Постанова
від 02.10.2019 по справі 555/1653/19
БЕРЕЗНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 555/1653/19

Номер провадження 3/555/656/19

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 жовтня 2019 року

Березнівський районний суд Рівненської області

в складі:головуючого - судді Мельничук Н. В.

при секретарі Лисенко О. Л.,

з участю прокурора - Люшин Н.М.

правопорушника- ОСОБА_1

захисника правопорушника - адвоката Остапенка В.С.

розглянувши матеріали, що надійшли від Управління захисту економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 уродженця с.Лугове Дубровицького району Рівненської області , проживаючого в АДРЕСА_1 , не працюючого , з 29 березня 2016 року до 28 березня 2019 року працював директором Державного піддприємства " Березнівське лісове господарство"

- за ч.1, ч.2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

Про права, відповідно до ст. 63 Конституції України, ст. 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, повідомлений,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 , працюючи на посаді директора ДП Березнівський лісгосп , відповідно до підпункту е пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції , будучи працівником правоохоронного органу -Державної лісової охорони, та згідно пункту 1 Примітки до статті 172-7 КУпАП - суб`єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, своїми діями, які виразились у прийнятті в умовах реального конфлікту інтересів рішення та підписанні 11.01.2019 з ТзОВ ТЕХНОВУД ЛТД , в особі його матері - ОСОБА_2 , договору №19 на поставку лісо продукції - лісоматеріалів круглих (сосна) у кількості 200 м.куб. на загальну суму 297 000 гривень порушив встановлені вимоги пункту 3 частини 1 статті 28 Закону України Про запобігання корупції, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 2 статті 172-7 КУпАП.

Крім того, ОСОБА_1 , працюючи на посаді директора ДП Березнівський лісгосп , відповідно до підпункту є пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції , будучи працівником правоохоронного органу - Державної лісової охорони, та згідно пункту 1 Примітки до статті 172-7 КУпАП - суб`єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, своїми діями, які виразились у неповідомленні Держлісагенства України про наявність у нього реального конфлікту інтересів при підписанні 11.01.2019 договору №19 з ТзОВ ТЕХНОВУД ЛТД , в особі його матері - ОСОБА_2 , порушив встановлені вимоги пункту 2 частини 1 статті 28 Закону України Про запобігання корупції, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 1 статті 172-7 КУпАП.

ОСОБА_1 , працюючи на посаді директора ДП Березнівський лісгосп , відповідно до підпункту е пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції , будучи працівником правоохоронного органу -Державної лісової охорони, та згідно пункту 1 Примітки до статті 172-7 КУпАП - суб`єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, своїми діями, які виразились у прийнятті в умовах реального конфлікту інтересів рішення та підписанні 01.02.2019 договору №43 з ТзОВ ТЕХНОВУД ЛТД , в особі його матері - ОСОБА_2 , порушив встановлені вимоги пункту 3 частини 1 статті 28 Закону України Про запобігання корупції, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.2 ст. 172-7 КУпАП.

Також, ОСОБА_1 , працюючи на посаді директора ДП Березнівський лісгосп , відповідно до підпункту е пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції , будучи працівником правоохоронного органу -Державної лісової охорони, та згідно пункту 1 Примітки до статті 172-7 КУпАП - суб`єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, своїми діями, які виразились у неповідомленні Держлісагенства України про наявність у нього реального конфлікту інтересів при підписанні 01.02.2019 договору №43 з ТзОВ ТЕХНОВУД ЛТД , в особі його матері - ОСОБА_2 , порушив встановлені вимоги пункту 2 частини 1 статті 28 Закону України Про запобігання корупції, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 1 статті 172-7 КУпАП.

ОСОБА_1 , працюючи на посаді директора ДП Березнівський лісгосп , відповідно до підпункту є пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції , будучи працівником правоохоронного органу -Державної лісової охорони, та згідно пункту 1 Примітки до статті 172-7 КУпАП - суб`єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, своїми діями, які виразились у неповідомленні Держлісагенства України про наявність у нього реального конфлікту інтересів при підписанні 01.03.2019 договору №81 з ТзОВ ТЕХНОВУД ЛТД , в особі його матері - ОСОБА_2 , порушив встановлені вимоги пункту 2 частини 1 статті 28 Закону України Про запобігання корупції, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 1 статті 172-7 КУпАП.

Крім того, ОСОБА_1 , працюючи на посаді директора ДП Березнівський лісгосп , відповідно до підпункту е пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції , будучи працівником правоохоронного органу - Державної лісової охорони, та згідно пункту 1 Примітки до статті 172-7 КУпАП - суб`єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, своїми діями, які виразились у прийнятті в умовах реального конфлікту інтересів рішення та підписанні 01.03.2019 договору №81 з ТзОВ ТЕХНОВУД ЛТД , в особі його матері - ОСОБА_2 , порушив встановлені вимоги пункту 3 частини 1 статті 28 Закону України Про запобігання корупції, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 2 статті 172-7 КУпАП.

В судовому засіданні правопорушник ОСОБА_1 винним себе не визнав, пояснив, що жодного правопорушення не вчиняв, просив закрити провадження по справі у зв"язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності.

Захисник правопорушника - адвокат Остапенко В.С. пояснив, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1, ч.2 ст. 172-7 КпАП України не доведена, просить закрити кримінальне провадження у зв"язку із закінченням строків притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності.

Прокурор у судовому засіданні підтримала протоколи про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією у повному обсязі, просить визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 та ч.2 ст. 172-7 КпАП України та піддати адміністративному стягеенню у виді штрафу в розмірі 400 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Свідок ОСОБА_3 в судовому засіданні пояснив, що він працює на посаді оперуповноваженого Управління захисту економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України. Вказав, що проекти протоколів та матеріали про можливе вчинення директором ДП " Березнівське ЛГ" ОСОБА_1 адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 та ч.2 ст. 172-7 КпАП України були надіслані на погодження в прокуратуру Рівненської області . Після їх вивчення в прокуратурі Рівненської області матеріали повернуто в Управління захисту економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України. Після цього ОСОБА_1 було вручено повістку про явку на допит, однак він не з"явився, був виїзд до місця проживання правопорушника ОСОБА_1 , однак його вдома не було. В протоколах про адміністративне правопорушення зазначена фактична дата складання і вручення протоколів правопорушнику ОСОБА_1 .

Суд, заслухавши особу, яка притягається до відповідальності, його захисника, прокурора, свідка, повно, всебічно та об`єктивно дослідивши наявні у матеріалах справи докази, дійшов висновку, що в діях ОСОБА_1 вбачається склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-7 КпАП України та ч.2 ст. 172-7 КпАП України.

ОСОБА_1 , відповідно до наказу Державного агентства лісових ресурсів України №147-к від 28.03.2016 Про призначення за контрактом ОСОБА_1 , призначений за контрактом на посаду директора ДП Березнівський лісгосп Рівненського обласного управління лісового та мисливського господарства, як такий, що пройшов за конкурсом, з 29.03.2016 по 28.03.2019 з посадовим окладом згідно штатного розпису.

28.03.2016 Держлісагентством України (Орган управління майном) в особі голови ОСОБА_4 з ОСОБА_1 укладено контракт з керівником ДП Березнівський лісгосп Рівненського обласного управління лісового та мисливського господарства (далі - Контракт) на термін з 29.03.2016 по 28.03.2019.

Відповідно до пп. е п.1 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції , посадові та службові особи державної лісової охорони є особами, уповноваженими уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

28.03.2016 року ОСОБА_1 під підпис був ознайомлений з попередженням про встановлені Законом України Про запобігання корупції обмеження під час прийняття на роботу.

11 січня 2019 року ОСОБА_1 , будучи директором ДП " Березнівський лісгосп" , відповідно до повноважень, визначених контрактом та Статутом, від імені ДП " Березнівський лісгосп" з ТзОВ " ТЕХНОВУД ЛТД" в особі директора - ОСОБА_2 , уклав договір № 19 на поставку лісопродукції - лісоматеріали круглі / сосна/ в кількості 200 м.куб. на загальну суму 297000 гривень. Встановлено, що в ході виконання зазначеного договору допущено порушення вимог п.7.1 договору № 19 від 11 січня 2019 року , яким визначено, що платіж/ 100% попередня оплата/ здійснюється шляхом банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок продавця, фактично оплата за поставлену лісопродукцію ДП " Березнівський лісгосп" проводилась після поставки продукції.

01 лютого 2019 року ОСОБА_1 , будучи директором ДП " Березнівський лісгосп" , відповідно до повноважень, визначених контрактом та Статутом, від імені ДП " Березнівський лісгосп" з ТзОВ " ТЕХНОВУД ЛТД" в особі директора - ОСОБА_2 , уклав договір № 43 на поставку лісопродукції - лісоматеріали круглі/ сосна/ у кількості 200 м.куб. на загальну суму 269000 гривень . Встановлено, що в ході виконання зазначеного договору допущено порушення вимог п.7.1 договору № 43 від 01.02.2019, яким визначено, що платіж/ 100% попередня оплата/ здійснюється шляхом банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок продавця, фактично оплата за поставлену лісопродукцію ДП " Березнівський лісгосп" проводилась після поставки продукції.

01.03.2019 ОСОБА_1 будучи директором ДП Березнівський лісгосп , відповідно до повноважень, визначених Контрактом та Статутом, від імені ДП Березнівський лісгосп з ТзОВ ТЕХНОВУД ЛТД , в особі директора ОСОБА_2 , уклав договір №81 на розпиловку деревини на обрізні і необрізні пиломатеріали з подальшим укладанням на дерев`яні прокладки (чи без такого) з розрахунку 474,00 грн. за 1 куб.м. (з ПДВ) переробленої круглої деревини на пиломатеріали обрізні та 414,00 гри за 1 куб.м. (з ПДВ) на пиломатеріали необрізні.

Встановлено, що роботи (послуги) на загальну суму 107660,20 грн. за договором №81 від 01.03.2019, ДП Березнівський лісгосп було прийнято 29.03.2019 службовими особами лісгоспу згідно актів №№1-4 здачі-приймаиня виконаних робіт (послуг).

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, станом на 01.03.2019. щодо Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХНОВУД ЛТД (код ЄДРПОУ 42673137):

- перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання, якщо засновник фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник -юридична особа: Правосудович Валентина ОСОБА_5 , індекс АДРЕСА_2 , розмір внеску до статутного фонду - 1000.00 грн.; засновник є кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи;

- прізвище, ім`я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи: ОСОБА_2 - керівник.

Листом Головного територіального управління юстиції у Рівненській області №2900/3806-0-16-19/04Л від 29.05.2019, надано відомості про державну реєстрацію актів цивільного стану, згідно якої наявні актові записи:

- №57 про народження ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , складений 16.10.1982 виконавчим комітетом Миляцької сільської ради Дубровицького району, батьком є ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , матір`ю - ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_4 ;

- №5 про зміну імені ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_4 (після державної реєстрації зміни імені - Правосудович), складений 07.04.2011 Дубровицьким районним відділом ДРАЦС.

Таким чином, директор, засновник та кінцевий бенефіціарний власник ТзОВ ТЕХНОВУД ЛТД ОСОБА_2 є близькою особою (мати) ОСОБА_1 .

Відповідно до пункту 2 Примітки до статті 172-7 КУпАП під реальним конфліктом інтересів у цій статті слід розуміти суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання вказаних повноважень.

У відповідності до частини 1 статті 1 Закону України Про запобігання корупції , реальний конфлікт інтересів - це суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Приватний інтерес визначається як будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 28 Закону України Про запобігання корупції визначено, що особи, зазначені у пунктах 1 та 2 частини 1 статті 3 цього Закону, зобов`язані не вчиняти дій та не приймати рішень в умоврх реального конфлікту інтересів.

Вина вчинення ОСОБА_1 адміністративних правопорушень передбачених ч. 1 ст. 172-7 , ч.2 ст. 172-7 КУпАП також підтверджується : рапортом оперуповноваженого УЗЕ в Рівненській області ДЗЕ Національної поліції України Г.Сальчука від 20.06.2019 року з якого вбачається, що в ході розгляду матеріалів, щодо порушення у 2019 році директором ДП Березнівське лісове господарство ОСОБА_1 вимог статті 28 Закону України Про запобігання корупції з метою проведення опитування останнього з питань вказаних порушень, 12.06.2019 о 15.12 год. було здійснено телефонний дзвінок на контактний номер НОМЕР_1 уже колишнього директора ДП Березнівське лісове господарство ОСОБА_1 , але слухавку він не піднімав ./аркуш справи 47 матеріалів приєднаних до протоколу №320, аркуш справи 63 матеріалів приєднаних до протоколу №321, аркуш справи 33 матеріалів приєднаних до протоколу №322, аркуш справи 57 матеріалів приєднаних до протоколу №323, аркуш справи 43 матеріалів приєднаних до протоколу №324, аркуш справи 53 матеріалів приєднаних до протоколу №325/. Окрім того, з наявного у матеріалах справи листа за підписом заступника начальника Управління захисту економіки в Рівненській області А.Сліпченко від 19.06.2019 року, адресованого ОСОБА_1 вбачається, що останній викликається до Управління захисту економіки в Рівненській області у зв`язку з розглядом матеріалів щодо можливого порушення ОСОБА_1 вимог статті 28 Закону України Про запобігання корупції , які зареєстровані в журналі єдиного обліку заяв і повідомлень про вчиненні кримінальні правопорушення та інші події ГУНП в Рівненській області №410. /аркуш справи 48 матеріалів приєднаних до протоколу №320, аркуш справи 64 матеріалів приєднаних до протоколу №321, аркуш справи 54 матеріалів приєднаних до протоколу №322, аркуш справи 58 матеріалів приєднаних до протоколу №323, аркуш справи 44 матеріалів приєднаних до протоколу №324, аркуш справи 54 матеріалів приєднаних до протоколу №325./. З рапорта, складеного оперуповноваженим УЗЕ в Рівненській області ДЗЕ Національної поліції України Ю.Мельником від 21.06.2019 року вбачається, що в ході розгляду матеріалів, щодо порушення у 2019 році директором ДП Березнівське лісове господарство ОСОБА_1 вимог статті 28 Закону України Про запобігання корупції , при опрацюванні Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, встановлено наявність відомостей (сканкопій документів), що можуть підтверджувати наявність приватного інтересу у ОСОБА_1 при підписанні в 2019 році договорів з ТзОВ ТЕХНОВУД ЛТД , а саме 25 жовтня 2017 року ОСОБА_2 згідно договору дарування подарувала дочкам ОСОБА_1 - ОСОБА_9 та ОСОБА_10 по 1/2 частині житлового будинку та земельної ділянки за адресою АДРЕСА_1 справи 43 матеріалів приєднаних до протоколу №320, аркуш справи 57 матеріалів приєднаних до протоколу №321, аркуш справи 50 матеріалів приєднаних до протоколу №322, аркуш справи 54 матеріалів приєднаних до протоколу №323, аркуш справи 40 матеріалів приєднаних до протоколу №324, аркуш справи 50 матеріалів приєднаних до протоколу №325/.

Клопотання захисника правопорушника ОСОБА_1 - адвоката Остапенка В.С. про закриття провадження по справі у зв"язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності не підлягає задоволенню , оскільки днем виявлення правопорушення , пов"язаного з корупцією є 21 серпня 2019 року, справа надійшла до суду 27 серпня 2019 року , станом на 02 жовтня 2019 року не закінчились строки , передбачені ст. 38 КпАП України.

При притягненні до відповідальності та визначення виду стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, який раніше до адміністративної відповідальності не притягувався , ступінь його вини та майновий стан правопорушника, обставини, що пом`якшують і обтяжують покарання .

З метою запобігання вчиненню нових правопорушень, суд вважає за можливе накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 400 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 6800 гривень , що буде достатнім для його виправлення.

Згідно до ст. 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення, а тому з ОСОБА_1 на користь держави підлягає стягненню 384 гривень 20 коп. судового збору.

На підставі наведеного та керуючись ч. 1 ст. 172-7, ч.2 ст. 172-7 КУпАП, ст. 4 Закону України "Про судовий збір", суд,-

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 172-7 КпАП України , ч.2 ст. 172-7 КпАП України та піддати адміністративному стягненню у виді штрафу в розмірі 400 / чотириста/ неоподатковуваних мінімумів доходів громадян , що становить 6800 (шість тисяч вісімсот ) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 384 (триста вісімдесят чотири ) гривень 20 коп. судового збору.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її проголошення до Рівненського апеляційного суду через Березнівський районний суд.

Суддя Березнівського районного суду: Мельничук Н. В.

СудБерезнівський районний суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення02.10.2019
Оприлюднено03.10.2019
Номер документу84678288
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —555/1653/19

Постанова від 17.01.2020

Адмінправопорушення

Рівненський апеляційний суд

Сачук В. І.

Постанова від 17.01.2020

Адмінправопорушення

Рівненський апеляційний суд

Сачук В. І.

Постанова від 02.10.2019

Адмінправопорушення

Березнівський районний суд Рівненської області

Мельничук Н. В.

Постанова від 02.10.2019

Адмінправопорушення

Березнівський районний суд Рівненської області

Мельничук Н. В.

Постанова від 02.10.2019

Адмінправопорушення

Березнівський районний суд Рівненської області

Мельничук Н. В.

Постанова від 27.08.2019

Адмінправопорушення

Березнівський районний суд Рівненської області

Мельничук Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні