РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 вересня 2019 року м.Одеса справа 420/1200/18
Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Іванова Е.А.,
за участю: секретаря Ягенської К.О., представників позивача Божко А.В., відповідача Андрусенко В.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Одесі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "БКП" до Одеської митниці ДФС про визнання протиправним та скасування рішення Одеської митниці про передачу на зберігання ТОВ "Торино" тимчасово вилученого товару відповідно до Протоколу про тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил №0476/10000/17 від 16.06.2017 року,-
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "БКП" до Одеської митниці ДФС про визнання протиправним та скасування рішення.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що 09.06.2017 року Київська міська митниця ДФС склала протокол про порушення митних правил №0476/10000/17 від 09.06.2017 року керівником підприємства позивача ОСОБА_1 З наведених підстав 16.06.2017 року Одеська митниця ДФС за дорученням Київської міської митниці ДФС складено протокол про тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил та відповідно до зазначеного протоколу відповідачем вилучено відповідні товари у позивача. Разом з тим, як зазначає позивач провадження у справі про порушення митних правил керівником підприємства ОСОБА_1 закрито. З урахуванням наведених обставин представником позивача 06.11.2017 року на адресу відповідача направлено заяву про повернення вилучених товарів відповідно до протоколу про тимчасове вилучення товарів на адресу позивача. При цьому, 29.12.2017 року відповідачем у відповідь на звернення представника позивача, направлено на адресу позивача лист №4967/10/15-70-03-06 від 14.12.2017 року зі змісту якого вбачається, що Одеською митницею ДФС передано товар, який тимчасово вилучений відповідно до протоколу про вилучення, на відповідальне зберігання Товариству з обмеженою відповідальністю Торино . Позивач вважає, що в силу приписів ч.4 ст.239 МК України, вилучений товар у Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "БКП" не повинен був перебувати на зберіганні ТОВ Торино , оскільки таке рішення відповідач мав прийняти лише за умови, що товар через свої властивості не міг зберігатися на складі відповідача. Вважаючи рішення відповідача щодо передачі на зберігання ТОВ Торино вилучений товар на підставі протоколу про вилучення товарів у справі №0476/10000/17 від 16.06.2017 року необґрунтованим та протиправним звернувся до суду.
Представник Одеської митниці ДФС проти задоволення позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім БКП заперечував та зазначив, що організація роботи складу митниці здійснюється відповідно до Порядку роботи складу митниці ДФС, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 року №627. Разом з тим, у Одеській митниці ДФС відсутні власні склади для розміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, які підлягають обов`язковій передачі для зберігання у відповідності ч.1 ст.238 Митного кодексу України. На підставі зазначеного відповідачем укладаються договори відповідального зберігання з суб`єктами господарювання, які мають статутне право на здійснення діяльності зі складського господарства, так зокрема 29.02.2016 року між Одеською митницею ДФС та ТОВ Торино укладено договір №42 Про надання послуг відповідального зберігання . Таким чином, з виникненням необхідності розміщення товару позивача, який тимчасово вилучений Одеською митницею ДФС за дорученням Київської міської митниці ДФС від 09.06.2017 року №2231/7/23-70-20-1 з підстав складання протоколу про порушення митних правил №476/10000/17, начальником митниці прийнято рішення про розміщення товару позивача на склад Одеської митниці ДФС. Однак з урахуванням кількості товару, у відповідності до акту прийому-передачі від 16.06.2017 року та на підставі договору від 29.02.2016 року №42 Про надання послуг відповідального зберігання , товар розміщено на складі ТОВ Торино. Таким чином рішення про розміщення вилученого товару позивача на складі ТОВ Торино прийнято законно, з дотриманням нормативно-правових актів з питань зберігання товарів на складах органів доходів і зборів та у межах своєї компетенції.
Ухвалою суду від 26.03.2019 року відкрито провадження у справі та вирішено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.
Разом з тим, ухвалою суду від 26.03.2019 року також зобов`язано Одеську митницю ДФС надати до Одеського окружного адміністративного суду засвідчені належним чином копії додаткових письмових доказів по справі.
Ухвалою суду від 26.04.2018 року розгляд справи продовжено за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.
Ухвалою суду від 25.05.2018 року клопотання ТОВ Торговий дім БКП задоволено, призначено судово-почеркознавчу експертизу та зупинено провадження у справі до одержання результатів зазначеної експертизи від Одеського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України.
Ухвалою суду від 24.09.2018 року без виходу до нарадчої кімнати провадження по справі поновлено.
Ухвалою суду від 24.09.2018 року клопотання ТОВ Торговий дім БКП задоволено та провадження у справі зупинено до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі №826/6479/18.
Ухвалою суду від 02.07.2019 року провадження у справі поновлено та призначено підготовче засідання.
Ухвалою суду від 29.08.2019 року без виходу до нарадчої кімнати підготове провадження закрито та призначено справу до розгляду по суті.
Дослідивши письмові докази та оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні доказів, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, 09.06.2017 Київська міська митниця ДФС склала протокол про порушення митних правил № 0476/10000/17, на підставі якого відкрито відповідне провадження у справі про порушення митних правил проти ОСОБА_1 (директор ТОВ Торговий дім БКП ) за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України (надалі по тексту також - МК України ) (т.1 а.с. 11-13).
09.06.2017 року заступником начальника митниці - начальника управління протидії митним правопорушенням І.Г. Катамадзе Київської міської митниці ДФС листом №2231/7/26-70-20-01 направлено на адресу Одеської митниці ДФС доручення на проведення вилучення предметів ПМП. З даного доручення вбачається, що Київська міська митниця ДФС просить відповідача дати розпорядження підлеглому особового складу щодо проведення у відповідності до статті 511 МК України за окремим процесуальним документом вилучення відповідних предметів ПМП у позивача (т.1 а.с. 57).
16.06.2017 Одеська митниця ДФС на підставі вищенаведеного доручення Київської міської митниці ДФС від 09.06.2017 року №2231/7/26-70-20-01 в особі інспектора другого відділу оперативного реагування управління протидії митним правопорушенням Одеської митниці ДФС Охоти О.М . склала протокол про тимчасове вилучення у ТОВ Торговий дім БКП транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил № 0476/10000/17 (т.1 а.с. 14-15, 56).
Відповідно до вказаного вище протоколу Одеська митниця ДФС за дорученням відповідача тимчасово вилучила у позивача товар, який ним декларувався, а саме: тканину змішану (р/с) з вмістом штапельних волокон поліефіру 52% та бавовни 48% полотняного переплетення, вибивну, з поверхневою щільністю 115±5 г/м2, завширшки 220 см, без покриття, без просочення, сток; та тканину змішану (р/с) з вмістом штапельних волокон поліефіру 52% та бавовни 48% полотняного переплетення, відбілену, з поверхневою щільністю 116±5 г/м2, завширшки 220 см без покриття, без просочення, сток, у кількості 442 місця, вагою 28581 кг брутто.
08.09.2017 постановою Солом`янського районного суду міста Києва провадження у справі про порушення митних правил № 0476/10000/17, порушеної відносно керівника ТОВ Торговий дім БКП ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 483 МК України , закрито за відсутності складу адміністративного правопорушення. 12.10.2017 постановою Апеляційного суду міста Києва вказане рішення залишено без змін (т.1 а.с. 16-21).
Позивач зазначає про те, що 31.10.2017 ним отримано лист Київської міської митниці ДФС № 9690/10/26-70-20-02 від 27.10.2017, у якому відповідач повідомив товариство про те, що не заперечує щодо повернення товарів тканина у кількості 442 місць загальною вагою брутто - 28581,00 кг, тимчасово вилучених за дорученням Київської міської митниці ДФС Одеською митницею ДФС протоколом про тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил № 0476/10000/17 від 16.06.2017 року (т.1 а.с. 22).
У подальшому позивачем отримано лист Одеської митниці ДФС № 4967/10/15-70-03-06 від 14.12.2017, зі змісту якого товариству стало відомо, що відповідач передав товар тимчасово вилучений відповідно до протоколу про вилучення на відповідальне зберігання ТОВ Торино , із яким у Одеської митниці ДФС укладено договір відповідального зберігання (т.1 а.с. 25-26).
Судом встановлено, що в.о. заступника начальника митниці - начальника управління протидії митним правопорушенням Одеської митниці ДФС Р.В. Фірсовим 14.06.2017 року службовою запискою №6083/15-70-20-02 просив в.о. начальника управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури Одеської митниці ДФС Еміржанову О.В. визначити склад митниці до якого буде передано вилучений товар на відповідне зберігання на виконання доручення Київської міської митниці ДФС (т.1 а.с.71).
16.06.2017 року в.о. начальника управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури Одеської митниці ДФС Еміржанова О.В. звернулась до начальника Одеської митниці Власової О.С. зі службовою запискою №735/15-70-03-06 відповідно до якої з урахуванням властивості товару, місця їх знаходження запропоновано прийняти рішення щодо визначення складського приміщення ТОВ Торино розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Цветаєва, 3/5 для зберігання тимчасово вилученого товару у Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім БКП (т.1 а.с. 69).
Відповідно до прибуткової накладної №4/17 від 16.06.2017 року та опису предметів по справі про ПМП №0476/10000/17 від 09.06.2017 року, відповідачем 16.06.2017 року прийнято на склад Одеської митниці ДФС від керівника підприємства позивача через державного інспектора другого відділу УБМП Одеської митниці ДФС Охоти О.М. предмети по справі про ПМП №0476/10000/17 від 09.06.2017 року, а саме тканину код УКТЗЕД 5513 в кількості місць 442, вагою брутто 28581, вартістю за кг 114,38 грн., загальною вартістю 3 269 094,78 грн. (т.1 а.с. 66-67) та в подальшому відповідно до акту передачі від 16.06.2017 року затвердженого начальником Одеської митниці ДФС О.С . Власовим, посадовою особою управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури Одеської митниці ДФС Андрущенко В.А. передано вищезазначені товари для розміщення їх на склад митниці ТОВ Торино відповідно до договору відповідального зберігання від 29.02.2016 року за №42 та інших відповідних документів, як такі, що були затримані по справі про ПМП №0476/10000/17 від 09.06.2017 року, за адресою: м. Одеса, вул. Г. Цветаєва, 3/5 (а.с. 68)
Як вбачається з матеріалів справи між ТОВ Торино (Зберігач) та Одеською митницею ДФС (Поклажодавець) укладено договір про надання послуг відповідального зберігання №42 від 29.02.2016 року, відповідно до якого Зберігач зобов`язується надати Поклажодавцю послуги відповідального зберігання товарів, транспортних засобів комерційного призначення, які відповідно до ст. 238 Митного кодексу зберігаються Поклажодавцем, а Поклажодавець в свою чергу зобов`язується оплатити відповідні послуги (а.с. 72-79).
Позивач, оскільки вилучений товар не підпадає під категорію товарів через властивість якого він не міг би зберігатися на складі органів доходів і зборів та вважаючи відповідне рішення Одеської митниці ДФС необґрунтованим, протиправним та таким, що підлягає скасування, звернувся до суду.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст. 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 511 МК України товари - безпосередні предмети порушення митних правил та відповідні документи, необхідні як докази у справі про порушення митних правил, можуть тимчасово вилучатися. Документи, які перебувають в електронному вигляді, вилучаються разом з відповідними носіями.
У разі виявлення порушень митних правил, передбачених статтями 471-473 , 476 , 482-484 цього Кодексу , вилучення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, які підлягають конфіскації відповідно до цих статей, а також відповідних документів є обов`язковим.
Як вже зазначалося раніше, 16.06.2017 відповідач за дорученням Київської міської митниці ДФС в особі інспектора другого відділу оперативного реагування управління протидії митним правопорушенням Одеської митниці ДФС Охоти О.М. склала протокол про тимчасове вилучення транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил № 0476/10000/17.
Відповідно до вказаного вище протоколу відповідач за дорученням Київської міської митниці ДФС тимчасово вилучив у позивача товар, який ним декларувався, а саме синтетичну тканину.
Відповідно до ст. 490 МК України посадові особи, уповноважені складати протоколи про порушення митних правил. Протокол про порушення митних правил мають право складати: 1) посадові особи, які відповідно до посадових інструкцій уповноважені здійснювати митний контроль, митне оформлення і пропуск товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України і які безпосередньо виявили порушення митних правил; 2) посадові особи органів доходів і зборів, які згідно з посадовими обов`язками мають таке право; 3) інші посадові особи, уповноважені керівником центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, або керівником митниці.
Водночас, згідно з ч. 1 ст. 493 МК України провадження у справі про порушення митних правил здійснюють, крім випадків, передбачених частинами другою і третьою цієї статті, посадові особи митниці, в зоні діяльності якої було вчинено або виявлено таке порушення. Окремі процесуальні дії у справі про порушення митних правил можуть вчинятися посадовими особами, уповноваженими складати протоколи про порушення митних правил відповідно до статті 490 цього Кодексу , а у випадку, передбаченому статтею 518 цього Кодексу , - також посадовими особами іншого органу доходів і зборів.
Приписами ч. ч. 1, 9 ст. 494 МК України передбачено, що про кожний випадок виявлення порушення митних правил уповноважена посадова особа органу доходів і зборів, яка виявила таке порушення, невідкладно складає протокол за формою, установленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Протокол, а також вилучені товари, транспортні засоби комерційного призначення та документи, зазначені в протоколі, передаються до митниці, в зоні якої виявлено порушення митних правил.
Таким чином, враховуючи те, що протокол про порушення був складений посадовою особою Київської міської митниці ДФС, яка безпосередньо виявила (за власним переконанням) порушення митних правил директором ТОВ Торговий дім БКП , й само провадження у справі про порушення митних правил здійснювалось Київською міською митницею ДФС, то в силу частини дев`ятої статті 494 МК України товар повинен був бути переданий Київській міській митниці ДФС, адже відповідач тимчасово вилучив товар саме за дорученням Київської міської митниці ДФС, яка, як митниця, в зоні діяльності якої виявлено порушення митних правил, повинна була приймати подальші рішення щодо зберігання тимчасово вилученого товару позивача.
Аналогічна правова позиція висловлена у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 23.07.2019 року по справі №826/6479/18.
При цьому суд враховує, що відповідач не повідомляв Київську міську митницю ДФС про неможливість зберігання вилученого товару на своєму складі, чи навпаки можливість зберігання на складі Київської міської митниці ДФС.
Слід також зазначити про те, що відповідно до п.1 ст. 201 МК України Товари з моменту пред`явлення їх органу доходів і зборів до поміщення їх у відповідний митний режим можуть перебувати на тимчасовому зберіганні під митним контролем. Тимчасове зберігання товарів під митним контролем здійснюється на складах тимчасового зберігання.
Відповідно до ч. 5 ст. 238 , ч. ч. 3, 4 ст. 239 МК України крім товарів, зазначених у частині першій цієї статті, на складах органів доходів і зборів можуть зберігатися: 1) товари, що знаходяться на тимчасовому зберіганні під митним контролем відповідно до глави 29 цього Кодексу ; 2) товари, транспортні засоби комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, якщо їх митне оформлення не може бути завершено у день пред`явлення органу доходів і зборів, а також в інших випадках на прохання власників таких товарів, транспортних засобів або уповноважених ними осіб; 3) товари, що вивозяться за межі митної території України та після закінчення митного оформлення зберігаються під митним контролем до фактичного їх вивезення; 4) товари, які перебувають у митному режимі транзиту відповідно до статті 90 цього Кодексу ; 5) товари, які перебувають у митному режимі митного складу відповідно до статті 121цього Кодексу; 6) товари, транспортні засоби комерційного призначення, вилучені відповідно до статті 511цього Кодексу; 7) товари, доставлені перевізником до органу доходів і зборів призначення відповідно до пункту 4 частини першої статті 191 цього Кодексу ; 8) товари, митне оформлення яких призупинено відповідно до статей 399 і 400 цього Кодексу .
Порядок роботи складу митного органу визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Товари, які через свої властивості не можуть зберігатися на складі органу доходів і зборів, за рішенням керівника органу доходів і зборів або особи, яка виконує його обов`язки, можуть передаватися органами доходів і зборів на зберігання підприємствам, на складах яких створено необхідні умови для належного зберігання таких товарів. Для цілей цього Кодексу таке зберігання вважається зберіганням на складі органу доходів і зборів.
На виконання вищезазначеної законодавчої вимоги щодо організації порядку роботи складу органів доходів і зборів Міністерством фінансів України був затверджений Порядок роботи складу митниці ДФС (наказ № 627 від 30.05.2012) (далі по тексту - Порядок № 627).
Відповідно до п. п. 4,3 Порядку № 627 товари, які через свої властивості не можуть зберігатися на складі Митниці, можуть передаватися підприємствам, на складах яких створено необхідні умови для належного зберігання таких товарів. Для цілей цього Порядку таке зберігання вважається зберіганням на складі Митниці. Договори відповідального зберігання з такими підприємствами готуються підрозділом інфраструктури за погодженням з керівниками юридичного підрозділу та підрозділу фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку Митниці та укладаються в установленому порядку. Про укладення договору відповідального зберігання у триденний строк інформується підрозділ власної безпеки Головного управління ДФС відповідної області чи міста Києва.
Службова записка з висновком щодо неможливості зберігання товарів на складі Митниці надається керівником підрозділу інфраструктури за результатами їх огляду завідувачем складу та/або вивчення наявних товаросупровідних та інших документів у письмовій формі на ім`я керівника Митниці. За результатами розгляду цієї службової записки та пропозицій щодо місця розміщення таких товарів керівником Митниці приймається рішення щодо місця зберігання товарів.
Обов`язок щодо підготовки договорів зберігання між митницею і відповідним підприємством та підготовки акта приймання-передавання товарів покладається на уповноважену посадову особу підрозділу інфраструктури Митниці.
Суд зазначає, що відповідачем жодних доказів, щодо підтвердження властивостей через які тимчасово вилученого товару на виконання доручення Київської міської митниці ДФС не можливо зберігати на складах органів доходів і зборів не надано, також не зазначено які саме умови створено на складах ТОВ Торино для належного зберігання зазначеного товару позивача.
Крім того зі службових записок керівництва Одеської митниці ДФС висновку щодо неможливості зберігання товарів позивача на складі митниці також не вбачається, оскільки твердження в.о. начальника управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури Еміржанової О.В. з урахуванням властивостей товару не дають можливості оцінити, які саме властивості товару не дозволяють відповідачу розмістити на складах доходів і зборів тимчасово вилучений товар позивача.
Також, суд звертає увагу на те, що у Одеської митниці ДФС є відповідні склади для зберігання тимчасово вилученого товару, як вбачається з службової записки від 24.05.2018 року №700/15-70-03-06 заступника начальника управління - начальника ВОД і РД УИМЗ та РІ Одеської митниці ДФС Е . В. Масленко. Також з зазначеної службової записки вбачається, що одним з найбільш придатним складським приміщенням для розміщення товару, вилученого за протоколом про ПМП від 16.06.2017 року №0476/1000/17 товару тканина у кількості 442 місця, вагою 28581 кг. являвся склад митниці (Промбаза) - 67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул.. Шабська 104А (складське приміщення загального типу (ангар), площею - 708,6 кв.м, відкритий майданчик для зберігання транспортних засобів - 862,8 кв.м.) (т.1 а.с.163-165).
З огляду на вищенаведене, враховуючи норми чинного законодавства, суд доходить висновку, що Одеською митницею ДФС рішення про передачу на зберігання Товариству з обмеженою відповідальністю Торино тимчасово вилученого товару відповідно до протоколу про тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил №0476/10000/17 від 16.06.2017 року, необґрунтоване, безпідставне та прийняте в порушення норм чинного законодавства, з огляду на що підлягає скасуванню.
У п.58 Рішення Європейського суду з прав людини у справі Серявін та інші проти України від 10.02.2010 Суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення. Хоча національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін, орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.
Відповідно до ст.9 КАС України розгляд та вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч.1 ст.72 та ч.1 ст.73 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.
Частиною 1 ст.77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Відповідно до ч. 2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем до позовної заяви було додано платіжні доручення №4896 від 27.12.2017 року та №4917 від 26.01.2018 року про сплату судового збору за подання адміністративного позову у загальному розмірі 1762,00 грн..(т.1 а.с. 5-6)
Враховуючи наявність підстав для задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім БКП в повному обсязі, суд вважає за необхідне стягнути на його користь суму сплаченого ним судового збору у загальному розмірі 1762,00 грн. з Одеської митниці ДФС.
Керуючись вимогами ст.ст. 2, 6-11, 77, 180, 192-194, 205, 241-246, 251, 255, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "БКП" до Одеської митниці ДФС задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці ДФС про передачу на зберігання ТОВ "Торино" тимчасово вилученого товару відповідно до Протоколу про тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил №0476/10000/17 від 16.06.2017 року.
Стягнути з Одеської митниці ДФС (код 39441717 м.Одеса вул. Гайдара 21-а) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "БКП" (код 37245260 м.Київ, вул. Автозаводська б.2) витрати по сплаті судового збору у розмірі 1762грн. сплаченого за платіжними дорученнями №4896 від 27.12.2017р. та №4917 від 26.01.2018 року.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки встановлені ст..255 КАС України.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення з урахуванням положень п.15-5 Перехідних положень КАС України.
Повний текст рішення виготовлено 26.09.2019 року
Суддя Іванов Е.А.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2019 |
Оприлюднено | 27.09.2019 |
Номер документу | 84521002 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Іванов Е. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні