Рішення
від 27.09.2019 по справі 580/2236/19
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 вересня 2019 року справа № 580/2236/19

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Кульчицького С.О.,

за участю: секретаря судового засідання - Мауріної Я.Ю.,

представника позивача Гнатюка В.В. - за довіреністю,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у порядку загального позовного провадження, в приміщенні суду адміністративну справу за позовом фермерського господарства "Ладіс" до Головного управління ДФС у Черкаській області про визнання протиправним і скасування рішення в частині,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось фермерське господарство "Ладіс" (далі - позивач) з позовом до Головного управління ДФС у Черкаській області (далі - відповідач), в якому просить визнати протиправним і скасувати податкове повідомлення-рішення від 10.04.2019 № 0060315012 в частині застосування штрафних санкцій в сумі 52 047 грн 32 коп.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач вказує, що податкове повідомлення-рішення від 10.04.2019 № 0060315012 в частині застосування штрафних санкцій в сумі 52 047 грн 32 коп. є протиправним, оскільки штрафні санкції на вказану суму застосовані до позивача застосовані у зв`язку із порушенням граничних термінів реєстрації помилково зареєстрованих позивачем податкових накладних.

Ухвалою від 15.07.2019 відкрито провадження у справі за даним позовом за правилами загального позовного провадження.

Заперечуючи проти позову, 29.07.2019 відповідачем надано відзив на позов, в якому вказує про безпідставність позовних вимог, оскільки згідно з п. 120-1.1 ст. 120-1 глави 11 розділу ІІ Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого ст. 201 Податкового кодексу України, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягнене за собою накладання на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог ст. 192 та ст. 201 Податкового Кодексу України покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу. Відповідач посилається на те, що нормами Податкового кодексу України не передбачено звільнення платника від відповідальності у зв`язку із порушенням граничних термінів реєстрації помилково зареєстрованих податкових накладних. Посилаючись на те, що предметом камеральної перевірки, за результатами якої складено оскаржуване в частині рішення відповідно до ст. 75 Податкового кодексу України було виключно питання своєчасності реєстрації спірних податкових накладних.

Судове засідання з розгляду справи призначено на 27.09.2019 о 09 год. 00 хв.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, позов просив задовольнити повністю з підстав викладених у позовній заяві, додаткових письмових поясненнях від 14.08.2019 та від 27.08.2019.

Відповідач належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи явку свого представника у судове засідання не забезпечив, що відповідно до вимог ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України не перешкоджає судовому розгляду справи за відсутності представника відповідача.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд зазначає про таке.

Фермерське господарство "Ладіс" згідно з відомостями, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстроване як юридична особа 28.07.2003.

18.03.2019 головним державним ревізором - інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб управління у м. Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області на підставі пп. 19-1.1.2 п. 19-1.1 ст. 19-1, пп. 20.1.4. п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75, ст. 76, п. 86.2 ст. 86 Податкового кодексу України, проведено камеральну перевірку фермерського господарства "Ладіс" з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, за результатами якої складено акт від 18.03.2019 №1484/23-00-50-12-007/32503546.

Як вбачається з акта про результати камеральної перевірки порушення граничних строків реєстрації податкових накладних від 18.03.2019 №1484/23-00-50-12-007/32503546 в ході проведеної перевірки встановлено, що за даними Єдиного реєстру податкових накладних ФГ "Ладіс" несвоєчасно зареєстровано 3 податкових накладних, а саме:

податкова накладна № 1 від 16.10.2018, зареєстрована - 19.11.2018, граничний термін реєстрації - 15.11.2018, кількість днів затримки - 4, сума ПДВ у накладній - 750 000 грн 00 коп.,

податкова накладна № 10 від 03.12.2018, зареєстрована - 02.01.2019, граничний термін реєстрації - 31.12.2018, кількість днів затримки - 2, сума ПДВ у накладній - 38 824 грн 02 коп.,

податкова накладна № 9 від 03.12.2018, зареєстрована - 02.01.2019, граничний термін реєстрації - 31.12.2018, кількість днів затримки - 2, сума ПДВ у накладній - 481 649 грн 21 коп.

На підставі акта перевірки від 18.03.2019 №1484/23-00-50-12-007/32503546 Головним управлінням ДФС у Черкаській області винесено податкове повідомлення-рішення від 10.04.2019 № 0060315012, яким до позивача у відповідності до пп. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) на загальну суму 127 047 грн 32 коп., у тому числі 75 000 грн 00 коп. за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної № 1 від 16.10.2018, 3 882 грн 40 коп. за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної № 10 від 03.12.2018, 48 164 грн 92 коп. за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної № 9 від 03.12.2018.

За результатами розгляду скарги позивача вказане рішення Головним управлінням ДФС у Черкаській області залишено без змін.

Вважаючи податкове повідомлення-рішення від 10.04.2019 № 0060315012 в частині застосування штрафних санкцій в сумі 52 047 грн 32 коп. (3 882 грн 40 коп. штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної № 10 від 03.12.2018 + 48 164 грн 92 коп. штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної № 9 від 03.12.2018) протиправним, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір суд зазначає про таке.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пп. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України Єдиний реєстр податкових накладних - це реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконаної влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з пп. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) здійснюється відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі - Порядок № 1246).

Відповідно до пп. "а", "б" п.185.1. ст.185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з п.187.1. ст.187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п.188.1. ст.188 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 192.1 статті 192 Податкового кодексу України якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Так, згідно абз.6 пункту 192.1 статті 192 Податкового кодексу України розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Відповідно до норм пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Згідно з пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів, 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів, 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів, 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

У випадку встановлення факту вчинення платником податку порушення граничного терміну реєстрації податкових накладних контролюючий орган відповідно до п. 58.1 ст. 58 ПК України (визначає підстави, порядок оформлення та вручення податкового повідомлення-рішення) та положень п. 2 розд. II Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2015 № 1204 (що зареєстрований в Міністерстві юстиції 22.01.2016 за № 124/28254), складає податкове повідомлення-рішення за формою "Н" - за порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 ПК України (додаток 13 до зазначеного Порядку).

Пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України визначено, що штрафні санкції застосовуються за порушення граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації всіх податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Винятком є виключно порушення термінів реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Системний аналіз статті 201, пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України дає підстави для висновку про те, що порушення платником податку на додану вартість граничного строку реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є підставою для застосування до такого платника штрафу, за виключенням випадку порушення строку реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю) та складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Тобто, для звільнення від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд враховує, що сторона позивача визнає факт порушення терміну реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач посилається на те, що податкові накладні № 9 від 03.12.2018 та № 10 від 03.12.2018 зареєстровані помилково, оскільки складені без проведення жодної оподатковуваної операції, на що позивачем складено до податкової накладної № 10 від 03.12.2018 розрахунок коригування № 11 від 23.12.2018, до податкової накладної № 9 від 03.12.2018 позивачем складено розрахунок коригування № 3 від 21.12.2018.

З матеріалів справи судом встановлено, що у розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 3 від 21.12.2018 до податкової накладної від 03.12.2018 № 9 позивачем відмінусовано суму ПДВ попередньо зазначену у накладній від 03.12.2018 № 9 - 481 649 грн 21 коп., у розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 11 від 23.12.2018 до податкової накладної від 03.12.2018 № 10 позивачем відмінусовано суму ПДВ попередньо зазначену у накладній від 03.12.2018 № 10 - 38 824 грн 02 коп.

Судом встановлено, що за податковою накладною від 03.12.2018 № 9 контрагентом позивача є іноземне підприємство "Агро-Вільд Україна", код ЄДРПОУ 33353730, індивідуальний податковий номер 333537323111, за податковою накладною від 03.12.2018 № 10 контрагентом позивача є ТОВ "Підвисоке", код ЄДРПОУ 37682760, індивідуальний податковий номер 376827602157 .

Відповідно до Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів - Додатку 5 до податкової декларації іноземного підприємства "Агро-Вільд Україна" з податку на додану вартість за грудень 2018 року у рядку 34 таблиці 2 "Операції з придбання з податком на додану, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою за ставкою 7%" Розділу ІІ "Податковий кредит" зазначено операцію постачання позивачем, індивідуальний податковий номер 325035423206, у грудні 2018 року на суму без ПДВ 2 408 246 грн 05 коп., сума ПДВ - 481 649 грн 21 коп.

Згідно з Розшифровкою податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів - Додатку 5 до податкової декларації ТОВ "Підвисоке" з податку на додану вартість за грудень 2018 року у рядку 3 таблиці 2 "Операції з придбання з податком на додану, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою за ставкою 7%" Розділу ІІ "Податковий кредит" зазначено операцію постачання позивачем, індивідуальний податковий номер 325035423206, у грудні 2018 року на суму без ПДВ 194 120 грн 10 коп., сума ПДВ - 38 824 грн 02 коп.

Відповідно до Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів - Додатку 5 до податкової декларації ФГ "Ладіс" з податку на додану вартість за грудень 2018 року у рядках 5, 6 таблиці 1 "Операції на митній території України, що оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою та ставкою 7%, крім ввезення товарів на митну територію України", Розділ І "Податкові зобов`язання" відображено постачання позивачем іноземному підприємству "Агро-Вільд Україна" продукції на суму без ПДВ 7 224 738 грн 15 коп., сума ПДВ за основною ставкою 1 444 947 грн 63 коп., ТОВ "Підвисоке" - продукції на суму без ПДВ 388 240 грн 24 коп., сума ПДВ за основною ставкою - 77 648 грн 04 коп.

Враховуючи наведені обставини, суд висновує про безпідставність доводів сторони позивача про помилковість складення податкових накладних № 9 та № 10 від 03.12.2018, оскільки відповідні суми обсягів постачання та суми ПДВ зазначені у вказаних накладних відображено також контрагентами позивача у податкових деклараціях з податку на додану вартість за грудень 2018 року.

При цьому помилковість складення податкової накладної, про що позивачем у подальшому сформовано розрахунок коригування до податкової накладної, не може покладатися в основу звільнення позивача від відповідальності за несвоєчасність реєстрації податкової накладної.

Приписи Податкового кодексу України не містять норм щодо звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних в разі подання розрахунку коригування до податкової накладної після закінчення граничного строку для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Аналогічний правовий висновок міститься у постанові Верховного Суду від 26 червня 2018 року у справі №816/1990/17.

Відповідно до ч.5 ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду.

При вирішення спору суд також враховує, що відповідно до підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

При вирішенні даної справи судом враховується позиція Верховного Суду, викладена в постанові від 06 березня 2018 року №К/9901/1857/17, згідно з якою метою камеральної перевірки є виявлення в поданій звітності, інших даних систем електронного адміністрування, зокрема Єдиного реєстру податкових накладних, арифметичних та/або методологічних помилок, або інших відомостей, які призвели до заниження/завищення податкових зобов`язань або свідчать про допущені платником податків порушення термінів, порядку реєстрації податкових накладних, акцизних накладних або про неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності, відповідальність за що передбачена статтями 120, 120-1, 120-2 Податкового кодексу України.

Тобто надані контролюючому органу повноваження проводити камеральні перевірки на підставі даних Єдиного реєстру податкових накладних охоплюють, у тому числі, питання дотримання термінів реєстрації податкових накладних у Єдиного реєстру податкових накладних.

З аналізу наведених норм вбачається, що надання оцінки реальності здійснення господарських операцій між позивачем та контрагентами, на підставі яких складено податкові накладні, а також правомірність підстав коригування таких накладних повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до п. 61.1 ст. 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку про те, що спірне податкове повідомлення - рішення в частині застосування штрафних санкцій в сумі 52 047 грн 32 коп. прийняте Головним управління ДФС у Черкаській області у межах та у спосіб визначений чинним законодавством.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Відповідач як суб`єкт владних повноважень довів правомірність свого рішення.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно і всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, а також усні та письмові доводи представників сторін, суд дійшов до висновку, що у задоволенні позовних вимог належить відмовити повністю.

У відповідності до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати стягненню не підлягають.

Керуючись статтями 2, 6, 9, 14, 72, 76 - 79, 90, 139, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову фермерського господарства "Ладіс" до Головного управління ДФС у Черкаській області про визнання протиправним і скасування рішення в частині - відмовити повністю.

Витрати зі сплати судового збору покласти на позивача.

Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. У разі застосування судом частини третьої статті 243 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено 07.10.2019.

Суддя С.О. Кульчицький

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.09.2019
Оприлюднено08.10.2019
Номер документу84783926
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/2236/19

Постанова від 04.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 11.11.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Рішення від 27.09.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О. Кульчицький

Ухвала від 15.07.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О. Кульчицький

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні