Постанова
від 16.09.2019 по справі 908/1782/18
ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16.09.2019 року м.Дніпро Справа № 908/1782/18

Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Білецької Л.М. (доповідач)

суддів: Паруснікова Ю.Б., Чередка А.Є.,

секретар судового засідання: Вітко Г.С.,

розглянувши апеляційну скаргу ГУ ДФС у м.Києві на постанову Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 (суддя Юлдашев О.О.) у справі № 908/1782/18

кредитор - Товариство з обмеженою відповідальністю "Аріана Компані", код ЄДРПОУ 39806156 (вул. Градинська, 6, м. Київ, 02097)

боржник - Товариство з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр", код ЄДРПОУ 38845875 (вул. Магара, 1, м. Запоріжжя, 69059)

про банкрутство

ВСТАНОВИВ:

1.Короткий зміст обставин справи і рішення суду першої інстанції.

28.01.2019. до Господарського суду Запорізької області від Товариства з обмеженою відповідальністю Аріана Компані - голови комітету кредиторів, надійшло клопотання про припинення процедури санації боржника, визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Постановою Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 у справі № 908/1782/18 клопотання голови комітету кредиторів № 22-01/19 від 22.01.2019 року - задоволено.

Припинено процедуру санації Товариства з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр", код ЄДРПОУ 38845875.

Припинено повноваження керуючого санацією - Джух Ю.М. та розпорядника майна Реверука П.К.

Визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр", код ЄДРПОУ 38845875 - банкрутом.

Відкрито ліквідаційну процедуру.

Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр" призначено арбітражного керуючого Реверука Петра Костянтиновича/свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №783 від 08.04.2013.

Оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Скасовано арешти, накладені на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном боржника.

Зобов`язано ліквідатора здійснити ліквідаційну процедуру відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Копії постанови надіслано: кредитору, боржнику, ліквідатору, Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради, Головному територіальному управлінню юстиції в Запорізькій області.

Рішення обґрунтовано тим, що погодженого комітетом кредиторів плану санації на дату проведення судового засідання не надано, мирова угода не укладалась.

Оскільки комітетом кредиторів плану санації не погоджено, мирова угода не укладена, підприємство не має активів за рахунок яких можливо погасити кредиторську заборгованість, а також Товариство з обмеженою відповідальністю Східний Інвестиційний Центр неспроможне відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури, суд першої інстанції дійшов висновку про неплатоспроможність боржника та наявність підстав для застосування процедур банкрутства.

Відповідне клопотання про призначення ліквідатором Реверука П.К. подано до суду 28.01.2019. головою комітету кредиторів - ТОВ Аріана Компані .

Обов`язки ліквідатора у справі суд першої інстанції поклав на арбітражного керуючого Реверука П.К.

2.Короткі узагальнені доводи апеляційної скарги.

Не погодившись з постановою Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 у справі № 908/1782/18, до Центрального апеляційного господарського суду із апеляційною скаргою звернулось ГУ ДФС у м.Києві, в якій просить скасувати постанову Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 по справі та припинити провадження у справі №908/1782/18

Апеляційну скаргу обґрунтовано тим, що план санації має містити ряд істотних умов, які підлягають юридичній та економічній оцінці на предмет досягнення основної мети процедури санації - відновлення платоспроможності боржника шляхом погашення грошових вимог всіх кредиторів внаслідок реалізації плану санації.

Виходячи з аналізу наведених норм, порушуючи провадження у праві про банкрутство відповідно до ст. 94 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд повинен перевірити зміст плану санації на відповідність вимогам ст. 29 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Так, скаржник вважає, що Господарський суд Запорізької області помилково дійшовши висновку про відповідність плану санації вимогам названої норми, не дослідив, чи передбачає запропонований план санації строк відновлення платоспроможності боржника та чи містить він графік та джерела погашення вимог всіх кредиторів з урахуванням встановленої Законом про банкрутство черговості відповідно до ч. 5 ст.29 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Скаржник зазначає, що суд першої інстанції належним чином не досліджував рішення комітету кредиторів щодо їх обґрунтованості та відповідності ч. 7 ст. 29 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", зокрема, з огляду на те, що рішення комітету кредиторів має бути вмотивованим та прийнятим на підставі аналізу умов плану санації на предмет досягнення поставленої мети, тобто повинно містити викладення обставин та підстав, якими керувалися кредитори під час його прийняття.

Скаржник звертає увагу, що згідно даних фінансового звіту станом на 31.12.2013 оборотні активи ТОВ Східний інвестиційний центр складають 31 951,8 тис. грн.,

Згідно приписів ч. 4 ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", яка має універсальний характер, заява про порушення провадження у справі про банкрутство подається боржником лише за наявності майна, достатнього для покриття судових витрат.

Скаржник зазначає, що останній банківський рахунок боржника був закритий ще в 2016 році, таким чином судовий збір який необхідно було сплатити, сплачувався не боржником а іншою особою, що не є належним платником.

Таким чином скаржник вважає, що відсутність у боржника майна, достатнього для покриття судових витрат, виключає можливість здійснення судом провадження у справі про його банкрутство в силу імперативних приписів ч. 4 ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Скаржник посилається на позицію Касаційного господарського суду у складі Верховного суду в постанові від 21.02.2018 по справі №904/809/17, що лише після проведення інвентаризації всього майна підприємства, його належної оцінки та оцінки грошових коштів на рахунках боржника, а також вжиття всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості підприємства-боржника, можливо встановити, що активів підприємства недостатньо для задоволення вимог кредиторів та наявність підстав для звернення до господарського суду з заявою про порушення справи про банкрутство боржника.

Проте, інвентаризація майна боржника була проведена керівником одноособово, без створення інвентаризаційної комісії та без участі матеріально відповідальної особи, тобто, інвентаризація майна боржника проводилась неналежним чином.

Отже, скаржник вважає, що суд першої інстанції необґрунтовано зробив висновок про неплатоспроможність боржника та визнав його банкрутом та відкрив ліквідаційну процедуру з огляду на відсутність обов`язкових передумов та ознак, за яких порушується та здійснюється провадження у справі із застосуванням процедури, передбаченої ст. 94 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

3.Узагальнені доводи інших учасників справи.

Учасники справи не скористалися правом надати відзив на апеляційну скаргу.

Пояснення подані арбітражним керуючим, не можуть бути прийняті до уваги колегією суддів, оскільки надійшли до суду після розгляду справи.

4.Рух справи у суді апеляційної інстанції.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 22.07.2019 року, у складі колегії суддів головуючого судді Білецької Л.М. (доповідач), суддів Паруснікова Ю.Б., Чередка А.Є. відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою ГУ ДФС у м.Києві на постанову Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 у справі № 908/1782/18 та призначено розгляд справи на 16.09.2019.

16.09.2019 року оголошено вступну та резолютивну частину постанови.

В судовому засіданні представник боржника надав пояснення по справі та навели обґрунтування своїх вимог і заперечень з посиланням на норми законодавства. Інші учасники справи не скористалися своїм правом бути присутніми у судовому засіданні, про час дату та місце судового засідання повідомлені належним чином.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, обговоривши доводи апеляційної скарги, вислухавши представника боржника дослідивши матеріали справи, перевіривши правильність застосування господарським судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при прийнятті ним рішення, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, а постанову Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 у справі № 908/1782/18 слід скасувати та закрити провадження у справі.

5.Встановлені та неоспорені судом обставини справи і відповідні їм правовідносини.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 27.09.2018р. відкрито провадження у справі № 908/1782/18 про банкрутство ТОВ "Східний Інвестиційний Центр", м. Запоріжжя, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, відкрито процедуру санації боржника, призначено керуючим санацією директора - Джух Ю.М., розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Реверука П.К.

На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України було здійснено публікацію оголошення за № 54488 від 28.09.2018р.

Ухвалою суду від 09.01.2019 затверджений реєстр вимог конкурсних кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю Східний Інвестиційний Центр . Зобов`язано розпорядника майна боржника скликати перші загальні збори кредиторів у строк до 18.01.2019. Зобов`язано комітет кредиторів у строк до 28.01.2019. подати до суду схвалений план санації боржника.

28.01.2019. до Господарського суду Запорізької області від Товариства з обмеженою відповідальністю Аріана Компані - голови комітету кредиторів, надійшло клопотання про припинення процедури санації боржника, визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Постановою Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 у справі № 908/1782/18 клопотання голови комітету кредиторів № 22-01/19 від 22.01.2019 року - задоволено.

Припинено процедуру санації Товариства з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр", код ЄДРПОУ 38845875.

Припинено повноваження керуючого санацією - Джух Ю.М. та розпорядника майна Реверука П.К.

Визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр", код ЄДРПОУ 38845875 - банкрутом.

Відкрито ліквідаційну процедуру.

6.Доводи, за якими суд апеляційної інстанції не погодився з висновками суду першої інстанції.

Відповідно до діючого законодавства обґрунтованим визнається рішення, в якому повно відображені обставини, які мають значення для даної справи, висновки суду про встановлені обставини і правові наслідки є вичерпними, відповідають дійсності і підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні. Оскаржуване судове рішення вказаним вимогам закону не відповідає.

Відповідно до вимог ст. 94 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" - керівник боржника має право подати в порядку, встановленому цим Законом, заяву про порушення справи про банкрутство боржника з метою проведення керівником процедури санації до подання кредиторами заяви про порушення справи про банкрутство за таких умов: за наявності плану санації та письмової згоди всіх забезпечених кредиторів, а також кредиторів, загальна сума вимог яких перевищує 50 відсотків кредиторської заборгованості боржника згідно з даними його бухгалтерського обліку, на впровадження зазначеного плану та на призначення керуючим санацією керівника боржника. Для проведення санації боржника його керівником з урахуванням особливостей, передбачених цією статтею, керівник боржника звертається у встановленому цим Законом порядку до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство. До заяви керівника боржника додаються план санації боржника, погоджений з кредиторами, що дали згоду на її проведення, письмова згода кредиторів на призначення керуючим санацією керівника боржника та пропозиція щодо кандидатури розпорядника майна. Після розгляду заяви боржника у разі, якщо заява і додані до неї документи відповідають вимогам, установленим цим Законом, суд не пізніше п`яти днів з дня її надходження виносить ухвалу про прийняття заяви про порушення провадження у справі, в якій зазначається дата проведення підготовчого засідання суду. В ухвалі про прийняття заяви господарський суд має право зобов`язати заявника, боржника та інших учасників провадження у справі надати суду додаткові відомості, необхідні для вирішення питання щодо порушення провадження у справі про банкрутство.

Порушуючи провадження у справі про банкрутство суд першої інстанції не знайшов підстав для відмови в порушенні справи про банкрутство.

Однак, згідно приписів ч. 4 ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", яка має універсальний характер, заява про порушення провадження у справі про банкрутство подається боржником лише за наявності майна, достатнього для покриття судових витрат.

Отже, нормами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено додаткову вимогу до заяви керівника боржника про порушення справи про банкрутство за ст. 94 Закону про банкрутство - обов`язкову наявність у такого заявника майна, достатнього для покриття судових витрат, пов`язаних із здійсненням провадження у справі про банкрутство. У визначенні таких витрат слід враховувати, зокрема, оплату винагороди арбітражному керуючому у мінімальному розмірі не менше ніж за дванадцять місяців його роботи, відшкодування витрат на публікацію оголошень у справі, судового збору, сплаченого кредиторами тощо.

Водночас, апеляційним судом встановлено відсутність подання заявником доказів на підтвердження наявності активів, достатніх для покриття судових витрат, пов`язаних із здійсненням провадження у справі про банкрутство. Крім того, колегією суддів встановлено, що , наявність у ТОВ Східний Інвестиційний Центр" грошових коштів, за рахунок яких було оплачено судовий збір (за подання заяви про порушення провадження у справі про банкрутство) в розмірі 17620,00 грн. (квитанція №П16579 від 31.08.2018,), не була відображена в фінансовому звіті.

За приписами ч. 7 ст.16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" суд відмовляє в порушенні провадження у справі про банкрутство за наявності підстав, передбачених ст. 15 цього Закону.

У свою чергу ч. 1 ст. 15 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у якості підстави для повернення заяви про порушення справи про банкрутство визначає невідповідність заяви змісту вимог, зазначених у цьому Законі.

Аналіз вищезазначених норм Закону про банкрутство свідчить, що відсутність у боржника майна, достатнього для покриття судових витрат, виключає можливість здійснення судом провадження у справі про його банкрутство в силу імперативних приписів ч. 4 ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (зазначена правова позиція викладена у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів касаційного господарського суду від 14.03.2018 року по справі №904/1853/17).

Положеннями ч.4 ст.111 ЦК України передбачено, що ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яка перебуває у третіх осіб. У випадках, встановлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.

Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затверджене Наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014 р. № 879, визначає порядок проведення інвентаризації активів і зобов`язань та оформлення її результатів.

У розділі ІІ зазначеного Положення зазначено, що для проведення інвентаризації на підприємстві розпорядчим документом керівника підприємства створюється інвентаризаційна комісія з представників апарату управління підприємства, бухгалтерської служби (представників аудиторської фірми, централізованої бухгалтерії, суб`єкта підприємницької діяльності - фізичної особи, яка здійснює ведення бухгалтерського обліку на підприємстві на договірних засадах) та досвідчених працівників підприємства, які знають об`єкт інвентаризації, ціни та первинний облік (інженери, технологи, механіки, виконавці робіт, товарознавці, економісти, бухгалтери). Інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства (його заступник) або керівник структурного підрозділу підприємства, уповноважений керівником підприємства. У тих випадках, коли бухгалтерський облік ведеться безпосередньо керівником підприємства, інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства самостійно. Інвентаризація проводиться повним складом інвентаризаційної комісії (робочої інвентаризаційної комісії) та у присутності матеріально відповідальної особи.

Відповідно до пункту 5 Положення інвентаризація проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов`язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка.

Такими заходами можуть бути отримання відповідних витягів з реєстрів, які діють відповідно до Законів України "Про Державний земельний кадастр", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Колегія суддів вважає, що лише після проведення інвентаризації всього майна підприємства, його належної оцінки та оцінки грошових коштів на рахунках боржника, а також вжиття всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості підприємства-боржника, можливо встановити, що активів підприємства недостатньо для задоволення вимог кредиторів та наявність підстав для звернення до господарського суду з заявою про порушення справи про банкрутство боржника.

Проте, інвентаризація майна боржника була проведена одноособово, без створення інвентаризаційної комісії та без участі матеріально відповідальної особи Тобто, як вбачається з матеріалів справи, інвентаризація майна боржника проводилась неналежним чином.

Виходячи з усього вищенаведеного, колегія суддів вважає , суд першої інстанції безпідставно відкрив ліквідаційну процедуру, не врахувавши обов`язкових передумов та ознак, за яких порушується та здійснюється провадження у справі із застосуванням процедури, передбаченої ст. 94 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

7.Мотиви прийняття або відхилення кожного аргументу.

Колегія суддів частково погоджується з доводами скаржника, з підстав викладених у п. 6 цієї постанови, які є підставою для скасування оскаржуваного судового рішення. Проте колегією суддів не приймаються доводи скаржника щодо невідповідності плану санації вимогам ст. 29 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оскільки запропонований план санації передбачає строк відновлення платоспроможності боржника, містить графік погашення заборгованості (п.4.4. плану санації, т.1 а.с. 26), містить внутрішні та зовнішні джерела погашення заборгованості (п.4.2., п. 4.3. плану санації,т.1 а.с. 25-26), тобто відповідає вимогам ст. 29 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Крім того у судовому засіданні представник боржника зазначав, що ГУ ДФС у м. Києві не має права на апеляційне оскарження, однак дані доводи відхиляються колегією суддів з огляду на наступне.

Так, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань вбачається , що Товариство з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестаційний Центр" перебувало на обліку у ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві (т.1 а.с. 9).

Так, ст. 1 Закону про банкрутство передбачено, що сторонами у справі про банкрутство є конкурсні кредитори (представник комітету кредиторів), боржник (банкрут); учасниками у справі про банкрутство - сторони, забезпечені кредитори, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), власник майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, державний орган з питань банкрутства, Фонд державного майна України, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, а також у випадках, передбачених цим Законом, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про банкрутство.

Відповідно до п.п. 41.1.1 ч. 41.1. ст. 41 Податкового Кодексу України, контролюючим органам державою делеговано повноваження контролю та справляння податків з суб`єктів підприємницької діяльності.

Статтею 78 Податкового Кодексу України передбачено порядок проведення документальних позапланових перевірок. Зокрема, відповідно до п.п.78.1.7 Податкового Кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Відповідно до Положення про Головне управління ДФС у м.Києві, затвердженого наказом ДФС від 01.02.2019 № 80, Головне управління ДФС у м.Києві є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується ДФС. Головне управління ДФС у м.Києві є органом доходів і зборів; забезпечує реалізацію повноважень ДФС на території міста Києва.

Крім того відповідно до Положення про Головне управління ДФС у м.Києві, затвердженого наказом ДФС від 01.02.2019 № 80, Головне управління ДФС у м.Києві є правонаступником ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у. м. Києві.

Відтак, враховуючи положення наведених вище норм та з урахуванням особливостей процедури банкрутства в порядку ст.94 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ГУ ДФС у м. Києві має також правовий статус контролюючого органу, і є учасником даної справи про банкрутство, незважаючи на те, що не зверталась з грошовими вимогами до боржника.

8.Висновки за результатами розгляду апеляційної скарги.

Так, в частині 1 статті 83 Закону встановлено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо: 1) боржник - юридична особа не внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; 2) юридичну особу, яка є боржником, припинено в установленому законодавством порядку, про що є відповідний запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; 3) у провадженні господарського суду є справа про банкрутство того ж боржника; 4) затверджений звіт керуючого санацією боржника в порядку, передбаченому цим Законом; 5) затверджена мирова угода в порядку, передбаченому цим Законом; 6) затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом; 7) боржник виконав усі зобов`язання перед кредиторами; 8) до боржника після офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження (проваджень) у справі про його банкрутство не висунуто вимог; 9) згідно із законом справа не підлягає розгляду в господарських судах України; 11) господарським судом не встановлені ознаки неплатоспроможності боржника; 12) в інших випадках, передбачених законом.

Згідно із частиною 2 статті 83 Закону провадження у справі про банкрутство може бути припинено у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 5, 9 частини першої цієї статті, на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство (до та після визнання боржника банкрутом); у випадках, передбачених пунктами 3, 4, 7, 8 і 11 частини першої цієї статті - лише до визнання боржника банкрутом, а у випадку, передбаченому пунктом 6 частини першої цієї статті, - лише після визнання боржника банкрутом.

З урахуванням зазначених норм процесуального права провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр"- підлягає закриттю на підставі пункту 11 частини 1 статті 83 Закону.

Виходячи з вищевикладеного, апеляційний суд вважає за необхідне апеляційну скаргу Головного управління ДФС у м. Києві задовольнити повністю, постанову Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 року по справі № 908/1782/18 скасувати, як таку, що прийнята з неповним з`ясуванням обставин справи, з недоведеністю обставин, що мають значення для справи, які місцевий господарський суд визнав встановленими, з неправильним застосуванням норм матеріального права, а провадження у справі закрити внаслідок безпідставності його відкриття господарським судом.

Керуючись ст.ст. 129, 269, 275-280, 282 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ГУ ДФС у м.Києві на постанову Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 у справі № 908/1782/18 - задовольнити.

Постанову Господарського суду Запорізької області від 07.02.2019 у справі № 908/1782/18 - скасувати.

Провадження у справі № 908/1782/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Східний Інвестиційний Центр"- закрити.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом двадцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Повний текст складено 23.09.2019 року.

Головуючий суддя Л.М. Білецька

Судді Ю.Б. Парусніков

А.Є. Чередко

СудЦентральний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення16.09.2019
Оприлюднено24.09.2019
Номер документу84419350
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/1782/18

Постанова від 28.11.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

Ухвала від 19.11.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

Ухвала від 21.10.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

Постанова від 16.09.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Білецька Людмила Миколаївна

Ухвала від 22.07.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Білецька Людмила Миколаївна

Ухвала від 24.06.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Білецька Людмила Миколаївна

Ухвала від 22.05.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 13.05.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 10.05.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Постанова від 07.02.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні