Рішення
від 26.09.2019 по справі 280/3605/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

26 вересня 2019 року Справа № 280/3605/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Татаринова Д.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації (01001, м.Київ, вул. Хрещатик, буд. 22, Код ЄДРПОУ - 37994258)

до Товариства з обмеженою відповідальністю Альфа-Нет (69005, м.Запоріжжя, вул. Патріотична, буд. 76-Б, кв. 53, Код ЄДРПОУ - 37021073),

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, Код ЄДРПОУ 39396146)

про анулювання ліцензій та дозволів, -

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації (далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю Альфа-Нет (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача : Головне управління ДФС у Запорізькій області (далі - третя особа), в якому позивач просить суд: анулювати Товариству з обмеженою відповідальністю АЛЬФА-НЕТ (код ЄДРПОУ 37021073) ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України від 14.02.2018 № 9136, від 13.11.2017 № 9283, дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів широкосмугового радіо доступу від 07.11.2017 № ШПС-12-0408658, від 07.11.2017 № ШПС-12-0408659, від 07.11.2017 № ШПС-12-0408660, від 07.11.2017 № ШПС -12- 0408661, від 07.11.2017 № ШПС-12-0408662, від 07.11.2017 № ШПС -12-0408663, від № ШПС-12-0428249, від 07.03.2018 № ШПС-23-0430614, від 07.03.2018 № ШГІС-23-0430615.

Ухвалою суду від 29 липня 2019 року відкрито спрощене позовне провадження в даній адміністративній справі з викликом сторін.

Позовну заяву аргументовано тим, що відповідач, у порушення норм Закону України Про радіочастотний ресурс України та Податкового кодексу України протягом шести місяців не сплачує рентну плату за користування радіочастотним ресурсом України. Тому, у відповідності до статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України , ТОВ Альфа-Нет слід анулювати ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України від 14.02.2018 № 9136, від 13.11.2017 № 9283, дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів широкосмугового радіо доступу від 07.11.2017 № ШПС-12-0408658, від 07.11.2017 № ШПС-12-0408659, від 07.11.2017 № ШПС-12-0408660, від 07.11.2017 № ШПС -12- 0408661, від 07.11.2017 № ШПС-12-0408662, від 07.11.2017 № ШПС -12-0408663, від № ШПС-12-0428249, від 07.03.2018 № ШПС-23-0430614, від 07.03.2018 № ШГІС-23-0430615.

Товариство з обмеженою відповідальністю Альфа-Нет відзив на позовну заяву до суду не надано.

27 серпня 2019 року від Головне управління ДФС у Запорізькій області надійшли пояснення до адміністративного позову (вх.№35331), в яких зазначено, що на виконання вимог пункту 258.2.4 статті 258 Податкового кодексу України Вознесенівським управлінням у місті Запоріжжі Головного управління ДФС у Запорізькій області до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації направлено лист у якому повідомлено про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю Альфа-Нет не сплачує рентну плату за користування радіочастотним ресурсом більш як шість місяців, а саме з жовтня 2017 року. На сьогоднішній день відповідач продовжує не сплачувати рентну плату.

Позивачем 12 серпня 2019 року подано до суду клопотання про розгляд справи за відсутності представника. Позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином. Відзив не надавав.

Представник третьої особи 27 серпня 2019 року через канцелярію суду подав заяву про розгляд справи за своєї відсутності в порядку письмового провадження.

Відповідно до частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до частини 4 статті 229 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

За таких обставин суд дійшов висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін в порядку письмового провадження на підставі наявних в матеріалах справи доказів, зміст та обсяг яких достатній для вирішення спору по суті.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Альфа-Нет 22 березня 2010 року зареєстровано як юридична особа та здійснює, в тому числі, діяльність у сфері безпроводового електрозв`язку.

Згідно з ліцензією на користування радіочастотним ресурсом України від 14.02.2018 № 9136 (термін дії з 31 липня 2017 року по 13 листопада 2022 року), від 13.11.2017 № 9283 (термін дії з 13 листопада 2017 року по 16 лютого 2023 року), дозволами на експлуатацію радіоелектронних засобів широкосмугового радіо доступу від 07.11.2017 № ШПС-12-0408658, від 07.11.2017 № ШПС-12-0408659, від 07.11.2017 № ШПС-12-0408660, від 07.11.2017 № ШПС -12- 0408661, від 07.11.2017 № ШПС-12-0408662, від 07.11.2017 № ШПС -12-0408663, від № ШПС-12-0428249, від 07.03.2018 № ШПС-23-0430614, від 07.03.2018 № ШГІС-23-0430615, - Товариство з обмеженою відповідальністю Альфа-Нет є користувачем радіочастотного ресурсу України та перебуває на обліку у ГУ ДФС у Запорізькій області, є платником рентної плати/збору за користування радіочастотним ресурсом.

Листом від 06 червня 2019 року № 31892/10/08-01-50-06, Головне управління ДФС у Запорізькій області у відповідності до підпункту 258.2.4 статті 258 Податкового кодексу України повідомило Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації про несплату Товариством з обмеженою відповідальністю Альфа-Нет рентної плати за користування радіочастотним ресурсом протягом шести місяців з 01 жовтня 2017 року.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації листом від 26 червня 2019 року № 01-3705/144 запропонувала товариству сплатити заборгованість з рентної плати у добровільному порядку та повідомити про так сплату.

Оскільки рентна плата Товариством з обмеженою відповідальністю Альфа-Нет не була сплачена, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації звернулась до суду із вимогою про анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України та дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів широкосмугового радіодоступу.

Надаючи правову оцінку вказаним обставинам, суд зазначає наступне.

Правову основу користування радіочастотним ресурсом України визначає Закон України Про радіочастотний ресурс України № 1770-ІІІ (далі за текстом Закон № 1770), який визначає повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов`язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України.

Згідно з вимогами статті 38 Закону № 1770 встановлено, що підставами для анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України є:

1) заява користувача радіочастотного ресурсу України про анулювання ліцензії;

2) акт про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб`єктом господарювання для одержання ліцензії;

3) акт про встановлення факту передачі іншій юридичній або фізичній особі права на користування радіочастотним ресурсом України;

4) акт про невиконання користувачем радіочастотного ресурсу України розпорядження про усунення порушень умов ліцензії;

5) акт про повторну відмову користувача радіочастотного ресурсу України у допуску уповноважених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, посадових осіб для проведення перевірки, а також про вчинення перешкод, які не дають здійснювати перевірку в повному обсязі;

6) акт про повторне порушення користувачем умов ліцензії протягом року;

7) рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання - користувача радіочастотного ресурсу України;

8) нотаріально засвідчена копія свідоцтва про смерть фізичної особи - суб`єкта господарювання.

Ліцензія анулюється у разі, якщо користувач з власної вини:

1) не розпочав користування радіочастотним ресурсом, визначеним у ліцензії, у визначені в ліцензії терміни;

2) припинив користування радіочастотним ресурсом, визначеним у ліцензії, на термін більше ніж на один рік;

3) не в повному обсязі використовує радіочастотний ресурс, визначений в ліцензії, у визначені ліцензією терміни. У цьому випадку ліцензія може бути переоформлена на смугу частот, яка фактично використовується.

У разі анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України плата, внесена за цю ліцензію, не повертається.

Розгляд питань про анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України на підставі акта про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб`єктом господарювання для одержання ліцензії, акта про встановлення факту передачі права на користування радіочастотним ресурсом України іншій особі, акта про невиконання розпорядження про усунення порушень умов ліцензії, акта про повторну відмову ліцензіата в допуску уповноважених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, посадових осіб для проведення перевірки, а також про вчинення перешкод, які не дають можливості проводити перевірку в повному обсязі, здійснюється з обов`язковим попереднім запрошенням ліцензіата або його представників.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, має прийняти рішення про анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України протягом 20 робочих днів від дати встановлення підстав для анулювання ліцензії. Дане рішення вручається або надсилається рекомендованим листом ліцензіату із зазначенням підстав анулювання ліцензії не пізніше трьох робочих днів від дати прийняття рішення. Рішення про анулювання ліцензії може бути оскаржено в судовому порядку.

У разі прийняття рішення про анулювання ліцензії, крім випадків, передбачених пунктами 7 і 8 частини першої цієї статті, це рішення про анулювання ліцензії підлягає виконанню через три місяці після набрання ним чинності. У випадках, передбачених пунктами 7 і 8 частини першої цієї статті, ліцензія анулюється від дня прийняття відповідного рішення.

Рішення про анулювання ліцензії, крім випадків, передбачених пунктами 7 і 8 частини першої цієї статті, набирає чинності через десять днів від дня його прийняття. Якщо ліцензіат протягом цього часу оскаржує дане рішення в судовому порядку, дія цього рішення призупиняється до завершення судового розгляду.

Запис про дату та номер рішення про анулювання ліцензії вноситься до ліцензійного реєстру не пізніше наступного робочого дня після набрання ним чинності.

Рішення про анулювання ліцензії публікується в черговому офіційному бюлетені національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, та у десятиденний термін після набрання ним чинності - на веб-сайті національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації.

Відповідно до статті 45 Закону №1770-ІІІ анулювання дозволу на експлуатацію здійснюється Українським державним центром радіочастот (далі - УДЦР) самостійно або за рішенням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації.

Підставами для прийняття національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, рішення про анулювання дозволу на експлуатацію є:

1) анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України;

2) анулювання ліцензії на мовлення або відповідного подання Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо багатоканальних телесистем, які передбачають використання радіочастотного ресурсу України;

3) акт про невиконання користувачем радіочастотного ресурсу України законних вимог національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, або приписів та розпоряджень уповноважених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, посадових осіб;

4) акт про повторну відмову користувача радіочастотного ресурсу в допуску представників національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, для проведення перевірки, а також про вчинення інших перешкод, які не дозволяють здійснювати перевірку в повному обсязі;

5) акт про те, що користувач з власної вини не розпочав експлуатацію радіоелектронного засобу у визначені дозволом терміни;

6) невикористання радіоелектронного засобу більше одного року;

7) виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих користувачем радіочастотного ресурсу України для отримання дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою.

УДЦР приймає рішення про анулювання дозволу на експлуатацію на підставі:

1) заяви користувача радіочастотного ресурсу України про анулювання дозволу;

2) скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання - користувача радіочастотного ресурсу України;

3) нотаріально засвідченої копії свідоцтва про смерть фізичної особи - користувача радіочастотного ресурсу України.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, або УДЦР має прийняти рішення про анулювання дозволу на експлуатацію протягом 20 робочих днів від дати прийняття рішення про анулювання ліцензії, складення акта про порушення, надходження заяви, копії свідоцтва про смерть, довідки про скасування державної реєстрації, встановлення інших підстав для анулювання дозволу, передбачених цим Законом. Рішення національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, передається до УДЦР та вручається або надсилається рекомендованим листом користувачу радіочастотного ресурсу України із зазначенням підстав анулювання дозволу не пізніше трьох робочих днів від дати прийняття рішення.

У разі виникнення підстав для анулювання дозволу на експлуатацію радіоелектронних засобів мовлення національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, звертається до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення за погодженням рішення про анулювання відповідного дозволу. Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення повинна прийняти відповідне рішення протягом місяця. У разі відмови в погодженні або недотримання зазначеного терміну дозвіл може бути анульований за рішенням суду.

Дозвіл на експлуатацію радіоелектронних засобів мовлення може бути анульовано за поданням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Рішення про анулювання дозволу на експлуатацію може бути оскаржено в судовому порядку.

Рішення національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, або УДЦР про анулювання дозволу на експлуатацію набирає чинності через десять днів від дня його прийняття. Якщо користувач радіочастотного ресурсу України протягом цього часу оскаржує дане рішення в судовому порядку, дія цього рішення призупиняється до завершення судового розгляду. УДЦР здійснює анулювання дозволу на експлуатацію за рішенням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, протягом п`яти робочих днів з дня надходження рішення.

Порядок анулювання дозволів на експлуатацію у смугах радіочастот спеціального користування встановлюється Генеральним штабом Збройних Сил України.

Отже, наведеними нормами права визначені повноваження УДЦР та національної комісії на самостійне анулювання виданих ліцензій та дозволів і підстави, за яких вказані органи є уповноваженими на таке анулювання. При цьому за жодною з передбачених законом підстав анулювання ліцензії, дозволу у звичайному порядку не передбачено необхідності звернення з цим питанням до суду. Лише у разі відмови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення в погодженні рішення про анулювання відповідного дозволу або недотримання визначеного законом терміну для його погодження, дозвіл може бути анульований за рішенням суду.

Крім того, вказана норма права за структурою Закону передбачена Розділом VI Користування радіочастотним ресурсом України, тобто розділом щодо загальних правил користування радіочастотним ресурсом України. Натомість, Розділ VII Закону №1770-ІІІ встановлює Особливості регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України загальними користувачами.

Відповідно до частини 1 статті 5 Закону №1770-ІІІ користувачі радіочастотного ресурсу України залежно від напрямів його використання поділяються на спеціальні і загальні.

Судом встановлено, що відповідач є загальним користувачем радіочастотним ресурсом, у зв`язку з чим у даній справі підлягають застосуванню норми, визначені також і VII Розділом Закону №1770-ІІІ, які визначають додаткові підстави та умови регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України.

Відповідно до статті 57 Закону № 1770-ІІІ користування радіочастотним ресурсом в Україні здійснюється на платній основі. Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України встановлюється Податковим кодексом України.

Статтею 58 Закону № 1770-ІІІ визначена відповідальність за порушення законодавства про радіочастотний ресурс України.

Так, юридичні та фізичні особи, винні в порушенні законодавства про радіочастотний ресурс України, несуть відповідальність у порядку, визначеному законами України.

За несвоєчасну сплату щомісячного збору за користування радіочастотним ресурсом України справляється пеня згідно із законами України.

У разі несплати щомісячного збору протягом шести місяців відповідна ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України, а також дозволи на експлуатацію анулюються без компенсації збитків користувачу радіочастотного ресурсу України зі стягненням суми заборгованості в судовому порядку.

Дохід (за винятком сплачених податків, зборів (обов`язкових платежів)), отриманий користувачем радіочастотного ресурсу внаслідок користування радіочастотним ресурсом України без передбачених цим Законом ліцензій та експлуатації радіоелектронних засобів та/або випромінювальних пристроїв без дозволів на експлуатацію, вилучається за рішенням суду і спрямовується до Державного бюджету України.

Таким чином, анулювання ліцензії, дозволу за несплату щомісячного збору протягом 6 місяців є додатковим видом відповідальності за порушення законодавства про радіочастотний ресурс України, який може бути застосований до загальних користувачів.

Слід також зазначити, що процедуру здійснення державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України (далі - РЧР) у смугах радіочастот загального користування та додержанням суб`єктами господарювання, які здійснюють реалізацію радіоелектронних засобів (далі - РЕЗ) та випромінювальних пристроїв (далі - ВП), вимог законодавства України щодо реалізації РЕЗ та ВП, у тому числі порядку їх маркування (далі - державний нагляд) визначає Порядок здійснення державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України в смугах радіочастот загального користування, затвердженого Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації від 27 грудня 2012 року №684 (далі - Порядок №684).

Відповідно до пункту 1.3 Порядку №684, основними завданнями державного нагляду є запобігання, виявлення та усунення порушень законодавства при користуванні радіочастотним ресурсом (далі - РЧР).

Пунктом 7.16 Порядку №684 визначено, що у разі виявлення за наслідками перевірки обставин, що зазначені у частині другій статті 38 та частині третій статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України , про виявлені факти зазначається в акті перевірки.

Розгляд Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації питання щодо анулювання ліцензії з підстав виявлених вищенаведених фактів здійснюється в порядку, встановленому Законом України Про радіочастотний ресурс України .

Згідно з пунктом 7.17 Порядку №684 при виявленні за результатами перевірки фактів наявності підстав для анулювання дозволу на експлуатацію РЕЗ та ВП, визначених у пунктах 3-5 частини другої статті 45 Закону України Про радіочастотний ресурс України , комісія складає за формою, наведеною у додатках 6, 12, 14 до цього Порядку, акти, що додаються до акта перевірки.

У разі виявлення за наслідками перевірки обставин, що зазначені у пунктах 6, 7 частини другої статті 45 та частині третій статті 58 Закону України Про радіочастотний ресурс України , про виявлені факти зазначається в акті перевірки.

Розгляд Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації питання щодо анулювання дозволу з підстав виявлених вищенаведених фактів здійснюється в порядку, встановленому Законом України Про радіочастотний ресурс України .

На підставі наведеного, оскільки за нормами Закону № 1770 за загальним правилом анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом, дозволу на експлуатацію радіочастотним ресурсом України здійснюється в позасудовому порядку на підставі рішення визначених цим законом органів, а також з урахуванням того, що синтаксичний аналіз положень частини 3 статті 58 Закону №1770-ІІІ вказує на те, що словосполучення в судовому порядку відноситься виключно до способу стягнення суми заборгованості, що іншим чином зроблено бути не може, суд робить висновок про те, що саме до компетенції Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформації відноситься анулювання дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу. При цьому, отримання від податкового органу інформації про несплату відповідачем рентної плати за користування РЧР є доказом порушення останнім законодавства у сфері користування РЧР, зокрема, Закону №1770-ІІІ, що є підставою для здійснення позивачем державного нагляду шляхом проведення позапланової перевірки відповідача, а не звернення до суду з даним позовом.

Необхідно відзначити, що судом може бути прийнято рішення про анулювання дозволу лише у випадку відмови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення прийняти відповідне рішення протягом місяця, у всіх інших випадках дозвіл анулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації або УДЦР.

При цьому, за частиною 3 статті 58 Закону №1770-ІІІ в судовому порядку стягується заборгованість зі сплати щомісячного збору за користування РЧР, проте таких вимог у цій справі не заявлено.

Вищенаведена правова позиція повністю узгоджується із висновками Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, викладеними у постанові від 11 грудня 2018 року в справі №809/340/14 (провадження №К/9901/3484/18).

Згідно зі статтею 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач в порядку частини 2 статті 77 КАС України не довів законності своїх дій щодо прийняття рішення про анулювання ліцензії позивача.

Оскільки анулювання дозволу на експлуатацію відноситься до компетенції Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації або УДЦР, а в судовому порядку може бути оскаржене рішення про анулювання ліцензії, позов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації задоволенню не підлягає.

На підставі викладеного, керуючись статтями 139, 242, 245, 246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації (01001, м.Київ, вул. Хрещатик, буд. 22, Код ЄДРПОУ - 37994258) до Товариства з обмеженою відповідальністю Альфа-Нет (69005, м.Запоріжжя, вул. Патріотична, буд. 76-Б, кв. 53, Код ЄДРПОУ - 37021073), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, Код ЄДРПОУ 39396146) про анулювання ліцензій та дозволів - відмовити.

Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Перехідних положень КАС України рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 26 вересня 2019 року.

Суддя Д.В. Татаринов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.09.2019
Оприлюднено04.10.2019
Номер документу84698229
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/3605/19

Ухвала від 27.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стеценко С.Г.

Постанова від 28.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стеценко С.Г.

Ухвала від 19.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Саприкіна І.В.

Постанова від 06.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Постанова від 06.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 17.12.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 20.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Рішення від 26.09.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні