Рішення
від 27.09.2019 по справі 360/3146/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

27 вересня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3146/19

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Захарової О.В.,

за участю

секретаря судового засідання Пономарьової О.І.,

за участю сторін:

від позивача - Шуваєвої Т.І.,

від відповідача - не прибув,

розглянувши у судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу № 360/3146/19 за позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до Спілки селянських господарств Нива про стягнення капіталізованих платежів,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду 17 липня 2019 надійшов адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (далі - позивач) до Спілки селянських господарств Нива (далі - відповідач, ССГ Нива ) про стягнення капіталізованих платежів в сумі 77940,04 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідач є страхувальником та знаходиться на обліку у Сватівському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області. Згідно з даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань - ССГ Нива з 25.03.2008 знаходиться в стані припинення. В червні 2018 року Сватівське відділення отримало від Сватівської районної державної адміністрації Луганської області сектору з питань державної реєстрації повідомлення щодо проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення ССГ Нива шляхом її ліквідації від 11.06.2018 за № 166, в якому просило надати інформацію щодо наявності заборгованості зі сплати страхових внесків. 25.06.2018 Сватівським відділенням направлено до Білокуракинського об'єднаного управління Пенсійного Фонду України Луганської області повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за № 35. В даному повідомленні Сватівське відділення зазначало, що станом на дату реєстрації повідомлення (червень 2018 року) ССГ Нива має заборгованість перед Фондом соціального страхування України у сумі 77940,04 грн. (капіталізовані платежі). Позивач зазначає, що подати заяву про визнання грошових вимог до керівника ССГ Нива та отримання відповіді від нього виявилось не можливим. В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області перебуває на обліку потерпілий ОСОБА_2, якому призначена щомісячна страхова виплата в розмірі 557,99 грн. Загальна сума платежів, яка підлягає капіталізації становить - 77940,04 грн.

З посиланням на положення статей 110, 112, 1205 Цивільного кодексу України, статей 4, 11, 15, 17 Закону України від 23 вересня 1999 року № 1105-ХІV Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування , статей 1, 6, пункту 3 розділу VІІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , пунктів 1, 3, 4, 5-1 Порядку капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань суб'єкта підприємницької діяльності - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року № 765, позивач просить позовні вимоги задовольнити.

Ухвалою суду від 22 липня 2019 року позовну заяву управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області залишено без руху. Запропоновано позивачу протягом 5 календарних днів з дати отримання даної ухвали усунути недоліки позовної заяви шляхом надання суду належним чином засвідчені копії письмових доказів, доданих до позовної заяви, для приєднання до справи та вручення відповідачу, документ на підтвердження права ОСОБА_3 та ОСОБА_4 діяти від імені та в інтересах Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (арк. спр. 24-25).

29 липня 2019 року через відділ діловодства та обліку звернень громадян (канцелярію) за вхідним реєстраційним № 39924/2019 від позивача на виконання вимог ухвали суду надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви.

Ухвалою від 01 серпня 2019 року відкрито провадження в адміністративній справі, вирішено розглядати справу в порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання у справі (арк. спр. 1-2).

Ухвалою суду від 18.09.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті (арк. спр. 82).

Ухвалою суду від 19.09.2019 внесено виправлення до ухвали суду від 18.09.2019 про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті в зазначенні дати судового засідання (арк. спр. 83).

У судовому засіданні представник позивача надала пояснення аналогічні викладеним в позові, просила задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлявся належним чином (арк. спр. 63).

Керуючись положеннями статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності відповідача в порядку письмового провадження.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 90 КАС України, судом встановлено таке.

Спілка селянських господарств Нива (ідентифікаційний код 03739438) є юридичною особою, зареєстрованою 03 липня 1992 року, місцезнаходженням якої є Луганська область, Сватівський район, с. Ковалівка, перебуває на обліку в Сватівському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області як платник страхових внесків та перебуває в стані припинення за рішенням, що підтверджується повідомленням про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, що надається органу Пенсійного фонду України від 25.06.2018 № 35, повідомлення щодо проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації від 11.06.2018 № 166 та витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 26 вересня 2019 року за № НОМЕР_1 (арк. спр. 36, 37, 65-66).

До Сватівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області надійшло повідомлення сектору з питань державної реєстрації Сватівської районної державної адміністрації Луганської області щодо проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації від 11.06.2018 № 166, у якому зазначено, що у відповідності до Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та на підставі рішення Господарського суду Луганської області від 02.04.2007 по справі № 11/55пн до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 11 червня 2018 року внесено запис № 13741710004000558 про початок процесу проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи спілки селянських господарств Нива шляхом її ліквідації. Повідомлено, що протягом 30 календарних днів з дати отримання відомостей про проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, необхідно надіслати державному реєстратору один з таких документів: про відсутність заборгованості із сплати страхових внесків; про наявність заборгованості із сплати страхових внесків. У разі неодержання зазначених відомостей, у порядку та строки, визначені цим Законом, державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації проводиться за принципом мовчазної згоди (арк. спр. 36).

Відповідачем надіслано до Білокуракинського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Луганської області (до Сватівського відділення) повідомлення від 25.06.2018 № 35 про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, що надається органу Пенсійного фонду, в якому зазначив, що відділення заперечує проти проведення державної реєстрації припинення спілки селянських господарств Нива в результаті її ліквідації з таких причин: станом на дату реєстрації повідомлення має заборгованість перед Фондом у сумі 77940,04 грн, в тому числі: капіталізація у сумі 77940,04 грн на стадії узгодження для подачі в суд заяви про вступ з грошовими вимогами (арк. спр. 16).

Зазначене повідомлення отримане Білокуракинським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Луганської області 02.07.2018 (аркю спр. 16).

Позивачем також направлялись до керівника ССГ Нива заяви про визнання грошових вимог у сумі 77940,04 грн від 02.08.2018 № 3312/06-1, від 26.10.2018 № 4539/06-3, від 07.06.2019 № 2738/10-1 (арк. спр. 68-74), які були повернуті відповідачу відділенням поштового зв'язку у зв'язку із закінченням встановленого строку зберігання (арк. спр. 38-40).

При прийнятті рішення по справі суд вважає за необхідне зазначити таке.

Відповідно до преамбули Закону України від 23 вересня 1999 року № 1105-ХІV Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - Закон № 1105-XIV) зазначений Закон відповідно до Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування визначає правові, фінансові та організаційні засади загальнообов'язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров'я.

Джерелами формування коштів Фонду є капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Зазначеною нормою законодавець передбачає необхідність проведення страхувальником капіталізації страхових виплат із застосуванням порядку, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року № 765 Про порядок капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань підприємства-банкрута перед громадянами в наслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров'ю (далі - Порядок № 765).

Статтею 1 Закону України від 14 травня 1992 року № 2343-XII Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (в редакції Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VІ Про внесення змін до Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ) визначено, що банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Відповідно до Закону № 1105-XIV одними з основних принципів страхування від нещасного випадку є своєчасне та повне відшкодування шкоди страховиком та обов'язковість страхування від нещасного випадку осіб, які працюють на умовах трудового договору (контракту) та інших підставах, передбачених законодавством про працю.

В силу вимог пункту 8 частини другої статті 15 Закону № 1105-XIV роботодавець як страхувальник зобов'язаний подавати звітність до Фонду у строки, в порядку та за формою, що встановлені правлінням Фонду.

Згідно з пунктом 2 частини першої статті 1 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - Закон № 2464-VI) єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Відповідно до пункту 3 Розділу VIII Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2464-VI з дня набрання чинності цим Законом платники страхових внесків […] на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, вважаються платниками єдиного внеску […].

Згідно із пунктом 1 частини другої статті 6 Закону № 2464-VI платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

За змістом частин першої та другої статті 4 Закону № 1105-XIV Фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом. Фонд є некомерційною самоврядною організацією, що діє на підставі статуту, який затверджується його правлінням.

Як вже наголошувалось судом за приписами пунктів 1 та 5 частини першої статті 11 Закону № 1105-XIV джерелами формування коштів Фонду (крім інших) є страхові внески страхувальників та застрахованих осіб, капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Вимоги щодо капіталізації платежів здійснюються у межах ліквідаційної процедури.

Частина перша статті 104 Цивільного кодексу України визначає, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Частинами першою, третьою, п'ятою статті 105 Цивільного кодексу України передбачено, що учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Частиною шостою статті 105 Цивільного кодексу України визначено, що кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.

Відповідно до частин третьої, четвертої та п'ятої статті 112 Цивільного кодексу України у разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи. Вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно. Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.

Статтею 111 Цивільного кодексу України передбачено, що ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи. Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.

Згідно з пунктами 1, 2 частини першої статті 112 Цивільного кодексу України у разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості: у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом, у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності.

Відповідно до частини другої статті 1205 Цивільного кодексу України у разі ліквідації юридичної особи платежі, належні потерпілому або особам, визначеним статтею 1200 цього Кодексу, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілому або цим особам у порядку, встановленому законом або іншим нормативно-правовим актом.

Аналіз наведених норм дає підстави вважати, що капіталізація платежів здійснюється у всіх випадках ліквідації юридичної особи, а не лише у випадку ліквідації підприємства-банкрута.

Виходячи з наведеного, суд дійшов висновку, що до спірних правовідносин підлягають застосовуванню приписи підпунктів 1 та 5 частини першої статті 11 Закону № 1105-XIV.

Зазначена позиція суду узгоджується з висновками Верховного Суду України, викладеними у постанові цього суду від 26 червня 2012 року у справі № 21-156а12.

Пунктом 1 Порядку № 765 визначено, що капіталізація платежів здійснюється щодо кожної особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідності виплати майбутніх платежів. Під час розрахунку сум цих платежів повинні враховуватися заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати по догляду за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів та види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, необхідність сплати одноразової допомоги у зв'язку з травмою або професійним захворюванням, які можуть призвести до смерті потерпілого, а також інших виплат, передбачених законодавством.

Відповідно до пункту 3 Порядку № 765 капіталізація платежів нараховується за період, що визначається, з різниці між середньої тривалості життя для чоловіків і жінок і їхнім віком на момент проведення капіталізації.

Згідно із пунктом 4 цього Порядку до суми платежів, що підлягають капіталізації, включається заборгованість суб'єкта підприємницької діяльності-банкрута з виплат, пов'язаних з його зобов'язаннями відшкодувати шкоду, заподіяну життю і здоров'ю громадян, а саме: суми одноразової допомоги, щомісячних виплат втраченого заробітку, витрат по догляду за потерпілим та виплат за листками непрацездатності.

В силу вимог пункту 1 частини другої статті 15 Закону № 1105-ХІV роботодавець як страхувальник зобов'язаний надавати та оплачувати застрахованим особам у разі настання страхового випадку відповідний вид матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг згідно із Законом № 1105- ХІV.

На обліку в Управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області знаходяться потерпілий, з яким стався нещасний випадок під час роботи у Спілці селянських господарств Нива : ОСОБА_2. Факти нещасного випадку зафіксовані та підтверджуються актом від 06 травня 1999 року № 1 про нещасний випадок на виробництві (арк. спр. 30-31).

Згідно з випискою з акта огляду медико-соціальною експертною комісією про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у наданні медичної та соціальної допомоги до довідки серії 2-20СУ № 033919 від 10.11.2008, потерпілому ОСОБА_2 встановлена втрата професійної працездатності 10 відсотків з 01.12.2008 безстроково у зв'язку із травмою на виробництві від 04.05.1999 (арк. спр. 32).

Розрахунок щомісячної виплати втраченого заробітку здійснюється з урахуванням середньомісячного заробітку та ступеня втрати професійної працездатності. Згідно з постановою Сєвєродонецького міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області від 12 березня 2018 року № 1217/324/324/26 про призначення потерпілому перерахованої щомісячної страхової виплати з 01 березня 2018 року, призначено потерпілому ОСОБА_2 щомісячну страхову виплату в розмірі 557,99 грн з 01 березня 2018 року безстроково (арк. спр. 35).

Згідно з розрахунком потреби в капіталізації коштів спілки селянських господарств Нива для розрахунку з потерпілими на виробництві станом на 30 червня 2018 року, потреба в капіталізації коштів для виплати щомісячних страхових сум потерпілому ОСОБА_5 складає 77940,04 грн (щомісячна виплата 557,99 грн х 12 місяців) х середню очікувану тривалість життя 11,64).

Оскільки Спілка селянських господарств Нива припиняється шляхом ліквідації, платежі, належні потерпілому ОСОБА_2, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілим у порядку, встановленому Порядком № 765.

Враховуючи наведене вище, суд вважає вимоги позивача про стягнення з відповідача заявленої суми капіталізованих платежів у розмірі 77940,04 грн правомірними та обґрунтованими, у зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).

З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.

Такі обмеження у можливостях суб'єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.

Оскільки управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 205, 132, 133, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (місцезнаходження: 93411, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, просп. Гвардійський, буд. 30, код за ЄДРПОУ 41313100) до Спілки селянських господарств Нива (місцезнаходження: 92625, Луганська область, Сватівський район, с. Ковалівка, код за ЄДРПОУ 03739438) про стягнення капіталізованих платежів задовольнити повністю.

Стягнути зі Спілки селянських господарств Нива на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області капіталізовані платежі в загальній сумі 77940 (сімдесят сім тисяч дев'ятсот сорок) гривень 04 копійки.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення суду складено 03 жовтня 2019 року.

Суддя О.В. Захарова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.09.2019
Оприлюднено06.10.2019
Номер документу84740839
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/3146/19

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 11.11.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 30.10.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Рішення від 27.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Рішення від 27.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 19.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 18.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 01.08.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні