ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
26 вересня 2019 року № 640/3947/19
Окружний адміністративний суд міста Києва, у складі головуючого судді Вовка П.В., розглянув в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю ОЛВІОЛ до Київської міської митниці ДФС про визнання протиправними дій, скасування рішення про визначення коду товару в частині, картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшов позов товариства з обмеженою відповідальністю ОЛВІОЛ (далі також - ТОВ ОЛВІОЛ , позивач) до Київської міської митниці ДФС (далі також - відповідач) в якому позивач просить суд:
визнати протиправними дії відповідача щодо визначення частинам гумометалевим для вантажних автомобілів - пневморесори без стакану: Service Assembly Air spring, пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), Complete Air spring (Plastic Piston) торгівельної марки - AIR VENT. Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STI. коду УКТ ЗЕД 4016 99 52 90;
скасувати рішення Київської міської митниці ДФС від 03 грудня 2018 року № КТ- UA1100000-0128-2018 про визначення коду товару в частині визначення коду УКТ ЗЕД 4016 99 52 90 для частини гумометалеві для вантажних автомобілів - пневморесори без стакану: Service Assembly Air spring, пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), Complete Air spring (Plastic Piston) торгівельної марки - AIR VENT. Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STL;
скасувати картку відмови в митному оформленні № UA 100080/2018/00110 від 04 грудня 2018 року.
Позовні вимоги обґрунтовані протиправністю рішення відповідача про визначення коду товару, оскільки воно в частині прийняте з порушенням правил інтерпретації УКТ ЗЕД та суперечить фактичним даним.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 березня 2019 року прийнято вказану вище позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та встановлено, що справа буде розглядатись одноособово суддею Вовком П.В. в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.
Крім того, ухвалою суду від 11 березня 2019 року, зокрема, запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з дня вручення йому даної ухвали надати суду відзив на позовну заяву, який повинен відповідати вимогам статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі також - КАС України).
Київська міська митниця ДФС у своєму відзиві просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог, оскільки при вчиненні дій та винесенні оскаржуваного в частині рішення та картки відмови в митному оформленні діяла на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачений чинним законодавством України.
Ухвалою суду від 15 травня 2019 року у справі № 640/3947/19 було призначено судову товарознавчу експертизу, проведення якої доручено Київському науково-дослідному інституту судових експертиз, провадження у справі зупинено до одержання результатів проведення такої експертизи.
22 серпня 2019 року надійшов висновок Київського науково-дослідного інституту судових експертиз за результатами проведення товарознавчої експертизи від 31 липня 2019 року № 17590/19-54, призначеної ухвалою суду від 15 травня 2019 року.
Ухвалою суду від 02 вересня 2019 року поновлено провадження у справі № 640/3947/19 та встановлено сторонам п`ятиденний строк з дня вручення їм даної ухвали для надання додаткових доказів , пояснень чи інших заяв по суті справи.
Представником позивача подано заяву про відшкодування судових витрат, а саме витрат, пов`язаних зі сплатою судового збору та з проведенням товарознавчої експертизи.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -
В С Т А Н О В И В:
02 квітня 2018 року між ADBA OTOMOTIV SANAYI VE TICARET LIMITED SIRKETI (за контрактом - продавець) та ТОВ ОЛВІОЛ за контрактом - покупець) було укладено зовнішньоекономічний договір (контракт) № 01, предметом якого є продаж покупцеві запасних запчастин до вантажних автомобілей (за контрактом - товар) згідно специфікацій, які є невід`ємними частинами цього контракту, на умовах, визначених цим контрактом.
З метою митного оформлення товару, ввезеного в Україну на підставі вказаного вище контракту, ТОВ ОЛВІОЛ через митного брокера ТОВ АС-ТРАНС БРОК подано до Одеської міської митниці ДФС митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ від 21 листопада 2018 року № UA100080/2018/261328 (далі також - МД), якою задекларовано:
Частини до системи підвіски моторних транспортних засобів Only Below Air spring, арт. AV 644 -39шт; Only Below Air spring, арт. AV 673 -10шт; Only Below Air spring, арт. AV 916 -12 шт; Only Below Air spring, арт. AV 1885 - 30 шт; Only Below Air spring, арт. AV 882 - 20 шт; Only Below Air spring, арт. AV 1888 - 15 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 810Р - 24 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 813Р - 24 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 940Р - 12 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 941Р - 14 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4022Р - 14 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4023Р - 12 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4159Р - 14 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4913Р - 12 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4157-05Р - 14 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 7804Р - 15 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4158Р - 28 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4911Р - 8 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4912Р - 12 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4390-01Р - 8шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 2918Р - 24 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4157Р - 15 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4022-05Р - 28 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4882Р - 28 шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 4004-05Р - 8шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 887Р - 8шт; Service Assembly Air spring, арт. AV 6318Р - 15 шт; Service Assembly Air spring, арт. 99792-01Р - 6 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 810К - 12 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 940К - 8 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 941К - 14 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 4023К - 12шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 4390-01К - 8шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. 99792-01КРР - 6 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 836 К - 14 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 4004 КРР - 8 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 4022 КРР - 14 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 4158 КРР - 28 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 4881-01КРР - 11 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 2918К - 16 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 7804К - 8 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 6318 КРР - 15 шт; Complete Air spring (Steel Piston), арт. AV 4022-05КРР - 14 шт; Shock Absorber Cabin rear MAN F2000 L246*292, арт. 303011 - 4 шт; Shock Absorber Cabin front IVECO Stralis 362*426, арт. 508307 - 4 шт; Shock Absorber rear RVI Midlum L42 2*675, арт.604037 -4шт; Shock Absorber В PW/SAF L327*492 24/24, арт.909005 -60шт; Shock Absorber Cabin front RVI Magnum 25 4*386 horizantal, арт.604013 -4шт; Shock Absorber front RVI Premium/VOLVO FH12 43 2*714, арт.604031 -4шт; Shock Absorber кабины front MB ACTROS MP1 L274*338. арт. 101016 -4шт; Shock Absorber Cabin rear M В ACTROS L278*348, арт.101074 -4шт; Shock Absorber BPW/SAF L301*432 24/24, арт.9 09007 -18шт; Shock Absorber rear VOLVO F Н/FM L490*797 16/16, арт.205038 - 4 шт; Shock Absorber front DAF CF85 384*623, арт .702025 -4шт; Shock Absorber Cabin rear DAF CF rear L270*308, арт.702020 -4шт; Shock Absorber Cabin rear VOLVO FH12 L348 *401, арт.205023 -4шт; Shock Absorber rear RVI Premium L516*840, арт.604038 -4шт ; Shock Absorber rear MAN F2000 L410*650 , арт.303026 -6шт; Shock Absorber rear SCANIA 4 Series L555*948. арт.405117 -4шт ; Shock Absorber rear DAF CF85 370*562, арт.702026 -2шт; Shock Absorber front SC ANIA 4 Series L490*855, арт.405116 -6шт; Shock Absorber Cabin front DAF 95 L283*3 33 пружина, арт.702013 -6шт; Shock Absor ber front SCANIA 143 L414*690, арт.40511 3 -4шт; Shock Absorber front MAN F2000 L 410*682 14/16, арт.303028 -4шт; Shock Absorber SAF Intradisc Plus II 317*488 20/ 20 horizpntal, арт.909015 -18шт; Shock A bsorber rear MAN TGA/TGX L424*682 20/30, арт.303042 -4шт; Shock Absorber ROR/SCHM ITZ L2909*434 20/20, арт.909025 -6шт; Shock Absorber rear RVI Magnum L430*690, арт. 6040210 -04 шт; Shock Absorber front MAN F2000 L412*696, арт.303016 -6шт; Shock А bsorber Cabin rear MB ACTROS L287*333, арт.101059 -2шт; Shock Absorber front/rear VOLVO FH12 L527*877 16/20, арт.205040 - 1 шт; Shock Absorber Cabin front VOLVO F H12 L299*428, арт.205018 -4шт; Shock Abs orber ROR/SCHMITZ CARGOBULL L273*375, арт. 909021 -12шт; Shock Absorber Cabin front DAF XF95/XF105 L290*340, арт.702017 - 6шт; Shock Absorber Cabin rear DAF XF95/ XF105 L190*283, арт.7020І2 -4шт; Shock A bsorber Cabin front MAN TGA 244*382, арт .303030 -4шт; Shock Absorber SAF Intradi sc Plus II 346*529 20/20 horizontal, арт .909016 -16шт; Shock Absorber rear VOLVO FH/FM L500*842, арт.205035 -6шт; Shock A bsorber front MAN F2000 L403*685, арт.30 3020 - 2шт; Shock Absorber rear MAN TGA/T GS L478*772, арт.303056 - 4шт; Shock Absorber rear MB AXOR L473*784 20/20, арт.1 01042 -4шт; Shock Absorber BPW/SCHMITZ L 420*696 24/24, арт.909026 -10шт; Shock A bsorber BPW/SCHMITZ L354*540 24/24, арт. 909022 -12шт; Shock Absorber SAF Intradi sc Plus II 285*406 20/20 horizontal, арт .909014 -12шт; Shock Absorber Cabin rear DAF CF L283*333 14/14, арт.702016 -6шт; Shock Absorber Cabin front DAF CF L280*3 40, арт.702015 -4шт; Shock Absorber SCHM ITZ CARGOBULL 272*385, арт.909004 -24шт; Shock Absorber MB ОСЬ L280*395 20/20 Horizontal, арт.101066 -6шт; Shock Absorber front MAN TGA/TGS L428*701, арт.303057 - 4шт; Shock Absorber MB BUS front/rear 35 9*592, арт.101049 -4шт; Shock Absorber f ront VOLVO FH/FM L442*712 16/16, арт.205 017 - 4шт; Shock Absorber Cabin front RVI /VOLVO 208*263, арт.604014 -4шт; Shock A bsorber rear RVI Premium/ VOLVO FH L431* 721, арт.205037 -6шт; Shock Absorber front VOLVO FH/FM L457*7 91, арт.205031 -4шт ; Shock Absorber front IVECO STRALIS L43 4*746, арт.508336 -2шт; Shock Absorber Сabin front IVECO STRALIS/TRAKKER 312* 419 , арт.508306 -4шт; Shock Absorber rear R VI Premium 520*880, арт.604026 -6шт; Shock Absorber BPW/SAF L327M92, арт.909001 - 18 шт; Shock Absorber rear MAN TGA 26-28 series L533*893, арт.303049 - 4шт; Shock Absorber Cabin rear MB ATEGO L271*334 14 /14, арт.101034 -6шт; Shock Absorber rea r MB 817 L464*750 16/16, арт.101043 -2шт ; Shock Absorber Cabin front RVI Magnum L247*368, арт.604012 -4шт; Shock Absorber Cabin front MAN F2000 240*312, арт.303012 - 4шт; Shock Absorber Cabin front DAF 95 L277*329, арт.702014 -6шт; Shock Absorber BPW/SAF L467*767 24/24, арт.909008 - 8 шт; Shock Absorber front MAN L2000 L35 5*613, арт.303017 - 4шт; Shock Absorber front DAF XF95/XF105 L403*691, арт.702023 - 8шт; Shock Absorber rear DAF CF85/XF95 L436*671, арт.702024 -6шт; Shock Absorber rear MB ATEGO L480*800 16/16 , арт.101038 -8шт; Shock Absorber front/rear RVI Premium 363*527, арт.604025 - 6шт; Shock Absorber rear MB ATEGO L512*850 16/16, арт.101037 - 4шт; Shock Absorber Cabin rear SCANIA 4 Series L238*321, арт.401321 -6шт; Shock Absorber rear MB ACTROS L447 *731 20/20 , арт.101039 -4шт; Shock Abso rber Cabin rear MB ACTROS MP1 L301*365, арт.101027 - 4шт; Shock Absorber кабины front MB 1,268*344, арт. 101014 -4шт; Shock Absorber front MAN TGA/TGS L438*714 20/24, арт.303048 -4шт; Shock Absorber front MB ACTROS/ATEGO L478*801 16/16, арт.1010 46 -4шт; Shock Absorber SAF/SCHMITZ L314 *476 20/20, арт.909024 - 6шт; Shock Absorber rear MAN L2000 L403*659, арт.303018 - 4 шт; Shock Absorber Cabin front VOLVO F M/FH L226*336, арт.205022 -6шт; Shock Ab sorber front MB MK/NG 14 Series L491*806 , арт.101056 - 4шт; Shock Absorber rear VOLVO FH12 L485*817, арт.205032 -2шт; Shock Absorber кабины front DAF XF95 L228*2 57 horizontal, арт.702011 -6шт; Shock Absorber Cabin rear IVECO EuroTrakker L283 *357, арт.508302 -2шт; Shock Absorber Cabin rear IVECO E-Tech/E-Trakker L281*38Q, арт.508303 -4шт; Shock Absorber rear SCANIA 143 LA87*826 , арт.405112 -4шт; Shock Absorber rear MAN TGA/TGX L 473*770, арт. 303041 -6шт; Shock Absorber rear VOLVO FH/FM L461*756. арт.205044 -4шт; Shock Absorber Cabin rear VOLVO FH/FM L230*255, арт.205019 -2шт; Shock Asorber front MAN TGA/TGS L430*665 20/24, арт.303047 -4 шт; Shock Absorber Cabin rear VOLVO FH 12 L362*412, арт.205021 -4шт; Shock Absorber Cabin rear VOLVO FH12 L352*392, арт.205025-4шт; Shock Absorber front IVECO E-Trakker/Stralis 443*755, арт.508330-4 шт; Shock Absorber Cabin rear MAN TGA 21 4*346, арт.303031 -6шт; Shock Absorber rear VOLVO MB ATEGO L417*668, арт.101070 - 6шт; Cabin Air Spring front DAF CF/XF 2 67*319, арт.708033К -6шт; Cabin Air Spring rear DAF CF/XF 235*280, арт.708034К - 6шт; Cabin Air Spring front MAN F2000 22 9*319, арт. 303001К-6шт; Cabin Air Spring front IVECO Stralis 347*355, арт.508012K -6шт; Cabin Air Spring front MAN TGA 288*377, арт.306015К-4шт; Cabin Air Spring rear VOLVO FH12 L290*430, арт.208021К -6шт; Cabin Air Spring front MAN TGA = >2003, арт.306014К -6шт; Cabin Air Spring rear IVECO STRALIS L283*330, арт.508016К -4шт; Cabin Air Spring rear RVI Magnum 285*331, арт.608849K -6шт; Cabin Air Spring front SCANIA 206*307, арт.402186К -6шт; Cabin Air Spring rear RVI Premium 253*309, арт.608908К -6шт; Cabin Air Spring rear RVI Premium 292*338, арт.608893 К -4шт; Cabin Air Spring rear SCANIA 4 Series, арт.402187K -6шт; Cabin Air Spring front SCANIA 4 Series, арт.401180К -6шт; Cabin Air Spring rear SCANIA 4 Series, арт.401181К -6шт; Cabin Air Spring rear MAN TGA 228*341, арт.306075К -6шт; Cabin Air Spring rear VOLVO FH/FM 323*408, арт.208025К -6шт; Cabin Air Spring front VOLVO FH 308*406. арт.208020K -4шт; Cabin Air Spring rear MAN F2000/TGA 225*294, арт.304001К -6шт; Cabin Air Spring rear MAN F2000/TGA 246*342, арт.306057К -4шт; Cabin Air Spring rear MAN F2000/TGA 248*344, арт.306058К -4шт; Cabin Air Spring front VECO EuroTech/Trakker, арт.501055 - 4 шт; Cabin Air Spring front IVECO Stralis 287*419, арт.508013К -4шт; Cabin Air ring rear IVECO Stralis 287*345, арт.508014K -4шт; Cabin Air Spring front RVI Premium SZ50-9, арт.601051 -8шт; Cabin Air Spring front/rear RVI Magnum, арт. 601052 -6шт; Cabin Air Spring rear VOLVO FH 12 L290*398, арт. 208022К -6шт; Cabin Air Spring rear IVECO EuroTrakker L363*396, арт.508010К -4шт. Країна виробництва - TR. Торговельна марка - AIR VENT. Виробник - ADВA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STI.
В графі 33 зазначеної вище МД заявлено код товару відносно частин гумометалевих для вантажних автомобілів - пневморесори без стакану: Service Assembly Air spring, пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), Complete Air spring (Plastic Piston) торгівельної марки - AIR VENT. Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STL - згідно Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі також - УКТ ЗЕД) 8708803598, ставка мита складає 5%.
Одночасно з МД декларантом було подано до органу доходів і зборів наступний перелік документів:
- зовнішньоекономічний договір від 02 квітня 2018 року № 01;
- доповнення від 02 квітня 2018 року № 1 та № 2 до зовнішньоекономічного договору від 02 квітня 2018 року № 01;
- пакувальні листи від 06 листопада 2018 року;
- інвойси (рахунки-фактури) від 06 листопада 2018 року № ADBA_0001, № ADBA_0002;
- автотранспортна накладна від 13 листопада 2018 року № 358408;
- сертифікат походження товару від 09 листопада 2018 року С 0711154;
- книжка МДП від 13 листопада 2018 року GX.81958780;
- платіжні документи від 02 жовтня 2018 року №№ 10, 11, від 07 листопада 2018 року №№ 17 та 198
- довідка про вартість перевезення товару від 14 листопада 2018 року № 14/11/2018;
- копія митної декларації країни відправлення від 09 листопада 2018 року № 18341200ЕХ379113.
За наслідками опрацювання МД від 21 листопада 2018 року № UA100080/2018/261328 та доданих до неї документів, Київською міською митницею ДФС прийнято рішення про визначення коду товару від 03 грудня 2018 року № КТ-UA100000-0128-2018 та зроблено висновок про те, що товар, а саме: Частини гумометалеві для вантажних автомобілів - пневчоресори беї стакану: Service Assembly Air spring арт, AV 810Р; Service Assembly Air spring, apt. AV 813Р; Service Assembly Air spring, арт. AV 940P; Service Assembly Air spring, apт. AV 941P; Service Assembly Air spring, apr.AV 4022P; Service Assembly Airspring, apт. AV 4023P; Service Assembly Air spring, apт. AV 4159P; Service Assembly Air spring, арт. AV 4913P; Service Assembly Air spring, арт. AV 4157-05P; Service Assembly Air spring, apт. AV 7804P; Service Assembly Air spring, арт. AV 4158P; Service Assembly Air spring.apт. AV 4911P; Service Assembly Air spring, apт. AV 4912P; Service Assembiy Air spring, apт. AV 4390-01P; Service Assembly Air spring, apт. AV2918P; Service Assembly Air spring, арт. AV 4157Р; Service Assembly Air spring, арт. AV 4022-05P; Service Assembly Air spring, apт. AV 4882Р; Service Assembly Air spring, apт. AV 4004-05P; Service Assembly Airspring, apт. AV 887P; Service Assembly Air spring, apт. AV 6318P; Service Assembly Air spring. apт.99792-01P; пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), apт.AV 810k; Complete Air spring (Steel Piston), apт. AV 940K; Complete Air spring (Steel Piston), apт.AV 941K; Complete Air spring (Steel Piston), apт. AV 4023K; Complete Air spring (Steel Piston),apт. AV 4390-01K; Complete Air spring (Steel Piston), apт. AV 836K; Complete Air spring (Steel Piston), apт. AV 2918K; Complete Air spring (Steel Piston), apт. AV 7804K; Complete Air spring (Plastic Piston), арт. 99792-01 KPP: Complete Air spring (Plastic Piston), apт. AV 4004KPP; Complete Air spring (Plastic Piston), apт. AV 4022KPP; Complete Air spring (Plastic Piston), арт. AV4158KPP; Complete Air spring (Plastic Piston), apт. AV 4881-01 KPP; Complete Air spring (Plastic Piston), арт. AV 6318 КРР; Complete Air spiring (Plastic Piston), арт. AV 4022-05KPP. Торговельна марка - AIR VENT, Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STL, має код за УКТ ЗЕД 4016995290.
Відповідачем було відмовлено позивачу у митному оформленні (випуску) задекларованого товару, у зв`язку з чим оформлено картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA 100080/2018/00110 від 04 грудня 2018 року.
Незгода із діями відповідача, прийнятими рішенням про визначення коду товару в частині та карткою відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення, обумовила позивача на звернення до суду з даним адміністративним позовом.
Оцінивши належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.
Відповідно до статті 19 Конституції України (тут і далі по тесту всі нормативно-правові акти наведені в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 1 та ч. 2 статті 69 Митного кодексу України (далі також - МК України), товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.
Органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.
Положеннями статті 67 МК України визначено, що УКТ ЗЕД складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України. В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів. Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду. Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).
Указом Президента України від 17 травня 2002 року № 466/2002 Про приєднання України до Міжнародної конвенції про Гармонізовану систему опису та кодування товарів Україна приєдналась до вказаної системи.
Згідно п. а статті 3 Міжнародної конвенції про Гармонізовану систему опису та кодування товарів (дата підписання: 14 червня 1983 року), що є частиною національного законодавства, Договірна Сторона Конвенції зобов`язується, що її митно-статистичні номенклатури будуть знаходиться відповідно до Гармонізованої системи з моменту набуття чинності справжньої Конвенції по відношенню до цієї Сторони. Тим самим вона зобов`язується по відношенню до своєї номенклатури митних тарифів і статистичної номенклатури: використовувати всі товарні позиції і субпозиції Гармонізованої системи, а також цифрові коди, що відносяться до них, без яких-небудь доповнень або змін; застосовувати основні правила класифікації для тлумачення Гармонізованої системи, а також всі примітки до розділів, груп і субпозицій і не змінювати об`єм розділів, груп, товарних позицій і субпозицій Гармонізованої системи; дотримуватись порядку кодування, прийнятий в Гармонізованій системі.
Відповідно до п. 1, 2, 3, 4, 6 Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД додатку до Закону України Про Митний тариф України від 19 вересня 2013 року №584-VII, класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється за такими правилами:
Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:
(a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;
(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.
У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:
(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;
(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;
(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.
Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.
Для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatis mutandis), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.
Метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів (ч. 1 статті 246 МК України).
В силу приписів ч. 3 статті 318 МК України митний контроль передбачає виконання органами доходів і зборів мінімуму митних формальностей, необхідних для забезпечення додержання законодавства України з питань державної митної справи.
Відповідно до статті 248 Митного кодексу України митне оформлення розпочинається з моменту подання органу доходів і зборів декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування - з моменту отримання органом доходів і зборів від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію.
Засвідчення органом доходів і зборів прийняття товарів, транспортних засобів комерційного призначення та документів на них до митного оформлення здійснюється шляхом проставляння відбитків відповідних митних забезпечень (у тому числі за допомогою інформаційних технологій), інших відміток на митній декларації або документі, який відповідно до законодавства її замінює, а також на товаросупровідних та товарно-транспортних документах у разі їх подання на паперовому носії.
За правилами ч. 1 та ч. 6 статті 264 МК України, митна декларація реєструється та приймається органом доходів і зборів у порядку, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Митна декларація приймається для митного оформлення, якщо вона подана за встановленою формою, підписана особою, яка її подала, і перевіркою цієї декларації встановлено, що вона містить всі необхідні відомості і до неї додано всі документи, визначені цим Кодексом. Факт прийняття митної декларації засвідчується посадовою особою органу доходів і зборів, яка її прийняла, шляхом проставлення на ній відбитка відповідного митного забезпечення та інших відміток (номера декларації, дати та часу її прийняття тощо), у тому числі з використанням інформаційних технологій.
В силу положень ч. 3-5 статті 69 МК України товари на вимогу посадової особи органу доходів і зборів декларант або уповноважена ним особа зобов`язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них.
У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.
Під складним випадком класифікації товару розуміється випадок, коли у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару виникають суперечності щодо тлумачення положень УКТ ЗЕД, вирішення яких потребує додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо.
Таким чином, у випадку виникнення у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару суперечностей щодо тлумачення положень УКТ ЗЕД, митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.
Разом з тим, порядок роботи відділу митних платежів (далі також - ВМП), підрозділу митного оформлення (далі також - ПМО) та митного поста під час здійснення контролю правильності класифікації товарів, прийняття попередніх рішень про класифікацію товарів та рішень про визначення коду товару, здійснення митних процедур, пов`язаних з контролем правильності класифікації товарів при митному контролі та оформленні товарів, що переміщуються через митний кордон України (далі - товари), порядок взаємодії з іншими структурними підрозділами митного органу при вирішенні питань класифікації товарів, а також здійснення оформлення та реєстрації рішень, надання звітності та інші питання роботи ВМП, ПМО, митного поста у напрямі класифікації товарів згідно з УКТ ЗЕД регламентовано Порядком роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 30 травня 2012 року № 650 (далі також - Порядок № 650).
За визначенням п. 3 розділу І вказаного Порядку класифікація товару - визначення коду товару відповідно до вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, передбачених Законом України Про Митний тариф України (далі - Основні правила інтерпретації УКТ ЗЕД), з урахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рішень Комітету з Гармонізованої системи опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації, методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТ ЗЕД, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи на виконання статті 68 Кодексу, до початку переміщення товару через митний кордон України, під час митного оформлення та після завершення митного оформлення.
Контроль правильності класифікації товарів - перевірка правильності опису товару та відповідного йому коду в митній декларації вимогам Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД під час проведення процедур його митного контролю та митного оформлення.
Посадова особа ПМО чи митного поста згідно з цим Порядком здійснює контроль правильності класифікації товарів під час проведення процедур митного контролю та оформлення товарів (пункт 5 Порядку І розділу).
В ході дослідження матеріалів справи судом встановлено, що Київською міською митницею ДФС прийнято рішення про визначення коду товару від 03 грудня 2018 року № KT-UA100000-0128-2018, яким код частинам гумометалевим для вантажних автомобілів - пневморесори без стакану: Service Assembly Air spring, пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), Complete Air spring (Plastic Piston) торгівельної марки - AIR VENT. Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STI. визначено за УКТ ЗЕД: 4016995290. При цьому, позивач визначив код такого імпортованого товару УКТ ЗЕД: 8708803598.
У своєму відзиві на позовну заяву відповідач зазначив, що приймаючи оскаржуване рішення про визначення коду товару, він виходив з наступного.
Пневморесора (пневматична ресора, пневмоподушка, пневмобалон) - пружний елемент пневматичної підвіски транспортних засобів, пневматичний балон з можливістю зміни об`єму та жорсткості, що розташований між колісною віссю та рамою/кузовом автомобіля. Підвіска колесних транспортних засобів побудована на елементах трьох основних типів - пружних, направляючих та демпфируючих.
В різних типах підвісок в якості елемента, що надає пружності можуть виступати пружини та ресори, в якості направляючих - різного роду важелі, а в якості демпфируючого - амортизатори. В сучасних пневматичних підвісках вантажних та легкових автомобілів також присутні ці деталі, але роль пружних елементів в них виконують спеціальні повітряні балони - пневморесори.
Пневморесора відіграє в системі підвіски колес ту ж роль, що й звичайна ресора або пружина, але при цьому дозволяє змінювати жорсткість підвіски та регулювати її характеристики в залежності від дорожніх умов та/або завантаженості.
На даний час використовуються три типи пневматичних ресор: валонні; діафрагменні; змішаного типу (комбіновані).
Пневморесори різних типів мають свої конструктивні особливості та відрізняються принципом роботи, але елемент, що визначає їх функціональність, а саме балон та/або діафрагма, виготовлений з гуми.
Класифікація товарів для цілей митного оформлення здійснюється відповідно до вимог Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України Про Митний тариф України від 19 вересня 2013 № 584-VII, Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, приміток до розділів і груп та характеристик товарів, які є визначальними для їх класифікації.
Правилом 26) Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД визначається, що будь-яке посилання у найменуванні товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполучень цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товари, які повністю або частково складаються з цього матеріалу чи речовини.
Відповідно до правила 36) Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, багатокомпонентні вироби, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів класифікуються відповідно до матеріалу чи складових, які визначають основний характер цих товарів.
Згідно із вимогами примітки 2а) до розділу VII УКТ ЗЕД терміни частини та частини і пристрої не застосовуються до з`єднань, шайб і аналогічних виробів з будь- якого матеріалу (що класифікуються відповідно до матеріалу, з якого вони вироблені, або в товарній позиції 8484), а також інших виробів з вулканізованої гуми, крім твердої гуми (товарна позиція 4016), незалежно від того, можуть чи не можуть вони бути ідентифіковані як вироби, призначені для товарів цього розділу.
В той же час, відповідно до пояснень до товарної позиції 4016 УКТ ЗЕД, до неї включаються гумові вироби, що монтуються на шасі, фартухи і покриття педалей в автомобілях, гальмові блоки, щитки від бруду та педальні блоки для велосипедів та інші частини і приладдя для транспортних засобів, літальних апаратів або суден розділу XVII.
Таким чином, враховуючи, що основні властивості даних виробів (а саме здатність до амортизації, пружність, жорсткість, здатність керувати висотою підйому кузову) зумовлені гумовими компонентами, ці вироби класифікуються в товарній позиції 4016 УКТ ЗЕД.
Суд не погоджується із вказаними твердженнями суб`єкта владних повноважень, з огляду на наступне.
Згідно з ч. 2 статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Положеннями статті 72 КАС України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Відповідно до чч. 1-3 статті 101 КАС України, висновок експерта - це докладний опис проведених експертом досліджень, зроблені у результаті них висновки та обґрунтовані відповіді на питання, поставлені перед експертом, складений у порядку, визначеному законодавством.
Предметом висновку експерта може бути дослідження обставин, які входять до предмета доказування та встановлення яких потребує наявних у експерта спеціальних знань.
Предметом висновку експерта не можуть бути питання права.
Висновок експерта може бути наданий на замовлення учасника справи або на підставі ухвали суду про призначення експертизи.
З метою повного та всебічного дослідження обставин справи, суд ухвалою від 15 травня 2019 року призначив проведення у справі № 640/3947/19 товарознавчої експертизи.
На вирішення судової товарознавчої експертизи поставлене питання: - за яким кодом Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності слід класифікувати частини до системи підвіски моторних транспортних засобів - псевморесори без стакану: Service Assembly Air spring, пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), Complete Air spring (Plastic Piston) торгівельної марки - AIR VENT. Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STI.
22 серпня 2019 року надійшов висновок Київського науково-дослідного інституту судових експертиз за результатами проведення товарознавчої експертизи від 31 липня 2019 року № 17590/19-54 (далі також - висновок експерта).
Так, у своєму висновку експерт зазначив, що частини до системи підвіски моторних транспортних засобів - псевморесори без стакану: Service Assembly Air spring, пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), Complete Air spring (Plastic Piston) торгівельної марки - AIR VENT. Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. Ve TIC.LYD.STI. згідно Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності слід класифікувати за кодом який найбільш повно надано у товарній позиції: 8708 Частини та пристрої моторних транспортних засобів товарних позицій 8701-8705 :
- системи підвіски та їх частини (включаючи амортизатори):
- - інші:
- - - системи підвіски (включаючи амортизатори):
- - - - - інші.
Наданий суду висновок експерта відповідає вимогам, встановленим чч. 6, 7 статті 101 КАС України.
Виходячи з наведеного у сукупності, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що рішення Київської міської митниці ДФС від 03 грудня 2018 року № КТ- UA1100000-0128-2018 про визначення коду товару в частині визначення коду УКТ ЗЕД 4016 99 52 90 для частини гумометалеві для вантажних автомобілів - пневморесори без стакану: Service Assembly Air spring, пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), Complete Air spring (Plastic Piston) торгівельної марки - AIR VENT. Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STL не відповідає вимогам чинного законодавства та підлягає скасуванню, а дії контролюючого органу з прийняття такого рішення визнаються судом протиправними.
Оскільки на час прийняття картки відмови в прийняття митної вартості, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA 100080/2018/00110 від 04 грудня 2018 року були відсутні на те правові підставі, визначені митним законодавством України, зазначене рішення суб`єкта владних повноважень також підлягає скасуванню.
Згідно з ч. 2 статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Беручи до уваги вищевикладене, оскаржувані в межах розгляду даної справи дії відповідача та рішення не можуть вважатись такими, що вчинені/прийняті з урахуванням критеріїв, визначених ч. 2 статті 2 КАС України.
Відповідно до статті 244 КАС України, під час ухвалення рішення суд вирішує, зокрема:
1) чи мали місце обставини (факти), якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються;
2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження.
Згідно положень статті 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Частинами 1 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, суд приходить до висновку про те, що вимоги позивача підлягають задоволенню.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. (ч. 1 статті 132 КАС України.
Згідно з положеннями ч. 3 статті 132 КАС України, до витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати: 1) на професійну правничу допомогу; 2) сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду; 3) пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз; 4) пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; 5) пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.
Позивач просить суд відшкодувати понесені ним судові витрати, які складаються з судового збору у розмірі 5 763, 00 грн., а також витрат, пов`язаних із проведенням товарознавчої експертизи у розмірі 7 850, 00 грн., що підтверджуються наявними в матеріалах справи належними та допустимими доказами.
Враховуючи положення статті 139 КАС України, суд присуджує на користь позивача понесені ним судові витрати у загальному розмірі 13 613, 00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 5-11, 19, 72-77, 90, 241-246, 250, 255 КАС України суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю ОЛВІОЛ (58023, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Руська, будинок 248; код ЄДРПОУ 41247578) до Київської міської митниці ДФС (03124, місто Київ, бульвар Гавела Вацлава, 8-А; код ЄДРПОУ 39422888) про визнання протиправними дій, скасування рішення про визначення коду товару в частині, картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення - задовольнити.
Визнати протиправними дії Київської міської митниці ДФС щодо визначення частинам гумометалевим для вантажних автомобілів - пневморесори без стакану: Service Assembly Air spring, пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), Complete Air spring (Plastic Piston) торгівельної марки - AIR VENT. Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STI. коду УКТ ЗЕД 4016995290.
Скасувати рішення Київської міської митниці ДФС від 03 грудня 2018 року № КТ- UA1100000-0128-2018 про визначення коду товару в частині визначення коду УКТ ЗЕД 4016995290 для частини гумометалеві для вантажних автомобілів - пневморесори без стакану: Service Assembly Air spring, пневморесори зі стаканом: Complete Air spring (Steel Piston), Complete Air spring (Plastic Piston) торгівельної марки - AIR VENT. Виробник - ADBA OTOMOTIV SAN. ve TIC. LTD. STL.
Скасувати картку відмови в митному оформленні № UA 100080/2018/00110 від 04 грудня 2018 року.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю ОЛВІОЛ судові витрати у розмірі 13 613, 00 грн. (тринадцять тисяч шістсот тринадцять гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Київської міської митниці ДФС.
Рішення суду, відповідно до ч. 1 статті 255 КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 293-297 КАС України.
Відповідно до п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення КАС України в редакції Закону №2147-VIII, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя П.В. Вовк
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2019 |
Оприлюднено | 29.09.2019 |
Номер документу | 84565737 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні