Рішення
від 11.09.2019 по справі 440/1774/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 вересня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/1774/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Сич С.С.,

за участю:

секретаря судового засідання - Солтис О.О.

представника позивача - Куклєвої О.Г.,

представника відповідача - Солопа І.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтохім Європа" до Головного управління ДФС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

В С Т А Н О В И В:

21 травня 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтохім Європа" (надалі - позивач, ТОВ "Нафтохім Європа") звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Полтавській області (надалі - відповідач, ГУ ДФС у Полтавській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Полтавській області №0002925112 від 01 лютого 2019 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що підставою для винесення оскаржуваного податкового повідомлення-рішення є акт від 17.12.2018 №13469/16-31-51-12-12/35196945 про результати перевірки даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ "Нафтохім Європа" за червень 2018 року. Позивач вважає, що податкове повідомлення-рішення про застосування штрафу за порушення термінів реєстрації податкової накладної від 25.06.2018 №17 є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки 25.06.2018 ТОВ "Нафтохім Європа" продаж товарів/послуг не здійснювало, а податкову накладну було складено помилково без здійснення господарської операції, а тому позивач вважає, що у нього не виникло обов`язку щодо реєстрації цієї податкової накладної. Вказує, що з метою виправлення допущеної помилки, позивачем складено розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної №17 від 25.06.2018, а також складено та зареєстровано правильну податкову накладну від 30.07.2018 №18 на суму ПДВ 17033,34 грн. Зазначає, що відповідачем проведено камеральну перевірку даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ "Нафтохім Європа" за червень 2018 року з пропуском строку, встановленого Податковим кодексом України.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 27 травня 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/1774/19, вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання.

14 червня 2019 року до суду надійшов відзив на позовну заяву /а.с. 97-99/, в якому представник відповідача просить у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі, посилаючись на те, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 01.02.2019 №0002925112 прийняте обґрунтовано, оскільки нормами податкового законодавства не визначено виключень щодо застосування штрафних санкцій за порушення терміну реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зазначає, що перевірка даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ "Нафтохім Європа" за червень 2018 року проведена правомірно у відповідності до вимог Податкового кодексу України.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 20 червня 2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні.

Ухвалами Полтавського окружного адміністративного суду від 29 серпня 2019 року поновлено судовий розгляд у адміністративній справі, витребувано докази та на підставі ч. 2 ст. 223 Кодексу адміністративного судочинства України оголошено перерву у судовому засіданні до 12:00 11 вересня 2019 року.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував, просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Суд, заслухавши вступне слово представників сторін, дослідивши письмові докази, встановив наступні обставини та спірні правовідносини.

17.12.2018 старшим державним ревізором-інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб Кременчуцького управління ГУ ДФС у Полтавській області Палій А.А. на підставі пп.75.1.1 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ "Нафтохім Європа" (код ЄДРПОУ 35196945) за червень 2018 року, за результатами якої складено акт від 17.12.2018 №13469/16-31-51-12-12/35196945 /а.с. 32-33/.

У акті перевірки від 17.12.2018 №13469/16-31-51-12-12/35196945 зроблено висновок про те, що дані камеральної перевірки свідчать про порушення ТОВ "Нафтохім Європа" за червень 2018 року, зокрема, платником зареєстровано податкову накладну від 25.06.2018 №17 на суму ПДВ 17033,34 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням термінів, передбачених абз. 10 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (кількість днів затримки - 15).

ТОВ "Нафтохім Європа" подано заперечення на акт перевірки вих. № 1 від 29.01.2019 /а.с. 34-35/, за результатами розгляду яких відповідачем надано відповідь листом №5028/10/16-31-12-01-24 /а.с. 37-39/.

01.02.2019 на підставі акту перевірки від 17.12.2018 №13469/16-31-51-12-12/35196945 ГУ ДФС у Полтавській області прийнято податкове повідомлення-рішення №0002925112, яким до ТОВ "Нафтохім Європа" застосовано штраф у розмірі 10% у сумі 1703,33 грн. /а.с. 10/.

Позивач оскаржив податкове повідомлення - рішення від 01.02.2019 №0002925112 в адміністративному порядку до ДФС України /а.с. 40-42/.

Рішенням ДФС України від 15.04.2019 №17487/6/99-99-11-06-01-25 податкове повідомлення - рішення від 01.02.2019 №0002925112 залишено без змін, а скаргу - без задоволення /а.с. 43-46/.

Позивач не погодився з податковим повідомленням-рішенням ГУ ДФС у Полтавській області від 01.02.2019 №0002925112, у зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом.

Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Надаючи правову оцінку оскаржуваному податковому повідомленню-рішенню ГУ ДФС у Полтавській області від 01.02.2019 №0002925112, суд дійшов наступних висновків.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI, який зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п.п. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Згідно з пунктом 200.10 ст. 200 Податкового кодексу України у строк, передбачений абзацом першим пункту 76.3 статті 76 цього Кодексу, контролюючий орган проводить камеральну перевірку даних податкової декларації або уточнюючих розрахунків (в разі їх подання).

Відповідно до п.76.3 ст. 76 Податкового кодексу України камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання. Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу.

Отже, в силу пункту 200.10 ст. 200 Податкового кодексу України протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних.

Водночас, згідно з положеннями п. 102.1 ст. 102 Податкового кодексу України контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Зміст наведених законодавчих приписів дає підстави для висновку, що предметом камеральної перевірки, окрім питань правильності оформлення податкових декларацій, уточнюючих розрахунків можуть бути й інші питання, зокрема пов`язані із своєчасністю реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН, а тому, з урахуванням положень статті 102 Податкового кодексу України, такою перевіркою може бути охоплено період в 1095 днів за останнім днем граничного строку реєстрації податкових накладних.

Що ж до пункту 200.10 статті 200 ПК України, то ним визначено строк проведення камеральної перевірки заявлених у податковій декларації даних. Ця норма не встановлює строку проведення камеральної перевірки даних Єдиного реєстру податкових накладних.

З огляду на те, що заявлені у податковій декларації дані не були предметом камеральної перевірки, суд вважає помилковими доводи позивача про порушення контролюючим органом строку проведення камеральної перевірки, що визначений у пункті 200.10 статті 200 Податкового кодексу України.

Аналогічний висновок щодо застосування норм права сформовано Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 23.05.2019 у справі №803/1791/16.

Пунктом 201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з підпунктом "б" пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України дата складання податкової накладної належить до обов`язкових реквізитів податкової накладної.

Згідно з п. 201.7 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Відповідно до п. 201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Згідно з пп.14.1.60 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Відповідно до абзацу 14 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Пунктом 120 1 .1 ст.120 1 Податкового кодексу України передбачено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Згідно з пп."б" п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України у податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити, як дата складання податкової накладної.

За змістом пункту 120.1.1 статті 120.1 Податкового кодексу України штрафні санкції за порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних накладаються на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації.

Аналогічний висновок щодо застосування норм права сформовано Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 22.08.2019 по справі №804/1366/17, який є обов`язковим для врахування судом у даній справі.

Матеріалами справи підтверджено, що 05.05.2018 між ТОВ "Нафтохім Європа" (постачальник) та ТОВ "НВО "Присадки" (покупець) укладено договір №43НЕ /а.с. 128-132/, за умовами якого постачальник зобов`язується поставити покупцю паливно-мастильні матеріали, а також інші нафтопродукти узгодженими партіями, а покупець зобов`язується їх оплатити та прийняти.

Згідно з п.п. 4.2.1 п. 4.2 договору покупець здійснює оплату товару попереднім платежем у повному обсязі згідно рахунків на попередню оплату.

ТОВ "Нафтохім Європа" виписано ТОВ "НВО "Присадки" рахунок-фактуру №НХ-0000019 від 30.07.2018 на змазку Ricos PRO INDUSTRIAL Li EP 2 барабан на загальну суму 102200,03 грн., в тому числі ПДВ - 17033,34 грн. /а.с. 133/.

30.07.2018 на рахунок ТОВ "Нафтохім Європа" від ТОВ "НВО "Присадки" надійшла оплата за оливу згідно договору №43НЕ від 03.05.2018 за мастила в сумі 102200,03 грн., у тому числі ПДВ - 17033,34 грн., що підтверджується випискою по особовому рахунку ТОВ "Нафтохім Європа" за період 30.07.2018, копія якої наявна у матеріалах справи /а.с. 127/.

Таким чином, враховуючи, що поставка товару 25.06.2018 не відбулась, а кошти попередньої оплати за товар надійшли на поточний рахунок позивача 30.07.2018 /а.с. 127/, відповідно і обов`язку щодо реєстрації податкової накладної № 17 від 25.06.2019 в ЄРПН у платника податку не виникає, а відтак відсутні і підстави для застосування штрафних санкцій за недотримання покладеного на платників податку обов`язку.

ТОВ "Нафтохім Європа" складено та зареєстровано ЄРПН 30.07.2018 податкову накладну від 30.07.2018 №18 на змазку Ricos PRO INDUSTRIAL Li EP 2 барабан на загальну суму 102200,03 грн., в тому числі ПДВ - 17033,34 грн. /а.с. 162-163/.

Згідно з абз.1 та 6 пункту 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Виявивши помилку в даті складення податкової накладної №17 від 25.06.2019, позивачем було складено та надіслано на реєстрацію розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 30.07.2018 №5 до податкової накладної від 25.06.2018 №17 /а.с. 24-25/.

Суд зауважує, що пунктом 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, встановлено, що не допускається виправлення даних щодо дати складання податкової накладної та її порядкового номера.

Таким чином, законодавством України на час складення податкової накладної №17 з помилкою у даті її складення не було передбачено можливості внесення виправлення щодо дати складення податкової накладної, у зв`язку з чим у розрахунку коригування зазначено в якості причини корегування - повернення товару.

Крім того, позивач звертався до ГУ ДФС у Полтавській області з листами №2 від 28.08.2018 /а.с. 118/ та № 3 від 21.12.2018 /а.с. 124/, у яких повідомляв про факт допущеної ним помилки при складанні податкової накладної №17 від 25.06.2018 щодо невірного зазначення дати її складення, а також повідомляв про те, що 30.07.2018 позивачем було зареєстровано вірну податкову накладну №18 від 30.07.2018.

Наказом Міністерства фінансів України 17.09.2018 № 763 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307", серед іншого, доповнено Порядок заповнення податкової накладної пунктом 24 "У разі реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних двох і більше податкових накладних, складених на одну операцію з постачання товарів/послуг, постачальник (продавець) складає розрахунок(ки) коригування до податкової(их) накладної(их), зайво складеної(их) на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна, у такому порядку:

у верхній лівій частині розрахунку коригування у графі Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причин зазначається тип причини 20, при цьому позначка х не проставляється;

у заголовній частині розрахунку коригування у полі до податкової накладної зазначаються дата і номер податкової накладної, зайво складеної на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна;

в інформаційному полі Інформаційні дані щодо складеної та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної розрахунку коригування зазначаються дані щодо податкової накладної, правильно складеної та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних;

в інформаційному полі Інформаційні дані щодо складеного та зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної, зайво складеної на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна розрахунку коригування зазначаються дані щодо розрахунку коригування, складеного до зайво складеної податкової накладної, яка зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зазначене поле не заповнюється, якщо такий розрахунок коригування не складався.

У разі складання розрахунку коригування з типом причини 20 до податкової накладної, зайво складеної на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна, до якої раніше не складався розрахунок коригування, такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем (покупцем), який був зазначений у податковій накладній, що коригується, крім випадків, передбачених цим Порядком.

У разі складання розрахунку коригування з типом причини 20 до податкової накладної, зайво складеної на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна, до якої раніше було складено розрахунок коригування, такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальником (продавцем) з урахуванням таких особливостей:

в інформаційному полі Інформаційні дані щодо складеного та зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної, зайво складеної на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна такого розрахунку коригування зазначаються дані щодо складеного та зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної, зайво складеної на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна;

графи з 1 по 15 розділу Б такого розрахунку коригування та рядки розділу А не заповнюються.

Розрахунок коригування, особливості складання якого визначені у цьому пункті, складається окремо до кожної податкової накладної, зайво складеної на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна, у тому числі до податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю). .

Таким чином, після набрання чинності вказаних вище змін, з метою такого коригування продавець (постачальник) мав самостійно визначити, яка з кількох складених ним на одну і ту ж операцію податкових накладних є правильною, а яка (які) "зайво складеною(ними)". Складання розрахунку коригування до "зайво складених" податкових накладних передбачено окремо для випадків, коли розрахунки коригування до таких податкових накладних не було складено та зареєстровано в ЄРПН, та окремо для випадків, коли до "зайво складених" податкових накладних розрахунки коригування вже були складені та зареєстровані в ЄРПН до 01.12.2018.

У зв`язку з вищевикладеним, позивачем складено та надіслано на реєстрацію 21.12.2018 розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 21.12.2018 №1 до податкової накладної від 25.06.2018 №17, за змістом якого визначена, як зайво складена, податкова накладна від 25.06.2018 №17 та вказано, що правильною є складена та зареєстрована в ЄРПН податкова накладна від 30.07.2018 №18 /а.с. 63-64/.

Підсумовуючи все вищевикладене, суд дійшов висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 01 лютого 2019 року №0002925112 прийняте Головним управлінням ДФС у Полтавській області без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, тобто необґрунтовано, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.

Таким чином позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на вищевикладене, у зв`язку із задоволенням позову, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Полтавській області (ідентифікаційний код 39461639, вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36014) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтохім Європа" (ідентифікаційний код 35196945, вул. Свіштовська, 11, м. Кременчук, Полтавська область, 39610) витрати зі сплати судового збору в розмірі 1921 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).

На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 2, 3, 6-10, 139, 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтохім Європа" (ідентифікаційний код 35196945, вул. Свіштовська, 11, м. Кременчук, Полтавська область, 39610) до Головного управління ДФС у Полтавській області (ідентифікаційний код 39461639, вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36014) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Полтавській області від 01 лютого 2019 року №0002925112.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Полтавській області (ідентифікаційний код 39461639, вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36014) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтохім Європа" (ідентифікаційний код 35196945, вул. Свіштовська, 11, м. Кременчук, Полтавська область, 39610) витрати зі сплати судового збору в розмірі 1921 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Другого апеляційного адміністративного суду.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII.

Повне рішення складено 23 вересня 2019 року.

Суддя С.С. Сич

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.09.2019
Оприлюднено26.09.2019
Номер документу84457809
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/1774/19

Постанова від 04.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Постанова від 04.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 01.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 01.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Рішення від 11.09.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Рішення від 11.09.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 20.06.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 20.06.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні