Ухвала
від 04.10.2019 по справі 140/2699/19
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про відмову у задоволенні клопотання

04 жовтня 2019 року ЛуцькСправа № 140/2699/19 Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Ковальчука В.Д.,

розглянувши у письмовому провадженні клопотання позивача про призначення будівельно-технічної експертизи та зупинення провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 співвласників багатоквартирного будинку «Діамант-Луцьк» до Виконавчого комітету Луцької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 співвласників багатоквартирного будинку «Діамант-Луцьк» звернулося з позовом до Виконавчого комітету Луцької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення від 07 березня 2019 року №148-1 «Про затвердження коригування проекту детального плану території житлового кварталу між вул. Рівненською та вул. Дубнівською у місті Луцьку» .

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 06.09.2019 року відкрито провадження в адміністративній справі, розгляд якої призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (у письмовому провадженні).

02.10.2019 року до суду за вх. №16166/19 від позивача ОСОБА_1 співвласників багатоквартирного будинку «Діамант-Луцьк» надійшло клопотання про призначення будівельно-технічної експертизи та зупинення провадження у справі. В зазначеному клопотанні позивач просить провести будівельно-технічну експертизу проекту «Коригування детального плану території житлового кварталу між вул. Рівненською та вул. Дубнівською у місті Луцьку» , затвердженого рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 07 березня 2019 №148-1, на предмет відповідності положенням Генерального плану м. Луцька, затвердженого рішенням Луцької міської ради від 24.06.2009 року №42/1.

Позивач пропонує поставити експерту наступні питання: Чи відповідає тип розміщеної на детальному плані території будівлі (№1 експлікації) передбаченому Генеральним планом м. Луцька функціональному призначенню території, на якій ця будівля розміщена? ; Чи відповідає тип розміщеної на детальному плані будівлі (№2 експлікації) передбаченому Генеральним планом м. Луцька функціональному призначенню території, на якій ця будівля розміщена? ; Чи відповідає тип розміщеної на детальному плані будівлі (№18 експлікації) передбаченому Генеральним планом м. Луцька функціональному призначенню території, на якій ця будівля розміщена? ; Чи відповідає детальному плані території вимогам ч.10 ст.19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності? .

Крім того, позивач просить зупинити провадження у справі до отримання висновку експерта, а витрати на проведення судової будівельно-технічної експертизи покласти на відповідача.

Відповідно до частини третьої статті 166 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.

Таким чином, розгляд вказаного клопотання за встановленим судом порядком проведено у письмовому провадженні.

Клопотання про призначення будівельно-технічної експертизи та зупинення провадження у справі не підлягає до задоволення, з огляду на наступне.

Відповідно до ст.72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Згідно з ч.2 ст.101 КАС України предметом висновку експерта може бути дослідження обставин, які входять до предмета доказування та встановлення яких потребує наявних у експерта спеціальних знань. Предметом висновку експерта не можуть бути питання права.

Відповідно до ч.1 ст.102 КАС України, суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов:

1) для з`ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо;

2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності.

Суд зазначає, що витрати, пов`язані з проведенням експертизи, за загальним правилом покладаються на сторону, яка заявила клопотання про проведення експертизи.

Статтею 15 Закону України «Про судову експертизу» передбачено порядок фінансування судово-експертної діяльності.

Відповідно до статті 15 цього Закону проведення інших експертних досліджень і обстежень державними спеціалізованими установами здійснюється за рахунок замовника.

У заявленому клопотанні позивач просить витрати на проведення експертизи покласти на відповідача, однак від останнього відсутня згода на її проведення за його рахунок. При цьому, у наведеному клопотанні відсутня згода позивача на проведення судової експертизи за його рахунок. Разом з тим, проведення експертизи без оплати її вартості є неможливим. Водночас суд не вбачає підстав для проведення такої судової експертизи.

За таких обставин суд дійшов висновку, що у задоволенні клопотання ОСОБА_1 співвласників багатоквартирного будинку «Діамант-Луцьк» про призначення будівельно-технічної експертизи та зупинення провадження у справі належить відмовити.

Керуючись статтями 102, 248, 262 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

В задоволенні клопотання позивача ОСОБА_1 співвласників багатоквартирного будинку «Діамант-Луцьк» про призначення будівельно-технічної експертизи та зупинення провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 співвласників багатоквартирного будинку «Діамант-Луцьк» до Виконавчого комітету Луцької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення відмовити.

Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена окремо від рішення суду.

Суддя В.Д. Ковальчук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2019
Оприлюднено06.10.2019
Номер документу84739500
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/2699/19

Постанова від 26.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 26.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 09.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 09.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 10.10.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 04.10.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 06.09.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні