Рішення
від 27.09.2019 по справі 440/996/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 вересня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/996/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Гіглави О.В.,

секретаря судового засідання - Протас О.М.,

представників позивача - Коваля В.Ф., Новицького В.В., Тараненко Т.М.,

представника відповідача - Синявської Т.Г.,

представника третьої особи 1 - Пилипенка С.М.,

представника третьої особи 3 - Сорочинського А.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження справу за позовом Филенківської сільської ради Чутівського району Полтавської області до Полтавської обласної ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору - Кабінет Міністрів України, Полтавська обласна державна адміністрація, Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, Чутівська районна державна адміністрація про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

20 березня 2019 року Филенківська сільська рада Чутівського району Полтавської області звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог) до Полтавської обласної ради про визнання протиправним та скасування рішення Пленарного засідання двадцять третьої сесії Полтавської обласної ради сьомого скликання від 21.12.2018 за №995 "Про схвалення Перспективного плану формування території громад Полтавської області (в новій редакції)" в частині віднесення Филенківської сільської ради Чутівського району Полтавської області до Скороходівської об`єднаної територіальної громади Чутівського району Полтавської області.

Позовні вимоги сільська рада мотивує тим, що оскаржуване рішення прийняте з порушенням Конституції України, положень Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" та Методики формування спроможних територіальних громад, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 №214, без врахування інтересів жителів територіальної громади Филенківської сільської ради та без проведення консультацій, які передбачені Методикою щодо можливості органів місцевого самоврядування вирішувати суспільні питання, які належать до їх компетенції для задоволення потреб населення в розширених межах відповідних адміністративно-територіальних одиниць, тобто без врахування інтересів жителів даної територіальної громади. Це є порушенням чинного законодавства та свідчить про формування спроможних громад лише на розсуд відповідача.

Ухвалою суду від 22.03.2019 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі №440/996/19, вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання. При цьому, вказаною ухвалою також залучено Кабінет Міністрів України, Полтавську обласну державну адміністрацію, Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій та Чутівську районну державну адміністрацію до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.

08.04.2019 до суду від Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій надійшли письмові пояснення у справі, за змістом яких населені пункти Филенківської сільської ради розташовані в зоні доступності Скороходівської об`єднаної територіальної громади, а відстань між с. Филенкове та центром Скороходівської ОТГ - с. Скороходове становить лише 9.9 км, а від найвіддаленішого села Филенківської сільської ради - с. Березове - 16,7 км. До районного ж центру с. Чутове відстань від с. Филенкове складає 21,7 км (від с. Березове - 28,2 км) та проходить дорогою, яка пролягає через Скороходівську ОТГ та її центр. При цьому, Филенківська сільська рада межує з Котелевським районом, Скороходівською ОТГ, а також Новокочубеївською сільською радою Чутівського району, яка відповідно до Перспективного плану входить до складу майбутньої Петрівської об`єднаної територіальної громади. Зважаючи на це, об`єднання Филенківської сільської ради та Чутівської селищної ради є неможливим на законодавчому рівні (том 1 а.с. 70-73).

15.04.2019 до суду надійшов відзив на позов Полтавської обласної ради, у якому остання заперечує проти задоволення позовних вимог Филенківської сільської ради. Зазначає, що Перспективний план формування територій громад Полтавської області це лише надання можливості територіальним громадам Полтавської області скористатися спрощеною процедурою приєднання до сформованих об`єднаних територіальних громад, і він не є документом, обов`язковим до виконання. Поряд з цим, в процесі підготовки до схвалення проекту Перспективного плану формування територій громад Полтавської області Полтавською обласною державною адміністрацією було створено робочу групу для розроблення Перспективного плану, неодноразово направлялися звернення до райдержадміністрації з проханням забезпечити організацію вивчення громадської думки щодо формування спроможних, фінансово та економічно самодостатніх об`єднаних територіальних громад районів з метою охоплення всієї території області. Також, з метою публічного громадського обговорення на сайті Полтавської ОДА було розміщено проект розпорядження голови Полтавської ОДА "Про Перспективний план формування території громад Полтавської області (в новій редакції)". Тобто, перед затвердженням Перспективного плану позивач мав можливість прийняти участь у обговоренні проекту Перспективного плану, що свідчить про належну підготовку з питання його схвалення. Відповідач зауважує, що в даному випадку до повноважень Полтавської обласної ради належить лише схвалення уже розробленого Полтавською ОДА проекту рішення від 21.12.2018 №995 "Про схвалення Перспективного плану формування території громад Полтавської області (в новій редакції)". Таким чином, Перспективний план, який схвалений оскаржуваним рішенням, не має обов`язкового характеру, оскільки об`єднання територіальних громад є добровільним і здійснюється на підставі рішення відповідної ради об`єднання територіальних громад, яке може бути прийняте тільки після проведення обов`язкового громадського обговорення вказаного питання (том 1 а.с. 89-94).

16.04.2019 до суду від Полтавської ОДА надійшли письмові пояснення у справі, за змістом яких Филенківська сільська рада не межує з Чутівською селищною радою, з якою вона мала наміри об`єднатися. Методика формування спроможних територіальних громад передбачає право, а не обов`язок при розробленні проекту перспективного плану утворювати робочі групи, до складу якої входять представники відповідних органів місцевого самоврядування при розробці як проектів перспективного плану так і паспортів спроможних територіальних громад. Перспективний план не є фактом об`єднання громад, а лише є баченням ефективного територіального устрою на базовому рівні в межах відповідної області, схвалення якого обласними радами та затвердження Урядом не призводить до автоматичного утворення об`єднаної громади з включенням відповідних територіальних громад до його складу. Таким чином, затвердження перспективних планів жодним чином не перешкоджає територіальним громадам об`єднатися у обраному форматі, але об`єднання відповідно до перспективного плану гарантуватиме надання ОТГ відповідної державної підтримки. Реалізувати об`єднання громад можливо лише з безпосередньою участю відповідних територіальних громад і ні обласна державна адміністрація, ні обласна рада, як і Уряд, не наділені законом повноваженнями приймати рішення про об`єднання (том 1 а.с. 125-126).

У відповіді на відзив, що надійшла до суду 24.04.2019, позивач наполягає на тому, що ні у відзиві ні у поясненнях третіх осіб не зазначено жодного порушення норм матеріального і процесуального права, а лише викладено норми законодавства на свій розсуд без обґрунтованого їх трактування по фактичних обставинах справи. Крім цього, позивач також вказує на допущення процедурних порушень при прийнятті спірного рішення, що є додатковою підставою для визнання його протиправним та скасування (том 1 а.с. 141-151).

24.04.2019 до суду від Кабінету Міністрів України надійшли письмові пояснення у справі, за змістом яких на виконання статті 11 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" Кабінет Міністрів України не затверджував оскаржуване рішення. Крім цього, Кабінет Міністрів України не брав участь у ініціюванні, підготовці, розгляді чи прийнятті оскаржуваного рішення, тому жодним чином не відноситься до складу учасників спірних правовідносин (том 1 а.с. 159-162).

02.05.2019 судом зареєстровані письмові пояснення Чутівської РДА, у яких остання зазначає, що на лист Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій обласної державної адміністрації від 20.03.2018 №01-2-07/653 Чутівська РДА надіслала до даної установи інформацію від 01.10.2018 №02-22/705 щодо формування спроможних територіальних громад на території Чутівського району, де Филенківська сільська рада не виділена окремо, тобто Чутівська РДА не надсилала до обласних структур документів щодо приєднання вказаної сільської ради до Скороходівської ОТГ. В районній державній адміністрації також відсутні документи щодо обговорення в Филенківській сільській раді можливості приєднання до Скороходівської ОТГ. Таким чином, Чутівська РДА жодним чином не вплинула на включення Филенківської сільської ради до Скороходівської ОТГ в Перспективному плані формування території громад Полтавської області (том 1 а.с. 201-202).

У запереченнях на відповідь на відзив, що надійшли до суду 16.05.2019, Полтавська обласна рада наполягає на дотриманні нею процедури внесення та розгляду проекту рішення відповідно до норм регламенту (том 1 а.с. 211-212).

Ухвалою суду від 30.08.2019 підготовче провадження у даній справі закрито, призначено справу №440/996/19 до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні в приміщенні Полтавського окружного адміністративного суду на 10:30 12.09.2019, яке відкладалося на 11:00 27.09.2019.

Представники позивача в судовому засіданні 27.09.2019 позовні вимоги підтримали, просили суд їх задовольнити повністю.

Представник відповідача в судовому засіданні 27.09.2019 проти позовних вимог заперечувала, просила суд відмовити у їх задоволенні повністю.

Представники третіх осіб - Кабінету Міністрів України та Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій в судовому засіданні 27.09.2019 проти позовних вимог заперечували, просили суд відмовити у їх задоволенні.

Треті особи - Полтавська ОДА та Чутівська РДА в судове засідання 27.09.2019 явку своїх уповноважених представників не забезпечили, будучи належно повідомленими про дату, час та місце судового розгляду справи.

Суд, заслухавши доводи представників позивача, відповідача та третіх осіб, вивчивши та дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у сукупності, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що 21.12.2018 на Пленарному засіданні двадцять третьої сесії Полтавської обласної ради сьомого скликання прийнято рішення №995 "Про схвалення Перспективного плану формування території громад Полтавської області (в новій редакції)" (том 1 а.с. 14).

Згідно з Перспективним планом формування територій громад Полтавської області, схваленим вказаним рішенням, до списку територіальних громад, що увійдуть до складу спроможної територіальної громади Скороходівської, внесено Филенківську сільську раду, яку складають с. Филенкове, с. Березове, с. Козаче, с. Никонорівка, с. Степове (том 1 а.с. 15-18).

Разом з тим, за змістом протоколу загальних зборів громадян Филенківської сільської ради від 01.02.2019 жителі вказаної сільської ради не бажають об`єднуватися зі Скороходівською ОТГ, а бажають об`єднатися з Чутівською сільською радою з центром в смт. Чутове (том 1 а.с. 32).

Як наслідок, Филенківська сільська рада не погодилися з рішенням Пленарного засідання двадцять третьої сесії Полтавської обласної ради сьомого скликання від 21.12.2018 за №995 "Про схвалення Перспективного плану формування території громад Полтавської області (в новій редакції)" в частині віднесення Филенківської сільської ради до Скороходівської ОТГ та звернулася до суду за даним позовом про визнання протиправним та скасування вказаного рішення у зазначеній частині.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Завданням адміністративного судочинства, згідно частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд дійшов наступних висновків.

Відносини, що виникають у процесі добровільного об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст, а також добровільного приєднання до об`єднаних територіальних громад регулює Закон України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" від 05.02.2015 №157-VІІІ.

Відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" Перспективний план формування територій громад Автономної Республіки Крим, області розробляється Радою міністрів Автономної Республіки Крим, відповідною обласною державною адміністрацією згідно з методикою формування спроможних територіальних громад і охоплює всю територію Автономної Республіки Крим, області.

Частиною другою статті 11 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" визначено, що Методика формування спроможних територіальних громад розробляється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері територіальної організації влади, адміністративно-територіального устрою, розвитку місцевого самоврядування, та затверджується Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 №214 затверджена Методика формування спроможних територіальних громад (далі - Методика №214).

Відповідно до пункту 4 Методики №214 формування спроможних територіальних громад здійснюється шляхом: - розроблення Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрацією проекту перспективного плану ; - схвалення проекту перспективного плану Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною радою ; - затвердження Кабінетом Міністрів України перспективних планів; - добровільного об`єднання територіальних громад; - добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади, визнаної спроможною відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад", суміжної сільської, селищної територіальної громади, яка відповідно до перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області належить до цієї об`єднаної територіальної громади.

Пунктом 5 Методики №214 визначено, що Рада міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрація розробляє відповідно до цієї Методики із залученням у разі потреби представників органів місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення та громадськості відповідних адміністративно-територіальних одиниць: - проект перспективного плану; - паспорти спроможних територіальних громад за формою згідно з додатком.

Згідно з пунктом 10 Методики №214 з метою забезпечення відкритості та прозорості роботи з розроблення проекту перспективного плану може утворюватися робоча група, до складу якої входять представники Ради міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрації, відповідних органів місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення та громадськості.

З метою врахування інтересів територіальних громад під час розроблення проекту перспективного плану уповноважені Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрацією посадові особи проводять консультації з уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, а також суб`єктами господарювання та їх громадськими об`єднаннями. За результатами консультацій оформляється протокол (пункт 11 Методики №214).

Як слідує з матеріалів справи, листом від 20.06.2018 №01-65/2466, адресованим головам райдержадміністрацій, Полтавська ОДА з метою актуалізації Перспективного плану формування територій громад Полтавської області, затвердженого рішенням сесії Полтавської обласної ради від 11.08.2016 №193 (зі змінами) та охоплення об`єднаними територіальними громадами всієї території області у відповідності до пропозицій, поданих районною державною адміністрацією на виконання листа облдержадміністрації від 28.03.2018 №01-65/596, зобов`язала в термін до 05.07.2018 забезпечити організацію та проведення громадських обговорень перспектив формування спроможних, фінансово та економічно самодостатніх об`єднаних територіальних громад на території району; план-графік проведення обговорень з селищними/сільськими радами надати до Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій облдержадміністрації до 23.06.2018, звіт про проведену роботу - до 09.07.2018 (том 1 а.с. 79).

За інформацією, викладеною Департаментом економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської ОДА в письмових поясненнях від 03.04.2019, облдержадміністрацією протягом 2017-2018 років проводилась робота, спрямована на визначення формату майбутніх спроможних об`єднаних територіальних громад. З цією метою неодноразово направлялися відповідні запити до райдержадміністрації з проханням забезпечити організацію вивчення громадської думки щодо формування спроможних, фінансово та економічно самодостатніх об`єднаних територіальних громад районів з метою охоплення всієї території області (листи від 28.03.2017 №01-65/596, від 20.03.2018 №01.2-07/653, від 20.06.2018 №01-65/2466). Відповідно до Методики, а також з врахуванням інформації, отриманої від райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, які засвідчували виявлені мешканцями громад бажання добровільно об`єднатися чи приєднатися до ОТГ (копії рішень, протоколів громадських обговорень з листами), відбувалось формування складу майбутніх спроможних об`єднаних територіальних громад. За весь період впровадження реформи децентралізації, починаючи з 2015 року, до Департаменту не надходило жодних документів чи рішень, які б свідчили про виявлене мешканцями Филенківської сільської ради Чутівського району бажання об`єднатися з Чутівською селищною радою (том 1 а.с. 72).

Перевіряючи вказану інформацію судом встановлено, що листом від 01.10.2018 №02-22/705 Чутівська РДА на виконання пункту 8 протоколу наради "Про першочергові заходи, спрямовані на реалізацію бюджетних програм та субвенцій, головним розпорядником яких визначено Мінрегіон, та формування спроможних територіальних громад" проінформувала Департамент щодо формування спроможних територіальних громад на території Чутівського району, в тому числі, й про обговорення Филенківською сільською радою можливості приєднання до Скороходівської ОТГ (том 1 а.с. 28).

Водночас, при з`ясуванні підстав для зазначення Чутівською РДА у листі від 01.10.2018 №02-22/705 інформації про обговорення Филенківською сільською радою можливості приєднання до Скороходівської ОТГ, судом з пояснень Чутівської РДА від 22.04.2019 №1-02-40/191 встановлено, що у листі від 01.10.2018 №02-22/705 щодо формування спроможних територіальних громад на території Чутівського району, Филенківська сільська рада виділена окремо, тобто, Чутівська РДА не надсилала до обласних структур документів щодо приєднання вказаної сільської ради до Скороходівської ОТГ; в районній державній адміністрації відсутні документи щодо обговорення в Филенківській сільській раді можливості приєднання до Скороходівської ОТГ (том 1 а.с. 201-202).

Позивач також заперечує факт обговорення Филенківською сільською радою можливості приєднання до Скороходівської ОТГ.

Таким чином, судом встановлена відсутність волевиявлення Филенківської сільської ради щодо приєднання до Скороходівської ОТГ.

Матеріали справи свідчать, що в спірному випадку всупереч приписам положення Методики №214 з Филенківською сільською радою не проводилися консультації та обговорення під час розроблення проекту Перспективного плану з метою з`ясування думки жителів сільської ради та врахування їх інтересів при вирішенні питання приєднання сільської ради до тієї чи іншої ОТГ, при тому, що процес приєднання територіальних громад до ОТГ згідно вимог Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" та Методики №214 ґрунтується виключно на засадах добровільності.

Суд вважає важливим відмітити те, що за змістом наявних у справі протоколів загальних зборів громади Филенківської сільської ради від 02.06.2015 та від 01.02.2019 вбачається волевиявлення жителів Филенківської сільської ради спочатку створити Филенківську об`єднану територіальну громаду з приєднанням Скибівської сільської ради з адміністративним центром в смт. Чутове, а в подальшому, об`єднатися з Чутівською об`єднаною громадою (том 1 а.с. 31-33).

Відтак, недотримання учасниками спірних правовідносин основного принципу щодо добровільного приєднання до ОТГ на самому початку його формування нівелює усю подальшу правову надбудову у вигляді рішень, якими оформлюється статус даної ОТГ.

Окрім цього, суд відмічає, що згідно письмових пояснень Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської ОДА від 03.04.2019 для забезпечення відкритості та прозорості роботи з розробленням проекту перспективного плану може утворюватися робоча група (пункт 10 Методики №214). Саме з цією метою, а також для забезпечення формування фінансово та економічно спроможних об`єднаних громад розпорядженням голови облдержадміністрації від 10.04.2015 №174 "Про регіональну робочу групу з підготовки перспективного плану формування територій громад Полтавської області" (зі змінами) створено робочу групу з підготовки Перпективного плану (том 1 а.с. 72).

Судом досліджено зміст розпорядження голови облдержадміністрації від 10.04.2015 №174 "Про регіональну робочу групу з підготовки перспективного плану формування територій громад Полтавської області" зі змінами, внесеними розпорядженнями від 31.03.2017 №184, від 06.10.2017 №648, від 11.03.2018 №180 та не встановлено фактичного включення до складу робочої групи з підготовки Перспективного плану представників від Филенківської сільської ради (том 3 а.с. 117-130).

З огляду на встановлені судом факти щодо недотримання принципу добровільності приєднання до ОТГ в ході віднесення Филенківської сільської ради до складу Скороходівської ОТГ на стадії розроблення облдержадміністрацією проекту Перспективного плану формування територій громад Полтавської області та відсутності належного реагування на вказане порушення Полтавською обласною радою на стадії схвалення проекту цього Перспективного плану, суд вважає рішення Пленарного засідання двадцять третьої сесії Полтавської обласної ради сьомого скликання від 21 грудня 2018 року №995 "Про Перспективний план формування територій громад Полтавської області (в новій редакції)" в частині віднесення Филенківської сільської ради Чутівського району Полтавської області до Скороходівської об`єднаної територіальної громади Чутівського району Полтавської області протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Решта доводів позивача щодо допущення відповідачем процедурних порушень при прийнятті спірного рішення не доводять протиправності оскаржуваного рішення, а тому не є підставою для його скасування.

Судом критично оцінюються доводи відповідача, які на його думку, мають слугувати підставою для відмови в позові, про те, що Перспективний план формування територій громад Полтавської області це лише надання можливості територіальним громадам Полтавської області скористатися спрощеною процедурою приєднання до сформованих об`єднаних територіальних громад, і він не є документом, обов`язковим до виконання.

Так, відповідно до частини 1 статті 8-1 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" добровільно приєднатися до об`єднаної територіальної громади , визнаної спроможною відповідно до частини четвертої статті 9 цього Закону, має право суміжна сільська , селищна територіальна громада, яка відповідно до перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області належить до цієї об`єднаної територіальної громади.

Аналогічного змісту норму містить в пункті 4 і Методика №214, якою передбачено, що формування спроможних територіальних громад здійснюється, зокрема, шляхом добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади, визнаної спроможною відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад", суміжної сільської, селищної територіальної громади, яка відповідно до перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області належить до цієї об`єднаної територіальної громади.

Отже, на законодавчому рівні встановлена можливість суміжної сільської територіальної громади приєднатися до об`єднаної територіальної громади, визнаної спроможною , за умови належності цієї сільської територіальної громади до ОТГ відповідно до перспективного плану формування територій громад області.

За таких обставин, суд вважає нормативно необґрунтованим висновок відповідача про те, що схвалений оскаржуваним рішенням Перспективний план формування територій громад Полтавської області (в новій редакції) жодним чином не впливає на права позивача та не обмежує його у праві добровільного приєднання до певної ОТГ.

Резюмуючи викладене, суд дійшов висновку, що позов Филенківської сільської ради підлягає задоволенню повністю.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на задоволення позовних вимог Филенківської сільської ради сплачена останньою сума судового збору підлягає стягненню з відповідача.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов Филенківської сільської ради Чутівського району Полтавської області (вул. Шкільна, 1, с. Филенкове, Чутівський район, Полтавська область, 38810, ідентифікаційний код 21047224) до Полтавської обласної ради (вул. Соборності, буд. 45, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 22530614), треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору - Кабінет Міністрів України (вул. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), Полтавська обласна державна адміністрація (вул. Соборності, 45, м. Полтава, Полтавська область, 36000, ідентифікаційний код 00022591), Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій (вул. Соборності, 45, м. Полтава, Полтавська область, 36000, ідентифікаційний код 02741539), Чутівська районна державна адміністрація (вул. Центральна, 4, смт Чутове, Полтавська область, 38800, ідентифікаційний код 04057557) про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Пленарного засідання двадцять третьої сесії Полтавської обласної ради сьомого скликання від 21 грудня 2018 року №995 "Про Перспективний план формування територій громад Полтавської області (в новій редакції)" в частині віднесення Филенківської сільської ради Чутівського району Полтавської області до Скороходівської об`єднаної територіальної громади Чутівського району Полтавської області.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Полтавської обласної ради (ідентифікаційний код 22530614) на користь Филенківської сільської ради Чутівського району Полтавської області (ідентифікаційний код 21047224) витрати зі сплати судового збору у розмірі 1921,00 грн (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня нуль копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 07 жовтня 2019 року.

Суддя О.В. Гіглава

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.09.2019
Оприлюднено10.10.2019
Номер документу84800557
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/996/19

Постанова від 12.03.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Постанова від 12.03.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 02.01.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 24.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 24.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні