Ухвала
від 24.09.2019 по справі 140/2454/19
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про відмову в задоволенні клопотання

24 вересня 2019 року ЛуцькСправа № 140/2454/19 Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Лозовського О.А.,

розглянувши у порядку письмового провадження клопотання ОСОБА_1 про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, виклик свідків та витребування доказів в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Волинської обласної державної адміністрації, третю особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Релігійна організація Релігійна громада Покрови Пресвятої Богородиці Православної церкви України село Нуйно Камінь-Каширського району Волинської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування розпорядження в частині,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулася з позовом до Волинської обласної державної адміністрації про визнання протиправними дій щодо проведення реєстрації змін до статуту Релігійної громади Свято-Покровська релігійна громада Української православної церкви с.Нуйно Камінь-Каширського району шляхом реєстрації статуту релігійної громади в новій редакції; визнання протиправним та скасування розпорядження Про реєстрацію статутів релігійних громад у новій редакції №384 від 11.07.2019 щодо реєстрації статуту Релігійної громади Свято-Покровська релігійна громада Української православної церкви с.Нуйно Камінь-Каширського району в новій редакції з новою юридичною назвою.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 16.08.2019 відкрито спрощене позовне провадження в даній адміністративній справі без проведення судового засідання та виклику сторін.

20.09.2019 позивачем подані клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, виклик свідків та витребування у відповідача реєстраційної справи релігійної громади Свято-Покровська релігійна громада Української православної церкви .

Відповідно до частини третьої статті 166 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.

Таким чином, розгляд вказаного клопотання за встановленим судом порядком проведено у письмовому провадженні.

Клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження та виклик свідків не підлягають до задоволення з огляду на наступне.

Як передбачено пунктом 20 частини першої статті 4 КАС України, адміністративна справа незначної складності (малозначна справа) - адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.

Згідно із частиною другою статті 12 КАС України спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Відповідно до частин третьої, четвертої статті 12 КАС України загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні. Виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах: 1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом; 2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності; 4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Пунктом 6 частини шостої статті 12 КАС України передбачено, що для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За приписами частин першої, другої статті 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Як передбачено частиною четвертою статті 257 КАС України, за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті справи у спорах: 1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом; 2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності; 4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до частини третьої статті 257 КАС України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Отже, дана справа не є справою, яка в розумінні частини четвертої статті 12, частини четвертої статті 257 КАС України має розглядатися виключно за правилами загального позовного провадження.

Відтак, відповідно до приписів статей 12, 257, 262 КАС та враховуючи характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників, а також інші обставини, які мають значення для вирішення даної справи, суд дійшов висновку, що розгляд вказаної справи повинен здійснюватися за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику сторін).

Відтак, у задоволенні заявленого клопотання позивача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження слід відмовити.

Крім того, позивач просить викликати та допитати в якості свідків членів релігійної громади Свято-Покровська релігійна громада Української православної церкви села Нуйно Камінь-Каширського району ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 .

Згідно з частинами першою та другою статті 65 КАС України як свідок в адміністративній справі судом може бути викликана будь-яка особа, якій відомі обставини, що належить з`ясувати у справі. Свідок викликається в судове засідання з ініціативи суду або учасників справи. Учасник справи, заявляючи клопотання про виклик свідка, повинен зазначити його ім`я, місце проживання (перебування), роботи чи служби та обставини, щодо яких він може дати показання.

Отже, позивач, заявляючи клопотання про допит вищевказаних свідків, повинен був зазначити обставини, щодо яких свідки можуть дати показання, з метою перевірки судом наявності підстав для їх виклику в судове засідання.

Однак, жодних обґрунтувань необхідності виклику свідків ОСОБА_12 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 клопотання не містить.

Відтак у задоволенні вказаного клопотання слід відмовити.

Щодо клопотання про витребування у відповідача реєстраційної справи релігійної громади Свято-Покровська релігійна громада Української православної церкви суд зазначає, що ухвалою суддів від про відкриття провадження в адміністративній справі від 16.08.2019 судом у відповідача Волинської обласної державної адміністрації витребовувались належним чином завірені копії статутів Свято-Покровська релігійна громада Української православної церкви с.Нуйно Камінь-Каширського району , Релігійної організації Релігійна громада Покрови Пресвятої Богородиці Православної церкви України село Нуйно Камінь-Каширського району Волинської області та копії документів, які стали підставою для винесення оскаржуваного розпорядження в частині реєстрації змін до статуту Свято-Покровська релігійна громада Української православної церкви с.Нуйно Камінь-Каширського району , які були подані одночасно з поданням відзиву на позовну заяву 03.09.2019 (03.09.2019 відзив з додатками надісланий позивачу). Відтак підстави для повторного витребування реєстраційних документів відсутні.

Керуючись статтями 248, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

В задоволенні клопотання позивача ОСОБА_1 про розгляд справи за позовом ОСОБА_1 до Волинської обласної державної адміністрації, третю особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Релігійна організація Релігійна громада Покрови Пресвятої Богородиці Православної церкви України село Нуйно Камінь-Каширського району Волинської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування розпорядження в частині за правилами загального позовного провадження, виклик свідків та витребування реєстраційної справи релігійної громади Свято-Покровська релігійна громада Української православної церкви - відмовити.

Копію даної ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена.

Суддя О.А. Лозовський

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.09.2019
Оприлюднено26.09.2019
Номер документу84488556
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/2454/19

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 29.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 25.09.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 16.08.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні