформація щодо документів, які оформлені у відповідності до чинного законодавства на земельні ділянки, які знаходяться у користуванні ДП „Татарбунарський виноробний завод» , в департаменті комунальної власності Одеської міської ради відсутні.
У відповіді Головного управління статистики в Одеській області №02.2-14/35 від 03.04.2015р. (т. 19 а.с. 62) зазначено, що ДП „Татарбунарський виноробний завод» фінансову звітність до органів державної статистики в Одеській області надавало востаннє за 2013р.
Згідно відповідей ВДВС Татарбунарського районного управління юстиції Одеської області №5273/0342/03 від 08.06.2012р. (т. 19 а.с. 66) та №5961/03-42/ДЗ від 20.06.2012р. (т. 19 а.с. 67) на виконанні у Відділі відсутні виконавчі провадження про стягнення з ДП „Татарбунарський виноробний завод» . Виконавчі провадження з примусового виконання наказу №30/50-10-1153 від 27.04.2010р. про стягнення з ДП „Татарбунарський виноробний завод» на користь ПП „Агропрофіт» перебувало на виконанні з 23.03.2011р., на адресу Відділу надійшла заява від голови ліквідаційної комісії щодо завершення виконавчого провадження у зв`язку із тим, що прийнято рішення про ліквідацію ДП „Татарбунарський виноробний завод» органом управління майном Міністерством аграрної політики та продовольства відповідно до наказу №755 від 21.12.2011р. 30.12.2011р. державним виконавцем винесено постанову про закінчення виконавчого провадження на підставі п. 7 ст. 49 Закону України „Про виконавче провадження» .
Відповідно до відповіді Татарбунарського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Одеській області №45-45/6605 від 04.05.2018р. (т. 19 а.с. 65) станом на 04.05.2018р. знято всі заходи примусового виконання рішення, а також проведені інші необхідні дії у зв`язку із закінченням виконавчого провадження №50979525 відносно боржника ДП „Татарбунарський виноробний завод» .
У звіті ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. зазначено, що місцезнаходження колишнього керівника боржника не відоме, бухгалтерська та інша документація банкрута арбітражному керуючому Дарієнку В.Д. ні колишнім керівником, ні попередніми ліквідаторами не передавалась, її місцезнаходження ліквідатору не відоме. Під час ліквідаційної процедури шляхом виїзду на місцевість за юридичною адресою боржника, а саме: Одеська обл., Татарбунарський район, м. Татарбунари, вул. Василя АДРЕСА_1 , буд. 1 та за адресою можливого місцезнаходження виробництва підприємства за адресою: Одеська обл., Саратський район, м. Зоря, вул. Жовтнева, буд. 349 ліквідатором було виявлене належне боржнику нерухоме майно у вигляді нежитлових будівель та споруд.
В підтвердження викладеного ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. надано інвентаризаційний опис основних засобів - будівлі, споруди від 28.03.2017р. (т. 18 а.с. 112-114) та акт інвентаризації нерухомого майна ДП „Татарбунарський виноробний завод» (т. 10 а.с. 181-182).
Технічною інвентаризацією шляхом виготовлення технічних паспортів цілісного майнового комплексу підприємства встановлено, що майно підприємства складається з частково знищених та частково непридатних для використання без капітального ремонту об`єктів нерухомості у вигляді нежитлових будівель та споруд за адресою: Одеська обл., Татарбунарський район, м. Татарбунари, вул. Василя Тура, 1 загальною площею 11 412, 7 кв.м., що знаходяться на земельній ділянці площею 46 042 кв.м., адреса земельної ділянки Одеська обл., Татарбунарський район, м. Татарбунари, вул. Василя Тура, 1 та нежитлових будівель та споруд за адресою: Одеська обл., Саратський район, м. Зоря, вул. Жовтнева, 349, загальною площею 650, 2 кв.м., що знаходиться на земельній ділянці площею 7300 кв.м., адреса земельної ділянки: Одеська обл., Саратський район, с. Зоря, вул. Жовтнева, 349.
Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. зазначено, що відносно вищевказаного майна технічна інвентаризація раніше не проводилась, технічні паспорти не виготовлялись, в Державному реєстрі прав власності право власності на нерухоме майно не зареєстроване, будь-які правоустановчі документи в органах БТІ чи будь-яких інших організаціях, в тому числі у власника майна Міністерства аграрної політики та продовольства України відсутні.
24.07.2015р. між ліквідатором ДП „Татарбунарський виноробний завод» та ФОП Шинкаренко Ю.О. був укладений договір №240715-03 про складання технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж загальної ділянки наданої у постійне користування ДП „Татарбунарський виноробний завод» для розміщення виробничої бази, яка розташована за адресою: Одеська обл., Саратський район, с. Зоря, вул. Жовтнева, 349 (т. 18 а.с. 115). В подальшому між ФОП Шинкаренко Ю.О. та ліквідатором банкрута був підписаний акт здачі-приймання робіт (надання послуг) (т. 18 а.с. 116).
У звіті ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. стосовно зареєстрованої за ДП „Татарбунарський виноробний завод» сільськогосподарської техніки у кількості трьох одиниць зазначено, що при виїзді на місцевість та проведенні інвентаризації встановити фактичну наявність будь-якої техніки не вдалось. Наявність іншого майна, яке б належало ДП „Татарбунарський виноробний завод» , та яке можна було б включити до переліку ліквідаційної маси ліквідатора встановити не вдалось.
Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. була направлена заява про вчинення злочину відносно державного майна ДП „Татарбунарський виноробний завод» , за результатами розгляду якої отримано відповідь від Білгород-Дністровської міжрайонної прокуратури №7-289-15 від 18.08.2015р. (т. 18 а.с. 117), в якій повідомлено, що 14.08.2015р. міжрайонною прокуратурою вказані у заяві відомості внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №№42015160240000080, 42015160240000081, попередня правова кваліфікація визначена за ч. 2 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.
У відповіді слідчого управління Головного управління Національної поліції в Одеській області №4/Д-2312 від 19.07.2016р. (т. 18 а.с. 118-119) повідомлено про те, що в провадженні СВ Татарбунарського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області знаходиться кримінальне провадження №12013170440000225 від 06.04.2013р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України за заявою розпорядника майном ДП „Татарбунарський виноробний завод» Фоменко М.С. та кримінальне провадження №12014160440000606 від 16.12.2014р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 185 КК України за заявою арбітражного керуючого Панова А.Б. На теперішній час обидва кримінальне правопорушення перебувають в провадженні та відносно ним триває досудове розслідування, проводяться слідчі (розшукова) дії, направлені на встановлення об`єктивної істини, після проведення яких буде прийнято рішення згідно діючого законодавства.
Згідно відповіді Арцизького відділу поліції Татарбунарського відділення поліції Головного управління Національної поліції в Одеській області №40.2/Д-75 від 17.07.2018р. (т. 18 а.с. 120) заява зареєстрована до ЖЄО Татарбунарського ВП АВП ГУНП в Одеській області від 04.07.2018р. під №1590 та за дорученням керівництва ГУНП в Одеській області уважно розглядалася згідно Закону України „Про звернення громадян» , в результаті чого прийнято рішення про направлення заяви до Управління захисту економіки в Одеській області для її розгляду та прийняття остаточного рішення.
Наказом від 06.10.2017р. №547 (т. 16 а.с. 47) Міністерство аграрної політики та продовольства України погодило перелік ліквідаційної маси Державного підприємства „Татарбунарський виноробний завод» , який надісланий листом арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. від 10.11.2016р. №02-1402-592, згідно з додатком.
Листом за №37-27-15/28064 від 20.12.2017р. (т. 18 а.с. 124) Міністерство аграрної політики та продовольства України повідомило арбітражному керуючого Дарієнка В.Д. про відсутність заперечень щодо кандидатури Товарної біржі „Перша універсальна біржа „Україна» на організатора аукціону з продажу майна ДП „Татарбунарський виноробний завод» , яку рішенням ліквідатора Дарієнка В.Д. від 06.11.2017р. визначено переможцем аукціону.
25.01.2018р. між ліквідатором ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. та Товарною біржею „Перша універсальна біржа „Україна» був укладений договір №1 про проведення аукціону (т. 18 а.с. 125-126).
Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. було прийнято рішення від 08.02.2018р. (т. 18 а.с. 128-131), відповідно до якого початковою вартістю цілісного майнового комплексу ДП „Татарбунарський виноробний завод» на аукціоні визначити сукупність визнаних вимог кредиторів у розмірі 2 526 232, 15 грн.
05.02.2018р. між ліквідатором ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. та ТОВ „Мегаполіс і партнери» був укладений договір №1001 (т. 18 а.с. 132), відповідно до п. 1.1. якого замовник доручає, а експерт приймає на себе обов`язки щодо виконання робіт з незалежної оцінки.
Згідно висновку суб`єкту оціночної діяльності ТОВ „Мегаполіс і партнери» ринкова вартість нежитлових будівель та споруд загальною площею 12 093, 2 кв.м., що знаходяться за адресою: Одеська обл., Татарбунарський р-н, м. Татарбунари, вул. Василя Тура, буд. 1/Одеська обл., Саратський р-н, м. Зоря, вул. Жовтнева, 346 та належать власнику ДП „Татарбунарський виноробний завод» становить 449 900 грн. (т. 18 а.с. 134-144).
Відповідно до звіту ліквідатора аукціони з продажу майна ДП „Татарбунарський виноробний завод» призначені на 27.03.2018р. та 17.04.2018р. визнавалися такими, що не відбулися. Другий повторний аукціон, призначений на 26.04.2018р. визнано таким, що відбувся, переможцем якого визнано фізичну особу, яка запропонувала суму 6 000 000 грн. , однак всупереч вимогам ст. 71 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» переможець торгів договір не підписав, кошти за придбане майно на зазначений у протоколі номер банківського рахунку не перерахував. Згідно протоколу №1 про підсумки аукціону з продажу майна ДП „Татарбунарський виноробний завод» від 26.04.2018р. учасник №3 ОСОБА_7 запропонував найбільш високу ціну порівняно з ціною майна, запропонованою іншими учасниками торгів, за винятком переможця торгів, а саме 404 196, 83 грн.
Згідно рішення комітету кредиторів ДП „Татарбунарський виноробний завод» , оформленого протоколом від 18.06.2018р. (т. 19 а.с. 17-20), вирішено на виконання вимог ст. 73 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» зобов`язати ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. надіслати ОСОБА_8 І. пропозицію щодо укладення договору купівлі-продажу майна разом з проектом цього договору відповідно до поданої пропозиції щодо встановлення ціни цього майна. У разі підписання ОСОБА_7 проекту договору купівлі-продажу майна та перерахування коштів за придбане майно на зазначений у протоколі номер банківського рахунку, зобов`язати ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. розподілити кошти від продажу майна за черговістю у відповідності до вимог ст. 45 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» . У зв`язку із відсутністю у банкрута інших активів, зобов`язати ліквідатора Дарієнка В.Д. після розподілення коштів подати до суду для затвердження звіт та ліквідаційний баланс банкрута і клопотання про закриття провадження у справі.
11.07.2018р. між ДП „Татарбунарський виноробний завод» в особі ліквідатора арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. та ОСОБА_7 . був підписаний договір №1 купівлі-продажу майна банкрута на аукціоні (т. 18 а.с. 149-150), згідно п. 1.2. якого предметом договору є передача у власність покупцеві придбаного на аукціоні майна у порядку та на умовах, передбачених договором.
08.08.2018р. між ДП „Татарбунарський виноробний завод» в особі ліквідатора арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. та ОСОБА_7 був підписаний акт про передання права власності на куплене нерухоме майно, відповідно до якого продавець передав, а покупець прийняв у власність цілісний майновий комплекс ДП „Татарбунарський виноробний завод» .
У додаткових поясненнях до звіту (т. 20 а.с. 61-65), ліквідатор банкрута, посилаючись на положення ст.ст. 24, 120 Земельного кодексу України, ст. 377 Цивільного кодексу України, підпункт „ґ» п. 18 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 16.04.2004р. №7 „Про практику застосування судами земельного законодавства при розгляді цивільних справ» , вказує, що такі норми закріплюють загальний принцип цілісності об`єкта нерухомості із земельною ділянкою, на якій цей об`єкт розташований; за зазначеними нормами визначення правового режиму земельної ділянки перебуває у прямій залежності від права власності на будівлю та споруду та передбачається механізм роздільного правового регулювання нормами цивільного законодавства майнових відносин, що виникають при укладенні правочинів щодо набуття права власності на нерухомість, і правового регулювання нормами земельного та цивільного законодавства відносин при переході прав на земельну ділянку в разі набуття права власності на нерухомість. Аналіз норм ст. 120 Земельного кодексу України дає підстави для висновку про однакову спрямованість її положень щодо переходу прав на земельну ділянку при виникненні права власності на будівлю і споруду, на якій вони розміщені. Ліквідатор банкрута вважає, що питання подальшого розпорядження земельними ділянками, які знаходились на праві власності постійного користування у банкрута не відноситься до компетенції ліквідатора чи господарського суду в межах справи про банкрутство і має бути вирішено самостійно новим власником нерухомого майна ОСОБА_7 в межах своїх прав, передбачених ст. 377 Цивільного кодексу України та ст. 120 Земельного кодексу України у поєднанні з нормою ст. 125 Земельного кодексу України шляхом звернення до компетентних органів державної влади стосовно оформлення за ним прав на земельні ділянки.
Згідно звіту ліквідатора на виконання протокольного рішення зборів кредиторів ДП „Татарбунарський виноробний завод» від 18.06.2018р. та у відповідності до вимог ст. 45 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором кошти від реалізації майна боржника були спрямовані на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею.
Ліквідатором банкрута вказано, що в процесі ліквідаційних заходів ним дебіторів не виявлено, заяв від інвесторів не надходило, ознак умисного доведення до банкрутства, фіктивного банкрутства або незаконних дій в процесі банкрутства не виявлено; наявність іншого майна, яке б належало ДП „Татарбунарський виноробний завод» , та яке можна було б включити до переліку ліквідаційної маси ліквідатору встановити не вдалось.
Відповідно до ліквідаційного балансу банкрута станом на 01.02.2019р. (т.18 а.с. 100 ) у ДП „Татарбунарський виноробний завод» відсутні будь-які активи та рахуються поточна кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги в сумі 2476 тис. грн., розрахунками з бюджетом - 37 тис. грн., розрахунками зі страхування - 1 тис. грн., розрахунками з оплати праці - 12 тис. грн.. та всього - 2526 тис. грн.
Згідно рішення комітету кредиторів ДП „Татарбунарський виноробний завод» , оформленого проколом від 01.02.2019р. (т. 19 а.с. 21-22), вирішено затвердити ліквідаційний баланс ДП „Татарбунарський виноробний завод» остаточний звіт ліквідатора і звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат. Визнати роботу арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. задовільною і такою, що направлена на захист інтересів кредиторів, боржника та власника майна; на виконання вимог ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» клопотати перед Господарським судом Одеської області про затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора ДП „Татарбунарський виноробний завод» арбітражного керуючого Дарієнка В.Д. та про закриття провадження у справі.
Листом за вих. №37-21-15/16606 від 02.08.2019р. та вх. №15998/19 від 12.08.2019р. Міністерство аграрної політики та продовольства України (т. 20 а.с. 73) повідомило стосовно схвалення звіту ліквідатора арбітражного керуючого Дарієнка В.Д., викладеного від 19.04.2019р. №02-1402/254 в рамках провадження справи №5017/1402/2012 про банкрутство ДП „Татарбунарський виноробний завод» .
Заперечень стосовно звіту ліквідатора до господарського суду не надходило.
Скарг на дії ліквідатора до суду не надходило.
Норми права, що підлягають застосуванню.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ГПК України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Ч. 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню, на строк не менше п`яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Згідно ч. 3 ст. 98 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» під час реалізації своїх прав та обов`язків арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов`язаний діяти добросовісно, розсудливо, з метою, з якою ці права та обов`язки надано (покладено), обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), на підставі, у межах та спосіб, що передбачені Конституцією та законодавством України про банкрутство.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Таким чином, Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків, які додаються до звіті ліквідатора і є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, що проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів, спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі). Вказана правова позиція викладена у постанові Верховного суду від 14.02.2018р. по справі №927/1191/14.
У відповідності з ч.5 ст.45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до ч.2 ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Ч.3 ст. 46 «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
П. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» встановлено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» про закриття провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Висновки суду.
Судом встановлено, що до звіту ліквідатором банкрута надані докази, які свідчать про вжиття ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Дарієнком В.Д. всіх можливих заходів, спрямованих на пошук виявлення та повернення майна.
При цьому, суд зазначає, що з аналізу положень ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у яких закріплено повноваження ліквідатора банкрута у справі про банкрутство, не вбачається те, що ліквідатор банкрута відповідальний за наслідки неможливості отримати позитивні результати проведених компетентними органами оперативно-розшукових дій щодо пошуку майна боржника.
Відповідна правова позиція викладена у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 24.04.2019р. по справі №904/3719/15.
Оцінивши наданий звіт та додані до нього підтверджуючі документи, суд встановив, що ліквідатором банкрута у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута; звіт у відповідності до вимог ст. 46 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» затверджений комітетом кредиторів та схвалений органом уповноважений управляти майном Міністерством аграрної політики та продовольства України.
За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припиняє юридичну особу - ДП „Татарбунарський виноробний завод» , закриває провадження у справі, припиняє повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Дарієнка В.Д.
Керуючись ст.ст. 41, 46, п.6 ч.1 ст. 83, ст. 96 Закону України «Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд
У Х В А Л И В:
1.Затвердити звіт ліквідатора Державного підприємства „Татарбунарський виноробний завод» (68100, Одеська обл., м. Татарбунари, вул. Василя Тура, буд. 1; код ЄДРПОУ 34520076).
2.Затвердити ліквідаційний баланс Державного підприємства „Татарбунарський виноробний завод» (68100, Одеська обл., м. Татарбунари, вул. Василя Тура, буд. 1; код ЄДРПОУ 34520076).
3.Вимоги, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними.
4.Припинити юридичну особу Державне підприємство „Татарбунарський виноробний завод» (68100, Одеська обл., м. Татарбунари, вул. Василя Тура, буд. 1; код ЄДРПОУ 34520076).
5.Припинити повноваження ліквідатора Державного підприємства „Татарбунарський виноробний завод» (68100, Одеська обл., м. Татарбунари, вул. Василя Тура, буд. 1; код ЄДРПОУ 34520076) арбітражного керуючого арбітражного керуючого Дарієнка Віктора Дмитровича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 284 від 31.05.2013р. з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом» .
6.Закрити провадження у справі №5017/1402/2012.
7.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.
Ухвала набирає законної сили 16.09.2019р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду через Господарський суд Одеської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня складання повної ухвали.
Повну ухвали складено та підписано 20.09.2019р.
Копію ухвали надіслати: ПП „АГРОПРОФІТ» (68600, Одеська обл., АДРЕСА_2 ), ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 ), ТОВ „ВЗЛЕТ-С» (67300, Одеська обл., Березівський район, с. Новоселовка, вул. Нова, 4), ОСОБА_9 ( АДРЕСА_4 ), Головному управлінню ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5), Саратському об`єднаному управлінню Пенсійного фонду України (68200, Одеська обл., смт. Сарата, вул. Чкалова, 17/25), Міністерству аграрної політики та продовольства України (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24), Відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції в Одеській області (65007, м. Одеса, вул. Б.Хмельницького, 34), прокуратурі м. Одеси (65000, м. Одеса, вул. Ланжеронівська, 24), арбітражному керуючому Дарієнку В.Д. (65023 АДРЕСА_5 Садова АДРЕСА_6 , оф. АДРЕСА_7 ), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (65009, м. Одеса, вул. Черняховського, 6), Татарбунарському районному ВДВС ГТУЮ в Одеській області (68100, Одеська обл., м. Татарбунари, вул. Горького, 17/12).
Суддя Л.І. Грабован
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2019 |
Оприлюднено | 20.09.2019 |
Номер документу | 84384319 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Грабован Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні