Ухвала
від 07.10.2019 по справі 320/4109/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі

без проведення судового засідання

07 жовтня 2019 року м. Київ № 320/4109/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панченко Н.Д., розглянувши позов Товариства з обмеженою відповідальністю Ресіліент Білоцерківська до Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС у Київській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії ,

ВСТАНОВИВ:

до суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Ресіліент Білоцерківська (09170, Київська обл., Білоцерківський район, с. Шкарівка, вул. Миру, 4) з позовом до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8) та Головного управління ДФС у Київській області (03680, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5-А), в якому, з урахуванням заяви в редакції від 05.09.2019, просить суд:

- визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України щодо зупинення реєстрації податкових накладних позивача № 3 від 12.12.2018, № 4 від 14.12.2018, № 5 від 14.12.2018;

- визнати протиправними дії Головного управління ДФС у Київській області щодо зупинення реєстрації податкових накладних позивача № 3 від 12.12.2018, № 4 від 14.12.2018, № 5 від 14.12.2018;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні /розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за порядковими номерами: № 3 від 12.12.2018, № 4 від 14.12.2018, № 5 від 14.12.2018 датою їх фактичного отримання.

У зв`язку із невідповідністю поданої позовної заяви вимогам процесуального законодавства, ухвалою суду від 05.08.2019 позов залишено без руху. 28 серпня 2019 року ухвалою суду було продовжено позивачеві строк для усунення виявлених недоліків .

На виконання вимог вищевказаної ухвали позивачем усунуто недоліки у строк та у спосіб, що визначені в ній.

Таким чином, позовна заява приведена у відповідність до вимог статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

У якості підстави позову позивач зазначив, що відповідачами, всупереч вимогам чинного законодавства, безпідставно відмовлено в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Спір виник із публічно-правових відносин та відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України належить до юрисдикції адміністративних судів і підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.

В якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору позивачем визначено: Кабінет Міністрів України, Міністерство фінансів України та Комісію, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС у Київській області.

Відповідно до частини другої статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Як вбачається зі змісту поданої заяви та доданих до неї матеріалів, позивачем, всупереч вимогам частини другої статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України не заявлено клопотання про залучення Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України та Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС у Київській області до участі у справі в якості третіх осіб, а також не наведено обставин, за яких рішення у справі може вплинути на права, свободи, інтереси або обов`язки вищевказаних суб`єктів .

З огляду на наведені обставини, підстав для залучення до участі у справі в якості третіх осіб Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України та Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС у Київській області на час відкриття провадження у справі суд не вбачає.

Суд, з урахуванням положень статей 12, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за необхідне розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження.

Визнавши подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі, керуючись статтями 12, 171, 243, 248, 256, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Відкрити провадження в адміністративній справі.

Справа буде розглядатися за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

2. Запропонувати відповідачам протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву.

Роз`яснити відповідачам, що відповідно до частин третьої, четвертої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України до відзиву мають бути додані документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.

У разі ненадання відповідачами відзиву у встановлений судом строк без поважних причин справа буде вирішена за наявними матеріалами.

3. Запропонувати позивачеві протягом п`яти днів з дня отримання відзиву на позовну заяву подати до суду відповідь на відзив.

4. Зобов`язати позивача протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду:

- докази оплати зазначені у накладних операції (платіжні доручення, банківські виписки тощо) згідно з наявними в матеріалах позову договорами поставки;

- інформацію з документально підтверджуючими доказами підстав зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за порядковими номерами: № 3 від 12.12.2018, № 4 від 14.12.2018, № 5 від 14.12.2018;

- рішення у повному обсязі, що прийняті за результатами розгляду пояснень позивача.

4.1. Зобов`язати відповідачів протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду:

інформацію з документально підтверджуючими доказами підстав зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за порядковими номерами: № 3 від 12.12.2018, № 4 від 14.12.2018, № 5 від 14.12.2018 та рішення, що прийняті за результатами розгляду пояснень позивача.

5. Роз`яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.

6. Копію ухвали суду надіслати (надати) учасникам справи (їх представникам).

Ухвала про відкриття провадження у справі набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена лише з підстав порушення судом правил підсудності до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Панченко Н.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2019
Оприлюднено10.10.2019
Номер документу84799941
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/4109/19

Ухвала від 04.10.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 13.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 07.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 16.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 24.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Рішення від 10.01.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні