Ухвала
від 03.10.2019 по справі 357/10814/19
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 357/10814/19

1-кс/357/4273/19

У Х В А Л А

03 жовтня 2019 року Слідчий суддя Білоцерківського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , сторони кримінального провадження слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СВ Білоцерківського ВП ГУНП в Київській області капітана поліції ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення огляду, у кримінальному провадженні №42019111030000158, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 03.06.2019 р., за ознаками злочину, передбаченого ст.356 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

26.09.2019 р. до слідчого судді Білоцерківського міськрайонного суду Київської області надійшло клопотання ст. слідчого СВ Білоцерківського ВП ГУНП в Київській області капітана поліції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором Білоцерківської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення огляду земельної ділянки в АДРЕСА_1 , з кадастровим номером 3220410500:06:007:0024 площею 26.2 га та нежитлові будівлі, що знаходяться на ній «А», «П», «В», «Г», «Д», «Е», «Ж», «К», «Л», «М», «Н», «О», «С», «Т», «У», «Ф», «З», що належать на праві власності ТОВ «Узин-Агроінвест», мотивоване наступним.

Білоцерківською місцевою прокуратурою 03.06.2019, за результатами розгляду звернення ОСОБА_5 та листа Департаменту екології та природних ресурсів Київської облдержадміністрації, внесено відомості до ЄРДР за №42019111030000158 від 03.06.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356 КК України, за фактом здійснення посадовими особами ТОВ «Узин-Агроінвест» господарської діяльності без дозвільних документів, чим заподіяно шкоду інтересам громади м. Узина. Досудове розслідування у вказаному кримінальному провадженні здійснюється СВ Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області.

Слідчий вказує на те, що в ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Узин-Агроінвест» займається тваринництвом, а також вирощуванням зернових і технічних культур. Юридичне та фактичне місцезнаходження є Київська область, Білоцерківський район, м. Узин, вул. Поповича, 150 та вул. Московська, 2б.

Для розведення тваринництва, а саме свиней, товариство має у своїй власності спеціальний свинокомплекс, який в 2018 році реконструйовано шляхом будівництва свинарника, котельні та рампи без отримання дозволу на виконання будівельних робіт, без розробленої та затвердженої в установленому законодавством порядку проектної документації, чим порушено вимоги ст. 31 та ч.1 ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Крім того, встановлено, що ТОВ «Узин-Агроінвест» не забезпечено здійснення авторського та технічного нагляду під час реконструкції свинокомплексу, чим порушено вимоги ч.1, 2 ст.11 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Більше того, ТОВ «Узин-Агроінвест» здійснює експлуатацію свинокомплексу за адресою м. Узин вул. Московська, 2б, який в порушення ч.8 ст.39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» не прийнято в експлуатацію, таким чином ухиляючись від укладення договору та слати до бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури громади.

Крім того, в ході досудового розслідування встановлено, що адміністративна будівля ТОВ «Узин-Агроінвест» по вул. Поповича, 150, в м. Узин, як встановлено в ході неодноразових перевірок Білоцерківським РВ ГУ ДСНС України у Київській області, не відповідає ряду вимог протипожежного законодавства, з огляду на викладене, вказаний орган звернуся до адміністративного суду з позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи адмінбудівлі ТОВ «Узин-Агроінвест». Підставою для подання позову стало те, що виявлені в ході проведення перевірки порушення, а саме: відсутність систем пожежної сигналізації в складських приміщеннях та адміністративній будівлі, вогнезахисного оброблення деревяних конструкцій, засобів блискавкозахисту, в повній кількості, згідно норм, вогнегасників, піску, інших засобів пожежогасіння та інші суттєві порушення протипожежного законодавства, створюють небезпеку для працівників підприємства, а також мешканців м. Узин, оскільки підприємство знаходиться в безпосередній близькості із житловою забудовою.

Згідно інформації головного управління Держпродспоживслужби в Київській області, за результатами позапланової перевірки складено акт від 06.08.2019 № 10-04.1-17/ 39, в ході якого виявлено порушення вимог санітарного законодавства, а саме:

Не встановлено розміри санітарно-захисних зон для об`єктів ТОВ «Узин - Агроінвест», що є джерелами виробничих шкідливостей, їх розміщення та достатність розмірів цих зон не підтверджено з урахуванням реальної санітарної ситуації (фонового забруднення, особливостей рельєфу, метеоумов, рози вітрів та ін.), а також даних лабораторних досліджень щодо аналогічних діючих підприємств та об`єктів, що є порушенням вимог.

Територія санітарно-захисної зони не розпланована та не упорядкована. Відсутній план та проект озеленення санітарно-захисної зони.

Концентрації та рівні шкідливих факторів на зовнішній межі санітарно-захисної зони, зверненої до житлової забудови, перевищують їх гігієнічні нормативи (ГДК).

Відповідно до протоколу випробування повітря населених місць ДУ «Київський обласний лабораторний центр МОЗ України» № 1751 від 05.06.2019 визначено, концентрація хімічних речовин (аміак, азоту діоксид, сірководень) перевищують ГДК згідно «Гранично-допустимих концентрацій хімічних і біологічних чинників в атмосферному повітрі населених місць», затверджених Т.в.о. Головного державного санітарного лікаря України від 03.03.2015. Відповідно до протоколів дослідження якості атмосферного повітря у місті Узин з 22 квітня по 28 липня 2019 року проведеної Департаментом екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації визначено, концентрація хімічних речовин (аміак, озон) перевищують ГДК.

Не розроблено та не узгоджено проект організації санітарно-захисної зони підприємства ТОВ «Узин - Агроінвест» в комплексі з проектом будівництва (реконструкції) даного підприємства з першочерговою реалізацією заходів, передбачених у зоні.

Крім того, встановлено, що підприємством не визначено категорії, до яких належать побічні продукти тваринного походження, що утворюються на його потужностях, а також не ведеться облік щодо їх кількості і якості. Щомісячна інформація про діяльність підприємства у даній сфері Білоцерківському районному управлінню Головного управління не надається.

Також виявлено, що відповідні договори, акти приймання - передачі та акти виконаних робіт при видаленні побічних продуктів тваринного походження, не складались.

За результатами заходу державного нагляду (контролю) Головним управлінням направлена позовна заява до Київського окружного адміністративного суду щодо застосування заходів реагування, а саме: тимчасово зупинити виробництво (виготовлення продукції) ТОВ «Узин - Агроінвест» до моменту розроблення та узгодження з Держпродспоживслужбою проектів організації санітарно захисних зон та отримання позитивних висновків державної санітарно - епідеміологічної експертизи.

Відповідно до інформаційної довідки із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за №182474858 земельна ділянка в АДРЕСА_1 , з кадастровим номером 3220410500:06:007:0024 площею 26.2 га та нежитлові будівлі, що знаходяться на ній «А», «П», «В», «Г», «Д», «Е», «Ж», «К», «Л», «М», «Н», «О», «С», «Т», «У», «Ф», «З» належать на праві власності ТОВ «Узин-Агроінвест».

Таким чином, на даний час встановлено, що на земельній ділянці з кадастровим номером 3220410500:06:007:0024, в порушення вимог містобудівного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарного та протипожежного законодавства, ТОВ «Узин-Агроінвест» самоуправно здійснює експлуатацію нежитлових будівель будівель «А», «П», «В», «Г», «Д», «Е», «Ж», «К», «Л», «М», «Н», «О», «С», «Т», «У», «Ф», «З».

Слідчий стверджує, що для встановлення факту існування кримінального правопорушення, виникла необхідність в проведенні огляду земельної ділянки в АДРЕСА_1 , з кадастровим номером 3220410500:06:007:0024 площею 26.2 га та нежитлові будівлі, що знаходяться на ній «А», «П», «В», «Г», «Д», «Е», «Ж», «К», «Л», «М», «Н», «О», «С», «Т», «У», «Ф», «З», що належать на праві власності ТОВ «Узин-Агроінвест», а саме для проведення натурного обстеження об`єкта дослідження з метою отримання вихідних даних для проведення судово-екологічної експертизи, із залученням спеціалістів Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області, державної санітарно-епідеміологічної служби України, Білоцерківського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби України, Державної екологічної інспекції столичного регіону, який надасть можливість встановити наявність чи відсутність порушень і отримані результати по проведенню огляду, які мають суттєве значення для досудового розслідування і можуть бути доказом під час судового розгляду.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши доводи слідчого, який просив клопотання задовольнити, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст.237 КПК України з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення слідчий, прокурор проводять огляд місцевості, приміщення, речей та документів. Огляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами цього Кодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи. Для участі в огляді може бути запрошений потерпілий, підозрюваний, захисник, законний представник та інші учасники кримінального провадження. З метою одержання допомоги з питань, що потребують спеціальних знань, слідчий, прокурор для участі в огляді може запросити спеціалістів. Особи, у присутності яких здійснюється огляд, при проведенні цієї слідчої (розшукової) дії мають право робити заяви, що підлягають занесенню до протоколу огляду. При проведенні огляду дозволяється вилучення лише речей і документів, які мають значення для кримінального провадження, та речей, вилучених з обігу. Усі вилучені речі і документи підлягають негайному огляду і опечатуванню із завіренням підписами осіб, які брали участь у проведенні огляду. У разі якщо огляд речей і документів на місці здійснити неможливо або їх огляд пов`язаний з ускладненнями, вони тимчасово опечатуються і зберігаються у такому вигляді доти, доки не буде здійснено їх остаточні огляд і опечатування. Слідчий, прокурор має право заборонити будь-якій особі залишити місце огляду до його закінчення та вчинювати будь-які дії, що заважають проведенню огляду. Невиконання цих вимог тягне за собою передбачену законом відповідальність. При огляді слідчий, прокурор або за їх дорученням залучений спеціаліст має право проводити вимірювання, фотографування, звуко- чи відеозапис, складати плани і схеми, виготовляти графічні зображення оглянутого місця чи окремих речей, виготовляти відбитки та зліпки, оглядати і вилучати речі і документи, які мають значення для кримінального провадження. Предмети, які вилучені законом з обігу, підлягають вилученню незалежно від їх відношення до кримінального провадження. Вилучені речі та документи, що не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Відповідно до ст.234 КПК України обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

У разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про:

1) найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер;

2) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання;

3) правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;

4) підстави для обшуку;

5) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку;

6) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться;

7) індивідуальні або родові ознаки речей, документів, іншого майна або осіб, яких планується відшукати, а також їхній зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням;

8) обґрунтування того, що доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, а доступ до осіб, яких планується відшукати, - за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом. Зазначена вимога не поширюється на випадки проведення обшуку з метою відшукання знаряддя кримінального правопорушення, предметів і документів, вилучених з обігу. До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.

4. Клопотання про обшук розглядається у суді в день його надходження за участю слідчого або прокурора.

5. Слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що:

1) було вчинено кримінальне правопорушення;

2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування;

3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду;

4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи;

5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.

6. У разі відмови у задоволенні клопотання про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи слідчий, прокурор не має права повторно звертатися до слідчого судді з клопотанням про дозвіл на обшук того самого житла чи іншого володіння особи, якщо у клопотанні не зазначені нові обставини, які не розглядалися слідчим суддею.

Згідно ст.235 КПК України ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні прокурора, слідчого, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.

Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи повинна відповідати загальним вимогам до судових рішень, передбачених цим Кодексом, а також містити відомості про:

1) строк дії ухвали, який не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали;

2) прокурора, слідчого, який подав клопотання про обшук;

3) положення закону, на підставі якого постановляється ухвала;

4) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, які мають бути піддані обшуку;

5) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться;

6) речі, документи або осіб, для виявлення яких проводиться обшук.

В судовому засіданні слідчий довів факт існування кримінального правопорушення, наявність достатніх підстав вважати, що з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, які самостійно та в сукупності з іншими зібраними по кримінальному провадженні доказами, мають суттєве значення для з`ясування обставин вчинення кримінального правопорушення, встановлення всіх причетних осіб до його вчинення, огляд за встановлених обставин є доцільним та ефективним способом виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, а тому є необхідність в наданні дозволу на проведення огляду земельної ділянки в АДРЕСА_1 , з кадастровим номером 3220410500:06:007:0024 площею 26.2 га та нежитлові будівлі, що знаходяться на ній «А», «П», «В», «Г», «Д», «Е», «Ж», «К», «Л», «М», «Н», «О», «С», «Т», «У», «Ф», «З», що належать на праві власності ТОВ «Узин-Агроінвест».

На підставі викладеного і керуючись ст. ст.233-237 КПК України, -

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому слідчого відділу Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області капітану поліції ОСОБА_6 , старшому слідчому слідчого відділу Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області капітану поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому слідчого відділу Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області майору поліції ОСОБА_7 , старшому слідчому слідчого відділу Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області майору поліції ОСОБА_8 , прокурору Білоцерківської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , на проведення огляду земельної ділянки в АДРЕСА_1 , з кадастровим номером 3220410500:06:007:0024 площею 26.2 га та нежитлові будівлі, що знаходяться на ній «А», «П», «В», «Г», «Д», «Е», «Ж», «К», «Л», «М», «Н», «О», «С», «Т», «У», «Ф», «З», що належать на праві власності ТОВ «Узин-Агроінвест» із залученням спеціалістів Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області, державної санітарно-епідеміологічної служби України, Білоцерківського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби України, Державної екологічної інспекції столичного регіону з можливістю проводити фотографування, відеозапис, виміри, відібрання зразків.

Строк дії ухвали по 03 листопада 2019 року.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.

Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук(огляд) житла чи іншого володіння особи виконується у порядку та у спосіб визначеному ст. 236 КПК України.

Слідчий суддяОСОБА_1

Дата ухвалення рішення03.10.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу84747782
СудочинствоКримінальне
Сутьяке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 03.06.2019 р., за ознаками злочину, передбаченого ст.356 КК України

Судовий реєстр по справі —357/10814/19

Ухвала від 03.10.2019

Кримінальне

Білоцерківський міськрайонний суд Київської області

Бобкова Н. В.

Ухвала від 27.09.2019

Кримінальне

Білоцерківський міськрайонний суд Київської області

Бобкова Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні