УХВАЛА
про відкриття провадження у справі про банкрутство
10 жовтня 2019 року м. Чернігівсправа № 927/824/19
Господарський суд Чернігівської області у складі судді Белова С.В.,
розглянувши матеріали справи
за заявою ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «КЕС-Україна» ,
код ЄДРПОУ 31831028, вул. Борисенка, 47-А, будова Г-1, м. Чернігів, 14037
адреса для листування: 02094, м. Київ, а/с 120
предмет спору: про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника
Учасники справи не з`явились.
Ліквідатором боржника подана заява про відкриття справи про банкрутство відповідно до ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України визначено арбітражного керуючого Палій Олександра Петровича.
Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 02 жовтня 2019 року зазначена вище заява прийнята до розгляду з призначенням підготовчого судового засідання на 10 жовтня 2019 року.
04 жовтня 2019 року на адресу суду від арбітражного керуючого Палій Олександра Петровича надійшла заява про згоду на участь у даній справі, з доданими до неї документами.
Дослідивши в підготовчому судовому засіданні матеріали справи, господарський суд встановив:
Згідно ч.1 ст.59 Господарського кодексу України, припинення суб`єкта господарювання здійснюється відповідно до закону. Юридична особа припиняється, зокрема, в результаті ліквідації (ч.1 ст.104 Цивільного кодексу України).
У відповідності з п. 1 ч. 1, ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України, юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв`язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
Частиною 3 статті 110 Цивільного кодексу України передбачено, що якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
Відповідно до ч. 5 ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", боржник зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про відкриття справи про банкрутство, зокрема, у разі якщо під час ліквідації боржника не у зв`язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі.
Частиною 1 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов`язаний звернутися до господарського суду із заявою про відкриття справи про банкрутство такої юридичної особи.
Обов`язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про відкриття справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.
За змістом ч. 1, 3, 5 ст. 105 Цивільного кодексу України, учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов`язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
У відповідності з ч. ч. 1, 2, 4 ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» , інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.
Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем:
центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує єдину державну податкову політику та державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, - відомостей про проведення такої реєстраційної дії;
Пенсійного фонду України - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку - відомостей про проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, початок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Відомості з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення юридичної особи та її відокремленого підрозділу, відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця є підставою для зняття їх з обліку в органах державної статистики, державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства.
Положеннями п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України передбачено, що початок процедури припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця є підставою для здійснення документальної позапланової перевірки.
Згідно п. 11.1, 11.5 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року №1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 року за № 1562/20300, платник податків зобов`язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).
Призначається та розпочинається перевірка, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу, не пізніше десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.
Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичних осіб, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу.
У зв`язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання, зокрема, відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи.
Відповідно до ч. 3, 4, 7, 8 ст. 111 Цивільного кодексу України, під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред`явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.
У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
Згідно ч. 7 ст. 111 Цивільного Кодексу України для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.
До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
Державна реєстрація боржника здійснена 24 січня 2002 року, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис за №11201200000000265.
09 жовтня 2002 року боржника взято на облік, як платника податків в Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області, Калуське управління, Калуська ДПІ.
01 червня 2002 року його взято на облік, як платника єдиного внеску в Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області, Калуське управління, Калуська ДПІ.
29 травня 2019 року загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КЕС-Україна» прийнято рішення про припинення товариства шляхом ліквідації, ліквідатором призначено Колісник ОСОБА_1 Андріївну та встановлено строк для пред`явлення вимог кредиторів - два місяці з дня повідомлення про рішення щодо припинення Товариства органом державної реєстрації (копія протоколу №29 від 29 травня 2019 року в матеріалах справи).
31 травня 2019 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про рішення загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КЕС-Україна» щодо припинення діяльності останнього шляхом ліквідації та визначено строк для заявлення вимог кредиторів до 01 серпня 2019 року.
У встановлений строк було виявлено вимоги ФОП ОСОБА_2 (Печерський узвіз АДРЕСА_1 ) у розмірі 262 704,00грн. Зазначені вимоги визнано ліквідатором.
Під час ліквідації було проведено інвентаризацію майна боржника, в результаті чого встановлено відсутність майнових активів та виявлено в касі підприємства кошти в розмірі 65 000,00грн (протокол інвентаризаційної комісії від 16 вересня 2019 року).
Ліквідатором складено проміжний ліквідаційний баланс (звіт про фінансовий стан) станом на 16 вересня 2019 року, який затверджено рішенням загальних зборів учасників ТОВ «КЕС-Україна» (протокол загальних зборів учасників ТОВ «КЕС-Україна» від 20 вересня 2019 року). Як вбачається із фінансового звіту та розшифровки рядків проміжного ліквідаційного балансу і додатку до нього, станом на 16 вересня 2019 року боржник має поточні зобов`язання в сумі 262 тис.грн. При цьому, вартість активів товариства становить 65 тис.грн.
Також, ліквідатором вживалися заходи щодо розшуку майна боржника шляхом направлення відповідних запитів до реєструючих органів.
У відповідності до довідок Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 15 липня 2019 року №28-25-0.2-3999/2-19, Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України №12.1/3110-19 від 29 липня 2019 року, Державної служби морського та річкового транспорту України №3074/03/15-19 від 12 липня 2019 року, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №Д-31/10891-19 від 10 липня 2019 року, Філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» ПАТ «Українська залізниця» від 10 липня 2019 року №72/2385; Головне управління Держпраці у Запорізькій області від 25 липня 2019 року №08/02.6-21/6631, Головне управління Держпраці у Хмельницькій області №4672 від 17 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Кіровоградській області №01-20-09/3989-19 від 18 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Рівненській області №01-12/3547 від 19 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Полтавській області №08-11/4806 від 22 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Харківській області від 23 липня 2019 року №27/10572/05-20/8414, Головне управління Держпраці у Луганській області №01-15/2462 від 22 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Закарпатській області №07-07/2909 від 22 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Львівській області №7455/1/09-09 від 19 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Донецькій області №11-14-6/5749/19 від 24 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області №6598-21/04 від 30 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Вінницькій області №4045/17-11/11 від 24 липня 2019 року, Головне управління Держпраці у Сумській області №7056/18-27/06/2019/6341 від 05 серпня 2019 року, Головне управління Держпраці у Київській області №11/2/19/12565 від 07 серпня 2019 року, Головного сервісного центру МВС України №31/16458 від 10 липня 2019 року транспортні засоби, технологічні транспорті засоби, трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми, локомотиви, повітряні судна, судна, правовстановлюючі документи на земельні ділянки за ТОВ «КЕС-Україна» не значаться.
Довідкою №34983/6/99-99-07-15 від 23 липня 2019 року Державна Фіскальна служба України повідомила, що ТОВ «КЕС-Україна» перебувало в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами, дата зняття з обліку - 11 квітня 2011 року.
Довідкою Державної архітектурно-будівельної інспекції України №40-303-16/5045-19 від 11 липня 2019 року надано інформацію щодо відсутності інформації стосовно видачі/реєстрації ТОВ «КЕС-Україна» документів дозвільного та декларативного характеру на будівництво.
У відповідності до довідки Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Чернігівській області №18.02.02157 від 08 липня 2019 року відсутня інформація про наявність державної частки в статутному капіталі ТОВ «КЕС-Україна» та про наявність державного майна, яке не увійшло до статутного капіталу і обліковується на балансі товариства.
Згідно довідки Державного підприємства Український Державний центр радіочастот №80/09.4.2-04/25-1129/8896 від 17 липня 2019 року ТОВ «КЕС-Україна» дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв не видавались.
Згідно витягів Державного підприємства Український інститут інтелектуальної власності відомості щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «КЕС-Україна» відсутні.
У відповідності до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 22 серпня 2019 року №Р9201, інформація щодо Товариством з обмеженою відповідальністю «КЕС-Україна» відсутня.
Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №181709684 від 19 вересня 2019 року за Товариством з обмеженою відповідальністю «КЕС-Україна» зареєстрована нежитлова будівля, будівля готелю заг. площ. 1577,3 м(2), за адресою: Автономна Республіка Крим, м. Алушта, вулиця Червоноармійська, будинок 14, а також нежиле приміщення в цокольному поверсі заг. пл. 65,9 кв.м., за адресою: Автономна Республіка Крим, м. Алушта, вулиця Червоноармійська, будинок 14. Інші відомості відсутні.
Згідно акту списання основних засобів (часткової ліквідації) зазначене нерухоме майно списано, у зв`язку з тим, що майно знаходиться на тимчасово окупованій території Російською Федерацією.
Відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22 липня 2019 року №10/01/17137, станом на 31 березня 2019 року ТОВ «КЕС-Україна» серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств, відсутнє.
Згідно відомостей ліквідатора станом на 16 вересня 2019 року відкритих рахунків у підприємства не виявлено.
Ліквідатором боржника до ГУ ДФС у Чернігівській області було подано податкову декларацію з податку на прибуток за півріччя 2019 рік та проміжний ліквідаційний баланс від 16 вересня 2019 року.
На момент звернення до суду наказів про проведення перевірок від органів доходів і зборів та Пенсійного фонду України не надходило.
Зважаючи на неможливість через недостатність активів задовольнити кредиторські вимоги у повному обсязі, загальними зборами учасників ТОВ «КЕС-Україна» від 20 вересня 2019 року прийнято рішення про звернення до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «КЕС-Україна» .
Відповідно до ч. 6 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за наслідками розгляду заяви про відкриття справи про банкрутство, господарський суд виносить ухвалу про відкриття провадження у справі про банкрутство або відмову у відкритті провадження у справі про банкрутство.
Правовий аналіз приписів статей 16, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дає підстави вести мову про те, що провадження у справі про банкрутство боржника, що ліквідується власником, не передбачає стадії розпорядження майном боржника. Як визначено ч. 2 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше 14 днів після відкриття провадження у справі у загальному порядку, визначеному цим Законом.
Зважаючи на викладене, за наслідками розгляду у підготовчому засіданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «КЕС-Україна» , суд вважає за доцільне її задовольнити, з урахуванням особливостей банкрутства боржника, що ліквідується власником, встановлених ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", відкрити провадження у даній справі, ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів, призначити судове засідання, на якому буде вирішено питання щодо подальшої процедури банкрутства боржника.
Керуючись ст. 10, 11, 16, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1.Відкрити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «КЕС-Україна» (код ЄДРПОУ 31831028, вул. Борисенка, 47-А, будова Г-1, м. Чернігів, 14037).
2.Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів.
3.Розгляд питання щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури призначити в судовому засіданні на 17 жовтня 2019 р. на 11:30 у приміщенні Господарського суду Чернігівської області, зал засідань №301.
4.Копію даної ухвали направити боржнику, ліквідатору Колісник О.А. (02094, м. Київ, а/с 120), арбітражному керуючому, визначеному автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України - Палій Олександру Петровичу ( АДРЕСА_2 . Перемоги, 9, АДРЕСА_3 ); ФОП ОСОБА_2 (Печерський узвіз АДРЕСА_1 ); Центральному відділу державної виконавчої служби Чернігівського міського управління юстиції (14030, м. Чернігів, вул. Шевченка, 118); відділу державної реєстрації юридичних і фізичних осіб-підприємців Управління адміністративних послуг (вул. Рокосовського, 20-а, м. Чернігів, 14032), відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області (проспект Миру, 49-а, к.703, м.Чернігів, 14005).
Ухвала складена та підписана 10 жовтня 2019 року.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України, з урахуванням п.17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.
Суддя С.В. Белов
Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2019 |
Оприлюднено | 10.10.2019 |
Номер документу | 84847671 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Чернігівської області
Белов С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні